Dat deel is gewoon van Sony nu die leningen niet afgelost gaan worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:52 schreef matthijst het volgende:
Ze moeten gewoon zijn deel in Sony-ATV verkopen.
Dat gaat je erg tegenvallen denk ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:54 schreef Rnnz het volgende:
Als 10 % van zijn bezittingen worden verkocht zijn die schulden al weg. Die man had zoveel kunst, zoveel hebbedingetjes.. dat moet wel honderden miljoenen waard zijn.
Euh...weet nog dat stukje dat ie zowat de hele tent leegkocht...allemaal dingen die volgens mij wel duur waren?quote:
Dan zijn die leningen dus wel ''opgelost''.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat deel is gewoon van Sony nu die leningen niet afgelost gaan worden.
Ja. Ik dacht toen: hij zoekt troost in het kopen van dingen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:57 schreef DrDentz het volgende:
Wat MJ er voor gegeven heeft krijg je waarschijnlijk nooit meer terug. $ 250,000 voor een vaas, en hij kocht er maar meteen 2 van.
Nouja, tien procent inderdaad niet. Maar ik denk wel dat als het meeste verkocht wordt de schulden zullen worden afgelost. Daarnaast al die inkomsten die hij nu weer genereert. Ik kan me niet voorstellen dat hij echt arm was. Hij had misschien wel miljoenen schulden, maar ik geloof dat hij alles had kunnen aflossen als ie dat had gewild.quote:
Tja, toen wist ie niet wat ie er mee moest doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:57 schreef DrDentz het volgende:
Wat MJ er voor gegeven heeft krijg je waarschijnlijk nooit meer terug. $ 250,000 voor een vaas, en hij kocht er maar meteen 2 van.
Dat is dat stuk wat ik eerder bedoelde in die winkel in Las Vegas. Maar zou hij dat wel echt allemaal hebben afgerekend? Ik denk dat 'ie ook wel een beetje ''stoer liep te doen'' voor die docu...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:57 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Euh...weet nog dat stukje dat ie zowat de hele tent leegkocht...allemaal dingen die volgens mij wel duur waren?
Goeie...maar vrees dat die kinderen ook niet normaal zullen opgroeien.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:57 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dan zijn die leningen dus wel ''opgelost''.
Waarom zouden die kinderen zoveel geld moeten krijgen. Laat ze er maar gewoon voor werken net als normale mensen. Anders krijgen we hetzelfde als met de rest van de familie Jackson. Allemaal knettergek geworden...
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:57 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dan zijn die leningen dus wel ''opgelost''.
Waarom zouden die kinderen zoveel geld moeten krijgen.
Nou, hij zei dat hij altijd "een mooi prijsje" kreeg. Dus er ging wat vanaf.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:59 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dat is dat stuk wat ik eerder bedoelde in die winkel in Las Vegas. Maar zou hij dat wel echt allemaal hebben afgerekend? Ik denk dat 'ie ook wel een beetje ''stoer liep te doen'' voor die docu...
Yep!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:01 schreef TubewayDigital het volgende:
hoe zit het nou met deze track, is dit nou michael jackson?
Jep, in het refrein.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:01 schreef TubewayDigital het volgende:
Het refreinquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:01 schreef TubewayDigital het volgende:
Kiezen of je de tickets wil hebben? Als souvenier, bedoelen ze?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:02 schreef Rnnz het volgende:
Gvd, je kunt dus kiezen of je je geld terug wil of dat je je toegangsbewijzen wilt hebben.. dat is nog best een moeilijke keuze.![]()
Doe dan gewoon beide.
Sttt...mag je niet zeggen van Belsen, maar ik fluister terug: trusten!quote:
ja idd, wtf is dat nou voor een keuze? Wat kost het printen nou in godsnaam? Stelletje lutsersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:02 schreef Rnnz het volgende:
Gvd, je kunt dus kiezen of je je geld terug wil of dat je je toegangsbewijzen wilt hebben.. dat is nog best een moeilijke keuze.![]()
Doe dan gewoon beide.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:04 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Sttt...mag je niet zeggen van Belsen, maar ik fluister terug: trusten!
Ik denk dat toen ze het telefoontje kregen dat ze de winkel maar af moesten sluiten omdat Michael Jackson kwam "and he wants to spend some serious money", ze de prijskaartjes op hun kitscherige troep vervangen hebben voor die met iets hogere prijzen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:01 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nou, hij zei dat hij altijd "een mooi prijsje" kreeg. Dus er ging wat vanaf.
Nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:04 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
maar heeft michael ook de tekst geschreven?
Inderdaad, zat is ook wel een slinkse manier om in te spelen op het sentiment van de MJ fans. Zeker omdat ze erbij zetten dat hij ze zelf had ontworpen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:02 schreef Rnnz het volgende:
Doe dan gewoon beide.
Nope, Written and composed by Rockwell Gordyquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:04 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
maar heeft michael ook de tekst geschreven?
Dus jij wordt ook zo iemand?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:05 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Inderdaad, zat is ook wel een slinkse manier om in te spelen op het sentiment van de MJ fans. Zeker omdat ze erbij zetten dat hij ze zelf had ontworpen...
Laffe manier om geld te besparen. Maar aangezien ik marketing studeer kan ik het stiekem ook wel een heel klein beetje waarderen...
Wel slim.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:05 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Inderdaad, zat is ook wel een slinkse manier om in te spelen op het sentiment van de MJ fans. Zeker omdat ze erbij zetten dat hij ze zelf had ontworpen...
Laffe manier om geld te besparen. Maar aangezien ik marketing studeer kan ik het stiekem ook wel een heel klein beetje waarderen...
hahaha, je weet nooit.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk dat toen ze het telefoontje kregen dat ze de winkel maar af moesten sluiten omdat Michael Jackson kwam "and he wants to spend some serious money", ze de prijskaartjes op hun kitscherige troep vervangen hebben voor die met iets hogere prijzen.
Ja, of zoals TMZ het zegt: "one hell of an expensive keepsake"quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:03 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Kiezen of je de tickets wil hebben? Als souvenier, bedoelen ze?
Wauw...moeilijke keuze!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, of zoals TMZ het zegt: "one hell of an expensive keepsake"
Welk kaartje? Delen ok?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel slim.
Ik denk dat ik misschien nog voor het kaartje zou gaan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Ik heb mijn eigen ethische grenzen al gesteld. En dit soort acties liggen aan de andere kant daarvan. Probeer me te onderscheiden door dit soort ''op het randje'' acties niet te doen. Daar gaat m'n scriptie ook over...quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:09 schreef Bevin het volgende:
[..]
Welk kaartje? Delen ok?Ga je nu handelen in kaartjes voor een concert dat nooit plaats vindt? Misschien hebben ze nog extra kaartjes te koop. Heb nog wel een code.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou het niet raar vinden als meerdere mensen op dit idee komen. Maar ja...of ze het honoreren...het is wel een hele slimme, gemene stap van hen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:08 schreef Rnnz het volgende:
Misschien ga ik iets doen wat ik normaal nooit zou doen: een mailtje sturen of ze niet met hun hand over hun hart kunnen strijken en zowel het geld als het kaartje kunnen geven.
Kiezen tussen het geld en het kaartje is als kiezen tussen je kinderen.
Ik doe wel mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:08 schreef Rnnz het volgende:
Misschien ga ik iets doen wat ik normaal nooit zou doen: een mailtje sturen of ze niet met hun hand over hun hart kunnen strijken en zowel het geld als het kaartje kunnen geven.
Begin je nou alweer?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:08 schreef Rnnz het volgende:
Ik kreeg er ook driequote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ga je nu handelen in kaartjes voor een concert dat nooit plaats vindt? Misschien hebben ze nog extra kaartjes te koop. Heb nog wel een code.
Mja, ik ook niet. Heb alleen m'n andere held Stevie Wonder live gezien, van degene die ik echt had willen zien.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:17 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik vind het jammer dat ik Michael nooit live gezien heb.
Paul McCartney wel, Sting en de Police ook...maar Michael niet. En nu ist te laat.
Euh...TPain en dinges...wie zijn datquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:21 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Mja, ik ook niet. Heb alleen m'n andere held Stevie Wonder live gezien, van degene die ik echt had willen zien.![]()
Waarom hou ik niet gewoon van T-Pain en Akon enzo?Al die oude artiesten komen toch nog maar zelden naar Nederland..
Vet stoere hedendaagse artiesten (waar we overigens over 5 jaar niets meer van horenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:22 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Euh...TPain en dinges...wie zijn dat
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vet stoere hedendaagse artiesten (waar we overigens over 5 jaar niets meer van horen
Ken je de legendarische T-Pain niet? Van de vele hits, zoals ... en ... en ...?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:22 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Euh...TPain en dinges...wie zijn dat
nee, never heard ofquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:27 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ken je de legendarische T-Pain niet? Van de vele hits, zoals ... en ... en ...?
Dat was een makkelijk inkoppertje.
Succes.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ben trouwens even de OP wat aan het veranderen
Dat maakt hem ook wel mythischer misschien.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:17 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik vind het jammer dat ik Michael nooit live gezien heb.
Paul McCartney wel, Sting en de Police ook...maar Michael niet. En nu ist te laat.
Nou, had hem liever gezien, dat had hem wellicht nog mytischer gemaaktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat maakt hem ook wel mythischer misschien.
Is goed man! Ik ga ook zo, dus aan mij hoeft het niet te liggenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:34 schreef Rnnz het volgende:
Ik deel weer even mee dat ik ga slapen.
(oftewel, post niet zo veel aub)
haha, dat is waar ookquote:
Die spullen heeft hij nooit betaaldquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:54 schreef Rnnz het volgende:
Ik moet steeds denken aan het Living With Michael Jackson-interview.. 'Excuse me sir, excuse me, do I have this one? No? Okay I want this one. Anddd, this one. Oh yeah, and this one right here.'![]()
Uhm, nee: hij heeft het verleend bij een investeringsmaatschappij, sony mag het kopen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:55 schreef sig000 het volgende:
[over Sony-ATV]
Dat deel is gewoon van Sony nu die leningen niet afgelost gaan worden.
quote:Refund Policy Announced for Michael Jackson "This Is It" Ticket Holders
LONDON (June 30, 2009) - At this time of mourning for Michael Jackson, we are together in our sadness at the loss of one of the greatest entertainers ever.
"The world lost a kind soul who just happened to be the greatest entertainer the world has ever known," said Randy Phillips, President & CEO, AEG Live. "Since he loved his fans in life, it is incumbent upon us to treat them with the same reverence and respect after his death."
AEG Live (UK) Ltd, concert promoters, announced that full refunds will be available to fans who purchased tickets through authorised agents for any of the 50 Michael Jackson 'This Is It' concerts which were to take place at The O2 Arena in London .
These refunds will include all ticket service charges.
Ticket holders requiring information about receiving a full refund should go to www.MichaeJacksonLive.com from Wednesday, July 1, 2009. The refunds will be processed by each of the authorised ticket agencies (e.g. Ticketmaster, Viagogo, See or Ticketline).
It was also announced that fans will have the option to be sent the actual tickets they would have received to attend the shows in lieu of the full refunds which are being offered
The tickets printed with the special lenticular process, were inspired and designed by Michael Jackson for the fans attending his shows. Images of the specially created tickets may be seen onwww.michaeljacksonlive.com. The special offer to receive the actual tickets that the purchaser would have received to attend 'This is It' will remain valid thru 23:59 GMT, August 14, 2009
Was al gepostquote:
Sowieso James Brownquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:28 schreef TubewayDigital het volgende:
Welke muziek vind Michael zelf nou eigenlijk leuk? Motown gedoe?
Ah, okay. Nevermind dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Was al gepost
Over die tickets trouwens. Ik lees dat Yahoo had geschreven dat je kon kiezen voor een gedeeltelijke refund + ticket of een gehele refund. Er is in ieder geval nogal onduidelijkheid ontstaan door het hele woordje in lieu, wat in principe betekent in plaats van, vandaar het bericht op Yahoo. Nog even wachten op het moment dat we de boel terug kunnen vragen...
Zou helemaal wat wezen als ze uit hun nek lullen en vele fans dus alsnog die kaartjes willen en dan doodnormale tickets krijgen. Ik pak dan alsnog het vliegtuig om Randy Philips even hallo te zeggen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:15 schreef matthijst het volgende:
Fans who decide they would rather have a souvenir will receive a ticket conceived by Jackson. There are eight designs that include holographic images of the entertainer on the front.
Vage, vage bende: die gasten die hun tickets nu al hadden dan, die hadden standaard O2 kaartjes, niks geen Jackson special crap. Klinkt als een lulverhaal om nog ff mensen uit te melken.
Als ze nu speciale kaartjes hebben, waarom was dat vantevoren nog niet bekend? Denk dat AEG gewoon probeert alsnog die 100 miljoen binnen te halen met niks doen.
Flikkers moeten gewoon die kaarten opsturen...
Wat wil je, na alle zaken rondom zijn overlijden?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:29 schreef PLAE@ het volgende:
wat jammer, het gaat hier vooral over randzaken ipv zijn muziek.
Jammer dat het een ballad is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
CNN heeft vannacht een instrumentaal fragment laten horen van een nieuw nummer.
Video:(heeft iemand met z'n camera van tv opgenomen)
Hier is het te downloaden als mp3 (wel goede kwaliteit)
http://www.zshare.net/audio/62037445ca016491/
quote:The “Dome Project” - A Last Video?
(29-06-2009) Two weeks ago, Michael Jackson finished what is being called his final video piece. It has been dubbed “Dome Project.”
The details are sketchy at best. Two people who have knowledge of the project confirmed it's existence on Monday to the Associated Press on the conditions that they are not to be identified because of confidentiality agreements. By evening, US West Coast time, it is being repeated in MSNBC news.
The leaks report that the “Dome Project” lasted five weeks and was filmed at Culver Studios. Those studios were the set for the classic film, “Gone With The Wind” some 70 years ago. Four sets were constructed for the production, including one that recalled the epic 1983 “Thriller” video.
The shooting lasted from June 1 – 9, and Michael was on the set for most of that time. The project is now in post – production and is expected to be completed next month.
Producer Robb Wagner, the founder of music video company Stimulated Inc, did not return messages seeking comment and Michael Roth, spokesperson for LA based promoter AEG Live said that he had not heard about this production. He added that it could have been part of the company contract with Michael.
An unidentified worker with knowledge of the project said that Michael left a memorable impression on the crew. He arrived in a caravan of SUV's, surrounded with security guards. The person said Michael introduced himself to the workers on the set. Michael walked with a spring in his step, but at one point needed assistance when descending steps off a stage.
Besides the cemetery set, another was draped in black with a portrait of Michael in his Thriller werewolf costume. Yet another set simulated a lush jungle. A fourth was built to look like a construction site, with a screen behind it to allow the projection of different backgrounds.
Taping of the piece happened in marathon sessions that ended early in the morning. It is still unclear what final forms the final video project will take.
According to Stimulated's web site, the company had been hired to produce the screen content for Michael's concerts in London.
Source: MJFC / AP
Like duhhquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:37 schreef Rnnz het volgende:
Ik wil m'n kaartje en m'n geld![]()
Daar ben ik weer. Jullie hebben trouwens wel geluisterd naar me hè? Er is zo weinig gepost.
Deze kreeg ik zojuist, blijkt ook een nieuw nummer te zijn nadat hij bekeerd was tot de islam.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
CNN heeft vannacht een instrumentaal fragment laten horen van een nieuw nummer.
Video:(heeft iemand met z'n camera van tv opgenomen)
Hier is het te downloaden als mp3 (wel goede kwaliteit)
http://www.zshare.net/audio/62037445ca016491/
Ah, dat wist ik niet kreeg hem van collega vond hem wel klinken als michael jacksonquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:09 schreef Rnnz het volgende:
Mijn hemel, bestaat dat nummer nou nog steeds?
Dat is toch duidelijk geen MJ. Die gast die dat heeft gezongen is nog erger dan Jason Malachi.
Even voor de duidelijkheid: Michael Jackson is nooit bekeerd tot de Islam en de stem op dat nummer is niet van hem.
Heel goed artikel. Thanks for sharingquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:27 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik heb hier een heel mooi artikel over MJ gevonden. Het is geschreven door J Randy Taraborrelli, een biograaf van Michael Jackson die hem bijna zijn hele leven heeft gekend. Hij blijkt terug op het leven het leven van MJ. Het artikel is wat te lang om hier te plaatsen maar het is zeker de moeite om te lezen.
Is dat boek nog ergens te koop?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga het lezen. Is het boek van J Randy Taraborrelli met deze cover
[ afbeelding ]
langer dan deze:
[ afbeelding ] ?
Want ik heb die laatste, en die stopt in 1990 ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |