Dat wist ik alquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rotterdam, wat is daar te doen?
Vriend van me komt naar Rotterdam. Die gaat naar een expatfeestje, waar ik niet bij ben.
Vriendin is single?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wist ik al
In r'dam woont een vriendin van mij .. en daar ga ik pitten, zodat we zondag saampjes naa rparkpop kunnen
Zoals alle grote artiesten was ook Michael Jackson zo gek als een deur.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:42 schreef Outpost76 het volgende:
Nog steeds single maar ik kan julle tempo van sc niet volgen en dus sla ik met regel maat een berg topic's over maar ik wil jullie wel even laten delen in het verdriet dat ik echt heb in t verlies van Michael Jackson. Deze man was zo geniaal in zn muziek zo baanbrekend in zn muziek en die is gesloopt door het feit dat hij al in de senioren wereld moest fungeren toen ie pas 6 was. DAT verklaart in mijn ogen ook een berg van zn niet normale reacties naar de "normale" wereld. Als je die normaal mag noemen nadat ze zo een geniaal man tot de dood hebben gestuwd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vriendin is single?![]()
*might consider going...*
dat valt gelukkig wel meequote:
Je bent gestopt met eten?quote:
Al een uurtje of 3quote:
Hoe houd je het vol.quote:
Jij dacht dat de wereld niet meer draaide bij jouw afwezigheid?quote:
Dat wereldbeeld heb ik wel eens uitgefilesofeerd, maar nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij dacht dat de wereld niet meer draaide bij jouw afwezigheid?
Ik begin mijn lege bed ook een beetje zat te wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:56 schreef Cuegirllie het volgende:
actie
oke, niet in dit bed, maar toch..
actie
Je bed ligt vol met plakkerige tissues!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik begin mijn lege bed ook een beetje zat te worden
ik heb ook nog geen uitnodiging ontvangen in m'n pmquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik begin mijn lege bed ook een beetje zat te worden
Hoezo, ben je langsgeweest?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bed ligt vol met plakkerige tissues!
En dat noemt zich "Nice 'n Smooth"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb ook nog geen uitnodiging ontvangen in m'n pm
dus eigen schuld
Ik ben er zaterdagavond nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb ook nog geen uitnodiging ontvangen in m'n pm
dus eigen schuld
Niet nodig, je kan het zonder mij wel af.quote:
ik ben niet smoothquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat noemt zich "Nice 'n Smooth"
Ik voel een lichte vijandigheid, waar heb ik dat aan te danken?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat noemt zich "Nice 'n Smooth"
Hij had het over mijn ondertiteldingquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben niet smoothIk ben recht voor z'n raap
Zaterdagavond zit ik al in rdamquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:00 schreef kingmob het volgende:
Ik ben er zaterdagavond niet![]()
Anders was ik wellicht over te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |