Neu, maar het zijn allemaal studenten. En iedereen die zeurt dat wasverzachter suf ik mag niet mee doen met mijn Bailey's proefavondquote:
Klopt inderdaad, 1 september t/m 1 november.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:51 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Nog niets gehoord van Bailey's inderdaad. Zou vandaag wel moeten, volgens mij staat de campagnestart vastgesteld op vandaag.
Ja, daar was ik ook al bang voor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:14 schreef Vanyel het volgende:
Vrees dat veeeel te veel mensen zich hebben ingeschreven voor de Baileys. Niet goed voor mijn proefkansen.
Bij mij ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:37 schreef Blik het volgende:
Ik zit de reacties te lezen op de website en bij veel mensen staat de campagne er niet meer op. Bij een boel anderen nog wel. De conclusie die getrokken wordt is dat de mensen waar de campagne nog op staat mee mogen doen aan de Baileys-campagne.
Bij mij staat de campagne er nog op
Dat zou een prettige uitkomst zijn, bij mij staat hij er nog namelijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:37 schreef Blik het volgende:
Ik zit de reacties te lezen op de website en bij veel mensen staat de campagne er niet meer op. Bij een boel anderen nog wel. De conclusie die getrokken wordt is dat de mensen waar de campagne nog op staat mee mogen doen aan de Baileys-campagne.
Bij mij staat de campagne er nog op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |