Heb ik ook nooit beweerdquote:
Gewoon de normale OPquote:
Ja snap ik. ik bedoelde dat die er aan kwam. en die ? was een foutjequote:
Haha okequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja snap ik. ik bedoelde dat die er aan kwam. en die ? was een foutje
Mja, maar hij is zo leukquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zeker, en zo eentje die ondergesneeuwd gaat worden
Of jouw interpretatie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar zo wordt het wel gezegd hier.
Stiekem zijn heel veel nummers van hem leuk!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, maar hij is zo leuk![]()
Stiekem vind ik er best veel leuk, haha.
Jij ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar klopt die wel aardig want iedereen is meteen op z'n tenen getrapt hier.
Ik beweer het wel hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Stiekem zijn heel veel nummers van hem leuk!
Dat haal jij eruit..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als die toevoegingen daarentegen voor 99% toch al in de verleden tijd lagen, tja, dan is het verschil met jan met de pet plotseling niet zo groot meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik beweer het wel hoor.
Tuurlijk is het erger als een groot artiest, denker, schrijver oid sterft. Mensen die iets aan de wereld toevoegen, hem af en toe mooier maken, muziek maken die nog in vele jaren mensen plezier geven, daarvan is het erger als ze dood gaan dan als jan met de pet sterft.
zou ook nog kunnen.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:43 schreef automatic_ het volgende:
Misschien is het wel zelfmoord, maar doen ze alsof het het hart is!
Zal even wat qouten; ik vind gewoon ieder mens even belangrijk als een ander, ja het is erg maar verder niksquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat haal jij eruit..
er wordt volgens mij voornamelijk gezegd dat ze het erg vinden. Het lijkt mij overdreven om er altijd bij te zeggen dat het ook zielig is voro al die andere mensen.
Daarbij wordt het ook heel erg gevonden als er iemand om het leven komt door zinloos geweld of hoe dan ook. Het nieuws krijgt aandacht.. heel simpel
CNN nog steeds niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
zou ook nog kunnen.....
BBC heeft bevestigd dat hij dood is.
Sesamstraat?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
CNN nog steeds niet.
Hoe heet dat liedje met die trommels door de straten? (ofzo)
Hoezo, je kunt toch niets toevoegen NA je doodquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als die toevoegingen daarentegen voor 99% toch al in de verleden tijd lagen, tja, dan is het verschil met jan met de pet plotseling niet zo groot meer.
trommels door stratenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
CNN nog steeds niet.
Hoe heet dat liedje met die trommels door de straten? (ofzo)
Nee, maar het erge aan een groot artiest is dat je je afvraagt wat hij nog had kunnen toevoegen. Dat vroeg ik me, met alle respect, bij Jackson al ruim tien jaar niet meer af.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hoezo, je kunt toch niets toevoegen NA je dood
Hij doelt op wat MJ heeft toegevoegd de afgelopen 5 jaar bvquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja.... Verdorie. Nu wil ik hem zoekenquote:
Stel je voor dat jouw pa sterft en dat ons Singles gezelligheidsmonster S95Sedan jou "oppept" met "ah joh, we gaan allemaal dood".quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik beweer het wel hoor.
Tuurlijk is het erger als een groot artiest, denker, schrijver oid sterft. Mensen die iets aan de wereld toevoegen, hem af en toe mooier maken, muziek maken die nog in vele jaren mensen plezier geven, daarvan is het erger als ze dood gaan dan als jan met de pet sterft.
Cue begrijpt mijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij doelt op wat MJ heeft toegevoegd de afgelopen 5 jaar bv
Nee maar dat hebben de mensen om hem heen er zelf naar gemaakt met al die rechtzaken tegen hem.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, maar het erge aan een groot artiest is dat je je afvraagt wat hij nog had kunnen toevoegen. Dat vroeg ik me, met alle respect, bij Jackson al ruim tien jaar niet meer af.
Oh zoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, maar het erge aan een groot artiest is dat je je afvraagt wat hij nog had kunnen toevoegen. Dat vroeg ik me, met alle respect, bij Jackson al ruim tien jaar niet meer af.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stel je voor dat jouw pa sterft en dat ons Singles gezelligheidsmonster S95Sedan jou "oppept" met "ah joh, we gaan allemaal dood".
Dat is inderdaad heel erg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal even wat qouten; ik vind gewoon ieder mens even belangrijk als een ander, ja het is erg maar verder niks
Wat is je punt? Als er iemand veel toevoegt in je leven is het je vaderquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stel je voor dat jouw pa sterft en dat ons Singles gezelligheidsmonster S95Sedan jou "oppept" met "ah joh, we gaan allemaal dood".
Eeej lekkertje... ben je nog een beetje lief vanaaf?quote:
Beschrijf ff wat meerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja.... Verdorie. Nu wil ik hem zoeken
quote:
Altijdquote:
2pac brengt anders nog regelmatig muziek uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Jij was eerderquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Postte ik ook in het reeds dode topic. Geweldig nummer.
Precies. Maar voor S95 zijn alle mensen gelijk. Ook als ze doodgaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat is je punt? Als er iemand veel toevoegt in je leven is het je vader
Ja dat zeg je goed maar wie ben jij om het minder erg te vinden of niet, familie zou ik ook erg vinden ja maar voor iemand anders in bijv dat vliegtuig is het ook erg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel erg.
Als er een vliegtuig vol mij volslagen onbekenden uit de lucht valt, dan kan ik daar geen traan om laten. Anders wordt het van iemand die ik respecteer om zijn muziek, of een goede kennis, vriend, familie of wat dan ook.
Als je dat onderscheid niet kan maken, mist er iets fundamenteels aan je, denk ik.
Die is helemaal niet doodquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
2pac brengt anders nog regelmatig muziek uit.
Heerlijk nummer ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef automatic_ het volgende:
Gevonden!
Michael Jackson clip met trommels?
Geefnie. Het gaat om het nummer. De clip, het idee, het dansen, alles.quote:
Mja... Die kan ik mij nog herinneren uit mijn jeugdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geefnie. Het gaat om het nummer. De clip, het idee, het dansen, alles.
Ik moet wel. Ik kijk geen TV.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Wel grappig dat we zeiden dat er nu op tv natuurlijk al die ' top dinges' komen van hem.. en nu posten jullie alleen nog maar spul van hem
Ow bedoelde je die..... trommels in de stratenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef automatic_ het volgende:
Gevonden!
Michael Jackson clip met trommels?
Hij leeft wel hier he.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Wel grappig dat we zeiden dat er nu op tv natuurlijk al die ' top dinges' komen van hem.. en nu posten jullie alleen nog maar spul van hem
De trommels ook?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom hecht je er belang aan? Dat is de vraag. Je hoeft niet altijd evenveel verdriet te voelen als een ander hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat zeg je goed maar wie ben jij om het minder erg te vinden of niet, familie zou ik ook erg vinden ja maar voor iemand anders in bijv dat vliegtuig is het ook erg.
Man flikker toch op, nu leg je gewoon de woorden in m'n mond. If you must know, ik heb een jaar geleden een half jaar wakker gelegen vanwege een goede vriend die ik verloren heb dus ga me nou niet vertellen dat jij weet hoe ik het bedoelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. Maar voor S95 zijn alle mensen gelijk. Ook als ze doodgaan.
Auw.
Over het algemeen is het erg.. maar voor mij persoonlijk is het minder erg als een onbekende sterft..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat zeg je goed maar wie ben jij om het minder erg te vinden of niet, familie zou ik ook erg vinden ja maar voor iemand anders in bijv dat vliegtuig is het ook erg.
Ik weet nog dat ik op de basisschool "Bad" ging dansen. Maar ik durfde op het laatste moment niet meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja... Die kan ik mij nog herinneren uit mijn jeugd
Haha, mijn 'guilty pleasure'quote:
Ach gussiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik op de basisschool "Bad" ging dansen. Maar ik durfde op het laatste moment niet meer.
Doe ik ook niet maar ik ken MJ niet persoonlijk dus doet het me niks, zelfde voor john doe uit verweggistan. Maar dat maakt het nog niet meer of minder erg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Waarom hecht je er belang aan? Dat is de vraag. Je hoeft niet altijd evenveel verdriet te voelen als een ander hoor.
Billy jean vind ik ook zn heerlijk nummer..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:55 schreef kingmob het volgende:
[..]
Haha, mijn 'guilty pleasure'(mijn broers pesten me d'r altijd mee dat ik die vroeger heel veel draaide
)
Op CNN ook ff over de jongetjes affaire en over dat zoontje over het balkon.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:54 schreef djayzz het volgende:
Nu op BBC: terugblik op carrière van MJ
Kwaliteitspostquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef Carooltje79 het volgende:
Eeej lekkertje... ben je nog een beetje lief vanaaf?
Neequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej lekkertje... ben je nog een beetje lief vanaaf?
Maar als bv Bels naar Tallyquote:
Hey! Moet jij niet slapen?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar als bv Bels naar Tally![]()
etc had gedaan.. had je er niks over gezegd volgens mij
Haha,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:57 schreef kingmob het volgende:
Wat dus echt fantastisch zou zijn als hij nu in de morgue opstaat en z'n thriller danspasjes gaat doen
Geen zinquote:
Combinatie van geen zin & niet kunnen slapen :squote:
Daar houd ik niet zo van....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef kingmob het volgende:
En de grappen komen binnen
[ afbeelding ]
word wel gewaardeerdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef El_Matador het volgende:
Ff geen Michael Jackson, maar wel LEKKERRRR
Dat worden weer flitsboetes, met deze muziek op.
Ja, vind ik dan altijd weer beetje jammer ofzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef kingmob het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef El_Matador het volgende:
Ff geen Michael Jackson, maar wel LEKKERRRR
Dat worden weer flitsboetes, met deze muziek op.
die vind ik niet zo heel grappigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef kingmob het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij deed hij ook alleen maar die concerten om geld te verdienen en schulden af te betalen...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef Cuegirllie het volgende:
lol.. MJ huurde het huis zegt zeBen je rijk en huur je (al schijnt ie niet echt rijk meer te zijn)
Oeps..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:59 schreef automatic_ het volgende:
Combinatie van geen zin & niet kunnen slapen :s
Why?quote:
En dat is gek waarom?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef Cuegirllie het volgende:
lol.. MJ huurde het huis zegt zeBen je rijk en huur je (al schijnt ie niet echt rijk meer te zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |