Je was blij maar toen niet meer?quote:
Jah, zoiets jaquote:
Heel goedquote:Op maandag 29 juni 2009 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt wel... Jij bent leuk!
Hoe is het met JB?
Doei Sedan.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:11 schreef S95Sedan het volgende:
Mja, weer weg, gitaren bij een maat van me.
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen
Goed zo. Het is je van harte gegund! Wat voor auto wil je?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heel goed
In alle opzichten
Zit te denken om een autootje te kopen
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:11 schreef S95Sedan het volgende:
Mja, weer weg, gitaren bij een maat van me.
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen
Aww. Howcome?quote:
Want jij doet dat op dit moment helemaal niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een broertje dood aan dat soort mensen.
Als je het ECHT niet interessant vindt, dan MAAK je het interessant of je dondert op. Makkelijk zat.
Gooi er een leuke stelling, een verhaal wat dan ook in. Dat kan toch prima? Maar zeiken op anderen is zoooo makkelijk.
Weet ik nog niet precies, heb nu een Cordoba in mn hoofd, maar heb totaal geen verstand van auto's, dus ik laat me graag adviserenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed zo. Het is je van harte gegund! Wat voor auto wil je?
Weuknie. Een onbestemd kriebelig lief leuk verveeld kutgevoel ... ofzo.quote:
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weuknie. Een onbestemd kriebelig lief leuk verveeld kutgevoel ... ofzo.
Seat!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Weet ik nog niet precies, heb nu een Cordoba in mn hoofd, maar heb totaal geen verstand van auto's, dus ik laat me graag adviseren
Seat zijn prima wagens.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies, heb nu een Cordoba in mn hoofd, maar heb totaal geen verstand van auto's, dus ik laat me graag adviseren
Ik vind hem wel leuk en de nieuwe kan ik niet betalen vermoed ikquote:Op maandag 29 juni 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Seat!
Wil je dan de oude variant? Dat is wel een beetje een sjonniebak vind ik...
Ja daarom is't ook niet fijnquote:Op maandag 29 juni 2009 21:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dacht dat je op mannen viel
ohw das zooooo irri... en niet alleen met scooters maar ook die "linke" gasten hier met die golfjes.... pfffquote:Op maandag 29 juni 2009 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
zoveel-mogelijk-geluid-met-mijn-scooter-produceren-want-dat-is-stoer
ha ha komt wel als een ouwe lul over als je zo praatquote:Op maandag 29 juni 2009 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
zoveel-mogelijk-geluid-met-mijn-scooter-produceren-want-dat-is-stoer
ik ben ook een ouwe lulquote:Op maandag 29 juni 2009 21:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha komt wel als een ouwe lul over als je zo praat
pfff Maarssen zekerquote:Op maandag 29 juni 2009 21:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw das zooooo irri... en niet alleen met scooters maar ook die "linke" gasten hier met die golfjes.... pfff
geen rolschaats, niet pittigquote:Op maandag 29 juni 2009 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Seat zijn prima wagens.
Wat wil je, groot/klein, pittig/zuinig, merk/leeftijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |