Ook met de Sanex deodorant in de weer?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:52 schreef PM-girl het volgende:
He, dat is een leuk idee! Ik buzz ook, dus meedoen met theinsiders lijkt me wel ok!
Zullen we het maar op mond-tot-mond houden?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:45 schreef TC_Artemis het volgende:
Meh fabrikanten krijgen op deze manier echt wel een kickstart qua adverteren hoor. Mond op mond reclame is de beste reclame, en je bent verplicht er iets voor terug te doen, anders kan je de volgende keer niet meedoen dus het is wel oké geregeld.
Neequote:Op donderdag 23 juli 2009 09:36 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Ook met de Sanex deodorant in de weer?
Moest je dat niet invullen dan? Ik kan me herinneren dat je vrij veel dingen kon/moest aangeven?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:21 schreef Maeghan het volgende:
Tja, ik ben uitgenodigd voor het testen van Dreumesmelk... ??
Zou het niet handig zijn als ze vtv even uitzoeken wie er kinderen heeft oid?
Toch gewoon willekeur dan? Of ze gaan ervanuit dat de poll het kaf van het koren zal scheiden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:29 schreef Muck het volgende:
ja, ik ben ook uitgenodigd voor de dreumesmelk, terwijl ik aangegeven heb geen kinderen te hebben
Ja, dat kan dus best even duren, enkele weken zelfs!quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:42 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb me maandag ingeschreven bij Buzzer, recensie over de website geschreven maar helaas niks gehoord. Nu ben ik uiteraard heel ongeduldig en nieuwsgierig. Is het normaal dat het een aantal dagen duurt voor je iets hoort als antwoord op je recensie of een mail met nieuwe tests?
ik denk het....quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Toch gewoon willekeur dan? Of ze gaan ervanuit dat de poll het kaf van het koren zal scheiden.
Die heb ik dan weer gemistquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
NeeDaar ben ik niet voor uitgenodigd! Ik vraag me soms echt af hoe ze die selecties maken! Maar na de Jillz- en Is-er-hoop-campagnes was ik wel weer even tevreden hoor!
Ik vind de Jillz wel aardig, maar 10 keer liever pak ik een biertje. Maar voor vrouwen is het primaquote:Op maandag 27 juli 2009 15:07 schreef JOPPI3 het volgende:
Is het wat? Die jillz?!
So fresh fresh, exiiiiiiiiiiiiting? Als in de reclame? of heb ik het foute beeld bij Jillz
Ik vind de reclame lekkerder dan het spul zelfquote:Op maandag 27 juli 2009 15:07 schreef JOPPI3 het volgende:
Is het wat? Die jillz?!
So fresh fresh, exiiiiiiiiiiiiting? Als in de reclame? of heb ik het foute beeld bij Jillz
Nee, dubbelfrisss met alcohol noemen ze moscato d'asti.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
Jillz is gewoon dubbelfris met alcohol. Alleen dubbelfris is wél lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |