Ja!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:35 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Naar het ziekenhuis gaan staren?
http://jan.smit.swellserv(...)usician-overdose.phpquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:34 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ATTENTION -- There is a link spreading to a site called Swellserver.com featuring a FAKE news article saying Jackson died of an an overdose.
http://twitter.com/BreakingNews
Wat denk je nou serieus zelf?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:35 schreef Nithosm het volgende:
Hmmm. Of hij gaat echt dood of het is een media-stunt.
Laten we het laatste hopen![]()
En ik ga alvast leuke grapjes maken van al zn songs als ie toch doodgaat, ONZ ff opvullen![]()
Zie opquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef Vanquish_ het volgende:
UPDATE:
Sources are now telling X17online that Michael Jackson may have in fact passed away!
Hartstilstand, beetje pompen en hij doet 't weer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ze kunnen niet al teveel kwijt over de toestand op dit moment.
Welke sources?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef Vanquish_ het volgende:
UPDATE:
Sources are now telling X17online that Michael Jackson may have in fact passed away!
Nos.nl en Nu.nl melden het nu ook.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik snap echt niet dat NL'se sites dit niet oppikken. Daar zijn toch ook mensen aan het werk? Daar moet je dit soort sites toch in je favorieten hebben staan?! Of Twitter of whatever... dit soort sites is een vergaarbak voor allerlei bronnen etc.
Die-hard? Hopelijk niet te leterlijk nemen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dat gun ik hem niet. Zijn die-hard fans wel, want die sporen over het algemeen niet.
Maar als hij de boel loopt te faken, dan gaan die ambulancebroeders daar toch niet voor het neppie een beetje CPR op lopen uitvoeren?quote:
Het percentage dat een hartstilstand overleeft valt nog tegen, hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hartstilstand, beetje pompen en hij doet 't weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |