Het is best sneu eigenlijk. De beste man had geld nodig, en moest 50 concerten gaan geven. Nu is hij dood, en het geld stroomt ineens binnen.quote:
als je miljoenen hebt gehad en daar niet mee kan omgaan heb ik er geen medelijden mee dat hij aan het werk moestquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is best sneu eigenlijk. De beste man had geld nodig, en moest 50 concerten gaan geven. Nu is hij dood, en het geld stroomt ineens binnen.
Dat is ook wel weer zo, maar het gaat om het ideequote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
als je miljoenen hebt gehad en daar niet mee kan omgaan heb ik er geen medelijden mee dat hij aan het werk moest
Meestal is dat inderdaad wat overdreven, maar je hebt het hier wel over DE Michael Jackson...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:16 schreef BobbyB het volgende:
Tja, heel spijtig allemaal, maar altijd die overdreven aandacht als zoiets gebeurt.Zo jammer he.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond de plotselinge dood van Hazes eigenlijk schokkenderJackson was toch al jaren een wandelend lijk.
Deze dood lijkt schokkender omdat de hele wereld het erover heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond de plotselinge dood van Hazes eigenlijk schokkenderJackson was toch al jaren een wandelend lijk.
Ik vond een overdosis Hazes op radio/tv eigenlijk een stuk vervelenderquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef Urquhart het volgende:
Natuurlijk is het een held en zo, maar ik durf te wedden dat we nu weer een week allerlei speculaties kunnen gaan aanhoren over de doodsoorzaak etc etc. Laat die man gewoon met rust.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Meestal is dat inderdaad wat overdreven, maar je hebt het hier wel over DE Michael Jackson...
Bovendien was hij pas 50, als hij nu 85 was geweest was het al minder spectaculair
Hij stond op het punt van een comeback!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef Urquhart het volgende:
En het ontstaan van "Michael leeft nog!!-groepjes" die hem dan ergens in een strandtent op Hawaii hebben gezien ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een held en zo, maar ik durf te wedden dat we nu weer een week allerlei speculaties kunnen gaan aanhoren over de doodsoorzaak etc etc. Laat die man gewoon met rust.
Dat dus, dan veel liever MJquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:21 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik vond een overdosis Hazes op radio/tv eigenlijk een stuk vervelender.
Nee, liever Hazes hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:21 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik vond een overdosis Hazes op radio/tv eigenlijk een stuk vervelender.
Hazes kan nog niet in de schaduw van Jackson staanquote:
EEEENSCHHHHHquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:26 schreef Desunoto het volgende:
En terecht. Eindelijk eens continu goede muziek op de radio.
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hazes kan nog niet in de schaduw van Jackson staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |