Heb ik ook nooit beweerdquote:
Gewoon de normale OPquote:
Ja snap ik. ik bedoelde dat die er aan kwam. en die ? was een foutjequote:
Haha okequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja snap ik. ik bedoelde dat die er aan kwam. en die ? was een foutje
Mja, maar hij is zo leukquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zeker, en zo eentje die ondergesneeuwd gaat worden
Of jouw interpretatie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar zo wordt het wel gezegd hier.
Stiekem zijn heel veel nummers van hem leuk!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, maar hij is zo leuk![]()
Stiekem vind ik er best veel leuk, haha.
Jij ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar klopt die wel aardig want iedereen is meteen op z'n tenen getrapt hier.
Ik beweer het wel hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Stiekem zijn heel veel nummers van hem leuk!
Dat haal jij eruit..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als die toevoegingen daarentegen voor 99% toch al in de verleden tijd lagen, tja, dan is het verschil met jan met de pet plotseling niet zo groot meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik beweer het wel hoor.
Tuurlijk is het erger als een groot artiest, denker, schrijver oid sterft. Mensen die iets aan de wereld toevoegen, hem af en toe mooier maken, muziek maken die nog in vele jaren mensen plezier geven, daarvan is het erger als ze dood gaan dan als jan met de pet sterft.
zou ook nog kunnen.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:43 schreef automatic_ het volgende:
Misschien is het wel zelfmoord, maar doen ze alsof het het hart is!
Zal even wat qouten; ik vind gewoon ieder mens even belangrijk als een ander, ja het is erg maar verder niksquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat haal jij eruit..
er wordt volgens mij voornamelijk gezegd dat ze het erg vinden. Het lijkt mij overdreven om er altijd bij te zeggen dat het ook zielig is voro al die andere mensen.
Daarbij wordt het ook heel erg gevonden als er iemand om het leven komt door zinloos geweld of hoe dan ook. Het nieuws krijgt aandacht.. heel simpel
CNN nog steeds niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
zou ook nog kunnen.....
BBC heeft bevestigd dat hij dood is.
Sesamstraat?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
CNN nog steeds niet.
Hoe heet dat liedje met die trommels door de straten? (ofzo)
Hoezo, je kunt toch niets toevoegen NA je doodquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als die toevoegingen daarentegen voor 99% toch al in de verleden tijd lagen, tja, dan is het verschil met jan met de pet plotseling niet zo groot meer.
trommels door stratenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
CNN nog steeds niet.
Hoe heet dat liedje met die trommels door de straten? (ofzo)
Nee, maar het erge aan een groot artiest is dat je je afvraagt wat hij nog had kunnen toevoegen. Dat vroeg ik me, met alle respect, bij Jackson al ruim tien jaar niet meer af.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hoezo, je kunt toch niets toevoegen NA je dood
Hij doelt op wat MJ heeft toegevoegd de afgelopen 5 jaar bvquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja.... Verdorie. Nu wil ik hem zoekenquote:
Stel je voor dat jouw pa sterft en dat ons Singles gezelligheidsmonster S95Sedan jou "oppept" met "ah joh, we gaan allemaal dood".quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik beweer het wel hoor.
Tuurlijk is het erger als een groot artiest, denker, schrijver oid sterft. Mensen die iets aan de wereld toevoegen, hem af en toe mooier maken, muziek maken die nog in vele jaren mensen plezier geven, daarvan is het erger als ze dood gaan dan als jan met de pet sterft.
Cue begrijpt mijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij doelt op wat MJ heeft toegevoegd de afgelopen 5 jaar bv
Nee maar dat hebben de mensen om hem heen er zelf naar gemaakt met al die rechtzaken tegen hem.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, maar het erge aan een groot artiest is dat je je afvraagt wat hij nog had kunnen toevoegen. Dat vroeg ik me, met alle respect, bij Jackson al ruim tien jaar niet meer af.
Oh zoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, maar het erge aan een groot artiest is dat je je afvraagt wat hij nog had kunnen toevoegen. Dat vroeg ik me, met alle respect, bij Jackson al ruim tien jaar niet meer af.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stel je voor dat jouw pa sterft en dat ons Singles gezelligheidsmonster S95Sedan jou "oppept" met "ah joh, we gaan allemaal dood".
Dat is inderdaad heel erg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal even wat qouten; ik vind gewoon ieder mens even belangrijk als een ander, ja het is erg maar verder niks
Wat is je punt? Als er iemand veel toevoegt in je leven is het je vaderquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stel je voor dat jouw pa sterft en dat ons Singles gezelligheidsmonster S95Sedan jou "oppept" met "ah joh, we gaan allemaal dood".
Eeej lekkertje... ben je nog een beetje lief vanaaf?quote:
Beschrijf ff wat meerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja.... Verdorie. Nu wil ik hem zoeken
quote:
Altijdquote:
2pac brengt anders nog regelmatig muziek uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Jij was eerderquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Postte ik ook in het reeds dode topic. Geweldig nummer.
Precies. Maar voor S95 zijn alle mensen gelijk. Ook als ze doodgaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat is je punt? Als er iemand veel toevoegt in je leven is het je vader
Ja dat zeg je goed maar wie ben jij om het minder erg te vinden of niet, familie zou ik ook erg vinden ja maar voor iemand anders in bijv dat vliegtuig is het ook erg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel erg.
Als er een vliegtuig vol mij volslagen onbekenden uit de lucht valt, dan kan ik daar geen traan om laten. Anders wordt het van iemand die ik respecteer om zijn muziek, of een goede kennis, vriend, familie of wat dan ook.
Als je dat onderscheid niet kan maken, mist er iets fundamenteels aan je, denk ik.
Die is helemaal niet doodquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
2pac brengt anders nog regelmatig muziek uit.
Heerlijk nummer ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef automatic_ het volgende:
Gevonden!
Michael Jackson clip met trommels?
Geefnie. Het gaat om het nummer. De clip, het idee, het dansen, alles.quote:
Mja... Die kan ik mij nog herinneren uit mijn jeugdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geefnie. Het gaat om het nummer. De clip, het idee, het dansen, alles.
Ik moet wel. Ik kijk geen TV.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Wel grappig dat we zeiden dat er nu op tv natuurlijk al die ' top dinges' komen van hem.. en nu posten jullie alleen nog maar spul van hem
Ow bedoelde je die..... trommels in de stratenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef automatic_ het volgende:
Gevonden!
Michael Jackson clip met trommels?
Hij leeft wel hier he.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Wel grappig dat we zeiden dat er nu op tv natuurlijk al die ' top dinges' komen van hem.. en nu posten jullie alleen nog maar spul van hem
De trommels ook?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom hecht je er belang aan? Dat is de vraag. Je hoeft niet altijd evenveel verdriet te voelen als een ander hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat zeg je goed maar wie ben jij om het minder erg te vinden of niet, familie zou ik ook erg vinden ja maar voor iemand anders in bijv dat vliegtuig is het ook erg.
Man flikker toch op, nu leg je gewoon de woorden in m'n mond. If you must know, ik heb een jaar geleden een half jaar wakker gelegen vanwege een goede vriend die ik verloren heb dus ga me nou niet vertellen dat jij weet hoe ik het bedoelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. Maar voor S95 zijn alle mensen gelijk. Ook als ze doodgaan.
Auw.
Over het algemeen is het erg.. maar voor mij persoonlijk is het minder erg als een onbekende sterft..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat zeg je goed maar wie ben jij om het minder erg te vinden of niet, familie zou ik ook erg vinden ja maar voor iemand anders in bijv dat vliegtuig is het ook erg.
Ik weet nog dat ik op de basisschool "Bad" ging dansen. Maar ik durfde op het laatste moment niet meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja... Die kan ik mij nog herinneren uit mijn jeugd
Haha, mijn 'guilty pleasure'quote:
Ach gussiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik op de basisschool "Bad" ging dansen. Maar ik durfde op het laatste moment niet meer.
Doe ik ook niet maar ik ken MJ niet persoonlijk dus doet het me niks, zelfde voor john doe uit verweggistan. Maar dat maakt het nog niet meer of minder erg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Waarom hecht je er belang aan? Dat is de vraag. Je hoeft niet altijd evenveel verdriet te voelen als een ander hoor.
Billy jean vind ik ook zn heerlijk nummer..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:55 schreef kingmob het volgende:
[..]
Haha, mijn 'guilty pleasure'(mijn broers pesten me d'r altijd mee dat ik die vroeger heel veel draaide
)
Op CNN ook ff over de jongetjes affaire en over dat zoontje over het balkon.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:54 schreef djayzz het volgende:
Nu op BBC: terugblik op carričre van MJ
Kwaliteitspostquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef Carooltje79 het volgende:
Eeej lekkertje... ben je nog een beetje lief vanaaf?
Neequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej lekkertje... ben je nog een beetje lief vanaaf?
Maar als bv Bels naar Tallyquote:
Hey! Moet jij niet slapen?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar als bv Bels naar Tally![]()
etc had gedaan.. had je er niks over gezegd volgens mij
Haha,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:57 schreef kingmob het volgende:
Wat dus echt fantastisch zou zijn als hij nu in de morgue opstaat en z'n thriller danspasjes gaat doen
Geen zinquote:
Combinatie van geen zin & niet kunnen slapen :squote:
Daar houd ik niet zo van....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef kingmob het volgende:
En de grappen komen binnen
[ afbeelding ]
word wel gewaardeerdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef El_Matador het volgende:
Ff geen Michael Jackson, maar wel LEKKERRRR
Dat worden weer flitsboetes, met deze muziek op.
Ja, vind ik dan altijd weer beetje jammer ofzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef kingmob het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef El_Matador het volgende:
Ff geen Michael Jackson, maar wel LEKKERRRR
Dat worden weer flitsboetes, met deze muziek op.
die vind ik niet zo heel grappigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef kingmob het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij deed hij ook alleen maar die concerten om geld te verdienen en schulden af te betalen...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef Cuegirllie het volgende:
lol.. MJ huurde het huis zegt zeBen je rijk en huur je (al schijnt ie niet echt rijk meer te zijn)
Oeps..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:59 schreef automatic_ het volgende:
Combinatie van geen zin & niet kunnen slapen :s
Why?quote:
En dat is gek waarom?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef Cuegirllie het volgende:
lol.. MJ huurde het huis zegt zeBen je rijk en huur je (al schijnt ie niet echt rijk meer te zijn)
Ik ben heel die pedobear wel zatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef kingmob het volgende:
Oh, dat is dan weer stiekem wel mijn humor
jaa daar kon je op wachtenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef kingmob het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.... Beetje irritantquote:
Scheen bergen aan schulden te hebben. Vraag me af hoe er dit is voor zijn kinders. Bedoel, er gingen toch wel vreemde verhalen over zijn kinders enzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Snap ikquote:
Hij geeft dus al die schulden door aan z'n kinderenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Scheen bergen aan schulden te hebben. Vraag me af hoe er dit is voor zijn kinders. Bedoel, er gingen toch wel vreemde verhalen over zijn kinders enzo.
Ja.... Ach, de wekker gaat om half 10, dus dat is wel te overzienquote:
dit helpt welquote:
oww.. die kende ik nog niet.quote:
x2...quote:
Eh, niet echt. Waar moet ik dit van kennen?quote:
In theorie gaat het toch naar de nabestaanden?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij geeft dus al die schulden door aan z'n kinderen![]()
of hoe werkt dat eigenlijk?
Zijn kinderen zijn nog onder de 18 dacht ik, maar als jij in iemand zijn testament staat en je weet dat diegene schulden heeft, dan kan je weigeren en dan zijn de schulden "weg"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eh, niet echt. Waar moet ik dit van kennen?
Kom niet wekelijks in een zwembad in Den Bosch.
Ja, wie is dat??quote:
In nederland kan je de erfenis afwijzen en daarmee dus ook de schulden. Je mag ook eerst een schatting aanvragen wat de erfenis inhoud voordat deze officieel wordt geopend.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die van mij om half 9quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:04 schreef automatic_ het volgende:
Ja.... Ach, de wekker gaat om half 10, dus dat is wel te overzien
Is dat zo'n beer waar misbruikte kinderen op moeten aangeven waar ze aangeraakt zijn op hun lichaam tegen hun zin ofzo?quote:
die van mij om kwart voor 7quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die van mij om half 9Maar ben weer eens iets aan het overanalyseren, moet ik niet doen. Misschien moet ik maar gewoon gaan slapen
Hmm.... Dat is misschien verstandig & anders weet je het hč?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die van mij om half 9Maar ben weer eens iets aan het overanalyseren, moet ik niet doen. Misschien moet ik maar gewoon gaan slapen
Intelligente vrouwen...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat zo'n beer waar misbruikte kinderen op moeten aangeven waar ze aangeraakt zijn op hun lichaam tegen hun zin ofzo?
Hmm dus je wijst of alles af of je krijgt alles?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
In nederland kan je de erfenis afwijzen en daarmee dus ook de schulden. Je mag ook eerst een schatting aanvragen wat de erfenis inhoud voordat deze officieel wordt geopend.
In het geval van michael Jackson denk ik wel dat er jaren later nog steeds flink verdient gaat worden aan z'n muziek, zeker in de komende dagen. Lijkt me een moeilijke beslissing, die sowieso door een voogd genomen moet worden.
In NL is het inderdaad alles of niets - wettelijk dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm dus je wijst of alles af of je krijgt alles?
is dit incl bezit? Wijs je de erfenis af, dan krijg je dus ook niet bv het schilderijtje uit de gang?
slaap lekkerquote:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:07 schreef automatic_ het volgende:
Hmm.... Dat is misschien verstandig & anders weet je het hč?
Waar?!quote:
quote:
Jullie ook optijd naar je bedje he!quote:
Oke...quote:
's Nachts een vrouw, 's morgens een vrouw!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zet mijn wekker maar om half 8, half 7 gaat neit lukken morgen
Exact, het is alles of niets. Als er een schuld is dan wordt die eerst geind op de rest van het bezit. Is er dus een huis en een niet afbetaalde hypotheek, dan gaat het huis naar de bankquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm dus je wijst of alles af of je krijgt alles?
is dit incl bezit? Wijs je de erfenis af, dan krijg je dus ook niet bv het schilderijtje uit de gang?
Drinkze en slaap lekker straks!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:10 schreef automatic_ het volgende:
Oke...
Dan waggel ik nu even naar beneden om drinken
Wakker worden naast een mooie vrouw...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
's Nachts een vrouw, 's morgens een vrouw!
Ik zal niet snel in een man veranderen hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
's Nachts een vrouw, 's morgens een vrouw!
Daarvoor moet je dan weer niet bij mij zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wakker worden naast een mooie vrouw...![]()
Weet ik dat vast.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarvoor moet je dan weer niet bij mij zijn
Zooooo! Ik ga inderdaad afsluiten!quote:
Like, that would be weird.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zal niet snel in een man veranderen hoor
Trustequote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zooooo! Ik ga inderdaad afsluiten!![]()
Slaap lekker iedereen voor straks
Kun je je aandacht weer vestigen op anderen hierquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:15 schreef El_Matador het volgende:
Weet ik dat vast.![]()
Was op mijn laatste scharrel na ook weer ff geleden hoor.
Als MJ van kleur kan veranderen, kan ik zeker van geslacht veranderenquote:
Je kent me.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kun je je aandacht weer vestigen op anderen hier
ik doe mijn bestquote:
Maar niet in 1 nacht, lieve schat.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als MJ van kleur kan veranderen, kan ik zeker van geslacht veranderen
Spaanse passie is heftig maar natuurlijk niet voor eeuwig.quote:
wat ben ik nu dan?quote:
Er zijn maar een paar operaties voor nodigquote:
Minstens 3.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar operaties voor nodig
Veel treurende slachtoffers dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spaanse passie is heftig maar natuurlijk niet voor eeuwig.
Ik vind 2 ook wel het minimumquote:
Hmm dat weet ik niet. Misschien vandaar het bericht in mijn fobo.quote:
het is voor elk slachtoffer even erg natuurlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laten we daar even bij stilstaan.
.............
ik lol'dequote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het is voor elk slachtoffer even erg natuurlijk
Die vlakke "hollandsheid" vind ik echt vreselijk. Vandaar ook dat ik in dit topic zo fel ben tegen S95Sedan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laten we daar even bij stilstaan.
.............
owja het is al morgen.. dus ik ben niet dom meerquote:
x2quote:
quote:
* Cuegirllie gaat binnenkort maar eens gluren in het foboquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm dat weet ik niet. Misschien vandaar het bericht in mijn fobo.
Maar mijn relaties waren zeker wel passievol. Op elk vlak.
Dat probeer ik maar te zeggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het is voor elk slachtoffer even erg natuurlijk
Ik ging twijfelen of ik nu al gegluurd had.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie gaat binnenkort maar eens gluren in het fobo
nice
Daar is niks mis meequote:
same here, maar ben het blijkbaar al vergeten.. tenmintse dat ik niet weet waar hij precies op doeltquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ging twijfelen of ik nu al gegluurd had.
Je mag niet naar bedquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Tis hier nu wel edelijk stil geworden.. zo kan ik natuurlijk niet wakker blijven
Waarom moet Djayzz jou wakker houden?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Tis hier nu wel edelijk stil geworden.. zo kan ik natuurlijk niet wakker blijven
Brilletje nodig?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom moet Djayzz jou wakker houden?
Oeps, ik las TS
want?quote:
Ow dan hoef ik er ook niet naar te luisterenquote:
Mensen die niets onderbouwen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dan hoef ik er ook niet naar te luisteren
ik ben alleen vatbaar voor goede motivaties
Ik ben er nog.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dan hoef ik er ook niet naar te luisteren
ik ben alleen vatbaar voor goede motivaties
Lucid dreams, Zeeuws meisje.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mensen die niets onderbouwen.![]()
![]()
Ik ga slapen. Ben benieuwd waar ik over droom.![]()
Sweet dreams, etc etc.
Maar jij bent redelijk stilquote:
Das ook voor het eerst.quote:
Nog ff wat muziek opzetten dan. En een biertie opdrinken.quote:
En je hebt het jezelf aangedaanquote:
Zaterdagavond naar rottedam en dan zondag naar parkpop en maandag weer terug. Verder geen plannenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog ff wat muziek opzetten dan. En een biertie opdrinken.
Jij nog hete weekendplannen?
Rotterdam, wat is daar te doen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zaterdagavond naar rottedam en dan zondag naar parkpop en maandag weer terug. Verder geen plannen
Dat wist ik alquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rotterdam, wat is daar te doen?
Vriend van me komt naar Rotterdam. Die gaat naar een expatfeestje, waar ik niet bij ben.
Vriendin is single?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wist ik al
In r'dam woont een vriendin van mij .. en daar ga ik pitten, zodat we zondag saampjes naa rparkpop kunnen
Zoals alle grote artiesten was ook Michael Jackson zo gek als een deur.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:42 schreef Outpost76 het volgende:
Nog steeds single maar ik kan julle tempo van sc niet volgen en dus sla ik met regel maat een berg topic's over maar ik wil jullie wel even laten delen in het verdriet dat ik echt heb in t verlies van Michael Jackson. Deze man was zo geniaal in zn muziek zo baanbrekend in zn muziek en die is gesloopt door het feit dat hij al in de senioren wereld moest fungeren toen ie pas 6 was. DAT verklaart in mijn ogen ook een berg van zn niet normale reacties naar de "normale" wereld. Als je die normaal mag noemen nadat ze zo een geniaal man tot de dood hebben gestuwd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vriendin is single?![]()
*might consider going...*
dat valt gelukkig wel meequote:
Je bent gestopt met eten?quote:
Al een uurtje of 3quote:
Hoe houd je het vol.quote:
Jij dacht dat de wereld niet meer draaide bij jouw afwezigheid?quote:
Dat wereldbeeld heb ik wel eens uitgefilesofeerd, maar nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij dacht dat de wereld niet meer draaide bij jouw afwezigheid?
Ik begin mijn lege bed ook een beetje zat te wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:56 schreef Cuegirllie het volgende:
actie
oke, niet in dit bed, maar toch..
actie
Je bed ligt vol met plakkerige tissues!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik begin mijn lege bed ook een beetje zat te worden
ik heb ook nog geen uitnodiging ontvangen in m'n pmquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik begin mijn lege bed ook een beetje zat te worden
Hoezo, ben je langsgeweest?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bed ligt vol met plakkerige tissues!
En dat noemt zich "Nice 'n Smooth"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb ook nog geen uitnodiging ontvangen in m'n pm
dus eigen schuld
Ik ben er zaterdagavond nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb ook nog geen uitnodiging ontvangen in m'n pm
dus eigen schuld
Niet nodig, je kan het zonder mij wel af.quote:
ik ben niet smoothquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat noemt zich "Nice 'n Smooth"
Ik voel een lichte vijandigheid, waar heb ik dat aan te danken?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat noemt zich "Nice 'n Smooth"
Hij had het over mijn ondertiteldingquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben niet smoothIk ben recht voor z'n raap
Zaterdagavond zit ik al in rdamquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:00 schreef kingmob het volgende:
Ik ben er zaterdagavond niet![]()
Anders was ik wellicht over te halen
Jammerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zaterdagavond zit ik al in rdam
en aan overhalen doe ik niet.. tis graag of niet
In het geheel niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik voel een lichte vijandigheid, waar heb ik dat aan te danken?
Niet zo snel opgeven!quote:
Op welke van de twee?quote:
Aah oke, het verhaal wordt steeds duidelijkerquote:
ach, ik weet al dat ze van brommers houdt...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet zo snel opgeven!
Cuegirlie wil zeker wel...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:03 schreef El_Matador het volgende:
Niet zo snel opgeven!
Cuegirlie wil zeker wel...
dat is waar ..maar ik zie ze te weinigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
ach, ik weet al dat ze van brommers houdt...
En die massage pas dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is waar ..maar ik zie ze te weinig
Het blijft een tukkertje he?quote:
de massage pas? heb ik een pas uitgegeven?quote:
en wat voor 1quote:
Als je maar niet met zo'n vreselijk accent praat... Dat deden mijn ex-schoonouders al..quote:
Je hebt de lolbroek weer aan merk ik alquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
de massage pas? heb ik een pas uitgegeven?
king kan je daar een beter antwoord op geven dan ik ...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je maar niet met zo'n vreselijk accent praat... Dat deden mijn ex-schoonouders al..
ik heb helemaal geen broek aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je hebt de lolbroek weer aan merk ik al
Nee, gelukkig niet, vind ik ook niet erg charmant namelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
king kan je daar een beter antwoord op geven dan ik ...
ik vind zelf van niet
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:12 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, vind ik ook niet erg charmant namelijk.
En dat als brabander...
Bij een vrouw zeker. Een man gaat nog wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb jij een accent dan?
Twents is heeeel lelijk
is uhm.. niks ook goed?quote:
Niks als in NAAKT?quote:
Ooit twee vrouwen in galakleding in de bus ontzettend plat horen praten. Nou als iets lelijk is!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij een vrouw zeker. Een man gaat nog wel.
Maar goed, idealiter spreken alle vrouwen Spaans of Russisch...
lijkt mij wel toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks als in NAAKT?
Whaaaaaa, bestaat dat nog?
klinkt ranzig, dus die heb ik dan ook nietquote:
Nee, bring 'm onquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
klinkt ranzig, dus die heb ik dan ook niet
* Cuegirllie slikt foute opermkingen in
voordeel van tukker zijn.. goed in slikken
owja.. inhouden
Slikken ja/nee?quote:
zelfmoord is nog niet zeker nu. Ik kan wel begrijpen dat hij op een gegeven moment geen uitweg meer ziet maar dat is wel zo ver gedreven door de media! Niet door de gekke brain van MJ!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoals alle grote artiesten was ook Michael Jackson zo gek als een deur.
Dat heeft hem uiteindelijk tot zelfmoord gedreven. En huidkanker lijkt me ook niet relaxed, eerlijkgezegd.
Weltrustenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:30 schreef Cuegirllie het volgende:
mooi tijd om naar bed te gaan, want ik val in slaap![]()
Truste gezellige mannen
droom zacht
Ik denk dat iedereen wel geschokt is, maar niet zo erg dat we het er constant over willen hebben... dat hebben we gisteravond al genoeg gedaan. We moeten ook verder met ons "leven" en vandaag zal er genoeg in de krant/tv/internet staan om er over te hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:50 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom is hier niemand geraakt door t verlies van MJ???
Heb misschien teveel meegemaakt ik geschoktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel geschokt is, maar niet zo erg dat we het er constant over willen hebben... dat hebben we gisteravond al genoeg gedaan. We moeten ook verder met ons "leven" en vandaag zal er genoeg in de krant/tv/internet staan om er over te hebben
Nou ja, je snapt wat ik bedoel. Ik heb ook gewoon kunnen slapen en ga gewoon naar kantoor. maar het hield me gisteravond wel even bezig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb misschien teveel meegemaakt ik geschokt
Omdat het soms wel heel makkelijk is om jezelf te troosten met de frase "Het is waarschijnlijk wel beter zo".quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:50 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom is hier niemand geraakt door t verlies van MJ???
Snap wel wat je bedoeld maar leg het snel naast me neer hou me er niet bezig omdat hij beroemd isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou ja, je snapt wat ik bedoel. Ik heb ook gewoon kunnen slapen en ga gewoon naar kantoor. maar het hield me gisteravond wel even bezig.
Dat je dat kanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen..
Half 3 gaan slapen is echt te laat op een doordeweekse dag
Hoe is het met de rest van de luitjes?
Jij begint oud te wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:26 schreef Belsezar het volgende:
Dat je dat kanOf ik begin echt oud te worden
Goed hoor! Bijna weekendEnigste nadeel is dat ik vanaf 3 tot 5 de algemene jaarlijkse vergadering heb. 2 uur lang vervelen, zucht.
vermoeid veder wel goed bijna weekendquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen..
Half 3 gaan slapen is echt te laat op een doordeweekse dag
Hoe is het met de rest van de luitjes?
D_H!!quote:
daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
D_H!!
Zal ik even onder het bureau kruipen?
Weer helemaal beter en klaar voor het weekend?quote:
Ja, best raar eigenlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:31 schreef rival het volgende:
Ik hoorde het van mijn maat toen we in de auto zaten...
en eigenlijk pas na 5 minuten dacht ik.. huh? Michael Jackson? dood?
wat bels zegt.. behoorlijk stuk jeugd weg...
Ook zo'n goedemorgenquote:
Maar zoals Sedan nu zou zeggen: Maar dat maakt het niet erger dan al die anderen die elke seconden stervenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:35 schreef Belsezar het volgende:
Ja, best raar eigenlijkNatuurlijk gaat iedereen dood maar ik heb veel herinneringen waar hij een rol in speelt.
Best irritant om ineens weer de wekker te moeten zettenquote:
Ja op zich welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:34 schreef Belsezar het volgende:
Weer helemaal beter en klaar voor het weekend?
Ja ach, life's a bitchquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Best irritant om ineens weer de wekker te moeten zetten![]()
quote:[..]
Ja op zich welIk moet alleen vanavond doorbrengen op de bruiloft met mijn ex en heel handig als je de avond ervoor nog even ruzie met die gast maakt..
Niet te veel op die gast letten en vooral het bruidspaar even in het zonnetje zettenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja op zich welIk moet alleen vanavond doorbrengen op de bruiloft met mijn ex en heel handig als je de avond ervoor nog even ruzie met die gast maakt..
Jij klaar voor het weekend?
Bad op SkyRadioquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar zoals Sedan nu zou zeggen: Maar dat maakt het niet erger dan al die anderen die elke seconden sterven
Maar is idd best vaag, want je 'verwacht' gewoon om de zoveel tijd weer wat fouts over hem in het nieuws..
* Cuegirllie hoort nu MJ op de radio
Ik vind het al irritant minimaal een uur met hem in de auto te moeten zitten. Ik heb er écht geen zin inquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:38 schreef djayzz het volgende:
Hoop dat je toch een leuke avond zal hebben!
Da's wel leuk. Golf is best ontspannend. En BBQ op de 19e holequote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:37 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben net door m'n werk, afdeling ICT, uitgenodigd voor een golfclinic + bbq, hoe bruuuut is dat?
Luister ik nu niet naar Q?quote:
Dat hij er is.. oke.. maar ook nog mee in de autoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:41 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind het al irritant minimaal een uur met hem in de auto te moeten zitten. Ik heb er écht geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |