abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70402128
Wat een terechte klacht zeg.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:34:51 #77
136780 Nosh
hurpdurp
pi_70402287
Nee, dan een ochtend lang Radio fucking Oranje op. Met een hele verzameling mensen die spontaan in chromosoom-verzamelingen veranderen, omdat ze opeens snappen wat er nu eigenlijk gezongen wordt, en omdat het nu eenmaal makkelijk meeblehren is met zangers die 'mij' met 'blij' rijmen. Liefst in dezelfde zin, hoef je al helemáál geen moeite te doen.

Nee, dan dát.

Dan liever een ochtend vol goede shit uit de tijd dat Jacko nog een neger was, en gewoon lekker de hele dag in zijn kruis zat te graaien en liedjes zong over baby's die spontaan van hem waren. Alles beter dan die prefab-troep voor vormeloze hompen treurigheid, die met hun TOTALE gebrek aan ritme zelfs het TROS muziekfestival weten te verzieken door er lekker gewoon consequent naast te klappen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_70402436
Het witte spook van Neverland zal nog langs heersen.
pi_70402490
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:34 schreef Nosh het volgende:
Nee, dan een ochtend lang Radio fucking Oranje op. Met een hele verzameling mensen die spontaan in chromosoom-verzamelingen veranderen, omdat ze opeens snappen wat er nu eigenlijk gezongen wordt, en omdat het nu eenmaal makkelijk meeblehren is met zangers die 'mij' met 'blij' rijmen. Liefst in dezelfde zin, hoef je al helemáál geen moeite te doen.

Nee, dan dát.

Dan liever een ochtend vol goede shit uit de tijd dat Jacko nog een neger was, en gewoon lekker de hele dag in zijn kruis zat te graaien en liedjes zong over baby's die spontaan van hem waren. Alles beter dan die prefab-troep voor vormeloze hompen treurigheid, die met hun TOTALE gebrek aan ritme zelfs het TROS muziekfestival weten te verzieken door er lekker gewoon consequent naast te klappen.
Kwaliteitspost
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2009 @ 18:02:00 #80
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_70402943
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Hij heeft zoveel meer goede nummers.
Liberian Girl
Zijn allerbeste imho. Deze wordt echter nooit genoemd, en is volgens mij ook nooit een hit geweest.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  PR/Manusje van alles vrijdag 26 juni 2009 @ 18:04:19 #81
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_70402987
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:02 schreef Djeez het volgende:

[..]

Zijn allerbeste imho. Deze wordt echter nooit genoemd, en is volgens mij ook nooit een hit geweest.
het is ook een kut nummer der eerste klasse
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_70403056
quote:

[..]

Is ook mijn favoriet.
En Liberian Girl wordt inderdaad overschaduwd door alle andere hits.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2009 @ 18:08:16 #83
3926 crew  Djeez
pi_70403073
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

het is ook een kut nummer der eerste klasse
Jij mag er niet over meepraten Fiets. Jij lag in zijn hoogtijdagen nog in de luiers, terwijl Michael Jackson op iedere jongenskamer hing. Liberian Girl is juist heel mooi. Goede tweede is Smooth Criminal, vooral vanwege de vele 'AU!'s
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:08:59 #84
136780 Nosh
hurpdurp
pi_70403087
quote:

[..]

kaaaaaaanker, dat kaarsje. echt hoor, wat voor fool ben je dan? bij een familielid van een forummod kan ik dat nog begrijpen, maar om dan wéér zo'n lullig gifje uit de kast te halen, echt hoor. relativeer die shit eens, in plaats van weer met z'n allen te verzanden in dit soort wanstaltige staatjes van collectieve droefheid.

Het is kut dat die gast dood is, hij maakte toffe muziek, we weten het. Schrijf er desnoods wat koddige woordgrapjes over, en noem het een column, maar wees in gódsnaam niet die gast die zich via dit soort onbenulligheid moet uiten.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_70412371
Het stomste is misschien nog wel dat z'n cd's opeens 100 x zo goed verkocht worden. Naar het schijnt is het momenteel bijna niet mogelijk om nog een Michael Jackson-cd te kopen, omdat alle winkels die ze verkopen praktisch door hun voorraden heen zijn.

Dan denk ik: Als je het zo'n ontzettend leuke muziek vindt, waarom had je die cd dan niet allang in huis? (Daar had die man financieel ook nog iets aan gehad, voor zover dat bij hem nog nodig was.)

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2009 23:38:53 ]
pi_70412410
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 23:32 schreef female81 het volgende:
Het stomste is misschien nog wel dat z'n cd's opeens 100 x zo goed verkocht worden. Naar het schijnt is het momenteel bijna niet mogelijk om nog een Michael Jackson-cd te kopen, omdat alle winkels die ze verkopen praktisch door hun voorraden heen zijn.

Dan denk ik: Als je het zo'n ontzettend leuke muziek vindt, waarom had je die cd dan niet allang in huis? (Daar had die man financieel ook nog iets aan gehad, voor zover dat bij hem nog nodig was.)
Idd. Dat je in de MJ-stemming komt (klinkt fout ) door alle aandacht en weer eens een nummer opzet snap ik, maar waarom opeens een CD kopen?
-
pi_70412622
Een écht goede, carrière-overspannende cd-box (3 of 4 cd's erin met al z'n singletjes, van I want you back tot de meest recente en inclusief zijprojectjes als Ease on down en State of shock) lijkt me overigens wel weer leuk: Die heb ik altijd al willen hebben, maar bestaat niet. De verzamelaars die wel bestaan missen toch teveel. Een betere versie heb ik enige tijd terug dus maar zelf in elkaar geknutseld. Van mij is 'ie dus niet rijker geworden, nee.

Ongeveer als die hieronder dus, dit is de hierboven omschreven zelfgemaakte cd. Ik heb me beperkt tot 3 cd's in het doosje en een paar minder favoriete nummers weggelaten (als ze niet te belangrijk waren), maar hij is in een officiële versie eventueel nog uit te breiden met eentje meer.

Breng zoiets uit en je wordt als platenmaatschappij vast stinkend rijk.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2009 23:57:24 ]
  vrijdag 26 juni 2009 @ 23:44:53 #88
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_70412779
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Hij heeft zoveel meer goede nummers.
Liberian Girl
Smooth Criminal
Get On The Floor
Bad
Will You Be There (nostalgie... Free Willy theme !)
Dirty Diana
Wanna Be Startin' Somethin'

etc.

Beat It
They Don't Really Care About Us
Ghost
Man In The Mirror
You Rock My World

Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  Redactie Frontpage zaterdag 27 juni 2009 @ 13:37:44 #89
3926 crew  Djeez
pi_70422073
Het is nu het hele weekend MJ-weekend op VH1. Tussen twee clips zit telkens een zwart scherm met zijn geboorte- en sterfjaar. Ik krijg er kippenvel van, en heb ook barre slecht geslapen vannacht.
pi_70422113
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:37 schreef Djeez het volgende:
Het is nu het hele weekend MJ-weekend op VH1. Tussen twee clips zit telkens een zwart scherm met zijn geboorte- en sterfjaar. Ik krijg er kippenvel van, en heb ook barre slecht geslapen vannacht.
Tyf op met je kaarsje
  Redactie Frontpage zaterdag 27 juni 2009 @ 13:42:22 #91
3926 crew  Djeez
pi_70422166
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:39 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Tyf op met je kaarsje
Ik mezelf een periode van veertig dagen rouw opgelegd, dus hij blijft mooi staan...
pi_70422699
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:42 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ik mezelf een periode van veertig dagen rouw opgelegd, dus hij blijft mooi staan...
Je bent nog gekker dan Michael zelf was
  zaterdag 27 juni 2009 @ 15:05:39 #93
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_70424492
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:00 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Je bent nog gekker dan Michael zelf was
Laat 'm toch, als ie dat nou wil.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:33:13 #94
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_70433367
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 12:42 schreef Urquhart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Er is maar één King

Een barbie-pop ?
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_70433582
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:42 schreef Djeez het volgende:

[..]

Wacko Djeez
٩๏̯͡๏)۶
pi_70441824
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 20:33 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Een barbie-pop ?

pi_70441830
Ik vind het begrijpelijk. En ze doen het toch alleen dit weekend?
  zondag 28 juni 2009 @ 09:48:00 #98
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_70441846
Tsja, kom op zeg...Wat verwacht je?
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_70441857
quote:
Op zondag 28 juni 2009 09:48 schreef griekjeee het volgende:
Tsja, kom op zeg...Wat verwacht je?
Ik had verwacht dat de 'fans' die nu massaal platen gaan kopen, dat eerder hadden gedaan. Dan had de beste man geen 50 concerten moeten geven om uit de geldzorgen te komen, en had hij ook geen overdosis genomen. Zelfde voor de media, voor zijn dood hoorde je nauwelijks een plaat van hem op de radio en nu ineens niets anders. Lekker hypocriet.
  zondag 28 juni 2009 @ 09:54:18 #100
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_70441886
quote:
Op zondag 28 juni 2009 09:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik had verwacht dat de 'fans' die nu massaal platen gaan kopen, dat eerder hadden gedaan. Dan had de beste man geen 50 concerten moeten geven om uit de geldzorgen te komen, en had hij ook geen overdosis genomen. Zelfde voor de media, voor zijn dood hoorde je nauwelijks een plaat van hem op de radio en nu ineens niets anders. Lekker hypocriet.
Over dat eerste, dat lijkt me een klacht apart. Wat dat tweede betreft: niet meer dan logisch. Zo werkt het, van Gogh kreeg ook pas waardering na zijn overlijden. Het zou dus geen onbekend fenomeen moeten zijn als het doorzet. Van Michael is een hele tijd niets nieuws uitgebracht, logisch dat je zijn oude nummers weer even veel hoort/meer gaat horen met zijn overlijden. Hij staat aan het begin van zoveel hedendaagse muziekstijlen, dat mag niet zomaar vergeten worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door griekjeee op 28-06-2009 10:04:50 ]
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')