quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:51 schreef Jor_Dii het volgende:
HmmDoe nog maar een permban van 3 maanden ofzo
Heb je m'n topic van 3 maanden geleden gezienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:00 schreef Westerling het volgende:
Meest kansloze topic ooit gezien.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
FiPo, nu lezen.
Je hebt mijn vriendin toevallig niet gezien in Griekenland?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:50 schreef Pieter-utd het volgende:
Nog wijven geneukt dan?
Hij heeft er ook nog in gepist.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:51 schreef Biels het volgende:
Dus je hebt een steelpannetje volgescheten en dit vervolgens op het vuur gezet, foto's van gemaakt en op fok gepost?
Wow. Dan ben je wel echt een kansmongool.
Nee, die had ik uiteraard niet gezien. Anders had ik dat natuurlijk nooit gezegdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:02 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Heb je m'n topic van 3 maanden geleden gezien?
Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectar
Uit laten koken en toen we erachter kwamen dat het totaal ingekookt was het pannetje weggeflikkerdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
heb je nog geproefd?
Ye rightquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:09 schreef Jor_Dii het volgende:
TS met zijn vriendin in Griekenland:
[ afbeelding ]
FREE RAKI!
Nee, championsoep, we are the championsquote:
Er zijn dingen in het leven die je gedaan moet hebben.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:51 schreef Biels het volgende:
Dus je hebt een steelpannetje volgescheten en dit vervolgens op het vuur gezet, foto's van gemaakt en op fok gepost?
Wow. Dan ben je wel echt een kansmongool.
quote:
Dat 2e plaatje is zeker rookworstquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Nep.
Geef maar als betalingskenmerk de URL van dit topic door, zullen ze waarderen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:00 schreef Biefstuk het volgende:
Net door de reisorganisatie gebeld dat ik 6,50 moet overmaken omdat er een pannetje mist
Een onvervalst WTF topique, weliswaar iets minder kwalitatief dan ik gehoopt had na al die lekkermakerij in m'n fobo'tjequote:Op 27-06-2009 09:16 schreef Biefstuk
[..]
Nu maar hopen dat ik snel kan posten want ik heb me toch wat geflikt in Griekenland
Iets met fecaliën, urine en een kookstel
Met pics!![]()
Het is friet!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:49 schreef Biefstuk het volgende:
Neen, niet breezerneukparadijs Chersonissos maar een normaal plaatsje. Een plaatsje waar godverdomme patat met frikandel op het menu stond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |