quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij zegt toch stoer dat je me wilde fokken en dat dat 'overduidelijk weer prima is gelukt'?
Wie doet er dan stoer? En wie valt er dan door de mand als ze me een minuut later allemaal nare ziektes toewenst?
Kijk eens wat vaker naar jezelf.
Gaarne je banknopje ook loslaten. Dit uit respect.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
Buh, wat is het warm, ik zit hier zo ongeveer naakt te fokken en nog is het warm.
Ik hoop wel dat ik dit mag zeggen, zonder dat mensen hier een punt van gaan zitten proberen te maken over mijn opmerking dat het warm is of ik weinig gekleed ben. Het is niet de bedoeling dat ik iemand hiermee negatieve gedachten laat ervaring, anders mijn oprechte excuses.
Aandachtshoer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
Buh, wat is het warm, ik zit hier zo ongeveer naakt te fokken en nog is het warm.
Ik hoop wel dat ik dit mag zeggen, zonder dat mensen hier een punt van gaan zitten proberen te maken over mijn opmerking dat het warm is of ik weinig gekleed ben. Het is niet de bedoeling dat ik iemand hiermee negatieve gedachten laat ervaren, anders mijn oprechte excuses.
Ik zit zelfs naakt achter mn pcquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik hoop wel dat ik dit mag zeggen, zonder dat mensen hier een punt van gaan zitten proberen te maken over mijn opmerking dat het warm is of ik weinig gekleed ben. Het is niet de bedoeling dat ik iemand hiermee negatieve gedachten laat ervaren, anders mijn oprechte excuses.
Maar wel warme drank met dit weer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik zit zelfs naakt achter mn pc
[ afbeelding ]
Fuck die posts. Foto's?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
Goeie paint!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik zit zelfs naakt achter mn pc
[ afbeelding ]
quote:Op 26 juni 2009 getekend door: kelly danielle nickey
micheal you nerver walk aloon.sea you in heaven.goodby micheal
Ja hoor schat, alleen miste ik jou een beetjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Voelde je je thuis in het vorige topic, het tepel-topic?
Dat is zelfs heel goed voor je heb ik ooit ergens gelezen, had met zweet te maken ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar wel warme drank met dit weer.
Koop een krentenbol en vier het.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nu smacht ik meer naar Krentenbol.
Dat is niet helemaal naakt he. Broeje moet ook uit.quote:
Heb je glijmiddel bij de hand? Is het warm in zo'n bolletje?quote:
Die zag ik niequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal naakt he. Broeje moet ook uit.
Gewoon boter, en ligt eraan of die net vers uit de oven komt of niet he.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb je glijmiddel bij de hand? Is het warm in zo'n bolletje?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
Ze hebben allebei een mac, dus dat word hoogstens MSNen en mailen of naar elkaars iTunes luisteren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:06 schreef iszinloos het volgende:
ik stel een lan party voor met krentje en BT
quote:
Dude, je bent bijna 40.quote:
Ze kunnen wel cammenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze hebben allebei een mac, dus dat word hoogstens MSNen en mailen of naar elkaars iTunes luisteren.
Je was toch al 50quote:
Whehequote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Juicyhil, nee. Mail maar als ik 50 ben.
Dude, ik schrok.quote:
quote:BELASTINGDIENST GVS UITBETALING.
quote:
Nouja voor zover ik weet is er nooit bewezen ontucht geweest??quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:25 schreef wise het volgende:
300 stilte post voor de vieze kinderliefhebber
Precies.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:27 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nouja voor zover ik weet is er nooit bewezen ontucht geweest??
Thrillerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:30 schreef Allure_ het volgende:
Van die mensen die complete dagboek verhalen over MJ in hun msn naam plempen, terwijl ze waarschijnlijk nog geen 3 nummers van 'm kunnen opnoemen.
Terechte klacht!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:30 schreef Allure_ het volgende:
Van die mensen die complete dagboek verhalen over MJ in hun msn naam plempen, terwijl ze waarschijnlijk nog geen 3 nummers van 'm kunnen opnoemen.
Je had toch uberhaupt geen MSN?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:35 schreef IQM het volgende:
Thank God heb ik geen sukkels in m'n msnlijst die MJ-gerelateerde dingen in hun msn-naam plempen.
Ik zat me net te bedenken waarom ik dat soort mensen uberhaupt in mijn lijst heb, jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:35 schreef IQM het volgende:
Thank God heb ik geen sukkels in m'n msnlijst die MJ-gerelateerde dingen in hun msn-naam plempen.
Jawel.quote:
Toch zou je dan verwachten dat iemand met zo'n status als jij, dat soort mensen direct zou negeren dan wel weigeren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zat me net te bedenken waarom ik dat soort mensen uberhaupt in mijn lijst heb, ja. Maargoed, mijn ongekende populariteit kent geen grenzen, en trekt allerlei soorten plebs aan.
Tegenwoordig doe ik dat ook wel. Maar toen ik nog jong ende naief was, accepteerde ik dit soort mensen sneller.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch zou je dan verwachten dat iemand met zo'n status als jij, dat soort mensen direct zou negeren dan wel weigeren.
Lief hoor, bedanktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:40 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Uit medelijden, anders reageert er niemand op je post
Ah op die manier. Wel, dan zou het nu een mooie tijd zijn om die mensen permanent te wissen uit je lijst. Tenzij je natuurlijk (leuk) contact met ze hebt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig doe ik dat ook wel. Maar toen ik nog jong ende naief was, accepteerde ik dit soort mensen sneller.
Ik ook. Maar toen begon ik me steeds meer aan ze te ergeren. En ook aan die hersenloze kutgesprekken die nergens over gingen. En toen heb ik een grote schoonmaak gehouden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig doe ik dat ook wel. Maar toen ik nog jong ende naief was, accepteerde ik dit soort mensen sneller.
En nu sta je er in je eentje in?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ook. Maar toen begon ik me steeds meer aan ze te ergeren. En ook aan die hersenloze kutgesprekken die nergens over gingen. En toen heb ik een grote schoonmaak gehouden.
Dat zou wel heel erg IQM'erig zijn, hè!quote:
Ah, dan duurt het nog maar even tot je MSN helemaal links laat liggen. Zo ging dat bij mij ook namelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg IQM'erig zijn, hè!
Maar nee. Al is er nu maar een handjevol dat ik zelf zo nu en dan aanspreek. De rest kan sterven of moet mij maar aanspreken.
Heb ik onlangs nog gedaan. 150 mensen gewist. Voorjaarsschoonmaakquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ook. Maar toen begon ik me steeds meer aan ze te ergeren. En ook aan die hersenloze kutgesprekken die nergens over gingen. En toen heb ik een grote schoonmaak gehouden.
Ik praat nooit tegen mensen op msn. Puur uit noodzaak. En de loserts die nog in mijn lijst staan zouden misschien later nog een meerwaarde kunnen hebben. Vandaar dat er zo her en der in mijn lijst wat fanatieke quasi MJ fans zitten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah op die manier. Wel, dan zou het nu een mooie tijd zijn om die mensen permanent te wissen uit je lijst. Tenzij je natuurlijk (leuk) contact met ze hebt.
Tsja, ik heb er ook wel eens over nagedacht om m'n hyves te verwijderen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, dan duurt het nog maar even tot je MSN helemaal links laat liggen. Zo ging dat bij mij ook namelijk.
Ah en dan wel mij aan durven vallen op het feit dat ik MySpace heb.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, ik heb er ook wel eens over nagedacht om m'n hyves te verwijderen.Maar dan krijg je toch altijd van die lui die gaan vragen waarom je nooit meer online bent.
En soms is even snel online contact hebben toch wel handig...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah en dan wel mij aan durven vallen op het feit dat ik MySpace heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |