SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Single Muziek:
De OP is hier te vinden.![]()
Zeik niet, dat zei ik niet, ik ben graag samen met iemand, maar dan wel in het echt, die debiele internetknuffels heb je geen zak aan, zeker niet als dat twee pagina's aanquote:Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Knuffel? [JamesBrownie-approvalmode]Nee, dank je, ik ben liever koud en alleen... [/JamesBrownie-approvalmode]
Zeker Internet knuffelsquote:Op maandag 29 juni 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeik niet, dat zei ik niet, ik ben graag samen met iemand, maar dan wel in het echt, die debiele internetknuffels heb je geen zak aan, zeker niet als dat twee pagina's aan-smilies oplevert
Ach, joh er staan hier wel meer dingen die eigenlijk niet in singles thuishoren.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, gaat goed, zei net al dat ik gemakkelijker wen aan samen zijn met hem, dan aan het weer alleen zijn na het weekend.
Maar das ook niet echt iets voor in singles eigenlijk he
ja echt he komt door die knuffelsquote:
Ook niet met mij?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:50 schreef Ofresca het volgende:
Oh kom op. Ik haat knuffelen met onbekenden. Alleen met geliefden niet eigenlijk.
Tis wat cru gezegd, maar ik snap je punt wel hoor, dat zijn echt van die slowchatreeks ergernissenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeik niet, dat zei ik niet, ik ben graag samen met iemand, maar dan wel in het echt, die debiele internetknuffels heb je geen zak aan, zeker niet als dat twee pagina's aan-smilies oplevert
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hmmz nu je het zegt maar gelijk ff seizoen 2 t/m 12 uitpakkenquote:
Lees je het niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vergeet 13 nietquote:Op maandag 29 juni 2009 20:52 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hmmz nu je het zegt maar gelijk ff seizoen 2 t/m 12 uitpakken
Dat heb ik ook!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:50 schreef Ofresca het volgende:
Oh kom op. Ik haat knuffelen met onbekenden. Alleen met geliefden niet eigenlijk.
Heb geen TV...quote:
Eensquote:Op maandag 29 juni 2009 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb geen TV...![]()
Maar SP is wel cool. Al is Familt Guy stukken beter.
die haal ik pas binnen als het hele seizoen gebundeld is alleen heroes haal ik per aflevering binnenquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb geen TV...![]()
puk-a-thonquote:Op maandag 29 juni 2009 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb geen TV...![]()
Je zou bijna denken dat je Comedy Central op hebt staanquote:Op maandag 29 juni 2009 20:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]jaaa die is ook goed... die komt hierna
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:56 schreef STING het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je Comedy Central op hebt staan
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Voor jouquote:Op maandag 29 juni 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Posts over knuffelen, laatste twee pagina's vorige topic: (en tis niet eens helemaal alles)
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Posts over knuffelen, laatste twee pagina's vorige topic: (en tis niet eens helemaal alles)
Ben ik de enige man die van knuffelen houdt?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik lees wel vaker over dingen heen, maar als driekwart van een pagina uitquote:Op maandag 29 juni 2009 20:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lees je het niet?![]()
Ik lees ook wel es over dingetjes van jou, KF of anderen heen...
Homoquote:Op maandag 29 juni 2009 21:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben ik de enige man die van knuffelen houdt?
Jammer dan. Heerlijk.
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Posts over knuffelen, laatste twee pagina's vorige topic: (en tis niet eens helemaal alles
het zijn maar 3 verschillende mensen...maargoed bij deze zal ik niet meer over knuffelen beginnenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hmm niet dat ik weet. Ik kan prima met mannen bier drinken, maar hoef geen penissen aan te raken enzo.quote:
Het is dat je het zelf zegtquote:Op maandag 29 juni 2009 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
O een keer knuffelen roepen, best, maar dit zijn tien posts waar echt totaal niets in staat en dat stoort me en is een van de redenen dat ik hier veel minder kom.
Inkoppertje: niet dat jullie daar nou iets aan missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt wel... Jij bent leuk!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
O een keer knuffelen roepen, best, maar dit zijn tien posts waar echt totaal niets in staat en dat stoort me en is een van de redenen dat ik hier veel minder kom.
Inkoppertje: niet dat jullie daar nou iets aan missen
In BNW zijn ze goed in veel tekstquote:Op maandag 29 juni 2009 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie liever meer tekst.
Liefst met een beetje inhoud
Hey sommige moeten het van het virtuele hebben, gun die mensjes ook wat.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik lees wel vaker over dingen heen, maar als driekwart van een pagina uitbestaat, wordt dat wat moeilijk
Fokking 3552248 topics met "een beetje inhoud", mogen we hier nog een beetje stoom afblazen en virtueel huggen?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet om de mod uit te hangen hoor, ik ben hier gewoon user, en ook niet helemaal onschuldig, maar dat was wel de "eis" dat deze reeks mocht blijven bestaan, niet de hele tijd dat lege geslowchat.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey sommige moeten het van het virtuele hebben, gun die mensjes ook wat.
Ik heb een broertje dood aan dat soort mensen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet om de mod uit te hangen hoor, ik ben hier gewoon user, en ook niet helemaal onschuldig, maar dat was wel de "eis" dat deze reeks mocht blijven bestaan, niet de hele tijd dat lege geslowchat.
Ik stoor me er niet zo heel erg aan, maar ik snap je wel.
Dan lult de rest eroverheen, simple as that.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een broertje dood aan dat soort mensen.
Als je het ECHT niet interessant vindt, dan MAAK je het interessant of je dondert op. Makkelijk zat.
Gooi er een leuke stelling, een verhaal wat dan ook in. Dat kan toch prima? Maar zeiken op anderen is zoooo makkelijk.
Je was blij maar toen niet meer?quote:
Jah, zoiets jaquote:
Heel goedquote:Op maandag 29 juni 2009 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt wel... Jij bent leuk!
Hoe is het met JB?
Doei Sedan.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:11 schreef S95Sedan het volgende:
Mja, weer weg, gitaren bij een maat van me.
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen
Goed zo. Het is je van harte gegund! Wat voor auto wil je?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heel goed
In alle opzichten
Zit te denken om een autootje te kopen
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:11 schreef S95Sedan het volgende:
Mja, weer weg, gitaren bij een maat van me.
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen
Aww. Howcome?quote:
Want jij doet dat op dit moment helemaal niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een broertje dood aan dat soort mensen.
Als je het ECHT niet interessant vindt, dan MAAK je het interessant of je dondert op. Makkelijk zat.
Gooi er een leuke stelling, een verhaal wat dan ook in. Dat kan toch prima? Maar zeiken op anderen is zoooo makkelijk.
Weet ik nog niet precies, heb nu een Cordoba in mn hoofd, maar heb totaal geen verstand van auto's, dus ik laat me graag adviserenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed zo. Het is je van harte gegund! Wat voor auto wil je?
Weuknie. Een onbestemd kriebelig lief leuk verveeld kutgevoel ... ofzo.quote:
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weuknie. Een onbestemd kriebelig lief leuk verveeld kutgevoel ... ofzo.
Seat!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Weet ik nog niet precies, heb nu een Cordoba in mn hoofd, maar heb totaal geen verstand van auto's, dus ik laat me graag adviseren
Seat zijn prima wagens.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies, heb nu een Cordoba in mn hoofd, maar heb totaal geen verstand van auto's, dus ik laat me graag adviseren
Ik vind hem wel leuk en de nieuwe kan ik niet betalen vermoed ikquote:Op maandag 29 juni 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Seat!
Wil je dan de oude variant? Dat is wel een beetje een sjonniebak vind ik...
Ja daarom is't ook niet fijnquote:Op maandag 29 juni 2009 21:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dacht dat je op mannen viel
ohw das zooooo irri... en niet alleen met scooters maar ook die "linke" gasten hier met die golfjes.... pfffquote:Op maandag 29 juni 2009 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
zoveel-mogelijk-geluid-met-mijn-scooter-produceren-want-dat-is-stoer
ha ha komt wel als een ouwe lul over als je zo praatquote:Op maandag 29 juni 2009 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
zoveel-mogelijk-geluid-met-mijn-scooter-produceren-want-dat-is-stoer
ik ben ook een ouwe lulquote:Op maandag 29 juni 2009 21:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha komt wel als een ouwe lul over als je zo praat
pfff Maarssen zekerquote:Op maandag 29 juni 2009 21:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw das zooooo irri... en niet alleen met scooters maar ook die "linke" gasten hier met die golfjes.... pfff
geen rolschaats, niet pittigquote:Op maandag 29 juni 2009 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Seat zijn prima wagens.
Wat wil je, groot/klein, pittig/zuinig, merk/leeftijd?
Nou ja, met je haar los en als je even vluchtig kijkt naar de bestuurder...quote:Op maandag 29 juni 2009 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind hem wel leuk en de nieuwe kan ik niet betalen vermoed ik
bovendien is het wel overduidelijk dat ik geen sjonnie ben
Maar als je iets anders weet...
eeejquote:
quote:
Als ik rijd zal ik alleen maar diepe decolleté's aandoen, okee?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, met je haar los en als je even vluchtig kijkt naar de bestuurder...
ik een slumber party.... kweet niet... wou je komen logeren danquote:Op maandag 29 juni 2009 21:23 schreef STING het volgende:
Wanneer ga jij een slumber party houden Carooltje79?
quote:
moet ik eerst even aan m'n moeder vragenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik een slumber party.... kweet niet... wou je komen logeren dan
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Honda/CIVIC/5751544/algemeen.htm?sortering=PRIJS_AFLOPEND&merken=Honda&modellen=Civic&totPrijs=2500&vanBouwjaar=1984&totBouwjaar=2009&dealerTypes=AUTOBEDRIJF&dealerTypes=BOVAG_ABA&dealerTypes=BOVAG_NDA&dealerTypes=MERKDEALER&dealerTypes=PARTICULIER&paginaNummer=1&total=140&pos=4quote:Op maandag 29 juni 2009 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen rolschaats, niet pittigmerk geen idee dus, leeftijd zo nieuw mogelijk
Nee, denk dat ie rond de tien jaar oud zal moeten worden wat prijs betreft, heb een budget van rond de 2000 euro. (iets meer of iets minder is okee)
Mooi!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]hier alles goed hoor
en met jou? goed weekend gehad?
Even aan me moeder vragen... ik zweer je dat ze ie dat zei en ze hij lachte er niet eens bij... lalalalalaaaaaaquote:Op maandag 29 juni 2009 21:25 schreef STING het volgende:
[..]
moet ik eerst even aan m'n moeder vragen
Ik ben allergisch voor civicsquote:Op maandag 29 juni 2009 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Honda/CIVIC/5751544/algemeen.htm?sortering=PRIJS_AFLOPEND&merken=Honda&modellen=Civic&totPrijs=2500&vanBouwjaar=1984&totBouwjaar=2009&dealerTypes=AUTOBEDRIJF&dealerTypes=BOVAG_ABA&dealerTypes=BOVAG_NDA&dealerTypes=MERKDEALER&dealerTypes=PARTICULIER&paginaNummer=1&total=140&pos=4
mooi zo!!!quote:
Dat gaat dan allemaal verloren achter de onderkant van het portier. Hoe zonde...quote:Op maandag 29 juni 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik rijd zal ik alleen maar diepe decolleté's aandoen, okee?
quote:
Dit is echt een ouwelullenbak, mijn vorige was een Civic, Amerikaans model, 1.6i, prima wagen, 10 jaar oud voor 2750 gekocht.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor civics
Verder klopt ie wel
jaaa wat een heerlijk weer he! ik heb vanmidag lekker het zwembad hier opgezet, kan ik morgen ff lekker afkoelen met die hittequote:Op maandag 29 juni 2009 21:28 schreef djayzz het volgende:
[..]Vandaag redelijk drukke dag op kantoor!
En de terugreis was heerlijk natuurlijk met dit weerEn ik heb ook nog 8km hardgelopen
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa wat een heerlijk weer he! ik heb vanmidag lekker het zwembad hier opgezet, kan ik morgen ff lekker afkoelen met die hitte
druk is goed... dan gaat de dag lekker snel voorbij
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik ik ik en mijn gewoon in de snik warmte laten zitten
Het was door de vorige dertien posts over haar ook al duidelijk dat je haar hebt ontmoet hoor.quote:
Dan moeten die mannen maar in hogere auto's dan ik gaan rijdenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat dan allemaal verloren achter de onderkant van het portier. Hoe zonde...
Ik ben geen ouwelul, die allergie voor civics komt dus mooi uitquote:Op maandag 29 juni 2009 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit is echt een ouwelullenbak, mijn vorige was een Civic, Amerikaans model, 1.6i, prima wagen, 10 jaar oud voor 2750 gekocht.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dan moet je een duik komen nemen
Dit kan natuurlijk ook Pien zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was door de vorige dertien posts over haar ook al duidelijk dat je haar hebt ontmoet hoor.
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moeten die mannen maar in hogere auto's dan ik gaan rijden
[..]
Ik ben geen ouwelul, die allergie voor civics komt dus mooi uit
Laat die jongen verliefd zijn manquote:Op maandag 29 juni 2009 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was door de vorige dertien posts over haar ook al duidelijk dat je haar hebt ontmoet hoor.
Fiat Multipla rijden om jouw decolleté te zien? Ik heb er een hoop voor over, maar dat niet...quote:Op maandag 29 juni 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dan moeten die mannen maar in hogere auto's dan ik gaan rijden
Zij is toch van de vrouwenliefde?quote:
neuhquote:
hulp nodig??quote:
had je interesse om te komen helpen dan?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
had je interesse om te komen helpen dan?
Ik heb er ook één gehadquote:
quote:
Ik twee, en beide aan gort gereden tegen een auto aanquote:
quote:
Belsquote:Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik twee, en beide aan gort gereden tegen een auto aan
Er zijn vast ook andere auto's die hoger zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fiat Multipla rijden om jouw decolleté te zien? Ik heb er een hoop voor over, maar dat niet...
ookquote:
Nee, een scooterquote:
Oei! Nee, dat heb ik dan weer niet gedaan. Ik heb er ook superrr weinig mee gereden trouwensquote:Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik twee, en beide aan gort gereden tegen een auto aan
Ik had er niets mee gedaan qua opvoeren ofzoquote:
ohw das ook zonde danquote:Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Oei! Nee, dat heb ik dan weer niet gedaan. Ik heb er ook superrr weinig mee gereden trouwens
Daarna is hij naar mijn nichtje gegaan en die had binnen twee weken al een ongelukje gehad
Carooltjequote:
Netjes gedaan! Die van mij waren echt total loss toen ik er klaar mee wasquote:Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, een scooter
[..]
Oei! Nee, dat heb ik dan weer niet gedaan. Ik heb er ook superrr weinig mee gereden trouwens
Daarna is hij naar mijn nichtje gegaan en die had binnen twee weken al een ongelukje gehad
Ja, dat vond ik ookquote:Op maandag 29 juni 2009 21:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw das ook zonde danhad je nichtje niks ernstigs?
dan zou ze toch niet ongelukJE hebben gezegd.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw das ook zonde danhad je nichtje niks ernstigs?
Dankje!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:40 schreef Belsezar het volgende:
Netjes gedaan! Die van mij waren echt total loss toen ik er klaar mee was
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Carooltje
Alles goed?
[..]
Netjes gedaan! Die van mij waren echt total loss toen ik er klaar mee was
Dat heb ik ook ooit gehad, op de fiets.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook
Nee... Er was een automobilist die uitstapte en haar niet had gezien. Dus hij deed de deur open en toen sloeg hij haar met de deur (zoiets was het)
ohw gelukkig maar... een neef van mij heeft zich doodgereden op zn opgefokte scooterquote:Op maandag 29 juni 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook
Nee... Er was een automobilist die uitstapte en haar niet had gezien. Dus hij deed de deur open en toen sloeg hij haar met de deur (zoiets was het)
Mja, lijkt mij heel raar om dat mee te makenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gehad, op de fiets.
Borstbeen gekneusd, stuitje gekneusd en een kwartiertje niets kunnen zien
dat scheelt dan weerquote:Op maandag 29 juni 2009 21:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had er niets mee gedaan qua opvoeren ofzo
Echt? Bahquote:Op maandag 29 juni 2009 21:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw gelukkig maar... een neef van mij heeft zich doodgereden op zn opgefokte scooter
Heel veel gelukquote:Op maandag 29 juni 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Zonde joh... Wat had je zelf?
Uhuh. Ik reed altijd heel netjesquote:
jaaa das echt erg he, de gozer van wie die scooter was zat bij hem achterop en had ook helemaal niks...quote:Op maandag 29 juni 2009 21:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Echt? Bah
Mijn nichtje is verongelukt, omdat haar toenmalige vriend de bocht verkeerd ingeschat had en is toen tegen een boom gereden. Mijn nichtje is overleden en hij had nog geen schrammetje![]()
Damnquote:Op maandag 29 juni 2009 21:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heel veel gelukMet 85 tegen een auto aanrijden zonder helm en dan alleen schaafwonden hebben over je hele lichaam is best veel geluk hebben
ow das echt klote inderdaadquote:Op maandag 29 juni 2009 21:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw gelukkig maar... een neef van mij heeft zich doodgereden op zn opgefokte scooter
dan heb je zeker geluk iddquote:Op maandag 29 juni 2009 21:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heel veel gelukMet 85 tegen een auto aanrijden zonder helm en dan alleen schaafwonden hebben over je hele lichaam is best veel geluk hebben
Mja oke... Maar dan deed hij het nog "zelf"quote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa das echt erg he, de gozer van wie die scooter was zat bij hem achterop en had ook helemaal niks...
Ahhhh! Dat is ook niet leukquote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef Stereophonic het volgende:
ik heb mijn skoetah verkocht aan het broertje van mijn toenmalige vriendin..4 jaar lang dat ding perfect onderhouden, nog nieuwe kruskaslagers, zuiger, gehoonde cilinder ingebouwd voor hem zodat ie echt als nieuw was.
een week...reed ie op een stilstaand busje
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef Stereophonic het volgende:
ik heb mijn skoetah verkocht aan het broertje van mijn toenmalige vriendin..4 jaar lang dat ding perfect onderhouden, nog nieuwe kruskaslagers, zuiger, gehoonde cilinder ingebouwd voor hem zodat ie echt als nieuw was.
een week...reed ie op een stilstaand busje
Ja, twee keer niet opletten op een kruispunt en volgas er over heen rijden. 1 keer met 85 en een keer met rond de 100quote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Damn
En dat heb je twee keer meegemaakt? (op zo'n soort manier)
jaa dat is zeker zo!! en hoe vaak je zulke verhalen wel niet hoort... en die gozer zal zich ook de rest van zijn leven schuldig voelen... daar moet je ook maar mee kunnen levenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja oke... Maar dan deed hij het nog "zelf"
Zij kon er niets aan doen, dus dat vind ik nogal zuur..
Mja, dat is het zekerquote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef Sp00k13 het volgende:
das echt naar inderdaad auto en carooltje hebje ook met autoongeukken dat is altijd extra zout in de wonden
Damn.... Niet zo slim van je hè!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, twee keer niet opletten op een kruispunt en volgas er over heen rijden. 1 keer met 85 en een keer met rond de 100Sindsdien geen scooters of tweewielers voor mij meer.
hoi klutsquote:
Die kerel voelt zich niet schuldig. Zijn rijbewijs is afgepakt en meneer reed daarna nog "vrolijk" rond met 80 binnen de bebouwde kom & hij is later nog met een flinke hoeveelheid alcohol gepaktquote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa dat is zeker zo!! en hoe vaak je zulke verhalen wel niet hoort... en die gozer zal zich ook de rest van zijn leven schuldig voelen... daar moet je ook maar mee kunnen leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |