Ik ging twijfelen of ik nu al gegluurd had.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie gaat binnenkort maar eens gluren in het fobo
nice
Daar is niks mis meequote:
same here, maar ben het blijkbaar al vergeten.. tenmintse dat ik niet weet waar hij precies op doeltquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ging twijfelen of ik nu al gegluurd had.
Je mag niet naar bedquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Tis hier nu wel edelijk stil geworden.. zo kan ik natuurlijk niet wakker blijven
Waarom moet Djayzz jou wakker houden?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Tis hier nu wel edelijk stil geworden.. zo kan ik natuurlijk niet wakker blijven
Brilletje nodig?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom moet Djayzz jou wakker houden?
Oeps, ik las TS
want?quote:
Ow dan hoef ik er ook niet naar te luisterenquote:
Mensen die niets onderbouwen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dan hoef ik er ook niet naar te luisteren
ik ben alleen vatbaar voor goede motivaties
Ik ben er nog.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dan hoef ik er ook niet naar te luisteren
ik ben alleen vatbaar voor goede motivaties
Lucid dreams, Zeeuws meisje.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mensen die niets onderbouwen.![]()
![]()
Ik ga slapen. Ben benieuwd waar ik over droom.![]()
Sweet dreams, etc etc.
Maar jij bent redelijk stilquote:
Das ook voor het eerst.quote:
Nog ff wat muziek opzetten dan. En een biertie opdrinken.quote:
En je hebt het jezelf aangedaanquote:
Zaterdagavond naar rottedam en dan zondag naar parkpop en maandag weer terug. Verder geen plannenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog ff wat muziek opzetten dan. En een biertie opdrinken.
Jij nog hete weekendplannen?
Rotterdam, wat is daar te doen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zaterdagavond naar rottedam en dan zondag naar parkpop en maandag weer terug. Verder geen plannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |