SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Kom je hier een keertje Jillz drinken dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:14 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind de Jillz ook wel ok! De eerste twee keren niet zo (maar ja, het traytje moest leeg) en daarna was het eigenlijk steeds lekkerder!
Maar alleen als hij goed koud is inderdaad, en in de aanbieding.
Amstel word naar mate het krat leger word ook steeds beter te drinken, maar zou het zelf niet kopenquote:Op maandag 27 juli 2009 22:14 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind de Jillz ook wel ok! De eerste twee keren niet zo (maar ja, het traytje moest leeg) en daarna was het eigenlijk steeds lekkerder!
Maar alleen als hij goed koud is inderdaad, en in de aanbieding.
Strongbow vind ik idd beter te drinkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:52 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Amstel word naar mate het krat leger word ook steeds beter te drinken, maar zou het zelf niet kopen![]()
Als man vond ik Jilz echt niet te drinken, een vriendin van me werkt bj Heineken en zij prijzen het aan als een vrouwenbiertje, maar het heeft echt niks met bier te maken. Zoals gezegd, dubbelfris met alcohol..
Zelf met cider heeft het weinig te maken, ik lust wel een stronbow dry, maar daar komt het niet bij in de buurt.
Over het proefpakket van insiders;
de aanraders zijn de rum-cola en de whiskey-cola, ben een liefhebber van gin-tonic, maar ik vind deze gewoon te zoet. en die appel-wodka is echt een "vrouwen drankje" zoetzoetzoet.. Maar koud vind ik ze allemaal voor en premix eigenlijk best goed.
Moet alleen echt koud zijn... anders is het net gesmolten callipoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Rum-Cola zit echt ver boven het niveau van de rest imo..die is echt top
Mixje van cider en bier is het toch, als ik het goed onthouden heb?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:52 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Amstel word naar mate het krat leger word ook steeds beter te drinken, maar zou het zelf niet kopen![]()
Als man vond ik Jilz echt niet te drinken, een vriendin van me werkt bj Heineken en zij prijzen het aan als een vrouwenbiertje, maar het heeft echt niks met bier te maken. Zoals gezegd, dubbelfris met alcohol..
Zelf met cider heeft het weinig te maken, ik lust wel een stronbow dry, maar daar komt het niet bij in de buurt.
Mensen die zo'n pasje halen kunnen zich ook inschrijven voor de enquêtes (en daarmee bonnen krijgen voor gratis eten op stations).quote:Tot slot maken we jullie graag attent op het feit dat vanaf 14 september de Studentenkortingskaart weer op het station te verkrijgen is. Dit jaar met een korting van maar liefst 25% op nagenoeg alle artikelen bij de deelnemende winkels.
Ja, gezellig! Dan moet mijn zoon daarna maar naar huis rijden!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:25 schreef YPPY het volgende:
[..]
Kom je hier een keertje Jillz drinken dan?![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Moet alleen echt koud zijn... anders is het net gesmolten callipo
Misschien moet je moeite nemen om alles te lezenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:24 schreef FP128 het volgende:
Ik zie alleen maar de TT en verder weinig houvast om mee te participeren. dus waar gaat dit verder over?
Wel uitgenodigd om in te schrijven.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:14 schreef Lips het volgende:
Nog iemand uitgenodigd om Silan te testen via The Insiders?
Ja, ingeschreven ook...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:14 schreef Lips het volgende:
Ik ook!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:14 schreef Lips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |