Het refreinquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:01 schreef TubewayDigital het volgende:
hoe zit het nou met deze track, is dit nou michael jackson?
Kiezen of je de tickets wil hebben? Als souvenier, bedoelen ze?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:02 schreef Rnnz het volgende:
Gvd, je kunt dus kiezen of je je geld terug wil of dat je je toegangsbewijzen wilt hebben.. dat is nog best een moeilijke keuze.![]()
Doe dan gewoon beide.
Sttt...mag je niet zeggen van Belsen, maar ik fluister terug: trusten!quote:
ja idd, wtf is dat nou voor een keuze? Wat kost het printen nou in godsnaam? Stelletje lutsersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:02 schreef Rnnz het volgende:
Gvd, je kunt dus kiezen of je je geld terug wil of dat je je toegangsbewijzen wilt hebben.. dat is nog best een moeilijke keuze.![]()
Doe dan gewoon beide.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:04 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Sttt...mag je niet zeggen van Belsen, maar ik fluister terug: trusten!
Ik denk dat toen ze het telefoontje kregen dat ze de winkel maar af moesten sluiten omdat Michael Jackson kwam "and he wants to spend some serious money", ze de prijskaartjes op hun kitscherige troep vervangen hebben voor die met iets hogere prijzen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:01 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nou, hij zei dat hij altijd "een mooi prijsje" kreeg. Dus er ging wat vanaf.
Nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:04 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
maar heeft michael ook de tekst geschreven?
Inderdaad, zat is ook wel een slinkse manier om in te spelen op het sentiment van de MJ fans. Zeker omdat ze erbij zetten dat hij ze zelf had ontworpen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:02 schreef Rnnz het volgende:
Doe dan gewoon beide.
Nope, Written and composed by Rockwell Gordyquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:04 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
maar heeft michael ook de tekst geschreven?
Dus jij wordt ook zo iemand?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:05 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Inderdaad, zat is ook wel een slinkse manier om in te spelen op het sentiment van de MJ fans. Zeker omdat ze erbij zetten dat hij ze zelf had ontworpen...
Laffe manier om geld te besparen. Maar aangezien ik marketing studeer kan ik het stiekem ook wel een heel klein beetje waarderen...
Wel slim.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:05 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Inderdaad, zat is ook wel een slinkse manier om in te spelen op het sentiment van de MJ fans. Zeker omdat ze erbij zetten dat hij ze zelf had ontworpen...
Laffe manier om geld te besparen. Maar aangezien ik marketing studeer kan ik het stiekem ook wel een heel klein beetje waarderen...
hahaha, je weet nooit.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk dat toen ze het telefoontje kregen dat ze de winkel maar af moesten sluiten omdat Michael Jackson kwam "and he wants to spend some serious money", ze de prijskaartjes op hun kitscherige troep vervangen hebben voor die met iets hogere prijzen.
Ja, of zoals TMZ het zegt: "one hell of an expensive keepsake"quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:03 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Kiezen of je de tickets wil hebben? Als souvenier, bedoelen ze?
Wauw...moeilijke keuze!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, of zoals TMZ het zegt: "one hell of an expensive keepsake"
Welk kaartje? Delen ok?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel slim.
Ik denk dat ik misschien nog voor het kaartje zou gaan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Ik heb mijn eigen ethische grenzen al gesteld. En dit soort acties liggen aan de andere kant daarvan. Probeer me te onderscheiden door dit soort ''op het randje'' acties niet te doen. Daar gaat m'n scriptie ook over...quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:09 schreef Bevin het volgende:
[..]
Welk kaartje? Delen ok?Ga je nu handelen in kaartjes voor een concert dat nooit plaats vindt? Misschien hebben ze nog extra kaartjes te koop. Heb nog wel een code.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou het niet raar vinden als meerdere mensen op dit idee komen. Maar ja...of ze het honoreren...het is wel een hele slimme, gemene stap van hen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:08 schreef Rnnz het volgende:
Misschien ga ik iets doen wat ik normaal nooit zou doen: een mailtje sturen of ze niet met hun hand over hun hart kunnen strijken en zowel het geld als het kaartje kunnen geven.
Kiezen tussen het geld en het kaartje is als kiezen tussen je kinderen.
Ik doe wel mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:08 schreef Rnnz het volgende:
Misschien ga ik iets doen wat ik normaal nooit zou doen: een mailtje sturen of ze niet met hun hand over hun hart kunnen strijken en zowel het geld als het kaartje kunnen geven.
Begin je nou alweer?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:08 schreef Rnnz het volgende:
Ik kreeg er ook driequote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ga je nu handelen in kaartjes voor een concert dat nooit plaats vindt? Misschien hebben ze nog extra kaartjes te koop. Heb nog wel een code.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |