Ik zal even kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:22 schreef denthemen het volgende:
Iemand die een hele mooie foto kan bewerken voor in de OP?
Dit was al langsgekomen hier zeker? Ik kom net uit mijn werk en heb niet teruggelezen hier nogquote:
Nee, ik had die post uit SHO eerst hier, dacht oh nee dat moet in SHO en klik alsnog hier op invoerenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit was al langsgekomen hier zeker? Ik kom net uit mijn werk en heb niet teruggelezen hier nog
Of ging het niet over mijn post?
Hans Breukhoven noemde het 'een relatief onbekend nummer'.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:40 schreef DrDentz het volgende:
Gone Too Soon was in 1993 gewoon een single hoor.
Tja, Hans Breukhoven ruikt geld.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hans Breukhoven noemde het 'een relatief onbekend nummer'.
Ik zie aan de Youtube clip ook wel dat het niet bepaald op de plank is blijven liggen
Maar het was wellicht niet zo'n grote hit als sommige andere nummers, misschien dat hij dat bedoelde.
Het is natuurlijk wel enorm toepasselijk nu.
Nee, bedoel je misschien They Don't Care About Us?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:18 schreef JeroenV het volgende:
Bij welke clip zong hij nu met een hele rij mensen/kinderen op het eind? Dat was toch ook Earth Song?
Heal the World of Cry?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:18 schreef JeroenV het volgende:
Bij welke clip zong hij nu met een hele rij mensen/kinderen op het eind? Dat was toch ook Earth Song?
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:13 schreef BB-King het volgende:
Gecondoleerd MJ fans,
Ben zelf geen diehard fan maar kon zeker wel zijn muziek en dansmoves waarderen.
Als groot liefhebber van de jaren 60/70/80 kan je ook niet echt om zijn discografie heen.
Een fascinerend mens is onverwachts heengegaan maar hij zal zeker niet vergeten worden.
R.I.P. Michael
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |