quote:Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!
1. Stap de AH binnen 2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH) 3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast. 4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,- 5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien. 6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blablabla ff wachten 7. Enjoy!
quote:Supermarkten: Albert Heijn www.ah.nl C1000 www.c1000.nl Aldi www.aldi.nl Super de Boer www.superdeboer.nl Spar www.spar.nl Lidl www.lidl.nl Plus www.plus.nl Co-op www.coop.nl Troefmarkt www.troefmarkt.nl Supercoop www.supercoop.nl Jumbo www.jumbosupermarkten.nl Golff supermarkten www.golff.nl DekaMarkt www.dekamarkt.nl Em-Te www.em-te.nl Attent www.attent.nl Hoogvliet www.hoogvliet.com Deen Supermarkt www.deen.nl Jan Linders www.janlinders.nl Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl Boni Markt www.bonisupermarkt.nl Nettorama www.nettorama.nl MCD www.mcd-supermarkt.nl Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl Die 2 bruder www.2bruder.com
Drogisten: DA www.da.nl Etos www.etos.nl Trekpleister www.trekpleister.nl Kruidvat www.kruidvat.nl Schlecker www.schlecker.nl
quote:Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
quote:Uw reactie:
Geachte AH Klantenservice,
Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan. Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.
Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb, en een telefoonnummer van de betreffende winkel? Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat voor papier de folder gemaakt is, toch?
Met vriendelijke groeten,
Sander van ******
Ontvangen: 16-06-2009 21:02
quote:eachte heer Van *********,
Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geīnformeerd.
Met vriendelijke groet, Albert Heijn Klantenservice
Wendy Denie
quote:Hoi Wendie
Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is. Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder. Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.
Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH. Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.
Graag een reactie,
Sander van ********
quote:Voorwaarden en spelregels
De laagste actieprijs is te herkennen aan de rode portemonnee met de 'Laagste Actieprijsgarantie' die is afgebeeld bij A-merkproducten in de AH Bonusfolder.
Vindt u toch een van deze actieproducten die u bij ons heeft gekocht in een folder van een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn tegen een lagere prijs? Dan krijgt u bij onze servicebalie op vertoon van uw AH kassabon en de originele papieren folder van deze winkel het aankoopbedrag terug en een appeltaartje cadeau.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (merk, verpakking, inhoud, smaak etc.; deze producten hebben dezelfde streepjescode) die in een overlappende actieperiode worden aangeboden. De garantie geldt niet voor de overige A-merkaanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de AH Bonusfolder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Het recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het gratis appeltaartje geldt t/m maandag na de actieperiode. Dit recht vervalt indien de prijs op uw AH kassabon al de aangepaste actieprijs is.
Maximaal 1 appeltaartje per klant. Teruggave van het aankoopbedrag geldt voor maximaal 6 actieproducten per klant. Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet-en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
Albert Heijn bv behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen.
Bron en F.A.Q. http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie
____________________________________________________________________________________quote:Hallo 'Uncle Sam'
Bedankt voor uw reactie, leuk om te horen dat wij onze con-collega's een poets konden bakken, en dat u, samen met vele anderen, daavan kon profiteren.
In de toekomst hopen wij vaker voor zulke stunts te kunnen zorgen. Houd u daarom onze site en nieuwsbrief scherp in de gaten !!!
C1000 Vaartjes
Ik had de LaPo.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
of hier verder? verwarrend, 2 topics
Helaas pindakaas.quote:Goede morgen heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij vinden het fijn dat u de moeite heeft genomen om te reageren.
Deze aanbieding geldt niet voor de appelsientje mild. Deze heeft nl een inhoud van 1500 ml.
Hopelijk hebben wij u hiermee voldoende geīnformeerd. Graag begroeten wij u in onze supermarkt.
Met vriendelijke groet,
Elly van den Hoogen
Jan Linders Supermarkten
Postbus 72
5854 ZH Nieuw Bergen
0485-349957
kan de super de boer niet meer dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:04 schreef henkjan90 het volgende:
Helaas zit er bij mij in de buurt alleen een Super de Boer, is er iemand die mij kan helpen aan één van de andere Hero folders?
Heb zo'n 15 mensen een tijdje geleden een folder van de C1000 Vaartjes gestuurd, dus mocht iemand nu een folder terug willen sturen graag!
Ik ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:33 schreef Thunder0x het volgende:
Ben zelf te lui om dit allemaal te doen maar ik vind het echt geweldig om te zien hoe mensen dit doen
hulde
helaas, ik kan je niet helpen, anders deed ik het wel.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:04 schreef henkjan90 het volgende:
Helaas zit er bij mij in de buurt alleen een Super de Boer, is er iemand die mij kan helpen aan één van de andere Hero folders?
Heb zo'n 15 mensen een tijdje geleden een folder van de C1000 Vaartjes gestuurd, dus mocht iemand nu een folder terug willen sturen graag!
Ik had de LaPo in de andere, en jij was veel te vroeg, dus post iedereen hier maar. Ook omdat jij niet aardig gevonden word denk ikquote:Op maandag 29 juni 2009 13:12 schreef AHacties het volgende:
LAPG bij albert heijn #23 Met gratis Hero
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:35 schreef henkde_j het volgende:
Hehe, dat mailtje van de c1000. Kan het nog onprofessioneler?
Waar gaat het overquote:Op maandag 29 juni 2009 13:36 schreef UncleSam het volgende:
[..]Het is wel een franchise ondernemer he.
Die mail in de OP van C1000 Vaartjes.quote:
Het kan trouwens ook nog wel eens werken om met je bon gewoon naar een andere ah te gaan. Heb dat 1x gedaan bij de pizza's en toen viel het ze niet eens op. Als je het bij verschillende filialen probeert is er waarschijnlijk vanzelf eentje die je in het gelijk stelt.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:39 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Die mail in de OP van C1000 Vaartjes.
---
Trouwens over de "In de buurt-regel"
Ik heb net gebeld met de AH klantenservice, over dat in de buurt. De KS gaf mij geen gelijk.
Volgens hun betekend In de buurt het verzorgingsgebied van de winkel. Dus de woonplaatsen van zijn of haar klanten.
Ik gaf aan dat ik Leiden iets heb gekocht en een folder van Amsterdam liet zijn, toen zei die van ja dat is inderdaad te ver.
Dus ik zeg van ja waar slaat dat op dan, klanten weten toch niet wat een verzorgingsgebied is? Dus ik zeg, pas de de voorwaarden aan naar de zelfde provincie. Zegt ie van ja ja we krijgen hier meerdere klachten over en we zullen kijken of we de voorwaarden WEER gaan aanpassen.
Maw ik kan naar m'n geld van de 6 Heineken fluiten.
Stond er bij jou ook heel groot een adres boven?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:47 schreef canin het volgende:
[..]
Het kan trouwens ook nog wel eens werken om met je bon gewoon naar een andere ah te gaan. Heb dat 1x gedaan bij de pizza's en toen viel het ze niet eens op. Als je het bij verschillende filialen probeert is er waarschijnlijk vanzelf eentje die je in het gelijk stelt.
Ze kijken altijd alleen maar naar de prijs hier, en naar de andere folder. Sowieso staat er niet in de regels dat je het bij dezelfde AH moest doenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Stond er bij jou ook heel groot een adres boven?
Het zou een prima actie geweest zijn, als het ook daadwerkelijk waar was wat ze zeiden.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:10 schreef FP128 het volgende:
Ik heb niet alles gelezen maar wat ik zoal gezien heb is de actie van AH gewoon misbruikt door de hebberigheid van het slag paupers wat ook op FOK! vertoeft. ff los van de reden of excuus dat men dan maar bij AH de regels beter had moeten opstellen: De actie is bedoelt om mensen tot zekere hoogte een leuke korting te geven,dat er vervolgens het slag paupers/tokkies mazen in de actie vinden en dan volop gaan lopen hamsteren,alleen maar om hun hebberigheid gerust te stellen, is precies de reden dat AH dan bepaalde types gewoon de deur wijst zoals gebeurde met de ene vrouwelijke FOK!KER.
Als het mij winkel was, had ik via de beveiligings cameras foto-afdrukken laten maken van deze types en via allerlei wegen op het internet bekend gemaakt als "dieven" ongeacht het gebler over privacy schending oid.Dit soot types verpesten gewoon de reden waarvoor dit soort acties in de eerste plaats zijn opgezet.
jij bent echt een wereldvreemde naieveling!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:10 schreef FP128 het volgende:
Ik heb niet alles gelezen maar wat ik zoal gezien heb is de actie van AH gewoon misbruikt door de hebberigheid van het slag paupers wat ook op FOK! vertoeft. ff los van de reden of excuus dat men dan maar bij AH de regels beter had moeten opstellen: De actie is bedoelt om mensen tot zekere hoogte een leuke korting te geven,dat er vervolgens het slag paupers/tokkies mazen in de actie vinden en dan volop gaan lopen hamsteren,alleen maar om hun hebberigheid gerust te stellen, is precies de reden dat AH dan bepaalde types gewoon de deur wijst zoals gebeurde met de ene vrouwelijke FOK!KER.
Als het mij winkel was, had ik via de beveiligings cameras foto-afdrukken laten maken van deze types en via allerlei wegen op het internet bekend gemaakt als "dieven" ongeacht het gebler over privacy schending oid.Dit soot types verpesten gewoon de reden waarvoor dit soort acties in de eerste plaats zijn opgezet.
Helft van de tijd klinkt het alsof de schappen naar beneden komen donderen trouwensquote:Op maandag 29 juni 2009 14:22 schreef Keffo het volgende:
Zoals in vorige topic gepost, hier de linkjes naar de audiofragmenten van mijn Hero Ontbijt.
Ze waren redelijk okay deze keer....
http://www.2shared.com/file/6496020/c9e41724/Opn000.html
http://www.2shared.com/file/6496018/ec12ccd5/Opn001.html
Antwoord op eigen vraag...quote:[b]Op maandag 29 juni 2009 15:27
daarom heb ik maar een fles hero gekocht daar, maar wordt zo'n bonnetje geaccepteerd door AH? in de voorwaarden staat namelijk dat het een folder moet zijn.
Zijn die aardbei/Banaan en Sinaas/Passievrucht ook al aangepast? Op de webwinkel staan die nog op de oude prijs.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:00 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Ik net helemaal fietsen naar de Super de Boer, kom ik dan bij de AH is de prijs al aangepast
Aarbei en Sinas wel, die ben ik net halfuurtje geleden wezen scannen.. de Sinaas/Passievrucht zou ik echter niet weten, was me hetzelfde af aan het vragen. Had beter alle flessen even kunnen scannenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:11 schreef tjeerds het volgende:
[..]
Zijn die aardbei/Banaan en Sinaas/Passievrucht ook al aangepast? Op de webwinkel staan die nog op de oude prijs.
Of zoals ik lopen zoeken naar Hero Fruit&Co extra, terwijl dat niet bestaat......quote:Op maandag 29 juni 2009 16:08 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Dan ben ik te bang dat ik net een van de flessen pak die niet in de aanbieding is bij de super de boer (*ook al zijn het daar alle soorten*) daar zou ik wel onhandig genoeg voor zijn
Heb net 2 flessen gehaald en de kassa slaat wel gewoon 1,68 aan maar op het eind gaat er nog eens 0,84 cent af waardoor ze 6 cent goedkoper zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:20 schreef Pepsie het volgende:
Bij onze AH hing voor beide smaken het prijsbordje met 0,99, dus ik mag aannemen van wel
ah nou snap ik het probleemquote:Op maandag 29 juni 2009 16:32 schreef UncleSam het volgende:
http://www.superdeboer.nl/aanbiedingen/index.asp?ItemId=1023&Page=4
Vierde product.
woon in eindhoven, vandaar dat het waarschijnlijk niet in de folder staat. wel raar, overal geldig, behalve in deze 4 plaatsen.quote:Deze aanbiedingen zijn niet geldig in de vestigingen in Nuenen, Eindhoven, Kampen en Zwolle
Dat klopt, maar nu nog de folderquote:Op maandag 29 juni 2009 16:32 schreef UncleSam het volgende:
http://www.superdeboer.nl/aanbiedingen/index.asp?ItemId=1023&Page=4
Vierde product.
Misschien zijn dat zelfstandige ondernemers ofzo?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ah nou snap ik het probleem
[..]
woon in eindhoven, vandaar dat het waarschijnlijk niet in de folder staat. wel raar, overal geldig, behalve in deze 4 plaatsen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ah nou snap ik het probleem
[..]
woon in eindhoven, vandaar dat het waarschijnlijk niet in de folder staat. wel raar, overal geldig, behalve in deze 4 plaatsen.
Gebieden met sterke concurrentie (vaak op prijs). Hier hanteert SdB een ander actie-beleid. Zo te zien dus met 12 knallers (extra diepe aanbiedingen).quote:Op maandag 29 juni 2009 17:02 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Misschien zijn dat zelfstandige ondernemers ofzo?
Jij post en het topic valt stil...quote:
Kan er met de Deen folder nog steeds Hero Fruit&Co gehaald worden?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef skittelman het volgende:
Deen supermarkt heeft ook een leuke aanbieding. zitten helaas in het noorden des lands
hier in het zuiden nog niet hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 21:12 schreef Pepsie het volgende:
Nee, dat was vanmorgen rond 10 uur al aangepast......
Zal wel weer ergens een container vol gevonden zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 23:36 schreef UncleSam het volgende:
Jammer dat de Vanish een week te laat is bij de Wibra. http://www.wibra.nl/aanbiedingen.html
Flink goedkoper dan bij de AH.
Haha nog opgenomen ookquote:Op maandag 29 juni 2009 14:22 schreef Keffo het volgende:
Zoals in vorige topic gepost, hier de linkjes naar de audiofragmenten van mijn Hero Ontbijt.
Ze waren redelijk okay deze keer....
http://www.2shared.com/file/6496020/c9e41724/Opn000.html
http://www.2shared.com/file/6496018/ec12ccd5/Opn001.html
Kruidvat ook nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:30 schreef LordRdN het volgende:
Ook het nieuwe hoogvliet krantje heeft niets dat goedkoper is dan ah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |