Dat dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vind het echt heel erg dat die beste man de pijp aan Maarten heeft gegeven. Hij was geniaal in zijn muziek en dans maar ik ben het nu na een ochtend radio luisteren zat!
Van goede muziek krijg ik niet gauw genoeg hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat dus
Na 3 platen heb je het wel weer gehad. Maar nu krijg je natuurlijk allemaal weer van die docu's en concerten de gehele zomer op tv
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hazes kan nog niet in de schaduw van Jackson staan
Nee, dat iemand die opstond met een biertje in de hand dood ging was inderdaad onverwachtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond de plotselinge dood van Hazes eigenlijk schokkenderJackson was toch al jaren een wandelend lijk.
Het is een complotquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:51 schreef Anniebab het volgende:
Gestorven op de verjaardag van george michael.
Hij heeft zoveel meer goede nummers.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:28 schreef Remsjo het volgende:
Het enige leuke nummer van Jackson is Billy Jean. Echt zo,n heerlijk nummer voor op de vrijdagochtend met een warm weekend in het vooruit zicht!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hazes kan nog niet in de schaduw van Jackson staan
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:36 schreef Blaxje het volgende:
Beter dan Taylor Swift, denk daar godverdomme maar eens over na.
Gaan die concerten niet door dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Even naar jackson mailen, wil geld zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |