dan zou ze toch niet ongelukJE hebben gezegd.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw das ook zonde danhad je nichtje niks ernstigs?
Dankje!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:40 schreef Belsezar het volgende:
Netjes gedaan! Die van mij waren echt total loss toen ik er klaar mee was
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Carooltje
Alles goed?
[..]
Netjes gedaan! Die van mij waren echt total loss toen ik er klaar mee was
Dat heb ik ook ooit gehad, op de fiets.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook
Nee... Er was een automobilist die uitstapte en haar niet had gezien. Dus hij deed de deur open en toen sloeg hij haar met de deur (zoiets was het)
ohw gelukkig maar... een neef van mij heeft zich doodgereden op zn opgefokte scooterquote:Op maandag 29 juni 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook
Nee... Er was een automobilist die uitstapte en haar niet had gezien. Dus hij deed de deur open en toen sloeg hij haar met de deur (zoiets was het)
Mja, lijkt mij heel raar om dat mee te makenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gehad, op de fiets.
Borstbeen gekneusd, stuitje gekneusd en een kwartiertje niets kunnen zien
dat scheelt dan weerquote:Op maandag 29 juni 2009 21:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had er niets mee gedaan qua opvoeren ofzo
Echt? Bahquote:Op maandag 29 juni 2009 21:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw gelukkig maar... een neef van mij heeft zich doodgereden op zn opgefokte scooter
Heel veel gelukquote:Op maandag 29 juni 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Zonde joh... Wat had je zelf?
Uhuh. Ik reed altijd heel netjesquote:
jaaa das echt erg he, de gozer van wie die scooter was zat bij hem achterop en had ook helemaal niks...quote:Op maandag 29 juni 2009 21:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Echt? Bah
Mijn nichtje is verongelukt, omdat haar toenmalige vriend de bocht verkeerd ingeschat had en is toen tegen een boom gereden. Mijn nichtje is overleden en hij had nog geen schrammetje![]()
Damnquote:Op maandag 29 juni 2009 21:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heel veel gelukMet 85 tegen een auto aanrijden zonder helm en dan alleen schaafwonden hebben over je hele lichaam is best veel geluk hebben
ow das echt klote inderdaadquote:Op maandag 29 juni 2009 21:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw gelukkig maar... een neef van mij heeft zich doodgereden op zn opgefokte scooter
dan heb je zeker geluk iddquote:Op maandag 29 juni 2009 21:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heel veel gelukMet 85 tegen een auto aanrijden zonder helm en dan alleen schaafwonden hebben over je hele lichaam is best veel geluk hebben
Mja oke... Maar dan deed hij het nog "zelf"quote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa das echt erg he, de gozer van wie die scooter was zat bij hem achterop en had ook helemaal niks...
Ahhhh! Dat is ook niet leukquote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef Stereophonic het volgende:
ik heb mijn skoetah verkocht aan het broertje van mijn toenmalige vriendin..4 jaar lang dat ding perfect onderhouden, nog nieuwe kruskaslagers, zuiger, gehoonde cilinder ingebouwd voor hem zodat ie echt als nieuw was.
een week...reed ie op een stilstaand busje
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef Stereophonic het volgende:
ik heb mijn skoetah verkocht aan het broertje van mijn toenmalige vriendin..4 jaar lang dat ding perfect onderhouden, nog nieuwe kruskaslagers, zuiger, gehoonde cilinder ingebouwd voor hem zodat ie echt als nieuw was.
een week...reed ie op een stilstaand busje
Ja, twee keer niet opletten op een kruispunt en volgas er over heen rijden. 1 keer met 85 en een keer met rond de 100quote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Damn
En dat heb je twee keer meegemaakt? (op zo'n soort manier)
jaa dat is zeker zo!! en hoe vaak je zulke verhalen wel niet hoort... en die gozer zal zich ook de rest van zijn leven schuldig voelen... daar moet je ook maar mee kunnen levenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja oke... Maar dan deed hij het nog "zelf"
Zij kon er niets aan doen, dus dat vind ik nogal zuur..
Mja, dat is het zekerquote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef Sp00k13 het volgende:
das echt naar inderdaad auto en carooltje hebje ook met autoongeukken dat is altijd extra zout in de wonden
Damn.... Niet zo slim van je hè!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, twee keer niet opletten op een kruispunt en volgas er over heen rijden. 1 keer met 85 en een keer met rond de 100Sindsdien geen scooters of tweewielers voor mij meer.
hoi klutsquote:
Die kerel voelt zich niet schuldig. Zijn rijbewijs is afgepakt en meneer reed daarna nog "vrolijk" rond met 80 binnen de bebouwde kom & hij is later nog met een flinke hoeveelheid alcohol gepaktquote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa dat is zeker zo!! en hoe vaak je zulke verhalen wel niet hoort... en die gozer zal zich ook de rest van zijn leven schuldig voelen... daar moet je ook maar mee kunnen leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |