Baileys begint pas 1 september dus hoor je pas kort daarvoor als het goed isquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:26 schreef Graftonst het volgende:
Aan Silan mag ik ook meedoen maar van Baileys niets gehoord
ik weet nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:21 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Wat heb je verkeerd gedaan?
zijn er wel 2000 insidersquote:Beste Insider Hives!
Bedankt voor jouw inschrijving voor onze Silan Crystals campagne.
We moeten je jammer genoeg meedelen dat je er deze keer niet bij bent.
We hebben ontzettend veel inschrijvingen gekregen voor deze campagne, sommige met heel leuke motivaties. Uiteindelijk hebben we toch 2.000 Insiders moeten uitkiezen die aan deze campagne zullen deelnemen.
Hopelijk kunnen we je volgende keer wel goed nieuws brengen. Maar geen nood, ondertussen kan je je wel nog inschrijven voor onze andere campagnes die binnenkort ook starten.
Oh, dus ze kijken echt naar dat verhaaltje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:29 schreef The_Hives het volgende:
het mailtje komt nu net binnen
[..]
zijn er wel 2000 insiders
nou je kan beter geen verhaaltje schrijvenquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:31 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Oh, dus ze kijken echt naar dat verhaaltje.![]()
Dat heb ik bij Bailey's niet gedaan. Verdorie
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:54 schreef The_Hives het volgende:
wrijf het er even in dat ik als enige niet geselecteerd ben![]()
Ah, ik zie een verband. Tot nu toe alleen vrouwen geselecteerd. Het is gewoon een complot
lolquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil je best een sample (of wat we ook krijgen) toesturen hoor!
Het grappige is, dat ik helemaal nog niet op mijzelf woon. En dat ik nog nooit een wasmachine heb aangeraakt. Mijn moeder gaat dus heel blij wezen met deze campagne (als in, ik ga de was doen), hehe.
Wie? Wat? Waar? Waarvoor?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:03 schreef heaven7 het volgende:
Eh, moet je uitgenodigd zijn? Ik ben geregistreerd en al maar kan me niet kandidaat stellen?
Je kan je volgens mij nog wel opgeven voor de Baileys actie.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil je best een sample (of wat we ook krijgen) toesturen hoor!
Het grappige is, dat ik helemaal nog niet op mijzelf woon. En dat ik nog nooit een wasmachine heb aangeraakt. Mijn moeder gaat dus heel blij wezen met deze campagne (als in, ik ga de was doen), hehe.
Edit: Zo te zien, krijgen wij dit?
[ afbeelding ]
je bent een man hequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:08 schreef larry_flynt het volgende:
Ben ook niet uitgenodigd voor Silan campagne. Terwijl ik nog wel in een studenten huis zit!
Ik had iets soortgelijks erin gezetquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]. Nee hoor dank je
. Ik gebruik eigenlijk nooit wasverzachter. In mijn verhaaltje had ik gezet dat deze campagne een goede manier zou zijn om me het nut ervan te overtuigen. Zij vonden blijkbaar van niet
blijkbaar werd ik daaom ook uitgelootquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]. Nee hoor dank je
. Ik gebruik eigenlijk nooit wasverzachter. In mijn verhaaltje had ik gezet dat deze campagne een goede manier zou zijn om me het nut ervan te overtuigen. Zij vonden blijkbaar van niet
Dat heb ik ook geschreven en ben wel uitgenodigd!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blijkbaar werd ik daaom ook uitgeloot
Ik had eerlijk verteld dat ik ander merk gebruik maar door deze test graag de voordelen van Silan had willen leren kennen
Ik ook, volgens mij kijken ze (bijna) niet naar die motivatiequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:39 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook geschreven en ben wel uitgenodigd!
Ik had erin gezet dat ik voor alle andere Silan-wasverzachters verschrikkelijk allergisch ben - dat ze toch ook een kritisch tegengeluid nodig haddenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]. Nee hoor dank je
Ik een vergelijkbaar iets, namelijk dat ik wasverzachter onzin vind! Maar dat mijn wederhelft er anders over denkt en dat dit me wellicht doet overtuigen van het voortaan kopen van wasverzachter en mijn wederhelft dus nóg gelukkiger wordt...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had erin gezet dat ik voor alle andere Silan-wasverzachters verschrikkelijk allergisch ben - dat ze toch ook een kritisch tegengeluid nodig hadden
Niet dus
Je lijkt je ook voor meerdere apparaten op te mogen geven. Geprobeerd, ik ben benieuwd. Maar de animo zal wel groot zijnquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:54 schreef dutchdevil het volgende:
http://www.kwestievanproberen.nl/
Hier kun je je opgeven om een keukenapparaat van Philips te testen. Wordt je geselecteerd dan mag je het apparaat houden. Heb mezelf opgegeven voor de keukenmachine. Zo'n ding hebben we nog niet en wil ik best eens uitproberen
Ik heb me ook maar voor alles opgegeven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je lijkt je ook voor meerdere apparaten op te mogen geven. Geprobeerd, ik ben benieuwd. Maar de animo zal wel groot zijn
Ik alleen voor de draadloze staafmixer, dat lijkt me nou nog eens handig! Verder ben ik een beetje anti-keukenapparaat, je aanrecht raakt er zo vol van! (en als ze onder in een kastje staan dan gebruik je ze toch niet zo vaak).quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:28 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik heb me ook maar voor alles opgegeven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |