SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Single Muziek:
De OP is hier te vinden.![]()
Zeik niet, dat zei ik niet, ik ben graag samen met iemand, maar dan wel in het echt, die debiele internetknuffels heb je geen zak aan, zeker niet als dat twee pagina's aanquote:Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Knuffel? [JamesBrownie-approvalmode]Nee, dank je, ik ben liever koud en alleen... [/JamesBrownie-approvalmode]
Zeker Internet knuffelsquote:Op maandag 29 juni 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeik niet, dat zei ik niet, ik ben graag samen met iemand, maar dan wel in het echt, die debiele internetknuffels heb je geen zak aan, zeker niet als dat twee pagina's aan-smilies oplevert
Ach, joh er staan hier wel meer dingen die eigenlijk niet in singles thuishoren.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, gaat goed, zei net al dat ik gemakkelijker wen aan samen zijn met hem, dan aan het weer alleen zijn na het weekend.
Maar das ook niet echt iets voor in singles eigenlijk he
ja echt he komt door die knuffelsquote:
Ook niet met mij?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:50 schreef Ofresca het volgende:
Oh kom op. Ik haat knuffelen met onbekenden. Alleen met geliefden niet eigenlijk.
Tis wat cru gezegd, maar ik snap je punt wel hoor, dat zijn echt van die slowchatreeks ergernissenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeik niet, dat zei ik niet, ik ben graag samen met iemand, maar dan wel in het echt, die debiele internetknuffels heb je geen zak aan, zeker niet als dat twee pagina's aan-smilies oplevert
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hmmz nu je het zegt maar gelijk ff seizoen 2 t/m 12 uitpakkenquote:
Lees je het niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vergeet 13 nietquote:Op maandag 29 juni 2009 20:52 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hmmz nu je het zegt maar gelijk ff seizoen 2 t/m 12 uitpakken
Dat heb ik ook!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:50 schreef Ofresca het volgende:
Oh kom op. Ik haat knuffelen met onbekenden. Alleen met geliefden niet eigenlijk.
Heb geen TV...quote:
Eensquote:Op maandag 29 juni 2009 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb geen TV...![]()
Maar SP is wel cool. Al is Familt Guy stukken beter.
die haal ik pas binnen als het hele seizoen gebundeld is alleen heroes haal ik per aflevering binnenquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb geen TV...![]()
puk-a-thonquote:Op maandag 29 juni 2009 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb geen TV...![]()
Je zou bijna denken dat je Comedy Central op hebt staanquote:Op maandag 29 juni 2009 20:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]jaaa die is ook goed... die komt hierna
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:56 schreef STING het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je Comedy Central op hebt staan
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Voor jouquote:Op maandag 29 juni 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Posts over knuffelen, laatste twee pagina's vorige topic: (en tis niet eens helemaal alles)
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Posts over knuffelen, laatste twee pagina's vorige topic: (en tis niet eens helemaal alles)
Ben ik de enige man die van knuffelen houdt?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik lees wel vaker over dingen heen, maar als driekwart van een pagina uitquote:Op maandag 29 juni 2009 20:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lees je het niet?![]()
Ik lees ook wel es over dingetjes van jou, KF of anderen heen...
Homoquote:Op maandag 29 juni 2009 21:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben ik de enige man die van knuffelen houdt?
Jammer dan. Heerlijk.
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Posts over knuffelen, laatste twee pagina's vorige topic: (en tis niet eens helemaal alles
het zijn maar 3 verschillende mensen...maargoed bij deze zal ik niet meer over knuffelen beginnenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hmm niet dat ik weet. Ik kan prima met mannen bier drinken, maar hoef geen penissen aan te raken enzo.quote:
Het is dat je het zelf zegtquote:Op maandag 29 juni 2009 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
O een keer knuffelen roepen, best, maar dit zijn tien posts waar echt totaal niets in staat en dat stoort me en is een van de redenen dat ik hier veel minder kom.
Inkoppertje: niet dat jullie daar nou iets aan missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt wel... Jij bent leuk!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
O een keer knuffelen roepen, best, maar dit zijn tien posts waar echt totaal niets in staat en dat stoort me en is een van de redenen dat ik hier veel minder kom.
Inkoppertje: niet dat jullie daar nou iets aan missen
In BNW zijn ze goed in veel tekstquote:Op maandag 29 juni 2009 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie liever meer tekst.
Liefst met een beetje inhoud
Hey sommige moeten het van het virtuele hebben, gun die mensjes ook wat.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik lees wel vaker over dingen heen, maar als driekwart van een pagina uitbestaat, wordt dat wat moeilijk
Fokking 3552248 topics met "een beetje inhoud", mogen we hier nog een beetje stoom afblazen en virtueel huggen?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet om de mod uit te hangen hoor, ik ben hier gewoon user, en ook niet helemaal onschuldig, maar dat was wel de "eis" dat deze reeks mocht blijven bestaan, niet de hele tijd dat lege geslowchat.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey sommige moeten het van het virtuele hebben, gun die mensjes ook wat.
Ik heb een broertje dood aan dat soort mensen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet om de mod uit te hangen hoor, ik ben hier gewoon user, en ook niet helemaal onschuldig, maar dat was wel de "eis" dat deze reeks mocht blijven bestaan, niet de hele tijd dat lege geslowchat.
Ik stoor me er niet zo heel erg aan, maar ik snap je wel.
Dan lult de rest eroverheen, simple as that.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een broertje dood aan dat soort mensen.
Als je het ECHT niet interessant vindt, dan MAAK je het interessant of je dondert op. Makkelijk zat.
Gooi er een leuke stelling, een verhaal wat dan ook in. Dat kan toch prima? Maar zeiken op anderen is zoooo makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |