Het is best sneu eigenlijk. De beste man had geld nodig, en moest 50 concerten gaan geven. Nu is hij dood, en het geld stroomt ineens binnen.quote:
als je miljoenen hebt gehad en daar niet mee kan omgaan heb ik er geen medelijden mee dat hij aan het werk moestquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is best sneu eigenlijk. De beste man had geld nodig, en moest 50 concerten gaan geven. Nu is hij dood, en het geld stroomt ineens binnen.
Dat is ook wel weer zo, maar het gaat om het ideequote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
als je miljoenen hebt gehad en daar niet mee kan omgaan heb ik er geen medelijden mee dat hij aan het werk moest
Meestal is dat inderdaad wat overdreven, maar je hebt het hier wel over DE Michael Jackson...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:16 schreef BobbyB het volgende:
Tja, heel spijtig allemaal, maar altijd die overdreven aandacht als zoiets gebeurt.Zo jammer he.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond de plotselinge dood van Hazes eigenlijk schokkenderJackson was toch al jaren een wandelend lijk.
Deze dood lijkt schokkender omdat de hele wereld het erover heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond de plotselinge dood van Hazes eigenlijk schokkenderJackson was toch al jaren een wandelend lijk.
Ik vond een overdosis Hazes op radio/tv eigenlijk een stuk vervelenderquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef Urquhart het volgende:
Natuurlijk is het een held en zo, maar ik durf te wedden dat we nu weer een week allerlei speculaties kunnen gaan aanhoren over de doodsoorzaak etc etc. Laat die man gewoon met rust.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Meestal is dat inderdaad wat overdreven, maar je hebt het hier wel over DE Michael Jackson...
Bovendien was hij pas 50, als hij nu 85 was geweest was het al minder spectaculair
Hij stond op het punt van een comeback!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef Urquhart het volgende:
En het ontstaan van "Michael leeft nog!!-groepjes" die hem dan ergens in een strandtent op Hawaii hebben gezien ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een held en zo, maar ik durf te wedden dat we nu weer een week allerlei speculaties kunnen gaan aanhoren over de doodsoorzaak etc etc. Laat die man gewoon met rust.
Dat dus, dan veel liever MJquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:21 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik vond een overdosis Hazes op radio/tv eigenlijk een stuk vervelender.
Nee, liever Hazes hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:21 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik vond een overdosis Hazes op radio/tv eigenlijk een stuk vervelender.
Hazes kan nog niet in de schaduw van Jackson staanquote:
EEEENSCHHHHHquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:26 schreef Desunoto het volgende:
En terecht. Eindelijk eens continu goede muziek op de radio.
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hazes kan nog niet in de schaduw van Jackson staan
Dat dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vind het echt heel erg dat die beste man de pijp aan Maarten heeft gegeven. Hij was geniaal in zijn muziek en dans maar ik ben het nu na een ochtend radio luisteren zat!
Van goede muziek krijg ik niet gauw genoeg hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat dus
Na 3 platen heb je het wel weer gehad. Maar nu krijg je natuurlijk allemaal weer van die docu's en concerten de gehele zomer op tv
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, dat iemand die opstond met een biertje in de hand dood ging was inderdaad onverwachtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef Urquhart het volgende:
Het is een complotquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:51 schreef Anniebab het volgende:
Gestorven op de verjaardag van george michael.
Hij heeft zoveel meer goede nummers.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:28 schreef Remsjo het volgende:
Het enige leuke nummer van Jackson is Billy Jean. Echt zo,n heerlijk nummer voor op de vrijdagochtend met een warm weekend in het vooruit zicht!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:36 schreef Blaxje het volgende:
Beter dan Taylor Swift, denk daar godverdomme maar eens over na.
Gaan die concerten niet door dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Even naar jackson mailen, wil geld zien.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:27 schreef Afwazig het volgende:
Daarom heb ik gewoon Bob Marley opgezet.
DONT WORRY ABOUT AA THINNNGGG
Van Hazes.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef Urquhart het volgende:
Dat nummer is echt zó freaking geweldigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Desunoto het volgende:
Will You Be There (nostalgie... Free Willy theme!)
Iddquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat nummer is echt zó freaking geweldig![]()
![]()
Eensquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat nummer is echt zó freaking geweldig![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Van Hazes.Wie de fuck is Hazes vergeleken bij The King
Dudequote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:42 schreef Zapper het volgende:
Urquhart, je muzieksmaak was altijd al dramatisch, maar het feit dat je dit topic durft te openen maakt het dat je een nekschot verdient.
Hazes vergelijken met Michael Jacksonquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef Urquhart het volgende:
Ja wat, ontzettende kamperquote:
Whehhehehequote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef Urquhart het volgende:
Overigens voorspel ik wel een "Samen met Michael"-concert. Bruce Springsteen, Bono, Lady Gaga, Justin Timberlake zingen allemaal een postuum duet met Michael. Mocht de platenmaatschappij meelezen: miljoenen-business.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Thriller zou met zombie Michael wel een stuk geloofwaardiger worden.
1 van zijn kinderen zal over een paar jaar ook wel in een musical gaan spelen en een single uitbrengen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Overigens voorspel ik wel een "Samen met Michael"-concert. Bruce Springsteen, Bono, Lady Gaga, Justin Timberlake zingen allemaal een postuum duet met Michael. Mocht de platenmaatschappij meelezen: miljoenen-business.
Er zal ook vast nog wel een niet uitgebrachte plaat op de plank liggen, die binnen een week wordt uitgebracht en een wereldwijde hit wordt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
1 van zijn kinderen zal over een paar jaar ook wel in een musical gaan spelen en een single uitbrengen.
Kwaliteitspostquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:34 schreef Nosh het volgende:
Nee, dan een ochtend lang Radio fucking Oranje op. Met een hele verzameling mensen die spontaan in chromosoom-verzamelingen veranderen, omdat ze opeens snappen wat er nu eigenlijk gezongen wordt, en omdat het nu eenmaal makkelijk meeblehren is met zangers die 'mij' met 'blij' rijmen. Liefst in dezelfde zin, hoef je al helemáál geen moeite te doen.
Nee, dan dát.
Dan liever een ochtend vol goede shit uit de tijd dat Jacko nog een neger was, en gewoon lekker de hele dag in zijn kruis zat te graaien en liedjes zong over baby's die spontaan van hem waren. Alles beter dan die prefab-troep voor vormeloze hompen treurigheid, die met hun TOTALE gebrek aan ritme zelfs het TROS muziekfestival weten te verzieken door er lekker gewoon consequent naast te klappen.
Zijn allerbeste imho. Deze wordt echter nooit genoemd, en is volgens mij ook nooit een hit geweest.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel meer goede nummers.
Liberian Girl
het is ook een kut nummer der eerste klassequote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:02 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zijn allerbeste imho. Deze wordt echter nooit genoemd, en is volgens mij ook nooit een hit geweest.
Is ook mijn favoriet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:02 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zijn allerbeste imho. Deze wordt echter nooit genoemd, en is volgens mij ook nooit een hit geweest.
Jij mag er niet over meepraten Fiets. Jij lag in zijn hoogtijdagen nog in de luiers, terwijl Michael Jackson op iedere jongenskamer hing. Liberian Girl is juist heel mooi. Goede tweede is Smooth Criminal, vooral vanwege de vele 'AU!'squote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het is ook een kut nummer der eerste klasse
kaaaaaaanker, dat kaarsje. echt hoor, wat voor fool ben je dan? bij een familielid van een forummod kan ik dat nog begrijpen, maar om dan wéér zo'n lullig gifje uit de kast te halen, echt hoor. relativeer die shit eens, in plaats van weer met z'n allen te verzanden in dit soort wanstaltige staatjes van collectieve droefheid.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:02 schreef Djeez het volgende:
[..]
Idd. Dat je in de MJ-stemming komt (klinkt foutquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:32 schreef female81 het volgende:
Het stomste is misschien nog wel dat z'n cd's opeens 100 x zo goed verkocht worden. Naar het schijnt is het momenteel bijna niet mogelijk om nog een Michael Jackson-cd te kopen, omdat alle winkels die ze verkopen praktisch door hun voorraden heen zijn.
Dan denk ik: Als je het zo'n ontzettend leuke muziek vindt, waarom had je die cd dan niet allang in huis? (Daar had die man financieel ook nog iets aan gehad, voor zover dat bij hem nog nodig was.)
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel meer goede nummers.
Liberian Girl
Smooth Criminal
Get On The Floor
Bad
Will You Be There (nostalgie... Free Willy theme!)
Dirty Diana
Wanna Be Startin' Somethin'
etc.
Tyf op met je kaarsjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:37 schreef Djeez het volgende:
Het is nu het hele weekend MJ-weekend op VH1. Tussen twee clips zit telkens een zwart scherm met zijn geboorte- en sterfjaar. Ik krijg er kippenvel van, en heb ook barre slecht geslapen vannacht.
Ik mezelf een periode van veertig dagen rouw opgelegd, dus hij blijft mooi staan...quote:
Je bent nog gekker dan Michael zelf wasquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik mezelf een periode van veertig dagen rouw opgelegd, dus hij blijft mooi staan...
Laat 'm toch, als ie dat nou wil.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:00 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Je bent nog gekker dan Michael zelf was
quote:
Wacko Djeezquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik mezelf een periode van veertig dagen rouw opgelegd, dus hij blijft mooi staan...
Ik had verwacht dat de 'fans' die nu massaal platen gaan kopen, dat eerder hadden gedaan. Dan had de beste man geen 50 concerten moeten geven om uit de geldzorgen te komen, en had hij ook geen overdosis genomen. Zelfde voor de media, voor zijn dood hoorde je nauwelijks een plaat van hem op de radio en nu ineens niets anders. Lekker hypocriet.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:48 schreef griekjeee het volgende:
Tsja, kom op zeg...Wat verwacht je?
Over dat eerste, dat lijkt me een klacht apart. Wat dat tweede betreft: niet meer dan logisch. Zo werkt het, van Gogh kreeg ook pas waardering na zijn overlijden. Het zou dus geen onbekend fenomeen moeten zijn als het doorzet. Van Michael is een hele tijd niets nieuws uitgebracht, logisch dat je zijn oude nummers weer even veel hoort/meer gaat horen met zijn overlijden. Hij staat aan het begin van zoveel hedendaagse muziekstijlen, dat mag niet zomaar vergeten worden.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat de 'fans' die nu massaal platen gaan kopen, dat eerder hadden gedaan. Dan had de beste man geen 50 concerten moeten geven om uit de geldzorgen te komen, en had hij ook geen overdosis genomen. Zelfde voor de media, voor zijn dood hoorde je nauwelijks een plaat van hem op de radio en nu ineens niets anders. Lekker hypocriet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |