quote:Our photographers just saw Michael Jackson rushed to the hospital in an ambulance from his Beverly Hills home just minutes ago.
Jackson has reportedly been suffering from skin cancer and has been receiving some sort of treatment on a regular basis for months.
He was picked up at his home around 20 minutes ago -- we're told his mother is on the way to visit him.
More news coming ... Photos and video coming soon!
update 23:09quote:We've just learned Michael Jackson was taken by ambulance to a hospital in Los Angeles ... and we're told it was cardiac arrest and that paramedics administered CPR in the ambulance.
update 23:14quote:UPDATE: A Jackson family member tells TMZ Michael is in "really bad shape" and the brothers are headed to UCLA.
update 23:22quote:UPDATE: We just got off the phone with Joe Jackson, Michael's dad, who says "he is not doing well."(www.tmz.com)
quote:UPDATE:
Sources are now telling X17online that Michael Jackson may have in fact passed away! [url]www.x17online.com
Ga maar vast beginnen met je wees-gegroetjes, als ie dalijk dood blijkt te zijn!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:37 schreef Mirjam het volgende:
hij heeft vast z'n vinger gestoten, drama queen.
dan zal ik me diep gaan schamenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ga maar vast beginnen met je wees-gegroetjes, als ie dalijk dood blijkt te zijn!!!!!!!!!
maar zo is ons Mike wel ja, dus je kan zomaar gelijk hebben...
Ik dacht even dat ik een dode pixel had toen Elmo z'n mond opende in jouw UIquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ga maar vast beginnen met je wees-gegroetjes, als ie dalijk dood blijkt te zijn!!!!!!!!!
maar zo is ons Mike wel ja, dus je kan zomaar gelijk hebben...
Voel JIJ je even schuldig als hij morgen dood is!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:37 schreef Mirjam het volgende:
hij heeft vast z'n vinger gestoten, drama queen.
Mosterrrrd na de maaltijd, sorry.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Voel JIJ je even schuldig als hij morgen dood is!
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:44 schreef Snakey het volgende:
Bron?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:41 schreef Vivi het volgende:
Zat ie vast in een kleuter?
niet eens twitter?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
www.x17online.com en www.tmz.com
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
quote:UPDATE - We're told Jackson may have suffered cardiac arrest less the two hours ago, leading to the emergency hospitalization.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gek dat ie huidkanker heeft zeg
Thanksquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
@ Mirjam:
Wees gegroet Maria,
vol van genade.
De Heer is met U.
Gij zijt de gezegende onder de vrouwen.
En gezegend is Jezus,
de Vrucht van Uw schoot.
Heilige Maria,
Moeder van God,
bid voor ons, zondaars,
nu en in het uur van onze dood.
Amen.
(x200)
quote:11. Cardiac arrest? He shouldn't have looked at the man in the mirror!
quote:URGENT -- TMZ.com reports that the 911 call came in at 12.21 p.m. and that paramedics have administered CPR in the ambulance.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het staat er 3x, moet wel echt zijnquote:# URGENT -- TMZ.com reports that Michael Jackson has been taken to hospital in Los Angeles in cardiac arrest.2 minuten ago from BNO Headquarters
#
BULLETIN -- REPORT: MICHAEL JACKSON TAKEN TO LOS ANGELES HOSPITAL IN CARDIAC ARREST.4 minuten ago from web
#
BULLETIN -- MICHAEL JACKSON TAKEN TO LOS ANGELES HOSPITAL IN CARDIAC ARREST, TMZ.COM REPORTS.6 minuten ago from web
Even advocaat van de duivel spelen hier: het zal me niks verbazen dat ze nu iets "faken" om die hele concertreeks af te kunnen zeggen, met een "geldige" reden voor de verzekeringsmaatschappij.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:52 schreef DrDentz het volgende:
Dit gebeurde in 1995 ook voor zijn 'comeback' concert. Hoop dat het niet héél ernstig is, maar de mensen die tickets hebben voor zijn 02 gigs moeten vrezen.
denk serieus dat dit aan de hand is...quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:54 schreef Felixa het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel spelen hier: het zal me niks verbazen dat ze nu iets "faken" om die hele concertreeks af te kunnen zeggen, met een "geldige" reden voor de verzekeringsmaatschappij.![]()
Maar als er echt iets ernstigs is, ga ik me natuurlijk ook diep schamen.
Ja maarquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://www.fox2now.com/kt(...)0625,0,3519358.storyquote:LOS ANGELES - Pop star Michael Jackson was taken by ambulance to a Los Angeles-area hospital this afternoon, according to celebrity gossip website TMZ.com.
Sources say a 9-1-1 call was received from Jackson's Holby Hills, California home shortly after 12:20pm Thursday afternoon. Paramedics performed CPR on the singer during his transport to a Los Angeles hospital.
Sorry!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dank je! M'n wijn over m'n beeldscherm...
Staat al op de FP...quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef koemleit het volgende:
moet dit niet op de FP? ben je denk ik de eerste nederlandse site die het meld.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja maar... Hij kwam nooit in de zon
![]()
![]()
Die zoeken we even op.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:04 schreef Vivi het volgende:
Vindt je het gek dat je hart een keer stilstaat als je het ergens aan je hypofyse monteert omdat ie daar leuker staat!
Geeft dat geen kloppende hoofdpijnen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:04 schreef Vivi het volgende:
Vindt je het gek dat je hart een keer stilstaat als je het ergens aan je hypofyse monteert omdat ie daar leuker staat!
Pfff, beter opletten bij bio.quote:
bronquote:In what appears to be an apparent suicide, musician Michael Jackson was pronounced dead as a result of cardiac arrest after consuming more than two-dozen sleeping pills.
Complete details are not yet available, as this story is still developing.
Naja, een beetje zwarte humor moet kunnen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Nouhou.
Geen grapjes maken tot we zeker weten dat hij niet dood is.
Mea culpa, mea maxima culpa...quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Pfff, beter opletten bij bio.
Al had ik dan een 3,5 voor voortplanting... Heb er inmiddels nog niet veel van gebakken...
Don't stop till you get enough Michael!quote:
http://www.nbcchicago.com(...)Michael-Jackson.htmlquote:"There were more than 10 bodyguards or members of Michael's entourage that arrived at the hospital just after 1 p.m., after following the ambulance there. They all got out of the SUVs in a panic and Michael was wheeled into the emergency room on a stretcher. There was definitely a sense of urgency and everyone looked worried," a photographer told x17online.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:09 schreef wise het volgende:
als artiest vroeger wel ok
nu een vies mannetje. Dag pedo
"Staying alive" is de muziek om op te reanimeren...quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zie ze al zitten in die ambulance
Just beat it, beat it
Just beat it, beat it
Just beat it, beat it
Just beat it, beat it
![]()
![]()
Same here.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:12 schreef Felixa het volgende:
Wilde net naar bed gaan, maar blijf toch nog maar even op...
Dat heb ik ook al ergens gelezenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:12 schreef TheVulture het volgende:
update van de FP... hij zou zijn overleden
Was hier ook al gepost... ik vind de bron wel obscuur, aangezien andere nieuwssite dit nieuws niet mee oppikken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Bron: www.tmz.comquote:UPDATE: We just got off the phone with Joe Jackson, Michael's dad, who says "he is not doing well."
[Upd]Michael Jackson gereanimeerd na hartstilstandquote:Update 23:12:
Onbevestigde bronnen melden dat Michael Jackson is overleden na het innemen van meer dan twintig slaappillen.
Same here.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:12 schreef Felixa het volgende:
Wilde net naar bed gaan, maar blijf toch nog maar even op...
Hier word je niet vrolijk van. En die rubbers erg vies. Coderen jullie ook? Coderen wat is dat? Maandag bereiden woensdag weggooien. Nee wij hebben een dagvooraad. Een dagvooraad? Dat is natuurlijk dikke onzin. Je weet immers nooit hoeveel mensen je op een dag kunt krijgen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:03 schreef TheKC het volgende:
ongelooooooofelijk dat dit kan in Beverly Hills!
Klik eens op "home" bij dat nieuwsbericht van de "onbevestigde bron"quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[Upd]Michael Jackson gereanimeerd na hartstilstand
Damn!
-oh, te laat
Veel mensen kunnen het nu eenmaal niet laten om daar al gelijk anoniem over te grappen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:15 schreef SoldMayor het volgende:
Sommige van jullie zijn echt te zielig voor woorden. Mischien gaat op dit moment wel een van de grootste popsterren ooit dood, zo niet de allergrootste. En dan zitten jullie hier grappen te maken en dat soort shit. Echt schaam jullie. Natuurlijk heeft hij rare dingen gedaan maar dan nog. De wereld zal net zoals bijn Elvis een tijdje stilstaan hoor.
check die bronquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:12 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Because I'm dead, I'm dead - Come on (dead dead - Really, Really dead)
You Know I'm dead, I'm dead - You Know It
(dead dead - Really, Really dead)
You Know I'm dead, I'm dead - Come on, You Know
(dead dead - Really, Really dead)
And The Whole World Has To Answer Right Now
Just To Tell You Once Again,
Who's dead...
![]()
Komt (als ik voor mezelf spreek) omdat ik in 1e instantie dacht dat het wel mee zou vallen, aangezien hij wel een drama queen is, zoals Mirjam al eerder in het topic schreef... maar het is nu toch wel damn serious.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:15 schreef SoldMayor het volgende:
Sommige van jullie zijn echt te zielig voor woorden. Mischien gaat op dit moment wel een van de grootste popsterren ooit dood, zo niet de allergrootste. En dan zitten jullie hier grappen te maken en dat soort shit. Echt schaam jullie. Natuurlijk heeft hij rare dingen gedaan maar dan nog. De wereld zal net zoals bijn Elvis een tijdje stilstaan hoor.
Ach ja, hij had eigenlijk al 10 jaar geleden moeten doodgaan, dan was ie tenminste een legende zoals Elvis geworden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:15 schreef Desunoto het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeee!
Laat het niet waar zijn.
Ach als het balletje eenmaal rolt wordt het verhaal steeds idioter.quote:
Hij ís een legende.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach ja, hij had eigenlijk al 10 jaar geleden moeten doodgaan, dan was ie tenminste een legende zoals Elvis geworden.
Maar wel TVP, omdat het toch mijn jeugdheld is
help eens mee zoeken naar meer tekstenquote:
http://twitter.com/BreakingNewsquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:17 schreef KirkLazarus het volgende:
Altijd kans op hoax met dit soort dingen uiteraard, even tvp voor mogelijke betrouwbare bronnen.
Ben ik het wel mee eens, niveautje kleuter maar goed dat is fok!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:15 schreef SoldMayor het volgende:
Ik vind het nou toch wel echt serieus worden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:17 schreef Ron.Burgundy het volgende:
BULLETIN -- LA TIMES: MICHAEL JACKSON "NOT BREATHING" UPON ARRIVAL AT L.A. HOSPITAL.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:15 schreef SoldMayor het volgende:
Klinkt misschien raar, maar TMZ is echt een betrouwbare bronquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:17 schreef KirkLazarus het volgende:
Altijd kans op hoax met dit soort dingen uiteraard, even tvp voor mogelijke betrouwbare bronnen.
'quote:
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:40 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik een dode pixel had toen Elmo z'n mond opende in jouw UI
alleen is het geen betrouwbare bronquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:18 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
http://twitter.com/BreakingNews
Deze brengen meestal vrij betrouwbaar nieuws
quote:Breaking News
Pop singer Michael Jackson has suffered cardiac arrest, CNN affiliate station KTLA reports.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:21 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Pop star Michael Jackson was not breathing when paramedics arrived at his home in L.A., a fire department official tells the L.A. Times.minder dan een minuut ago from BNO Headquarters
quote:LOS ANGELES -- Pop star Michael Jackson has been taken to UCLA Medical Center by ambulance suffering from cardiac arrest, fire officials confirm.
Los Angeles Fire Department Captain Steve Ruda said paramedics responded to a 911 call at Jackson's home around 12:26 p.m. He was not breathing when they arrived. The paramedics performed CPR and took him to UCLA Medical Center, Ruda says.
It's unclear what he was being treated for or what his current condition may be.
Nee dan moet je wat meer onderzoek doenquote:
Via een linkje op CNN.comquote:LOS ANGELES -- Pop star Michael Jackson has been taken to UCLA Medical Center by ambulance suffering from cardiac arrest, fire officials confirm.
Los Angeles Fire Department Captain Steve Ruda said paramedics responded to a 911 call at Jackson's home around 12:26 p.m. He was not breathing when they arrived. The paramedics performed CPR and took him to UCLA Medical Center, Ruda says.
It's unclear what he was being treated for or what his current condition may be.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:26 schreef Estate het volgende:
CNN met live helikopterbeelden van het ziekenhuis
Nou laten we wel wezen, die man is al 10 jaar aan het wegkwijnen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Achja, het is wel des Michael Jacksons om (evt) zo te eindigen. Zag hem nou ook niet wegkwijnen in huize Avondrood.
Ik heb cnn opstaan en zie niks?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:26 schreef Estate het volgende:
CNN met live helikopterbeelden van het ziekenhuis
wat een gasten iddquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:22 schreef -Willempie- het volgende:
Shownieuws meldt het ook. "Hij zou naar het UCLA Medical centre zijn gebracht"
UCLA uitgesproken als UKLA 1 woord
Oh nu wel ook op tvquote:
Ik doelde meer op de combinatie MJ met rolstoel met dekentje, advocaatje voor het slapen gaan en warme pantoffeltjes. Somehow klopt dat beeld niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:26 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou laten we wel wezen, die man is al 10 jaar aan het wegkwijnen.
Echt heel erg, maar ik denk nu pas aan zijn kinderen. Sneu!!
Ik wel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:29 schreef SuzukiSwift het volgende:
Ik hoop niet dat hij sterft....
http://perezhilton.com/quote:We are dubious!!
Jacko pulled a similar stunt when he was getting ready for his big HBO special in '95 when he "collapsed" at rehearsal!
He was dragging his heels on that just like his upcoming 50 date London residency at the 02 Arena, of which he already postponed the first few dates!!!
Either he's lying or making himself sick, but we're curious to see if he's able to go on!!!
Wel op nu:quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:31 schreef Minnie_ het volgende:
De media zijn laat....het staat nog niet eens op nu.nl of telegraaf.nl ...
Wat dat die man met dat kale hoofd die een zwarte auto uitstapte?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:32 schreef FireFox1 het volgende:
Volgens mij komt Joe Jackson net binnen.
Voor mensen als wij die dit topic F5'enquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:33 schreef shmoopy het volgende:
Helicopters als aasgieren boven het ziekenhuis.
Wondere wereld.
Maar nog maar net, toch?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wel op nu:
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-in-ziekenhuis.html
En ik had die site ge-tipt
ATTENTION -- There is a link spreading to a site called Swellserver.com featuring a FAKE news article saying Jackson died of an an overdose.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:23 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Nee dan moet je wat meer onderzoek doenmaar ik ga er vanuit dat ze wel zo goed mogelijke bronnen gebruiken. Alleen bij zoiets als dit is het altijd hectisch en is het niet mogelijk om even goed onderzoek te doen naar je bronnen.
Je was vast de enige.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wel op nu:
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-in-ziekenhuis.html
En ik had die site ge-tipt
Klopt, heb het net getipt en staat er net opquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:34 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Maar nog maar net, toch?
Ik las het op Twitter en ben, toen ik niets op Telegraaf of Nu vond, maar op CNN.com gaan kijken.
Denk het ook ':')quote:
Wat wil je dan? Naar het ziekenhuis gaan staren?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:34 schreef delano.888 het volgende:
Waarom laten ze steeds beelden zien dat hij loopt, dat is dan toch geen livestream meer sukkels
Ja!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:35 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Naar het ziekenhuis gaan staren?
http://jan.smit.swellserv(...)usician-overdose.phpquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:34 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ATTENTION -- There is a link spreading to a site called Swellserver.com featuring a FAKE news article saying Jackson died of an an overdose.
http://twitter.com/BreakingNews
Wat denk je nou serieus zelf?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:35 schreef Nithosm het volgende:
Hmmm. Of hij gaat echt dood of het is een media-stunt.
Laten we het laatste hopen![]()
En ik ga alvast leuke grapjes maken van al zn songs als ie toch doodgaat, ONZ ff opvullen![]()
Zie opquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef Vanquish_ het volgende:
UPDATE:
Sources are now telling X17online that Michael Jackson may have in fact passed away!
Hartstilstand, beetje pompen en hij doet 't weer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ze kunnen niet al teveel kwijt over de toestand op dit moment.
Welke sources?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef Vanquish_ het volgende:
UPDATE:
Sources are now telling X17online that Michael Jackson may have in fact passed away!
Nos.nl en Nu.nl melden het nu ook.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik snap echt niet dat NL'se sites dit niet oppikken. Daar zijn toch ook mensen aan het werk? Daar moet je dit soort sites toch in je favorieten hebben staan?! Of Twitter of whatever... dit soort sites is een vergaarbak voor allerlei bronnen etc.
Die-hard? Hopelijk niet te leterlijk nemen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dat gun ik hem niet. Zijn die-hard fans wel, want die sporen over het algemeen niet.
Maar als hij de boel loopt te faken, dan gaan die ambulancebroeders daar toch niet voor het neppie een beetje CPR op lopen uitvoeren?quote:
Het percentage dat een hartstilstand overleeft valt nog tegen, hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hartstilstand, beetje pompen en hij doet 't weer.
Nee dat lukt niet, want zn neus is van rubberquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:39 schreef Klonterpot het volgende:
Even 80.000 volt op z'n neus... daar gaat z'n hart vast weer van kloppen
Tuurlijk niet. Ik post ook quotes waar ik het niet mee eens ben, hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
Maar als hij de boel loopt te faken, dan gaan die ambulancebroeders daar toch niet voor het neppie een beetje CPR op lopen uitvoeren?
Zolang TMZ/FOX/CNN daar niet mee komt, is ie nog niet dood.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:39 schreef -Jean- het volgende:
EarlyCheckout RT @weirdnews: Michael Jackson Died from Sleeping Pill Overdose http://is.gd/1dsve
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee dat lukt niet, want zn neus is van rubber
Die mensen gaan dan ook niet met helicopter enzo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:39 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het percentage dat een hartstilstand overleeft valt nog tegen, hoor.
Welke neus?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:39 schreef Klonterpot het volgende:
Even 80.000 volt op z'n neus... daar gaat z'n hart vast weer van kloppen
Dat maakt allemaal niet zoveel uit. Als het hart er geen zin meer in heeft dan is het over.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die mensen gaan dan ook niet met helicopter enzo.
UKLAquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:22 schreef -Willempie- het volgende:
Shownieuws meldt het ook. "Hij zou naar het UCLA Medical centre zijn gebracht"
UCLA uitgesproken als UKLA 1 woord
Ja, dat zal de grap ook wel geweest zijn Sherlock.quote:
Kunstmatig kan het dan nog gerekt worden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:41 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat maakt allemaal niet zoveel uit. Als het hart er geen zin meer in heeft dan is het over.
CNN weet nog van nietsquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Michael Jackson Dies
Posted Jun 25th 2009 5:20PM by TMZ Staff
Michael JacksonWe've just learned Michael Jackson has died. He was 50.
Michael suffered a cardiac arrest earlier this afternoon and paramedics were unable to revive him. We're told when paramedics arrived Jackson had no pulse and they never got a pulse back.
Michael is survived by three children: Michael Joseph Jackson, Jr., Paris Michael Katherine Jackson and Prince "Blanket" Michael Jackson II.
Jackson had 13 number one hits during his solo career.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |