abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70472705

Welkom in het topic waarin we gratis boodschappen bij de AH scoren. Lees aub goed de onderstaande handleiding door, dat voorkomt veel dubbele vragen!
quote:
Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!

1. Stap de AH binnen 2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH) 3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast. 4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,- 5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien. 6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blablabla ff wachten 7. Enjoy!

Lijstje andere supermarkten/drogisterijen
quote:
Supermarkten: Albert Heijn www.ah.nl C1000 www.c1000.nl Aldi www.aldi.nl Super de Boer www.superdeboer.nl Spar www.spar.nl Lidl www.lidl.nl Plus www.plus.nl Co-op www.coop.nl Troefmarkt www.troefmarkt.nl Supercoop www.supercoop.nl Jumbo www.jumbosupermarkten.nl Golff supermarkten www.golff.nl DekaMarkt www.dekamarkt.nl Em-Te www.em-te.nl Attent www.attent.nl Hoogvliet www.hoogvliet.com Deen Supermarkt www.deen.nl Jan Linders www.janlinders.nl Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl Boni Markt www.bonisupermarkt.nl Nettorama www.nettorama.nl MCD www.mcd-supermarkt.nl Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl Die 2 bruder www.2bruder.com

Drogisten: DA www.da.nl Etos www.etos.nl Trekpleister www.trekpleister.nl Kruidvat www.kruidvat.nl Schlecker www.schlecker.nl

http://www.folderz.nl

Of folders van buitenlandse winkels zijn uitgesloten. HIER het gesprek met de AH KS

Het actieteam bij de AH begint om 08:30 dat betekend dat voor de prijzen niet aangepast zullen worden. Althans, niet landelijk.

Het personeel bij de AH wil wel eens moeilijk doen ;

Je hoeft geen bon te hebben van een andere winkel.

Even een sfeerfoto

De supermarkt die goedkoper is hoeft niet in de buurt te zitten.

Het gaat enkel om de bonus artikelen met een rode portomonnee!

AH zegt ;
quote:
Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.

Maar de AH's die ik, en andere FOK!ers met mij gehad hebben, vergoeden 6 artikelen per bonus product.

____________________________________________________________________________________

Mailtje van Blackf1re aan het HK ;
quote:
Uw reactie:

Geachte AH Klantenservice,

Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan. Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.

Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb, en een telefoonnummer van de betreffende winkel? Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat voor papier de folder gemaakt is, toch?

Met vriendelijke groeten,

Sander van ******

Ontvangen: 16-06-2009 21:02

Reactie KS ;
quote:
eachte heer Van *********,

Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geīnformeerd.

Met vriendelijke groet, Albert Heijn Klantenservice

Wendy Denie

Reactie Blackf1re ;
quote:
Hoi Wendie

Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is. Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder. Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.

Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH. Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.

Graag een reactie,

Sander van ********

Laagste actieprijs garantie Albert Heijn is niets meer dan een loze kreet!

AH heeft een nieuwe regels ingevoerd:
quote:
Voorwaarden en spelregels

De laagste actieprijs is te herkennen aan de rode portemonnee met de 'Laagste Actieprijsgarantie' die is afgebeeld bij A-merkproducten in de AH Bonusfolder.
Vindt u toch een van deze actieproducten die u bij ons heeft gekocht in een folder van een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn tegen een lagere prijs? Dan krijgt u bij onze servicebalie op vertoon van uw AH kassabon en de originele papieren folder van deze winkel het aankoopbedrag terug en een appeltaartje cadeau.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (merk, verpakking, inhoud, smaak etc.; deze producten hebben dezelfde streepjescode) die in een overlappende actieperiode worden aangeboden. De garantie geldt niet voor de overige A-merkaanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de AH Bonusfolder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Het recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het gratis appeltaartje geldt t/m maandag na de actieperiode. Dit recht vervalt indien de prijs op uw AH kassabon al de aangepaste actieprijs is.
Maximaal 1 appeltaartje per klant. Teruggave van het aankoopbedrag geldt voor maximaal 6 actieproducten per klant. Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet-en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
Albert Heijn bv behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen.
Bron en F.A.Q. http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie

Hier staat een handige printvriendelijke F.A.Q. Met dank aan Rowinvd

Wil je wel maar durf je eigenlijk niet zo, beluister dan hier een voorbeeld gesprek! 5 min, 25 mb) ____________________________________________________________________________________

Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef UncleSam het volgende: Ik had vanmorgen een mailtje gestuurd naar het mailadres wat op de C1000 Vaartjes folder stond. Met dank en uitleg waarom er zoveel commotie is geweest over die folders en hun Big American actie, met een link naar de topics en foto's van de bergen pizza's. ____________________________________________________________________________________

Hun reactie:
quote:
Hallo 'Uncle Sam'

Bedankt voor uw reactie, leuk om te horen dat wij onze con-collega's een poets konden bakken, en dat u, samen met vele anderen, daavan kon profiteren.

In de toekomst hopen wij vaker voor zulke stunts te kunnen zorgen. Houd u daarom onze site en nieuwsbrief scherp in de gaten !!!

C1000 Vaartjes
____________________________________________________________________________________

Wat valt er nog te halen (23/06/09)

Hero Fruitontbijt bij Super de Boer 1,29.
Hero Fruitontbijt bij Edel 0,99.
En taart natuurlijk.

Disclaimer: Lezen van dit topic is op eigen risico. Dit topic kan ernstige schade brengen aan de gezondheid!

De OP!

Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Gratis_boodschappen_bij_Albert_Heijn"
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juni 2009 @ 11:37:58 #2
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70472741
of hier verder? verwarrend, 2 topics
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_70472742
teeeeveeeeepeeee!
pi_70472754
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
of hier verder? verwarrend, 2 topics
Ik had de LaPo.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juni 2009 @ 11:39:23 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70472785
Deze OP ziet er ook beter uit
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_70472868
Jammer dat we nog niets anders gevonden hebben he? Vind de Hero nou niet echt.....
pi_70473053
Ik heb een trauma van Drinkontbijt, die zooi kreeg ik bij mijn kaakontsteking
pi_70473076
shit, dit moet mn moeder checken. die heeft net 2 van die flessen voor me gehaald. welke supermarkt heeft ze goedkoper?
Never into somethin'
pi_70473081
quote:
Goede morgen heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij vinden het fijn dat u de moeite heeft genomen om te reageren.

Deze aanbieding geldt niet voor de appelsientje mild. Deze heeft nl een inhoud van 1500 ml.

Hopelijk hebben wij u hiermee voldoende geīnformeerd. Graag begroeten wij u in onze supermarkt.

Met vriendelijke groet,

Elly van den Hoogen

Jan Linders Supermarkten

Postbus 72

5854 ZH Nieuw Bergen

0485-349957
Helaas pindakaas.
Niets dus bij de Jan Linders
The Real Life Begins With Sex
pi_70473142
Is die Hero Extra al aangepast? Ik had vanochtend geen tijd, alleen dadelijk tijdens de lunch.
pi_70473297
hoe duur is fruitontbijt extra dan bij AH? ik zie bij laagste prijsgarantie op de ah-site alleen fruit 2 day.
Never into somethin'
pi_70473319
tvptje
pi_70473720
Helaas zit er bij mij in de buurt alleen een Super de Boer, is er iemand die mij kan helpen aan één van de andere Hero folders?

Heb zo'n 15 mensen een tijdje geleden een folder van de C1000 Vaartjes gestuurd, dus mocht iemand nu een folder terug willen sturen graag!
pi_70473750
Op albert.nl is de Hero Fruitontbijt extra aardbei/banaan vreemd genoeg wel aangepast, in tegenstelling tot sinaas/passievrucht
pi_70473974
wat een KUT TT
pi_70474015
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:04 schreef henkjan90 het volgende:
Helaas zit er bij mij in de buurt alleen een Super de Boer, is er iemand die mij kan helpen aan één van de andere Hero folders?

Heb zo'n 15 mensen een tijdje geleden een folder van de C1000 Vaartjes gestuurd, dus mocht iemand nu een folder terug willen sturen graag!
kan de super de boer niet meer dan?
pi_70474035
Werken printjes nou nog? Wil wel wat Hero dingen
pi_70474109
misschien kan je een keer het topic doorlezen of zelf op onderzoek uitgaan (staat gewoon op de website van AH)
pi_70474134
Printjes werken al lang niet meer
pi_70474215
TeVeelPlunderen
pi_70474237
SdB 1 voor 1,29
AH 2 voor 3,18 (Alleen Aardbei/Banaan ķf Sinaasappel/Passievrucht)
pi_70474430
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:33 schreef Thunder0x het volgende:
Ben zelf te lui om dit allemaal te doen maar ik vind het echt geweldig om te zien hoe mensen dit doen

hulde
Ik ook.
woef
  maandag 29 juni 2009 @ 12:30:55 #23
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70474472
vind het echt jammer dat ze nu alleen zon rukaanbieding hebben
het gaat mij om de sport, maar om nou allemaal fruit 2day te gaan halen uuuuhm nee
pi_70474717
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:18 schreef Chantalmv2 het volgende:
Printjes werken al lang niet meer
Bij 'mijn' appies wel
  maandag 29 juni 2009 @ 12:40:36 #25
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70474744
Ik skip effe een week denk ik, tenzij de Jupiler of WC-papier goedkoper is elders... Heb geen zin om tijd te besteden aan producten die ik normaal toch niet gebruik...
pi_70474814
Helaas, de Hero is hier al aangepast, heb nog wel 24 flessen weten te scoren!
pi_70475612
tvp
pi_70475691
Is de Hero al nationaal aangepast of word deze per vestiging aangepast?
pi_70476013
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:04 schreef henkjan90 het volgende:

helaas, ik kan je niet helpen, anders deed ik het wel.

wat is edel trouwens voor supermarkt? zelfs google weet er weinig raad mee.
pi_70476170
quote:
Ik had de LaPo in de andere, en jij was veel te vroeg, dus post iedereen hier maar. Ook omdat jij niet aardig gevonden word denk ik
  maandag 29 juni 2009 @ 13:24:39 #32
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_70476216
Qwea.
Primum non nocere
  maandag 29 juni 2009 @ 13:35:14 #33
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70476523
Hehe, dat mailtje van de c1000. Kan het nog onprofessioneler?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_70476565
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:35 schreef henkde_j het volgende:
Hehe, dat mailtje van de c1000. Kan het nog onprofessioneler?
Het is wel een franchise ondernemer he.
pi_70476599
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:36 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Het is wel een franchise ondernemer he.
Waar gaat het over .
  maandag 29 juni 2009 @ 13:38:14 #36
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_70476614
Zijn de prijzen van Fruitontbijt nou overal al aangepast, of verschilt het per filiaal?
Wie dit leest is alfabeet.
pi_70476646
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:37 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Waar gaat het over .
Die mail in de OP van C1000 Vaartjes.

---

Trouwens over de "In de buurt-regel"
Ik heb net gebeld met de AH klantenservice, over dat in de buurt. De KS gaf mij geen gelijk.

Volgens hun betekend In de buurt het verzorgingsgebied van de winkel. Dus de woonplaatsen van zijn of haar klanten.

Ik gaf aan dat ik Leiden iets heb gekocht en een folder van Amsterdam liet zijn, toen zei die van ja dat is inderdaad te ver.

Dus ik zeg van ja waar slaat dat op dan, klanten weten toch niet wat een verzorgingsgebied is? Dus ik zeg, pas de de voorwaarden aan naar de zelfde provincie. Zegt ie van ja ja we krijgen hier meerdere klachten over en we zullen kijken of we de voorwaarden WEER gaan aanpassen.

Maw ik kan naar m'n geld van de 6 Heineken fluiten.
pi_70476794
Sam,

Ik heb het gegooid op het "woon-werk"gebied. Ik heb gezegd, woon in den haag maar werk in A'dam. (of andersom). En ik ben akkoord gegaan met de voorwaarden toen ik de winkel binnenkwam. Er stond echter nergens uitgelegd wat in de buurt betekent, dus mag ik mijn eigen interpretatie er aan geven. Gewoon teruggekregen en DH is verder dan Leiden
pi_70476935
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:39 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Die mail in de OP van C1000 Vaartjes.

---

Trouwens over de "In de buurt-regel"
Ik heb net gebeld met de AH klantenservice, over dat in de buurt. De KS gaf mij geen gelijk.

Volgens hun betekend In de buurt het verzorgingsgebied van de winkel. Dus de woonplaatsen van zijn of haar klanten.

Ik gaf aan dat ik Leiden iets heb gekocht en een folder van Amsterdam liet zijn, toen zei die van ja dat is inderdaad te ver.

Dus ik zeg van ja waar slaat dat op dan, klanten weten toch niet wat een verzorgingsgebied is? Dus ik zeg, pas de de voorwaarden aan naar de zelfde provincie. Zegt ie van ja ja we krijgen hier meerdere klachten over en we zullen kijken of we de voorwaarden WEER gaan aanpassen.

Maw ik kan naar m'n geld van de 6 Heineken fluiten.
Het kan trouwens ook nog wel eens werken om met je bon gewoon naar een andere ah te gaan. Heb dat 1x gedaan bij de pizza's en toen viel het ze niet eens op. Als je het bij verschillende filialen probeert is er waarschijnlijk vanzelf eentje die je in het gelijk stelt.
pi_70477068
Genaaid dan, Uncle
pi_70477120
Aargh, nu pas terug van school. De pm's gebeurt dus niet meer, en JL werkt niet. Geen SdB in de buurt, wel weer een HV, maar daar heb ik niks aan.
pi_70477150
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:47 schreef canin het volgende:

[..]

Het kan trouwens ook nog wel eens werken om met je bon gewoon naar een andere ah te gaan. Heb dat 1x gedaan bij de pizza's en toen viel het ze niet eens op. Als je het bij verschillende filialen probeert is er waarschijnlijk vanzelf eentje die je in het gelijk stelt.
Stond er bij jou ook heel groot een adres boven?
pi_70477546
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Stond er bij jou ook heel groot een adres boven?
Ze kijken altijd alleen maar naar de prijs hier, en naar de andere folder. Sowieso staat er niet in de regels dat je het bij dezelfde AH moest doen .
pi_70477818
Ik heb niet alles gelezen maar wat ik zoal gezien heb is de actie van AH gewoon misbruikt door de hebberigheid van het slag paupers wat ook op FOK! vertoeft. ff los van de reden of excuus dat men dan maar bij AH de regels beter had moeten opstellen: De actie is bedoelt om mensen tot zekere hoogte een leuke korting te geven,dat er vervolgens het slag paupers/tokkies mazen in de actie vinden en dan volop gaan lopen hamsteren,alleen maar om hun hebberigheid gerust te stellen, is precies de reden dat AH dan bepaalde types gewoon de deur wijst zoals gebeurde met de ene vrouwelijke FOK!KER.

Als het mij winkel was, had ik via de beveiligings cameras foto-afdrukken laten maken van deze types en via allerlei wegen op het internet bekend gemaakt als "dieven" ongeacht het gebler over privacy schending oid. Dit soot types verpesten gewoon de reden waarvoor dit soort acties in de eerste plaats zijn opgezet.
75 topics = FIN
pi_70477899
Goed, jij weet duidelijk niet hoe AH haar eigen leveranciers aanpakt en keihard onderhandeld...

Ik vind AH een topwinkel, maar AH kan deze 'klappen' best hebben is is zelf ook niet heilig... integendeel!

AH gebruikt deze actie toch als reclame, ook al zij het negatief. Op een gegeven moment krijg je gewoon het verschil in prijs terug, nu is deze actie nog rendabel voor mensen die het desbetreffende product anders niet hadden gekocht.

Daarnaast houd het merendeel de producten niet voor zichzelf, maar je zei al dat je het topic niet doorgelezen hebt, dus dan weet je zulke dingen ook niet. Zwervers en de voedselbank hebben hier bijvoorbeeld ook profijt van. Ik heb zelf 48 tandenborstels en die gaan naar een bevriende familie in Zimbabwe waar eensch in de zoveel tijd een zeecontainer met spullen naar toe gaat.

Als je hier de sport of humor niet van in ziet... houd dan gewoon je mond en post hier niet!!!

Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.
pi_70478025
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:10 schreef FP128 het volgende:
Ik heb niet alles gelezen maar wat ik zoal gezien heb is de actie van AH gewoon misbruikt door de hebberigheid van het slag paupers wat ook op FOK! vertoeft. ff los van de reden of excuus dat men dan maar bij AH de regels beter had moeten opstellen: De actie is bedoelt om mensen tot zekere hoogte een leuke korting te geven,dat er vervolgens het slag paupers/tokkies mazen in de actie vinden en dan volop gaan lopen hamsteren,alleen maar om hun hebberigheid gerust te stellen, is precies de reden dat AH dan bepaalde types gewoon de deur wijst zoals gebeurde met de ene vrouwelijke FOK!KER.

Als het mij winkel was, had ik via de beveiligings cameras foto-afdrukken laten maken van deze types en via allerlei wegen op het internet bekend gemaakt als "dieven" ongeacht het gebler over privacy schending oid. Dit soot types verpesten gewoon de reden waarvoor dit soort acties in de eerste plaats zijn opgezet.
Het zou een prima actie geweest zijn, als het ook daadwerkelijk waar was wat ze zeiden.

Ze pretenderen de goedkoopste actieprijs te hebben, dat hebben ze ook wel, alleen op sommige producten niet. Maar wat nog stommer is, is dat de gemiddelde supermarkt zijn normale prijzen al goedkoper heeft dan de actieprijs van AH, de actie was dus al gedoemd om te mislukken.

De reden dat ik dit doe, is dat de prijzen omlaag gaan. AH is reteduur, om niets. Dezelfde producten worden bij andere supermarkten goedkoper verkocht, met minder winst dan AH, maar ze verkopen meer producten. Alleen het jammere van de actie is, is dat AH nog steeds zijn vaste klanten naait. Ik ga langs, en in de regels staat dat ze de prijs aanpassen, maar AH 'naait' zijn eigen klanten terug, door dat niet te doen. Als zij dat dus niet doen, dan maak ik er inderdaad zeker misbruik van, door nog een aantal keer te gaan. Ze bedenken een actie, maar houden zich zelf niet aan de regels, dan vind ik dat ik daar wel misbruik van mag maken, net zo lang tot de prijs omlaag is .
pi_70478047
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:10 schreef FP128 het volgende:

jij bent echt een wereldvreemde naieveling!

- AH heeft samen met vele andere NLse supermarkten jarenlang de consument opgelicht met te hoge prijzen.
- AH moet niet adverteren met de laagste prijs garantie als ze dit niet kunnen waarmaken.
- zelfs als ik 10 keer zoveel produkten gratis had gehaald had de AH nog steeds winst op mij als klant gemaakt. waarschijnlijk zelfs nog met 100 keer zoveel.
- mensen die gewoon gebruik maken van een aktie van de AH dieven noemen
pi_70478254
Zoals in vorige topic gepost, hier de linkjes naar de audiofragmenten van mijn Hero Ontbijt.
Ze waren redelijk okay deze keer....

http://www.2shared.com/file/6496020/c9e41724/Opn000.html
http://www.2shared.com/file/6496018/ec12ccd5/Opn001.html
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_70478418
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:22 schreef Keffo het volgende:
Zoals in vorige topic gepost, hier de linkjes naar de audiofragmenten van mijn Hero Ontbijt.

Helft van de tijd klinkt het alsof de schappen naar beneden komen donderen trouwens Die van mij duurde 5 minuten geloof ik, helft van de tijd met een mevrouw naast me gepraat.

Ik: ja heb al voor 400 euro gehaald
Vrouw: Zo! Dat is 880 gulden
Ik: .

Heb geen kabeltje van me telefoon anders had ik het geupload
pi_70479227
Vanmorgen (voor m'n werk) bij 3 verschillende AH's 16 flessen Hero fruit&Co gescoord. Ik ben net thuis en ik ga morgen wel m'n geld terugvragen. Het is nu veeeeel te warm. Eerst even relaxen met een glas HERO
Naast de gratis producten heeft de actie nog een voordeel: door de prijsverlagingen waarin AH meegaat kan je nu wel goedkoper je boodschappen doen bij AH. De winkels hoeven niet in de buurt te zijn, AH verlaagt de prijzen wel en je kunt toch van de aanbiedingen genieten
pi_70480634
hebben ze bij super de boer 2 verschillende folders of zo? ik heb de 12 super knallers folder, kom ik erachter dat hero daar helemaal niet in staat

daarom heb ik maar een fles hero gekocht daar, maar wordt zo'n bonnetje geaccepteerd door AH? in de voorwaarden staat namelijk dat het een folder moet zijn.
pi_70480790
Grappige acties.
Roken is lekker
pi_70481068
quote:
[b]Op maandag 29 juni 2009 15:27

daarom heb ik maar een fles hero gekocht daar, maar wordt zo'n bonnetje geaccepteerd door AH? in de voorwaarden staat namelijk dat het een folder moet zijn.
Antwoord op eigen vraag...
pi_70481773
Nee helaas, bonnen worden niet geaccepteerd. Heb ik ook al nagevraagd.
pi_70481943
Ik net helemaal fietsen naar de Super de Boer, kom ik dan bij de AH is de prijs al aangepast
pi_70481959
Doe dat dan ook andersom
pi_70482201
Dan ben ik te bang dat ik net een van de flessen pak die niet in de aanbieding is bij de super de boer (*ook al zijn het daar alle soorten *) daar zou ik wel onhandig genoeg voor zijn
pi_70482204
Die mp3tjes zijn wel grappig
pi_70482309
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:00 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Ik net helemaal fietsen naar de Super de Boer, kom ik dan bij de AH is de prijs al aangepast
Zijn die aardbei/Banaan en Sinaas/Passievrucht ook al aangepast? Op de webwinkel staan die nog op de oude prijs.
pi_70482528
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:11 schreef tjeerds het volgende:

[..]

Zijn die aardbei/Banaan en Sinaas/Passievrucht ook al aangepast? Op de webwinkel staan die nog op de oude prijs.
Aarbei en Sinas wel, die ben ik net halfuurtje geleden wezen scannen.. de Sinaas/Passievrucht zou ik echter niet weten, was me hetzelfde af aan het vragen. Had beter alle flessen even kunnen scannen
pi_70482620
Bij onze AH hing voor beide smaken het prijsbordje met 0,99, dus ik mag aannemen van wel
pi_70482651
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:08 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Dan ben ik te bang dat ik net een van de flessen pak die niet in de aanbieding is bij de super de boer (*ook al zijn het daar alle soorten *) daar zou ik wel onhandig genoeg voor zijn
Of zoals ik lopen zoeken naar Hero Fruit&Co extra, terwijl dat niet bestaat......
het moet dus FruitOntbijt Extra zijn.
pi_70482997
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:20 schreef Pepsie het volgende:
Bij onze AH hing voor beide smaken het prijsbordje met 0,99, dus ik mag aannemen van wel
Heb net 2 flessen gehaald en de kassa slaat wel gewoon 1,68 aan maar op het eind gaat er nog eens 0,84 cent af waardoor ze 6 cent goedkoper zijn.

Had dus wat vroeger moeten opstaan als ik ze gratis had willen hebben.
pi_70482999
ok, de hero is dus ook afgelopen, maar kan iemand me nog even uitleggen in welke folder van SdB dat dan stond? ik ben twee keer langsgeweest om te kijken, maar ze hebben maar 1 folder in de winkel liggen, en daar staat geen hero in (12 super knallers folder).
  maandag 29 juni 2009 @ 16:34:41 #66
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_70483105
Ah de schilderswijk paupers zijn weer actief op FOK!
ik ben de jager met de pet.
pi_70483109
Tvp, later keertje teruglezen.
pi_70483116
quote:
ah nou snap ik het probleem
quote:
Deze aanbiedingen zijn niet geldig in de vestigingen in Nuenen, Eindhoven, Kampen en Zwolle
woon in eindhoven, vandaar dat het waarschijnlijk niet in de folder staat. wel raar, overal geldig, behalve in deze 4 plaatsen.
pi_70483138
quote:
Dat klopt, maar nu nog de folder Als ze in de winkel alleen de 12 knallers hebben in die folder.....
Ik kon vorige week bij Schlecker ook geen juiste folder vinden.
Ik krijg zo goed als geen folders in de bus, iets wat me nooit boeide, maar de laatste tijd....
pi_70484228
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:34 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

[..]

woon in eindhoven, vandaar dat het waarschijnlijk niet in de folder staat. wel raar, overal geldig, behalve in deze 4 plaatsen.
Misschien zijn dat zelfstandige ondernemers ofzo?
  maandag 29 juni 2009 @ 17:10:15 #71
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_70484491
tvp :>
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_70486262
Wat een stormloop deze morgen trouwens mensen. .

En die van 1,68 @ AH moet je ook helemaal niet hebben Je moet die van 2 voor 3,18 geloof ik, hebben. Het is 2 voor 3,18, maar wel 6 voor 9,58 ? . Snapte het niet helemaal in de winkel.

Maar goed, dit was het voor deze week Volgende week nog een week, dan 3 weken op vakantie (En ja, ik heb al genoeg tandenborstels en tandpasta )
pi_70487185
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:34 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

[..]

quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:02 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Misschien zijn dat zelfstandige ondernemers ofzo?
Gebieden met sterke concurrentie (vaak op prijs). Hier hanteert SdB een ander actie-beleid. Zo te zien dus met 12 knallers (extra diepe aanbiedingen).
pi_70489210
TVP.
Weinig producten die de moeite waard zijn van LAPG deze week, maar op zich nog wel leuk om te kijken wat anderen doen.
pi_70489218
Maar goed, dit was het voor deze week he
pi_70489352
En totaal geen drogisterij artikelen dus we kunnen ook niet op zoek naar drogisterijen
pi_70489381
kutweek
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_70489588
Ach het was leuk zolang het duurde vandaag, 1x 5 minuten en 1x 7 minuten. Bij de laatste kwamen ook 7 medewerkers trouwens .
pi_70489747
Ik lees ff mee
pi_70490414
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef Asgard het volgende:
Ik lees ff mee
Jij post en het topic valt stil...
  maandag 29 juni 2009 @ 20:35:10 #81
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_70491116
tuvupuh
Lege virente, virent cuncta
  maandag 29 juni 2009 @ 20:35:52 #82
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_70491145
Welke folders komen er nog uit? Hoogvliet in elk geval, en verder...?
Wie dit leest is alfabeet.
  maandag 29 juni 2009 @ 20:45:17 #83
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_70491473
Deen supermarkt heeft ook een leuke aanbieding. zitten helaas in het noorden des lands
pi_70492318
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef skittelman het volgende:
Deen supermarkt heeft ook een leuke aanbieding. zitten helaas in het noorden des lands
Kan er met de Deen folder nog steeds Hero Fruit&Co gehaald worden?
pi_70492454
Nee, dat was vanmorgen rond 10 uur al aangepast......
pi_70492496
dacht de schlecker folder, maar die geld van 24-06 t/m 07-07 :S
I love RPG Warhammer
  maandag 29 juni 2009 @ 21:19:05 #87
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_70492698
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:12 schreef Pepsie het volgende:
Nee, dat was vanmorgen rond 10 uur al aangepast......
hier in het zuiden nog niet hoor
maarja ook geen deen supermarkten in de buurt (lees 100km verderop)
pi_70494891
Trouwens, de 1e AH waar ik vandaag ging, daar stond een geil wijf bij de klantenservice joh
pi_70496785
Geen leuke aanbiedingen dus
  maandag 29 juni 2009 @ 23:24:02 #90
261138 babois
Shop till you drop!
pi_70498485
Lotto sokken bij AktieSport
pi_70498771
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:24 schreef babois het volgende:
Lotto sokken bij AktieSport
Uhm nee?
pi_70498822
http://www.aktiesport.nl/folder

Ik zie ze ook niet.
pi_70498954
Mss heeft hij het over de Action, maar dat zijn geen lotto sokken.
'Ik heb geen last van een hielspoor maar van een remspoor'
pi_70499051
Jammer dat de Vanish een week te laat is bij de Wibra. http://www.wibra.nl/aanbiedingen.html

Flink goedkoper dan bij de AH.
pi_70499120
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:36 schreef UncleSam het volgende:
Jammer dat de Vanish een week te laat is bij de Wibra. http://www.wibra.nl/aanbiedingen.html

Flink goedkoper dan bij de AH.
Zal wel weer ergens een container vol gevonden zijn
pi_70499478
Trusten
pi_70501018
Ook het nieuwe hoogvliet krantje heeft niets dat goedkoper is dan ah
pi_70501081
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:22 schreef Keffo het volgende:

Haha nog opgenomen ook
pi_70504247
tvp.
pi_70505086
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:30 schreef LordRdN het volgende:
Ook het nieuwe hoogvliet krantje heeft niets dat goedkoper is dan ah
Kruidvat ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')