Ik ben heel die pedobear wel zatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef kingmob het volgende:
Oh, dat is dan weer stiekem wel mijn humor
jaa daar kon je op wachtenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef kingmob het volgende:
En de grappen komen binnen
[ afbeelding ]
Ja.... Beetje irritantquote:
Scheen bergen aan schulden te hebben. Vraag me af hoe er dit is voor zijn kinders. Bedoel, er gingen toch wel vreemde verhalen over zijn kinders enzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef Cuegirllie het volgende:
lol.. MJ huurde het huis zegt zeBen je rijk en huur je (al schijnt ie niet echt rijk meer te zijn)
Snap ikquote:
Hij geeft dus al die schulden door aan z'n kinderenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Scheen bergen aan schulden te hebben. Vraag me af hoe er dit is voor zijn kinders. Bedoel, er gingen toch wel vreemde verhalen over zijn kinders enzo.
Ja.... Ach, de wekker gaat om half 10, dus dat is wel te overzienquote:
dit helpt welquote:
oww.. die kende ik nog niet.quote:
x2...quote:
Eh, niet echt. Waar moet ik dit van kennen?quote:
In theorie gaat het toch naar de nabestaanden?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij geeft dus al die schulden door aan z'n kinderen![]()
of hoe werkt dat eigenlijk?
Zijn kinderen zijn nog onder de 18 dacht ik, maar als jij in iemand zijn testament staat en je weet dat diegene schulden heeft, dan kan je weigeren en dan zijn de schulden "weg"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eh, niet echt. Waar moet ik dit van kennen?
Kom niet wekelijks in een zwembad in Den Bosch.
Ja, wie is dat??quote:
In nederland kan je de erfenis afwijzen en daarmee dus ook de schulden. Je mag ook eerst een schatting aanvragen wat de erfenis inhoud voordat deze officieel wordt geopend.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die van mij om half 9quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:04 schreef automatic_ het volgende:
Ja.... Ach, de wekker gaat om half 10, dus dat is wel te overzien
Is dat zo'n beer waar misbruikte kinderen op moeten aangeven waar ze aangeraakt zijn op hun lichaam tegen hun zin ofzo?quote:
die van mij om kwart voor 7quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die van mij om half 9Maar ben weer eens iets aan het overanalyseren, moet ik niet doen. Misschien moet ik maar gewoon gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |