Goed topic. Ff quoten en verder lezenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:05 schreef Oksel het volgende:
Goed,
Ik beheer zo tussendoor voor mijn schoonpa een erotische massage studio. Niets bijzonders.. massage, afgesloten door "handwerk". Beiden naakt, maar absoluut geen sex, geen oraal, niets. Laten aanraken is aan de dames zelf, of ze het toelaten.
Anyway, d'r werkt hier een achterbakse kut, die denkt dat ze alles is.. en we hebben héél sterk het vermoeden dat ze zich af en toe ook laat neuken voor wat extra geld, wat in haar eigen zak gaat. En een nog sterker vermoeden dat ze niet alleen kleding in winkels jat (wat ze toegeeft), maar ook hier heeft ingebroken, en sierraden heeft gestolen.
DUS, ik dacht vandaag, laat d'r de tering krijgen.. ik hang een webcam op. De teamleader (een dame die hier werkt) vond het ook een goed idee, want als ze wel sex heeft, is het slecht voor de reputatie van de studio, en kan het zelfs gesloten worden.
Dus ik een webcam geregeld, ding opgehangen en gewacht tot dé klant komt waarmee ze nogal intiem schijnt te zijn. Ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Links, bovenin het hoekje hangt een webcam.
En van buiten zo:
[ afbeelding ]
Goed, ik dus balkon op, laptop aan ding gehangen.. had die hoer alle kaarsen uitgeblazen en de lamp uitgedaan! Weet bij God niet waarom.. maargoed, dit is dus het resultaat:
Oh, ze is trouwens 20, en heeft zich bewust zwanger laten prikken door een of andere marokkaan van 35 met veel geld.. om hem zo te dwingen bij haar te blijven. Wat dus niet werkte, want hij zei lekker: krijg de typhus met je dikke reet. Dus toen was het een abortus.![]()
Oh, en ze ziet er opzich niet slecht uit:
[ afbeelding ]
Maar het is gewoon een achterbakse kuthoer die iedereen belazerd.
Neuh, ik had d'r kunnen doen.. dat probeerde ze, puur om macht te krijgen.. heb een vriendin, dan had ze me lekker kunnen blackmailen. En mijn vriendin is stukken mooier..quote:
Prostata? Iets met prostaat?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:11 schreef Oksel het volgende:
[..]
Prostata
Uur 110,-
Half uur 85,
Krijg jij 10% korting.
pics!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:12 schreef Oksel het volgende:
[..]
Neuh, ik had d'r kunnen doen.. dat probeerde ze, puur om macht te krijgen.. heb een vriendin, dan had ze me lekker kunnen blackmailen. En mijn vriendin is stukken mooier..
Hm mooi duur!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:11 schreef Oksel het volgende:
[..]
Prostata
Uur 110,-
Half uur 85,
Krijg jij 10% korting.
heb ik geen zin in en zeggen dat je vriendin lekker is kan iedereen op het internetquote:
Mwjah, 50% is voor de dames, 50% voor de studio. Werkt hier ook een 18 jarig meisje, die het naast d'r studie doet. Ze is lelijk, maar jong.. vinden klanten leuk. Die gaat per maand met een eurootje of 1000 naar huis, voor paar avondjes in de week.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm mooi duur!
En dan ook nog bijverdienen
Ik blijf het niet bewijzen voor elke nerd die roept "fake! fake!".quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:18 schreef pisnicht het volgende:
[..]
heb ik geen zin in en zeggen dat je vriendin lekker is kan iedereen op het internet
Tip, V&A.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:18 schreef pisnicht het volgende:
[..]
heb ik geen zin in en zeggen dat je vriendin lekker is kan iedereen op het internet
wie is hier de nerd door webcams op te hangen dan? Daarnaast heb ik je de topics een vluchtig bekeken en nergens is je vriendin te vinden dus zeggen dat je vriendin lekkerder is dan die pic is net zo geloofwaardig als dat ik zeg dat ik pics heb van dat ik Yvonne anaal heb genomenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:20 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik blijf het niet bewijzen voor elke nerd die roept "fake! fake!".
D'r staan toch foto's van elke vrouw op de website van de massagestudio. En nee, het URL ga ik hier niet posten. De andere foto's zijn ook wat lafjes. Zal eens koeken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:27 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap het niet helemaal ... het filmpje is mislukt maar je hebt wel een naaktfoto?
Hendig, komt ze erachter word jij ontslagen vanwege diefstal.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:32 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens ben ik van plan binnenkort mijn lege memorycard te verwisselen voor haar volle.. van d'r telefoon. Eens kijken wat daar op staat.
Hij zegt net dat volgende week er toch weg isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hendig, komt ze erachter word jij ontslagen vanwege diefstal.
Wisseltruc. De kaartjes zijn identiek.. alleen de mijne is leeg, die van haar vol. Boeiend. Ze kan niets bewijzen. Bovendien vermoed ik dat ze regelmatig gesprekken heeft opgenomen, met haar telefoon.. om die vervolgens tegen mensen te gebruiken. Die staan ook daar op.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hendig, komt ze erachter word jij ontslagen vanwege diefstal.
Echt zo een manipulerende bitchquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:40 schreef Oksel het volgende:
[..]
Wisseltruc. De kaartjes zijn identiek.. alleen de mijne is leeg, die van haar vol. Boeiend. Ze kan niets bewijzen. Bovendien vermoed ik dat ze regelmatig gesprekken heeft opgenomen, met haar telefoon.. om die vervolgens tegen mensen te gebruiken. Die staan ook daar op.
Begin een youtube kanaal te openen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:40 schreef Oksel het volgende:
[..]
Wisseltruc. De kaartjes zijn identiek.. alleen de mijne is leeg, die van haar vol. Boeiend. Ze kan niets bewijzen. Bovendien vermoed ik dat ze regelmatig gesprekken heeft opgenomen, met haar telefoon.. om die vervolgens tegen mensen te gebruiken. Die staan ook daar op.
Dat, plus tieten = een wintopic..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:44 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Cool dit word spannend, spionnen zijn stoer
Dan had je er maar eerder bij moeten zijn..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:53 schreef Xandrar het volgende:
[..]
De foto uit de OP, met de tieten, is dood.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:53 schreef Xandrar het volgende:
[..]
De foto uit de OP, met de tieten, is dood.
Ik vermoed dat het vervolg in KPD wordt gepostquote:
Ik had hem al gezien hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:55 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dan had je er maar eerder bij moeten zijn..
blablah, proof!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:10 schreef mieuwmieuw het volgende:
TS spreekt de waarheid over zijn vriendin. Damn.![]()
Waar zie je dat? Verlicht mij.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:10 schreef mieuwmieuw het volgende:
TS spreekt de waarheid over zijn vriendin. Damn.![]()
Ik zoek bij Vraag en Aanbod in Oksels AT, maar ik zie de clue nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:17 schreef Oksel het volgende:
Ze is trouwens ook heel lief, en slim. En bloedmooi. Ik weet ook niet wat ze bij mij doet.
Ze ziet er wel lief uit, ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:17 schreef Oksel het volgende:
Ze is trouwens ook heel lief, en slim. En bloedmooi. Ik weet ook niet wat ze bij mij doet.
http://forum.fok.nl//fok/search_litequote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:19 schreef Unauthorised het volgende:
[..]
Ik zoek bij Vraag en Aanbod in Oksels AT, maar ik zie de clue niet. Betere hint, kom op!
Linkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:19 schreef Unauthorised het volgende:
[..]
Ik zoek bij Vraag en Aanbod in Oksels AT, maar ik zie de clue niet. Betere hint, kom op!
quote:
Goed punt, mensen die zo dom zijn dat topic niet te vinden hoeven die pics ook niet te zien.quote:
pm me ff de linkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:23 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Link
Zo moeilijk was ie echt niet te vinden.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:50 schreef pisnicht het volgende:
als het om die dame gaat met dat hempje zou ik toch liever opteren voor de dame uit dame uit de op
Ik zal eens een foto voor je maken van d'r vette benen en dikke reedt, kijken of je dan nog zo blij bent. Belief me, dat wil je niet zien.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:57 schreef pisnicht het volgende:
die zie je toch ook niet bij de dame uit de op en die heeft sowieso een beter figuur dus (vind ik). Boeiend verder, als jij er maar blij mee bent toch?
Ik snap er geen zak van, heb net eventjes gekeken maar vond alleen maar gameboyspellen. Het enige wat ik kan vinden is dat lingeriesetje-topic en daar staat niets bijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:23 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Link
Zo moeilijk was ie echt niet te vinden.
dikke benen en dikke reet na het zien van de huidige fotos? Post wat je niet laten kan. ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik zal eens een foto voor je maken van d'r vette benen en dikke reedt, kijken of je dan nog zo blij bent. Belief me, dat wil je niet zien.
Webcam hangt nog..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:00 schreef hilliebillie het volgende:
ben benieuwd of er nog vervolg komt..
TS vond het niet fijn dat die link er stond, dus een mod heeft het aangepast naar een willekeurige andere link.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:01 schreef Unauthorised het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van, heb net eventjes gekeken maar vond alleen maar gameboyspellen. Het enige wat ik kan vinden is dat lingeriesetje-topic en daar staat niets bij, die link is dood.
Nouja, laat maar hangen. Mijn dossier is belangrijker
Haha, eigenlijk wel grappig dat dat linkje verwees naar autowielen, gezien Oksels andere topicquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:20 schreef Xandrar het volgende:
[..]
TS vond het niet fijn dat die link er stond, dus een mod heeft het aangepast naar een willekeurige andere link.
Zal de post wel ff helemaal weghalen.
Jonge vrouwen zijn moeilijk te krijgen..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:10 schreef Ritmo het volgende:
Hehe erg origineel KLB-topic in elk geval.Waarom ontslaan jullie d'r niet?
Meen je dat nou? Je zegt dat er geen echte seksuele handelingen bij komen kijken, dus het is toch een redelijk normale baan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jonge vrouwen zijn moeilijk te krijgen..
Ja, mannen aftrekken hoort inderdaad bij fysiotherapie ..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Je zegt dat er geen echte seksuele handelingen bij komen kijken, dus het is toch een redelijk normale baan?
Voor een studente fysiotherapie ofzo zou het een leuke bijbaan zijn b.v.
Ow dan las ik het verkeerd, dacht dat dat niet gebeurde.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:01 schreef Thomass het volgende:
[..]
Ja, mannen aftrekken hoort inderdaad bij fysiotherapie ..
Dan gaan we al helemaal een popcorntopic krijgen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:20 schreef trancethrust het volgende:
Wtf, wat denk je ervan als een klant die cam opmerkt??
Wat heb je dan aan een cam?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:59 schreef Oksel het volgende:
Die merkt het niet. Het is DONKER in zo'n kamer.
Inderdaad, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:48 schreef Arn0 het volgende:
Vraag gewoon aan een kennis van je of hij een massage wilt 'ondergaan' bij deze dame? Dan weet je het zo
Kun je dan inderdaad niet beter een met nachtvisie kopen? Dan kun je tenminste zien wat ze uitspookt.quote:
Ik ga straks eens even polshoogte nemen. Denk niet dat de kamer vandaag gebruikt wordt. Wordt alleen gebruikt bij "speciale" gebeurtenissen..quote:
Je gaat haar ondervragen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ga straks eens even polshoogte nemen. Denk niet dat de kamer vandaag gebruikt wordt. Wordt alleen gebruikt bij "speciale" gebeurtenissen..
Nee, nu haal je 2 topics door elkaar..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:19 schreef Tomasso het volgende:
Haal anders de velgen van d'r auto af en zet die te koop op eBay.
Okee, ik ben zo stom geweest om 4 pagina´s helemaal te lezenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, nu haal je 2 topics door elkaar..
No shit, sherlock.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, nu haal je 2 topics door elkaar..
Whehehehquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:11 schreef Ireyon het volgende:
Als je nou even zegt waar die studio is.. dan ga ik wel even undercover en laat ik je daarna wel weten of d'r geneukt wordt
Vroeger was er nog wel eens iemand scherp op Fok!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:42 schreef MaGNeT het volgende:
Laten we allen maar hopen op een happy ending.
ik denk dat iedereen hem wel snapt hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vroeger was er nog wel eens iemand scherp op Fok!
Nu moet je een grapje bijna gaan uitleggen...
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:34 schreef Oksel het volgende:
Godverdegodverdegodver.
Ik had de webcam even achter een stukkie stof verstopt.. omdat ik niet wilde dat hij ontdekt zou worden. En omdat ik niet had verwacht dat ze die kamer zouden gebruiken.. en nu gebruiken ze toch wel die kamer! Is wel een nieuwe klant, dus er zal ws. geen sex zijn. Maar toch, een video maken van die kuthoer om d'r eens goed te naaien is altijd leuk natuurlijk. Weet niet of de klant met haar in die kamer gaat, of met een andere dame die er is.
Anyway, geluid is er dus wel, maar geen beeld. Denk ik. Denk ook niet dat ik nog ff snel naar binnen kan glippen. Eens kijken. Misschien wel kans om ff de memorycard te swappen.
Niet heel veel boeiends.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat valt er eigenlijk te horen in het filmpje van de TS? Ik heb hier geen geluid.
Binnen 1 topic?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:05 schreef Oksel het volgende:
Nee, ik krijg mijn kans hopelijk nog een keer. En anders niet.. so be it.
Is je schoonvader wel eens langs gekomen? Ondervraag hem eens..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:06 schreef Oksel het volgende:
Oh, en er staat een foto op d'r telefoon van het huis in Spanje van de ouders van m'n vriendin. Vreemd.
daar gaat ze met je schoonvader heen natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:06 schreef Oksel het volgende:
Oh, en er staat een foto op d'r telefoon van het huis in Spanje van de ouders van m'n vriendin. Vreemd.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:06 schreef Oksel het volgende:
WTF moet ze daar nou meequote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:06 schreef Oksel het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:29 schreef Oksel het volgende:
Doet 'ie het nou?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ze heeft zich bewust laten bezwangeren door een rijke turk (of griek, zoiets), om hem van zijn vrouw weg te laten gaan.. wat dus niet lukte. De hoer.
Die video.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:29 schreef Oksel het volgende:
Doet 'ie het nou?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ze heeft zich bewust laten bezwangeren door een rijke turk (of griek, zoiets), om hem van zijn vrouw weg te laten gaan.. wat dus niet lukte. De hoer.
Dat ze achterbaks is, gesprekken opneemt om die later tegen mensen te gebruiken.. dat ze sex heeft in een massagestudio, wat verboden is.. en dat alles in haar richting wijst betreffende een inbraak, waarbij er o.a. sieraden van mijn vriendin zijn gestolen. Oh, en vernieling, van de fiets van mijn vriendin, dit alles omdat ze een hekel aan d'r heeft.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:36 schreef Ireyon het volgende:
Wtf?![]()
Anyway, ze is best geil. Wat was de klacht nou eigenlijk?
gevalletje borderline?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:39 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat ze achterbaks is, gesprekken opneemt om die later tegen mensen te gebruiken.. dat ze sex heeft in een massagestudio, wat verboden is.. en dat alles in haar richting wijst betreffende een inbraak, waarbij er o.a. sieraden van mijn vriendin zijn gestolen. Oh, en vernieling, van de fiets van mijn vriendin, dit alles omdat ze een hekel aan d'r heeft.
En dat iedereen hier gewoon een typhushekel aan d'r heeft..![]()
Oh, en dat ze abortus heeft laten plegen terwijl ze zich bewust heeft laten bezwangeren, om zo macht uit te oefenen op een rijke vent.
En dat er foto's van prive-eigendom van de ouders van mijn vriendin in d'r telefoon staan.
Hmm.. ze is gek op het spelen van spelletjes met mensen. Ze heeft o.a. over mij en over de broer van mijn vriendin flink lopen roddelen.. het gaat d'r om macht. Ze is niets, maar ziet er geil uit. Dus tja, dan moet je vieze spelletjes spelen.quote:
Ik vind der kop er nou niet echt geil eruit zienquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hmm.. ze is gek op het spelen van spelletjes met mensen. Ze heeft o.a. over mij en over de broer van mijn vriendin flink lopen roddelen.. het gaat d'r om macht. Ze is niets, maar ziet er geil uit. Dus tja, dan moet je vieze spelletjes spelen.
Ik ga straks eerst proberen die webcam te fixen.
Jij doet net hetzelfdequote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:39 schreef Oksel het volgende:
gesprekken opneemt om die later tegen mensen te gebruiken.. en dat alles in haar richting wijst betreffende een inbraak,
quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:34 schreef Oksel het volgende:
...Maar toch, een video maken van die kuthoer om d'r eens goed te naaien is altijd leuk natuurlijk. ...
Wie de bal kaatst..quote:
Terechte klacht dan wel ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:39 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat ze achterbaks is, gesprekken opneemt om die later tegen mensen te gebruiken.. dat ze sex heeft in een massagestudio, wat verboden is.. en dat alles in haar richting wijst betreffende een inbraak, waarbij er o.a. sieraden van mijn vriendin zijn gestolen. Oh, en vernieling, van de fiets van mijn vriendin, dit alles omdat ze een hekel aan d'r heeft.
En dat iedereen hier gewoon een typhushekel aan d'r heeft..![]()
Oh, en dat ze abortus heeft laten plegen terwijl ze zich bewust heeft laten bezwangeren, om zo macht uit te oefenen op een rijke vent.
En dat er foto's van prive-eigendom van de ouders van mijn vriendin in d'r telefoon staan.
Nee, dat is haar "ik ben zo geil"-look. Heeft ze op alle foto's.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:55 schreef rene90 het volgende:
Heeft ze een raar gebit ofzo, dat ze altijd haar lippen op elkaar heeft?
Of een hele grote mond?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:55 schreef rene90 het volgende:
Heeft ze een raar gebit ofzo, dat ze altijd haar lippen op elkaar heeft?
Oh my...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, dat is haar "ik ben zo geil"-look. Heeft ze op alle foto's.
[ afbeelding ]
Schoonpa. Dat betekent dat het de pa van mijn vriendin is. En dat ik hem mijn schoonpa noem, ondanks dat we niet getrouwd zijn, komt omdat ik denk dat we nog heel lang samen zullen zijn..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:01 schreef One_conundrum het volgende:
mag ik vragen hoe jouw moeder jouw stiefvader heeft ontmoet ?
Maakt zo'n ding geen geluid als ie beweegt ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:59 schreef Oksel het volgende:
Die merkt het niet. Het is DONKER in zo'n kamer.
Owja, my bad. Ik zag een flauwe grap, maar slecht gelezen. Desondanks goed topicquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:09 schreef Oksel het volgende:
[..]
Schoonpa. Dat betekent dat het de pa van mijn vriendin is. En dat ik hem mijn schoonpa noem, ondanks dat we niet getrouwd zijn, komt omdat ik denk dat we nog heel lang samen zullen zijn..![]()
Ik doe mijn best.. maar heb nogal wat pech gehad. Eens informeren of er wat opstaat voor morgen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is dit topic zo epic als 't lijkt? Ze heeft wel een typisch gezicht om overheen te spuiten.
Eigenlijk zou jij ons moeten betalen omdat we je helpenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:14 schreef Oksel het volgende:
Overigens, als iemand d'r wil uitproberen.. en 100 euro extra wil bieden om te kijken of ze hapt.. PM me maar..Je komt wel met je reedt op Fok!
Ik kan je geld teruggeven..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:17 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou jij ons moeten betalen omdat we je helpen
Oke, koningstopic. Huldequote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:19 schreef Oksel het volgende:
Zal vanavond de webcam goed hangen, en als "we" (ik en de rest van Fok!) geluk hebben gaat ze in de kamer waar de cam hangt. Ik ga nog even bedenken hoe ik haar in die kamer kan krijgen..
En dan... Is Oksel gepwnd, en hebben wij een epic topic ;-)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:24 schreef vanhal het volgende:
Ik vind het nogal wat. Kun je zomaar foto's van haar hier posten? Je beweert van alles maar straks zit je er naast. En dan?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:29 schreef Salatrel het volgende:
10 pagina's en nog geen dat dit kan in nederland reactie
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:24 schreef vanhal het volgende:
Ik vind het nogal wat. Kun je zomaar foto's van haar hier posten? Je beweert van alles maar straks zit je er naast. En dan?
Ik zit niet in Nederland..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:29 schreef Salatrel het volgende:
10 pagina's en nog geen dat dit kan in nederland reactie
ga je haar ook nog confronteren?
PM Oksel ;-)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:29 schreef LockonStratos het volgende:
Ik vind het wel een geile hoermag ik het proberen TS?
Nee joh, gewoon pijlen op de grond naar de juiste kamerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:25 schreef MouzurX het volgende:
Op alle andere kamers bordjes met "gesloten voor onderhoud" hangen?
Als je een tape hebt van haar die op een neukoffer aan gaat, geef je er een waarschuwing? Zij moet blij zijn met een baas als jou!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:31 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik zit niet in Nederland..
Uhm, als ik wat goeds heb, geef ik haar een preview.. en daarmee een waarschuwing..
en hoeveel tientallen jaren zit je al te wachten op jouw kans om eindelijk tegelijkertijd ontmaagd te worden en een daverende SOA-cocktail op te lopen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:29 schreef LockonStratos het volgende:
Ik vind het wel een geile hoermag ik het proberen TS?
Ik ben de baas niet.. ik neem waar.. en speel door..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:33 schreef Wazaah het volgende:
[..]
Als je een tape hebt van haar die op een neukoffer aan gaat, geef je er een waarschuwing? Zij moet blij zijn met een baas als jou!
Stel ze bied je een lekker wipbeurt aan op voorwaarde dat jij je bek houdt, zou je dat doen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:34 schreef Oksel het volgende:
Ik ben de baas niet.. ik neem waar.. en speel door..
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:14 schreef Oksel het volgende:
Overigens, als iemand d'r wil uitproberen.. en 100 euro extra wil bieden om te kijken of ze hapt.. PM me maar..Je komt wel met je reedt op Fok!
quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:54 schreef Oksel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met haar?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:35 schreef vanhal het volgende:
[..]
Stel ze bied je een lekker wipbeurt aan op voorwaarde dat jij je bek houdt, zou je dat doen?
KM of 300 vanaf R'dam.. 150 vanaf Maastricht.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:35 schreef glasbak het volgende:
[..]
[..]
![]()
Hoever moeten we dan rijden voor die wipkip?
Je hoeft het niet door te spelen, het is tenslotte je schoonpaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:34 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ben de baas niet.. ik neem waar.. en speel door..
Tering.. de rit erheen is duurder dan de wipquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
KM of 300 vanaf R'dam.. 150 vanaf Maastricht.
Ik heb dat inderdaad gelezen. Ik las ook dat het 150 KM van Maastricht af is en je met je blote reet op Fok staat.quote:
Hij is gewoon zo af en toe stand in bedrijfsleider van een half hoerenhuisquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:19 schreef reetveter het volgende:
Maar ik snap de functie van TS niet helemaal bij het bedrijf van zijn schoonpa?
Dat is 't zeker allemaal wel waard?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:24 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik heb dat inderdaad gelezen. Ik las ook dat het 150 KM van Maastricht af is en je met je blote reet op Fok staat.
Ik neem waar. In het geld. Controleer. Woon om de hoek, dus kan altijd ff binnen wippen. Letterlijk dan. Niet figuurlijk. Dat doen ze niet. Of mischien ook wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:19 schreef reetveter het volgende:
Maar ik snap de functie van TS niet helemaal bij het bedrijf van zijn schoonpa?
Met op z'n minst een kikkerfoto samenvatting...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:34 schreef Oksel het volgende:
Kan er iemand een mooi deel II openen? Als ik het doe wordt het iig geen mooie OP, maar gewoon een nieuw topic.
Dankjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:36 schreef rene90 het volgende:
Ik wil mij wel opofferen. Duurt wel eventjes hoor maar ik ga ermee aan de gang.
Moet eik een mooie GIF komen..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Met op z'n minst een kikkerfoto samenvatting...
+paint!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:51 schreef Oksel het volgende:
[..]
Moet eik een mooie GIF komen..Met 50 kikkerbekfoto's van d'r.
Ik ook niet... Bummer...quote:
goeie OPquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:56 schreef rene90 het volgende:
Spionage actie mislukt deel II (inc. foto/filmmateriaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |