quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:27 schreef Afwazig het volgende:
Daarom heb ik gewoon Bob Marley opgezet.
DONT WORRY ABOUT AA THINNNGGG
Van Hazes.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond de plotselinge dood van Hazes eigenlijk schokkenderJackson was toch al jaren een wandelend lijk.
Dat nummer is echt zó freaking geweldigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Desunoto het volgende:
Will You Be There (nostalgie... Free Willy theme!)
Iddquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat nummer is echt zó freaking geweldig![]()
![]()
Eensquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat nummer is echt zó freaking geweldig![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Van Hazes.Wie de fuck is Hazes vergeleken bij The King
Dudequote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:42 schreef Zapper het volgende:
Urquhart, je muzieksmaak was altijd al dramatisch, maar het feit dat je dit topic durft te openen maakt het dat je een nekschot verdient.
Hazes vergelijken met Michael Jacksonquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond de plotselinge dood van Hazes eigenlijk schokkenderJackson was toch al jaren een wandelend lijk.
Ja wat, ontzettende kamperquote:
Whehhehehequote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef Urquhart het volgende:
Overigens voorspel ik wel een "Samen met Michael"-concert. Bruce Springsteen, Bono, Lady Gaga, Justin Timberlake zingen allemaal een postuum duet met Michael. Mocht de platenmaatschappij meelezen: miljoenen-business.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Thriller zou met zombie Michael wel een stuk geloofwaardiger worden.
1 van zijn kinderen zal over een paar jaar ook wel in een musical gaan spelen en een single uitbrengen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Overigens voorspel ik wel een "Samen met Michael"-concert. Bruce Springsteen, Bono, Lady Gaga, Justin Timberlake zingen allemaal een postuum duet met Michael. Mocht de platenmaatschappij meelezen: miljoenen-business.
Er zal ook vast nog wel een niet uitgebrachte plaat op de plank liggen, die binnen een week wordt uitgebracht en een wereldwijde hit wordt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
1 van zijn kinderen zal over een paar jaar ook wel in een musical gaan spelen en een single uitbrengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |