quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij zegt toch stoer dat je me wilde fokken en dat dat 'overduidelijk weer prima is gelukt'?
Wie doet er dan stoer? En wie valt er dan door de mand als ze me een minuut later allemaal nare ziektes toewenst?
Kijk eens wat vaker naar jezelf.
Gaarne je banknopje ook loslaten. Dit uit respect.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
Buh, wat is het warm, ik zit hier zo ongeveer naakt te fokken en nog is het warm.
Ik hoop wel dat ik dit mag zeggen, zonder dat mensen hier een punt van gaan zitten proberen te maken over mijn opmerking dat het warm is of ik weinig gekleed ben. Het is niet de bedoeling dat ik iemand hiermee negatieve gedachten laat ervaring, anders mijn oprechte excuses.
Aandachtshoer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
Buh, wat is het warm, ik zit hier zo ongeveer naakt te fokken en nog is het warm.
Ik hoop wel dat ik dit mag zeggen, zonder dat mensen hier een punt van gaan zitten proberen te maken over mijn opmerking dat het warm is of ik weinig gekleed ben. Het is niet de bedoeling dat ik iemand hiermee negatieve gedachten laat ervaren, anders mijn oprechte excuses.
Ik zit zelfs naakt achter mn pcquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik hoop wel dat ik dit mag zeggen, zonder dat mensen hier een punt van gaan zitten proberen te maken over mijn opmerking dat het warm is of ik weinig gekleed ben. Het is niet de bedoeling dat ik iemand hiermee negatieve gedachten laat ervaren, anders mijn oprechte excuses.
Maar wel warme drank met dit weer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik zit zelfs naakt achter mn pc
[ afbeelding ]
Fuck die posts. Foto's?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
Goeie paint!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik zit zelfs naakt achter mn pc
[ afbeelding ]
quote:Op 26 juni 2009 getekend door: kelly danielle nickey
micheal you nerver walk aloon.sea you in heaven.goodby micheal
Ja hoor schat, alleen miste ik jou een beetjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Voelde je je thuis in het vorige topic, het tepel-topic?
Dat is zelfs heel goed voor je heb ik ooit ergens gelezen, had met zweet te maken ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar wel warme drank met dit weer.
Koop een krentenbol en vier het.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nu smacht ik meer naar Krentenbol.
Dat is niet helemaal naakt he. Broeje moet ook uit.quote:
Heb je glijmiddel bij de hand? Is het warm in zo'n bolletje?quote:
Die zag ik niequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal naakt he. Broeje moet ook uit.
Gewoon boter, en ligt eraan of die net vers uit de oven komt of niet he.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb je glijmiddel bij de hand? Is het warm in zo'n bolletje?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
Ze hebben allebei een mac, dus dat word hoogstens MSNen en mailen of naar elkaars iTunes luisteren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:06 schreef iszinloos het volgende:
ik stel een lan party voor met krentje en BT
quote:
Dude, je bent bijna 40.quote:
Ze kunnen wel cammenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze hebben allebei een mac, dus dat word hoogstens MSNen en mailen of naar elkaars iTunes luisteren.
Je was toch al 50quote:
Whehequote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Juicyhil, nee. Mail maar als ik 50 ben.
Dude, ik schrok.quote:
quote:BELASTINGDIENST GVS UITBETALING.
quote:
Nouja voor zover ik weet is er nooit bewezen ontucht geweest??quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:25 schreef wise het volgende:
300 stilte post voor de vieze kinderliefhebber
Precies.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:27 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nouja voor zover ik weet is er nooit bewezen ontucht geweest??
Thrillerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:30 schreef Allure_ het volgende:
Van die mensen die complete dagboek verhalen over MJ in hun msn naam plempen, terwijl ze waarschijnlijk nog geen 3 nummers van 'm kunnen opnoemen.
Terechte klacht!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:30 schreef Allure_ het volgende:
Van die mensen die complete dagboek verhalen over MJ in hun msn naam plempen, terwijl ze waarschijnlijk nog geen 3 nummers van 'm kunnen opnoemen.
Je had toch uberhaupt geen MSN?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:35 schreef IQM het volgende:
Thank God heb ik geen sukkels in m'n msnlijst die MJ-gerelateerde dingen in hun msn-naam plempen.
Ik zat me net te bedenken waarom ik dat soort mensen uberhaupt in mijn lijst heb, jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:35 schreef IQM het volgende:
Thank God heb ik geen sukkels in m'n msnlijst die MJ-gerelateerde dingen in hun msn-naam plempen.
Jawel.quote:
Toch zou je dan verwachten dat iemand met zo'n status als jij, dat soort mensen direct zou negeren dan wel weigeren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zat me net te bedenken waarom ik dat soort mensen uberhaupt in mijn lijst heb, ja. Maargoed, mijn ongekende populariteit kent geen grenzen, en trekt allerlei soorten plebs aan.
Tegenwoordig doe ik dat ook wel. Maar toen ik nog jong ende naief was, accepteerde ik dit soort mensen sneller.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch zou je dan verwachten dat iemand met zo'n status als jij, dat soort mensen direct zou negeren dan wel weigeren.
Lief hoor, bedanktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:40 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Uit medelijden, anders reageert er niemand op je post
Ah op die manier. Wel, dan zou het nu een mooie tijd zijn om die mensen permanent te wissen uit je lijst. Tenzij je natuurlijk (leuk) contact met ze hebt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig doe ik dat ook wel. Maar toen ik nog jong ende naief was, accepteerde ik dit soort mensen sneller.
Ik ook. Maar toen begon ik me steeds meer aan ze te ergeren. En ook aan die hersenloze kutgesprekken die nergens over gingen. En toen heb ik een grote schoonmaak gehouden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig doe ik dat ook wel. Maar toen ik nog jong ende naief was, accepteerde ik dit soort mensen sneller.
En nu sta je er in je eentje in?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ook. Maar toen begon ik me steeds meer aan ze te ergeren. En ook aan die hersenloze kutgesprekken die nergens over gingen. En toen heb ik een grote schoonmaak gehouden.
Dat zou wel heel erg IQM'erig zijn, hè!quote:
Ah, dan duurt het nog maar even tot je MSN helemaal links laat liggen. Zo ging dat bij mij ook namelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg IQM'erig zijn, hè!
Maar nee. Al is er nu maar een handjevol dat ik zelf zo nu en dan aanspreek. De rest kan sterven of moet mij maar aanspreken.
Heb ik onlangs nog gedaan. 150 mensen gewist. Voorjaarsschoonmaakquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ook. Maar toen begon ik me steeds meer aan ze te ergeren. En ook aan die hersenloze kutgesprekken die nergens over gingen. En toen heb ik een grote schoonmaak gehouden.
Ik praat nooit tegen mensen op msn. Puur uit noodzaak. En de loserts die nog in mijn lijst staan zouden misschien later nog een meerwaarde kunnen hebben. Vandaar dat er zo her en der in mijn lijst wat fanatieke quasi MJ fans zitten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah op die manier. Wel, dan zou het nu een mooie tijd zijn om die mensen permanent te wissen uit je lijst. Tenzij je natuurlijk (leuk) contact met ze hebt.
Tsja, ik heb er ook wel eens over nagedacht om m'n hyves te verwijderen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, dan duurt het nog maar even tot je MSN helemaal links laat liggen. Zo ging dat bij mij ook namelijk.
Ah en dan wel mij aan durven vallen op het feit dat ik MySpace heb.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, ik heb er ook wel eens over nagedacht om m'n hyves te verwijderen.Maar dan krijg je toch altijd van die lui die gaan vragen waarom je nooit meer online bent.
En soms is even snel online contact hebben toch wel handig...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah en dan wel mij aan durven vallen op het feit dat ik MySpace heb.
Reformatorisch Dagblad.quote:Zijn levensgang laat echter ook zien hoe laag het af kan lopen met beroemdheden die slechts leven en werken voor het hier en nu.
[BRON]
Die 2.0 profiles zijn wel mooi hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik diss Myspace vanwege de lelijke layouts. Niet dat Hyves echt een haar beter is...
Hyves wordt qua layout in ieder geval beter. Maar het heeft er al die jaren niet uitgezien.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die 2.0 profiles zijn wel mooi hoor.Daarbij als je een beetje moeite stak in het stylen van je 1.0 profile zag het er ook al stukken beter uit. Maar standaard zag het er niet uit inderdaad.
Het jammere bij Hyves (en ik weet niet of dat inmiddels eens gefixed is) is dat ze zo graag AJAX wilde gebruiken maar dat het ontzettend brak was geïmplementeerd.
Ik vind het niet grappig. Maar ik vind South Park ook niet grappig.quote:
Family Guy vergelijken met South Parkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar ik vind South Park ook niet grappig.
Ben je nog boos?quote:
Ik zei het niet om iemand te laten happen.quote:
En voorspelbaar. En flauw.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:06 schreef BobbyB het volgende:
South Park was vroeger wel leuk, nu is het allemaal veel te overdreven en ver gezocht.
Inderdaad. Heb het laatste seizoen geen 1 keer echt kunnen lachen.quote:
Jawel: het zijn beide tekenfilms.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:06 schreef Allure_ het volgende:
Southpark en Family guy kun je echt niet vergelijken met elkaar.
hyvesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Hyves wordt qua layout in ieder geval beter. Maar het heeft er al die jaren niet uitgezien.
dat heb ik net tegen die persoon gedaan, maar ik heb hem nu verwijderd en geblokkeerd.. is nog niet alles er uit.quote:
en je wilt hier natuurlijk niet een ban krijgenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat heb ik net tegen die persoon gedaan, maar ik heb hem nu verwijderd en geblokkeerd.. is nog niet alles er uit.
Ik krijg geen banquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en je wilt hier natuurlijk niet een ban krijgen
Hé, als ik zoveel dollars krijg voor het in elkaar flansen van een aflevering, dan zórg ik er wel voor dat ik niet voorspelbaar of flauw ben.quote:
Wat een voorspelbare reactie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Hé, als ik zoveel dollars krijg voor het in elkaar flansen van een aflevering, dan zórg ik er wel voor dat ik niet voorspelbaar of flauw ben.Nu ligt dat anders.
Heb maandag weer bezichtiging. Ben benieuwd.quote:
Je mag tegen mij wel even tekeer gaan? Ik word altijd opgewonden van boze vrouwen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat heb ik net tegen die persoon gedaan, maar ik heb hem nu verwijderd en geblokkeerd.. is nog niet alles er uit.
Oke dan, ik ben benieuwd! Hoe groot is die kamer?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb maandag weer bezichtiging. Ben benieuwd.Ben jij al een beetje aan het zoeken naar inrichting voor in je kamer enzo, of niet?
Zo kwam ik er ook achter dat Spike (James Marsters) van Buffy ook geen Engelsman was, maar gewoon Amerikaan. Dat accent deed hij ook erg overtuigend.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:12 schreef IQM het volgende:
Ik schrok me rot toen Sayid uit Lost in het echt helemaal niet praat als Sayid uit Lost.
Doet 'ie goed dan, dat accent.
Net als T-Bag en z'n accent.
Ze vindt ons leuker. Niet zo heel gek op zich.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom ben jij niet in PUB, ik mis je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vind ik altijd wel tof, als acteurs dat zo (kunnen) doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo kwam ik er ook achter dat Spike (James Marsters) van Buffy ook geen Engelsman was, maar gewoon Amerikaan. Dat accent deed hij ook erg overtuigend.
daar zit wat inquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze vindt ons leuker. Niet zo heel gek op zich.
Het is nog steeds leuk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:06 schreef BobbyB het volgende:
South Park was vroeger wel leuk, nu is het allemaal veel te overdreven en ver gezocht.
Net als die butler van de nanny.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo kwam ik er ook achter dat Spike (James Marsters) van Buffy ook geen Engelsman was, maar gewoon Amerikaan. Dat accent deed hij ook erg overtuigend.
Ik ben daar wel, multitasken!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom ben jij niet in PUB, ik mis je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Camilla Belle is leuk, South Park niet meer.quote:
omg they killed kenny, omg they didn't killed kenny, omg they killed michael jackson, omg michael jackson killed hisselfquote:
Over de Nanny gesproken, ook zij praat niet zo achterlijk in het echt.quote:
Ik kan met een Rotterdams accent praten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel tof, als acteurs dat zo (kunnen) doen.
Nou...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over de Nanny gesproken, ook zij praat niet zo achterlijk in het echt.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
300 posts stilte voor MJ heh![]()
RIP MJmaar het leven gaat gewoon door
vrouwen en multitaskenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Net als die butler van de nanny.
[..]
Ik ben daar wel, multitasken!
Dat is nou niet echt een pluspunt, Bol.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik kan met een Rotterdams accent praten.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over de Nanny gesproken, ook zij praat niet zo achterlijk in het echt.
Ik kan Paul Jambers, Gert-Jan Dröge, Herman van Veen, Henk Westbroek en nog tig anderen nadoen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik kan met een Rotterdams accent praten.
Hmm, ik zag haar laatst ergens en daar praatte ze heel normaal. Of misschien was dat wel de act.quote:
Ik ben er ook niet echt trots op.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt een pluspunt, Bol.
Volgens mij heb ik haar ook eens in een serie gezien, gastrol waar ze normaal praatte. Volgens mij was dat de grap idd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, ik zag haar laatst ergens en daar praatte ze heel normaal. Of misschien was dat wel de act.
Wie kan Paul jambers nou niet nadoen...?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kan Paul Jambers, Gert-Jan Dröge, Herman van Veen, Henk Westbroek en nog tig anderen nadoen.
Ja heerlijk. Ik heb best zin om straks te gaan winkelen voor de inrichting als ik eindelijk een kamer heb.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke dan, ik ben benieuwd! Hoe groot is die kamer?
Ja, ik heb bijna alles al bij elkaar! Her en der wat dingen gekocht, en sommigen dingen gekregen. En ik heb ook wat overgekocht van de vorige bewoonster. Ik moet alleen nog 1x naar de Ikea voor een aantal dingen. Altijd leuk
.
Ik kan Frans Bromet, Broertjes de Boer, Ernie en een willekeurige Marokkaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kan Paul Jambers, Gert-Jan Dröge, Herman van Veen, Henk Westbroek en nog tig anderen nadoen.
Evert Venema uit Franeker.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie kan Paul jambers nou niet nadoen...?
Wie?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
[..]
ben jij gerard ekdomquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Wollah.quote:
Duidelijkquote:
Ik. Ik kan wel vrij goed met een Vlaams accent, beter dan Rotterdams zelfs.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie kan Paul jambers nou niet nadoen...?
Hehe ja, dat is het leukste van op kamers gaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Ik heb best zin om straks te gaan winkelen voor de inrichting als ik eindelijk een kamer heb.
Het is omgeschreven als een dubbele kamer, 2 keer 9m. Ik hoop dat het wel aan elkaar grenst, maar dat denk ik wel. Kan best handig zijn.
Rotterdams is gewoon lelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik. Ik kan wel vrij goed met een Vlaams accent, beter dan Rotterdams zelfs.
Dat klopt wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:38 schreef IQM het volgende:
[..]
In tegenstelling tot hem heb ik géén radiohoofd.
maar hij heeft geen radiohoofdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:38 schreef IQM het volgende:
[..]
In tegenstelling tot hem heb ik géén radiohoofd.
quote:
Iedere dj heeft een radiohoofd.quote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe ja, dat is het leukste van op kamers gaan. Al vind ik wel dat het veel kost
. Nu al
.
Ah okay, dus een slaap & chill gedeelte. Dat is altijd handig! Hoeveel moet je daarvoor betalen dan?
Ik wil weer terugquote:
Nee, dat vind ik niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:40 schreef Allure_ het volgende:
Nederland is gewoon lelijk. And that's a fact.
Ja, eigenlijk zou ik dat mijn hele leven willen doen.quote:
Hmm, dat vraag ik me ook af, jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha.Het kost ¤320. Maar ik heb 'm gevonden via directwonen, niet via kamernet. Vond het wel hele aardige mensen, die daar werken dan. Ben ook benieuwd hoeveel mensen er naar die bezichtiging komen zeg maar.
gerard ekdom heeft geen radiohoofd, michiel veenstra ook niet en eric corton ook nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Iedere dj heeft een radiohoofd.Behalve die tv-mokkels die de dj mogen uithangen, omdat ze lekker zijn.
quote:
Neuh, de Veluwe en Limburg bijvoorbeeld, zijn best mooi.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:40 schreef Allure_ het volgende:
Nederland is gewoon lelijk. And that's a fact.
Wat is er mooi aan Nederland volgens jou?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet.
Al spannen sommige plaatsen wel de kroon.
(Rotterdam en Flevoland).
Almere.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan Nederland volgens jou?
Het leersumse veld (bos) en het strand zijn best te doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan Nederland volgens jou?
Ja dat weet ik dus niet. Ze vroegen wel of mijn ouders borg konden staan. Maar volgens mij is het dus meer zo dat de huisbaas, de eigenaar van het pand dus, het verhuren enzo heeft uitbesteed aan direct wonen. Toen ik belde was er iig al 1 iemand meer die ging kijken, maar ik denk ook niet dat het er heel veel zullen zijn. Ahoewel, het zou wel kunnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, dat vraag ik me ook af, ja. Moet je dan ook nog extra kosten betalen via hun ofzo? Volgens mij is het maximum aantal mensen toch maar 4/5 denk ik hoor. Je kunt moeilijk met 10 man naar 1 kamer gaan.
quote:
Ja, maar dan heb je het ook over juicyhilquote:
Volgens mij woont hij er niet meer, maar wil hij heel graag terug. Ik vind dat de stad en hij wel voor elkaar gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je het ook over juicyhil
Die woont daar toch?
Inboxquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je mag tegen mij wel even tekeer gaan? Ik word altijd opgewonden van boze vrouwen.
Hmm oke. Dus in deze is directwonen meer een soort bemiddelaar dan? Nouja, laat me weten hoe het maandag is gegaan, en succesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet. Ze vroegen wel of mijn ouders borg konden staan. Maar volgens mij is het dus meer zo dat de huisbaas, de eigenaar van het pand dus, het verhuren enzo heeft uitbesteed aan direct wonen. Toen ik belde was er iig al 1 iemand meer die ging kijken, maar ik denk ook niet dat het er heel veel zullen zijn. Ahoewel, het zou wel kunnen.
Almere is tofquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je het ook over juicyhil
Die woont daar toch?
QFTquote:
Serieus, dat is echt dood manquote:
hoiquote:
Centerparcs, tig kilometer van Zeewolde af dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:53 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Er staat toch een bungalowpark in zeewolde ?
quote:
Doe je broek maar uitquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:54 schreef Allure_ het volgende:
Niemand die dus een echt mooie plek in NL heeft kunnen benoemen.
Blesdyke ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:54 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Centerparcs, tig kilometer van Zeewolde af dan.
Gouda ftwquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:54 schreef Allure_ het volgende:
quote:
quote:
Heuvellandschap in Zuid-Limburg, Veluwe, dat soort.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:54 schreef Allure_ het volgende:
Ik denk dat dat voor ieder weer anders is. Kijk, de 1 vind een stad helemaal geweldig terwijl een ander liever een stil buitengebied heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:54 schreef Allure_ het volgende:
Zit je mij nu gewoon na te praten?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heuvellandschap in Zuid-Limburg, Veluwe, dat soort.
Ja doe ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm oke. Dus in deze is directwonen meer een soort bemiddelaar dan? Nouja, laat me weten hoe het maandag is gegaan, en succes!
Ik snap nog steeds niet dat ik gewoon na 1x hospiteren al een kamer had. Terwijl er zoveel mensen echt wel minstens 5x moeten hospiteren.
Ik vind Duitsland ook niet mooi en Frankrijk eigenlijk ook niet ...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor ieder weer anders is. Kijk, de 1 vind een stad helemaal geweldig terwijl een ander liever een stil buitengebied heeft.
Maar je hebt wel een punt, Nederland is op zich niet heel mooi in vergelijking tot andere landen, muv Rusland dan.
Zelfs Duitsland heeft mooie streken, maar de steden vind ik ook niet veel aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Duitsland ook niet mooi en Frankrijk eigenlijk ook niet ...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zelfs Duitsland heeft mooie streken, maar de steden vind ik ook niet veel aan.
Nou zeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh, als ik het met je eens ben dan is het ineens napraten? Dat ben ik niet met je eens!
Daar vind ik het allemaal zo jaren 90...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zelfs Duitsland heeft mooie streken, maar de steden vind ik ook niet veel aan.
Stedelijk gebied momenteel helaas.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou zeg.Zo bedoelde ik het heul niet.
![]()
Welk gebied woon je eigenlijk Bol?
Ja idd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar vind ik het allemaal zo jaren 90...
Veluwe.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:54 schreef Allure_ het volgende:
Randstad?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Stedelijk gebied momenteel helaas.
Waar dan? O? ZO? NO? etc?quote:
In belgie vind ik het ook allemaal niet zo mooi.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja idd.Ook de inrichting van de huizen nog vaak, zo bruin en somber. Jaren 70/80 soms nog.
Nee klopt, het straatbeeld ook niet. Beton, geen stoep.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In belgie vind ik het ook allemaal niet zo mooi.
Qua huizen dan.
quote:
Hoezo post je pics van m'n vriendin?quote:
Plaatjes doen het niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:14 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om te laten zien wie ik net gebatst hebt.quote:
quote:Forbidden
You don't have permission to access /gallery1/albums/Photoshoots/Amanda De Cadenet/normal_cadenet_03.jpg on this server.
Oh, dan is het goed! Heb je wel netjes opgeruimd? Iedereen laat altijd zo'n bende achter.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Om te laten zien wie ik net gebatst hebt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:20 schreef IQM het volgende:
Het zag er beter uit toen ze het nog niet deden.
ja en die film the Quiet,quote:
Rubbertje netjes in de prullenbak gegooid inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed! Heb je wel netjes opgeruimd? Iedereen laat altijd zo'n bende achter.
Die film is ook goedquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:22 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja en die film over dat camilla doofstom is
When a Stranger Calls wat ook wel redelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die film is ook goedMet Elisha
Maar vind de rol van Camilla erg goed
Lorelei (2009) (in production) (rumored) .... Rose Livingstonquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:26 schreef dagdag het volgende:
[..]
When a Stranger Calls wat ook wel redelijk
in 2009 komt er nog een film met haar
Het zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:29 schreef dagdag het volgende:
btw kloon emi ?
http://forum.fok.nl/user/history/259125
Laat remlof hem gewoon maar voor de zekerheid bannen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:29 schreef dagdag het volgende:
btw kloon emi ?
http://forum.fok.nl/user/history/259125
Ik sta dr ook tussen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:34 schreef dagdag het volgende:
Krijg je toegang tot kpd kom je blote mannen tegen
Niiiiiicceee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kanker op met MJ. Godvergeten kankerdag op die tyfusradio is alleen maar dat gejank van die kerel te horen. FUCK OFF.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:42 schreef IQM het volgende:
Q: What can we blame for Michael Jackson's death?
a) Sunshine
b) Moonlight
c) Good Times
d) Boogie
Luister dan ook geen radio.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kanker op met MJ. Godvergeten kankerdag op die tyfusradio is alleen maar dat gejank van die kerel te horen. FUCK OFF.
Is dat het stukje waar hij zijn afstandsbediening rectaal probeert in te brengen ?quote:
Mensen die werken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, lulhannes, ik heb geen keuze op m'n werk.
Kan je niet van radiofrequentie wisselen ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, lulhannes, ik heb geen keuze op m'n werk.
Krijg een ziekte, kankerjong.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Mensen die werken.Mensen die geen keuze hebben.
Nee, dat teringding is kapot.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:47 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Kan je niet van radiofrequentie wisselen ?
Damnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Krijg een ziekte, kankerjong.
[..]
Nee, dat teringding is kapot.
Mijn C.B. radar ging af.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, het was alleen vandaag en als MJ werd gedraaid zette ik het geluid uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:50 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Damn
Misschien streaming audio een idee ?
Normaal heb ik altijd een hekel aan Radio 538, maar moet zeggen dat ze zich aardig inhouden wat MJ betreft. Ben nu wel blij met 538quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kanker op met MJ. Godvergeten kankerdag op die tyfusradio is alleen maar dat gejank van die kerel te horen. FUCK OFF.
Nee, het was mijn hoofd dat niet naar die herrie van die dooie nepblanke stond.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou, nou. Het is maar een radio, weet je.
Wel een trage radar dan.quote:
Ja, alleen is Taylor 3 x zo grootquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:52 schreef Juicyhil het volgende:
He Bobby, onze vriendinnen mogen elkaar dus!
[ afbeelding ]
Sorry, mên.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, het was mijn hoofd dat niet naar die herrie van die dooie nepblanke stond.
Radio is gewoon kut, maar soms ook wel lekker tijdens het werk. Verder staat ie nooit aan bij mij. Nu die golf van MJ z'n muziek maakte me misselijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Normaal heb ik altijd een hekel aan Radio 538, maar moet zeggen dat ze zich aardig inhouden wat MJ betreft. Ben nu wel blij met 538
Mooi meisje, wie is dat?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |