Ik zou serieus een massamoord doen voor kippenvleugeltjes. Any time of the day.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ik haal nu kippevleugeltjes uit de oven, stokbrood en heb wat sausjes erbij![]()
![]()
![]()
Trust me, die heeft ze nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:57 schreef IQM het volgende:
JaniesBrownie heeft zulke tepelhoven!!!1!1!einz!!1!@!!1!
Wat een ranzige lapo!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een snelle les van een pro:
Right:
[ afbeelding ]
Wrong:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet nodig, kom maar langs, ik verkoop je er wel watquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou serieus een massamoord doen voor kippenvleugeltjes. Any time of the day.
Dat klopt, vertelde m'n moeder me vandaag nog, ze stopte met de pil en toen HOP 2 weken later ofzo was ze zwanger van mij.quote:
Wikipedia?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:02 schreef Breathtaking het volgende:
Lekker confronterend he, die enorme tepel in de OP.
Best thing that happened to mankind since sliced bread.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat klopt, vertelde m'n moeder me vandaag nog, ze stopte met de pil en toen HOP 2 weken later ofzo was ze zwanger van mij.
Ze hebben je toch maar anders genoemd, puur omdat je geen indiaan bent?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik een indiaan was, had ik zo geheten. Vertelden m'n ouders.
Precies.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben je toch maar anders genoemd, puur omdat je geen indiaan bent?
Dat onderwerp hebben we nooit aangesneden...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Precies.Hoe zou jij hebben geheten als je een indiaan was geweest? Of hebben ze jou dat nooit verteld?
I know right!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Best thing that happened to mankind since sliced bread.
You should.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat onderwerp hebben we nooit aangesneden...
Try again.quote:
Wil je vannacht weer langskomen bij mij?quote:
Halko...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:07 schreef Marurk het volgende:
Halko mennnsen
"You're doing it wrong."quote:
Zozo, ook wakker?quote:
I knowquote:
Ik zit het nieuws te kijken, voor de 2e keer ...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat doen jouw gedachten om tien over twee bij politici?
A cruise?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Wil je vannacht weer langskomen bij mij?Misschien gaan we wel een stukje rijden. Of in een bootje varen.
Oke thx bai.quote:
Wouter Bos!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit het nieuws te kijken, voor de 2e keer ...![]()
Camiel eurlings en Wouter bos kwamen voorbij
Dat is wel het laatste...quote:
Nee.quote:
Jij bent een nee.quote:
Je kan je toewijding beter in dit topic en deze conversaties steken dan in het gepaint, schat.quote:
STAKEN?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kan je toewijding beter in dit topic en deze conversaties staken dan in het gepaint, schat.
Ach jochie toch.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Onverwerkt zie-mij-ooit-gestaakt-hebben-op-FOK!-trauma.
Bejaarden die respect willen.quote:
quote:
Me too.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:22 schreef Breathtaking het volgende:
Dus ik kijk zo naar m'n computerklokje..
Ik krijg het.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bejaarden die respect willen.
Respect verdien je.
Die pure liefdequote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:22 schreef IQM het volgende:
Ik heb eigenlijk zin in een nieuwe Lost-aflevering. Maar dat duurt ook weer 42 minuten. En dan wil ik eigenlijk eerst nog wat eten. En dan blijkt het einde van de Lost-aflevering zo spannend te zijn, dat ik gelijk de volgende wil zien.... en dan is het weer vier uur en word ik om twaalf uur weer lam wakker.
quote:
Graftak is idd zeer respectvolquote:
EN TOEN?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:22 schreef Breathtaking het volgende:
Dus ik kijk zo naar m'n computerklokje..
Wordt je om 12uur wakker als je om 4uur gaat slapen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:22 schreef IQM het volgende:
Ik heb eigenlijk zin in een nieuwe Lost-aflevering. Maar dat duurt ook weer 42 minuten. En dan wil ik eigenlijk eerst nog wat eten. En dan blijkt het einde van de Lost-aflevering zo spannend te zijn, dat ik gelijk de volgende wil zien.... en dan is het weer vier uur en word ik om twaalf uur weer lam wakker.
Is dat niet die van Dawsons Creek?quote:
Ja, maar jij en al die anderen die zo laat wakker worden, zijn ook gewoon falers, no offence.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wordt je om 12uur wakker als je om 4uur gaat slapen?Ik pas om 2 ofzo.
[..]
En de ex van Heath.quote:Is dat niet die van Dawsons Creek?
Ik heb dat 2x met 24 gehadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:22 schreef IQM het volgende:
Yes yes, Jen Lindley.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Is dat niet die van Dawsons Creek?
Ja hoor, met gemak...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Ik pas om 4quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Is dat niet die van Dawsons Creek?
Ik kijk een seizoen van 24 in een halve dag.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb dat 2x met 24 gehad
's Avonds rond 23:00 uur een aflevering opgezet en gewoon de gehele nacht blijven kijken en de volgende morgen om 7 uur had ik het hele seizoen gekeken![]()
En dan net op tijd zijn om met een ziek stemmetje je ziek te melden
DAT KAN DUS HELEMAAL NIET, HÈ!1!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kijk een seizoen van 24 in een halve dag.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:27 schreef remlof het volgende:
Mijn tepels zijn gevoelig, maar op die van m'n vriendin kan ik helemaal los gaan
Hallo, ik moet ook poepen enzo tussendoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kijk een seizoen van 24 in een halve dag.
Joey.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yes yes, Jen Lindley.Hopelijk zijn hier geen Joey Potter fans in tha house.
Trusten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja het is al laat.
Welterusten allemaal!![]()
Bij mannen heet dat gewoon een odol en geen zonnige kant hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn slaapkamer bevind zich 's ochtends aan de zonkant, dus je wordt erg warm wakker.
Van alle informatie in de hele wereld...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:27 schreef remlof het volgende:
Mijn tepels zijn gevoelig, maar op die van m'n vriendin kan ik helemaal los gaan
Ik vroeg me al een tijdje af waarom mensen zelfmoord zouden willen plegen, maar nu ik dit heb gelezen...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van alle informatie in de hele wereld...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bij mannen heet dat gewoon een odol en geen zonnige kant hoor
Goede post!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:27 schreef remlof het volgende:
Bijna he...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vroeg me al een tijdje af waarom mensen zelfmoord zouden willen plegen, maar nu ik dit heb gelezen...
Kusje terug!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:32 schreef IQM het volgende:
Maar goed, ik ben weg. Vreten en Lost.
Kusjes aan eenieder.
Ja, ik snap je probleem...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Wat ik dus wilde zeggen:
het is dan vervelend warm in de kamer
Michael Jackson is dood.quote:
Je wil onbewust niet slapen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:34 schreef Breathtaking het volgende:
Serieus he, ik zou zweren dat ik had gepost dat ik ging slapen maar nu zie ik 'm nergensik ben in de war.
Ja ga maar ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:34 schreef Breathtaking het volgende:
Serieus he, ik zou zweren dat ik had gepost dat ik ging slapen maar nu zie ik 'm nergensik ben in de war.
Echt??quote:
Ja vandaag.quote:
Of meende je het niet serieus?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja vandaag.Staat wel op de frontpage.
Ja echt welquote:
DOE IK ZEKERquote:
Frontpage.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja vandaag.Staat wel op de frontpage.
Hij liet 3 kinderen na?quote:Michael Jackson overleden
Zojuist is het bericht binnen gekomen dat Michael Jackson op 50 jarige leeftijd is overleden. Hij liet drie kinderen na: Michael Joseph Jackson, Jr., Paris Michael Katherine Jackson en Prince "Blanket" Michael Jackson II.
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja echt welik verdenk kb en/of remlof ervan mijn post verwijderd te hebben
!
[..]
DOE IK ZEKER!
Ow.. nou, doeggg dahaan!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja echt welik verdenk kb en/of remlof ervan mijn post verwijderd te hebben
!
Gelukkig maarquote:
Welterusten!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hela hola! Ik ga netslaap lekker, ciao
![]()
!
Op CNN zeiden ze van wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:36 schreef Zotheid het volgende:
Tja, jammer. Hartstilstand. Niet erg normaal als je pas 50 bent...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op CNN zeiden ze van wel.
" Afro -amerikaanse mannen hebben meer kans... "
Wat wel grappig is...![]()
Want hij deed voorkomen alsof hij het niet was.
Morgen werken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:42 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga mijn warme slaapkamer maar eens in en zien hoe ik er morgenvroeg wakker word!![]()
Bye!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:27 schreef remlof het volgende:
Beat It --> Eat Itquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:38 schreef jagga het volgende:
Bhut Jolokia peper
Dit youtube filmpje
Priceless
Tevens met al die MJ muziek die er nu gedraaid wordt moet ik steeds denken aan de nummers van Weird Al Yankovic
Who's bad!?![]()
Who's Fat!?
jitz wel dat is een rugtuffer, ik nietquote:
begin je te hallucineren?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:10 schreef remlof het volgende:
phpmystyle, nog niet zolang terug van een maandban, blijft zuigen, trollen en baggeren.
Mail maar na de zomer.
waaromquote:
dus mag hem niet kopen, welke anders ?quote:
Het leven gaat gewoon door hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:38 schreef Lakitu het volgende:
Hoe kun je nou over petten praten, terwijl hij gewoon dood is? DOOD, ja.
Het is al een aantal maanden saai.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:52 schreef BobbyB het volgende:
Het is trouwens ontzettend saai zonder die relnicht van een Jitze.
quote:Op 26 June 2009 11:43 schreef Timur het volgende:
DagDag!Wat een top-onderwerp over die Nikes. We willen je graag even bellen erover, wat is je nummer?Timur Timur Open Radio BNN 3FM Za & Zo van 12:00 tot 15:00 uur
Als het zo druk is vind ik er ook geen zak aan. Maar dat het al een aantal maanden saai is ben ik niet met je eens. Er zijn gewoon dode momenten, maar overdag kan het wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is al een aantal maanden saai.
Toen ik begon met posten in de SC kon je de halve dag door F5'en en zat je alweer een pagina verder.
Hij postte gisteravond nog iets. Maar echt veel issie er niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:58 schreef dagdag het volgende:
was sackboy er nog toevallig, hij is er alleen maar als ik niet op fok zit
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:59 schreef IQM het volgende:
http://www.amazon.com/gp/bestsellers/music/ref=sv_m_3
Meh, kan ook aan het mooie weer/vakanties liggen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is al een aantal maanden saai.
Toen ik begon met posten in de SC kon je de halve dag door F5'en en zat je alweer een pagina verder.
quote:
Dat ook niet nee. Voor mij is het gewoon verveling van het werkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:07 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Meh, kan ook aan het mooie weer/vakanties liggen?
Daarbij, echt healthy is t ook niet om hier de hele dag rond te hangen toch?
Daarna sliep ik gewoon weer verder en ben ik uit mezelf om 12 uur wakker geworden hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:15 schreef IQM het volgende:
Ik zag 'Breathtaking' in m'n MyAT en dacht: "Huh, is ze nú al wakker?"
Wakker gebeld dus.
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daarna sliep ik gewoon weer verder en ben ik uit mezelf om 12 uur wakker geworden hoor!
Rare achternaam.quote:
Luie student.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daarna sliep ik gewoon weer verder en ben ik uit mezelf om 12 uur wakker geworden hoor!
Ja, ik belde dus, maar toen durfde ik niet meer en hing ik op. En toen moest ik dus een smoes bedenken, en regiocollege was het eerste wat in me opkwam.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:13 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme zegiemand belt me om 11:22, ik werd er wakker van, dus ik klikte 'm weg
bel ik net terug,..
Ik: 'Met Ilse blablabla, u heeft me vanmorgen gebeld?'
Hij: 'Nee hoor.'
Ik: 'Ik ben 3 kwartier geleden gebeld door dit nummer.'
Hij: 'Niet'
Ik: 'Toch wel hoor!'
Hij: 'Misschien was het een van mijn collega's'
Ik: 'Ah bij welk bedrijf werkt u?'
Hij: 'Het regiocollege.'
Ik: 'Oh.'
Hij: 'Zit u daar op school? Of zitten uw kinderen daar op school?'
Ik: 'Nee!?'
Hij: 'Oke doeeeiiiiiiiiiii *hangt op*'
![]()
Ze is geen student.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ik belde dus, maar toen durfde ik niet meer en hing ik op. En toen moest ik dus een smoes bedenken, en regiocollege was het eerste wat in me opkwam.
Ik ben uniek weet je.quote:
Ik mag hopen dat je niet klinkt als een verveelde kantoorlul van 50.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ik belde dus, maar toen durfde ik niet meer en hing ik op. En toen moest ik dus een smoes bedenken, en regiocollege was het eerste wat in me opkwam.
Ik zette een stemmetje op om niet door de mand te vallen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je niet klinkt als een verveelde kantoorlul van 50.
Studenten zijn altijd lui.quote:
Vergeet de komkommer niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:25 schreef CylonNL het volgende:
Ben ik eindelijk een x vrij en dan mag ik boodschappen gaan doen voor mijn moeder.
![]()
En zo hoort het. Niet alleen profiteren van je ouders.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:25 schreef CylonNL het volgende:
Ben ik eindelijk een x vrij en dan mag ik boodschappen gaan doen voor mijn moeder.
![]()
Ik weet dat jij het niet was want ik heb je nummer babyquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zette een stemmetje op om niet door de mand te vallen.
Mijn moeder wilde gisteravond ook dat ik met d'r mee ging boodschappen doen, totdat m'n zusje vrijwillig aanbood om mee te gaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:25 schreef CylonNL het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het niet was want ik heb je nummer baby!
OMG, kan je youtuben?!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef Breathtaking het volgende:
Iemand nog leuke youtube liedjes trouwens?
omgomgomg, je zit op je macquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:30 schreef Breathtaking het volgende:
Werkt ook altijd zo goed, die spoilers na een filmpjequote:
Die komt zo aan de beurt.quote:
Okay!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:35 schreef Lakitu het volgende:
http://www.101.tv/page/10(...)11d7d18bd2af0a7ca45d
Je kan dit gaan luisteren, BT. Verplichte kost als je naar Groningen wil.
Te lange sig, BAN!quote:
Je post, wtfquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okay!
en je deed het banwaardige sig trucje!
[..]
Die komt zo aan de beurt.
[..]
Okay!
Ik heb Kassabian voor laten gaan whehe PWND.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je post, wtf![]()
En wat lief dat mijn filmpje voorgaat. [ afbeelding ]
Sterf dan maar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb Kassabian voor laten gaan whehe PWND.
Dat weet je toch.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Thanks. Je luistert op het goede moment wél.
Ik ben naakt aan het laptoppen, met mijn benen opgetrokken terwijl mijn laptop rust op mijn heupen.quote:
I don't give a shit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben naakt aan het laptoppen, met mijn benen opgetrokken terwijl mijn laptop rust op mijn heupen.
Dat is zo onhygiënisch.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben naakt aan het laptoppen, met mijn benen opgetrokken terwijl mijn laptop rust op mijn heupen.
Jawel, je maakt je laptop helemaal vies.quote:
Ja ik brand hier weg johquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Je krijgt er anders wel lekker warme heupen van
Ik ben niet viesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jawel, je maakt je laptop helemaal vies.
quote:
Luister hem af, Kraantje is vet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik luister nu die andere van je, dat begin, wtfhoe stoer kun je proberen te zijn!
Ik heb 'm op de helft weggeklikt, wat een kutmuziek.quote:
Een heliumballon.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kutjes ik moet nog 3 cadeautjes kopen voor meisjes maar ik weet totaal niet watIemand wat tips die je bij elk type meisje kan geven
kledingquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kutjes ik moet nog 3 cadeautjes kopen voor meisjes maar ik weet totaal niet watIemand wat tips die je bij elk type meisje kan geven
Waarom zeg je dat nou, nu moet ik huilenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 'm op de helft weggeklikt, wat een kutmuziek.
quote:
Nee kleding als cadeau is kut. Het moet speciaal zijn. Maar wel cheap ofcourse.quote:
Kusje eropquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou, nu moet ik huilen
Ik zeg je, het is het beste cadeau ooit. Ik heb er hier ook eentje in de vorm van enormequote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee kleding als cadeau is kut. Het moet speciaal zijn. Maar wel cheap ofcourse.
De eerste helft of de 2e helft? Als je namelijk hem na 2 keer de helft uitzet heb je dus eigenlijk maar 0,25 keer geluisterd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 'm op de helft weggeklikt, wat een kutmuziek.
Nee niet echt eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Zit je weer 's om aandacht verlegen ofzo?
Dat is dus 0.5 x de helftquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De eerste helft of de 2e helft? Als je namelijk hem na 2 keer de helft uitzet heb je dus eigenlijk maar 0,25 keer geluisterd.
Kleding van leer en met gaten erin op speciale plekjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee kleding als cadeau is kut. Het moet speciaal zijn. Maar wel cheap ofcourse.
Dat zou je kunnen denken ja, maar het is niet zo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou je wel denken als je zoiets meldt op FOK!
Precies. Maar hoe kan het dan dat de helft van wat je luistert verdwijnt als je het andere deel niet luistert?quote:
Dat viel er dus net op mijn autoquote:
Ik denk niet dat ik dat ergens hier in de stad snel kan hosselenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zeg je, het is het beste cadeau ooit. Ik heb er hier ook eentje in de vorm van enormesmiley.. Ze blijven zo lang goed en ze zijn zo vrolijk
!
Voor alle 3 jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kleding van leer en met gaten erin op speciale plekjes![]()
Romantische boottocht door amsterdam?
Daar moeten we een berekening op loslaten.. iets met 2 x de helft = 1 of zo..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. Maar hoe kan het dan dat de helft van wat je luistert verdwijnt als je het andere deel niet luistert?
lastig.. vraag het aan god.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Voor alle 3 jaNee ik hoef ze allen niet te knallen.
Mijne komt bij het ziekenhuis vandaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat ergens hier in de stad snel kan hosselenEn dan moet ik nog 2 cadeau's
![]()
Maar als je 2 keer de eerste helft van een liedje luistert heb je toch niet het gehele liedje (=1) geluisterd?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daar moeten we een berekening op loslaten.. iets met 2 x de helft = 1 of zo..
Een naakte BT die 'kusje erop' zegt.quote:
Nee, maar wel net zoveel tijd verloren als je wel de 2e helft had geluisterd ipv 2 x de eerste helftquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar als je 2 keer de eerste helft van een liedje luistert heb je toch niet het gehele liedje (=1) geluisterd?
met slagroom op de dopquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of je penis van chocolade, dat vind ik persoonlijk leuker.
Wat heb jij vandaagquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Een naakte BT die 'kusje erop' zegt.I came.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je niet weten.quote:
Ik hou niet van aandachttrekkers. That's all.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ziet er bijzonder smakelijk uit! En waarom zit je zo te bitchen trouwens?
Zo'n grote mal hebben ze niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Yes Man' van Danny Wallace.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:31 schreef kurk_droog het volgende:
Mag ik een serieus vraagstuk aan dit topic geven?
Ik heb een boekenbon van 20 eu maar welk boek moet ik nou kopen.. wat is 1 van de betere boeken ter wereld?
Nee.quote:
Hm, wat was Fok! toch leuk zonder jouquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hou niet van aandachttrekkers. That's all.
Waarom zit je zo te bitchen trouwens? Voel je je toch aangesproken?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, wat was Fok! toch leuk zonder jouwacht er geen Lost of andere serie op je ofzo?
BT is lief hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zit je zo te bitchen trouwens? Voel je je toch aangesproken?
En qua oorlog?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:32 schreef IQM het volgende:
[..]
'Yes Man' van Danny Wallace.
Niet de beste, maar wel het laatste boek dat ik gelezen heb.![]()
Wel een erg tof en grappig boek.
'Extreem Luid & Ongelooflijk Dichtbij' van Jonathan Safran Foer schijnt erg goed te zijn.
Nee, ik snap alleen niet waarom jij zo ontzettend moeilijk doet. Ik maak gewoon een opmerking die niet eens aandacht vragend bedoeld was, en dan ga jij weer zitten miepenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zit je zo te bitchen trouwens? Voel je je toch aangesproken?
Als het jou niet bevalt wat ík zeg, dan kom jij hier toch niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik snap alleen niet waarom jij zo ontzettend moeilijk doet. Ik maak gewoon een opmerking die niet eens aandacht vragend bedoeld was, en dan ga jij weer zitten miepenals het je niet bevalt wat ik hier zeg dan kom je hier toch niet?
Ik wil niet kinderachtig gaan doen hoor, maar ik was hier toch echt het eerstquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Als het jou niet bevalt wat ík zeg, dan kom jij hier toch niet?
Elke vraag die jij mij stelt, kan je jezelf ook stellen.
Oh, ik wist niet dat die regel gold.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil niet kinderachtig gaan doen hoor, maar ik was hier toch echt het eerstdus als er iemand zou moeten vertrekken dan ben jij dat wel.
En je bent wel kinderachtig met je "ik was hier het eerstquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil niet kinderachtig gaan doen hoor, maar ik was hier toch echt het eerstdus als er iemand zou moeten vertrekken dan ben jij dat wel.
Om jou te fokken ja, wat overduidelijk weer prima luktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
"Gewoon een opmerking"
Ik post twee Youtube-linkjes en jij maakt 'gewoon de opmerking' dat je naakt zit te laptoppen met je benen opgetrokken. Ja, heel gewoon.
Ik heb het over deze slowchatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat die regel gold.
En of FOK! zonder mij zo leuk was, kan jij niet eens weten, want toen zat jij nog niet eens op FOK!
Ik denk dat ik jou meer over de zeik heb gekregen dan jij mij, hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Om jou te fokken ja, wat overduidelijk weer prima luktmaar ik snap niet dat je er zo lang op door gaat.
Eet smakelijk.quote:Nu ontbijt, gezeik op een lege maag is nog erger dan gewoon gezeik.
Koop een leuk boek dan.quote:
miljoen beoekn op aarde..:')quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Koop een leuk boek dan.Geen oorlogsboek.
Krijg kanker, of aids, of cholera ofzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou meer over de zeik heb gekregen dan jij mij, hoor.
En je geeft dus toe dat het geen gewone opmerking was. Bedankt dat je het toegeeft.
[..]
Eet smakelijk.
"Ik denk dat ik jou meer over de zeik heb gekregen dan jij mij, hoor. "quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Krijg kanker, of aids, of cholera ofzo.
progeria vergeet je..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Krijg kanker, of aids, of cholera ofzo.
Jouw gedrag van de laatste tijd is echt walgelijk zeg, alsof je per se de stoerste wil zijn, jezelf wil bewijzen, wil doen alsof het jou allemaal niets uitmaakt.. Bah.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:47 schreef IQM het volgende:
[..]
"Ik denk dat ik jou meer over de zeik heb gekregen dan jij mij, hoor. "
Dat zeg ik.
Voortaan toch niet meer proberen mij te fokken.
"Zo nee"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:49 schreef BobbyB het volgende:
Heeft iemand hier Knowing gezien? Zo nee, was het wat?
Nee dat is niet erg genoeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
progeria vergeet je..
[ afbeelding ]
Jij zegt toch stoer dat je me wilde fokken en dat dat 'overduidelijk weer prima is gelukt'?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jouw gedrag van de laatste tijd is echt walgelijk zeg, alsof je per se de stoerste wil zijn, jezelf wil bewijzen, wil doen alsof het jou allemaal niets uitmaakt.. Bah.
Oh, want ik heb hem geplanned als film voor de filmavond van morgen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:50 schreef IQM het volgende:
[..]
"Zo nee"
Ik heb hem niet gezien, maar het lijkt me opzich wel wat. Al verwacht ik er tegelijkertijd ook niet veel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |