Ik vind het nou toch wel echt serieus worden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:17 schreef Ron.Burgundy het volgende:
BULLETIN -- LA TIMES: MICHAEL JACKSON "NOT BREATHING" UPON ARRIVAL AT L.A. HOSPITAL.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:15 schreef SoldMayor het volgende:
Sommige van jullie zijn echt te zielig voor woorden. Mischien gaat op dit moment wel een van de grootste popsterren ooit dood, zo niet de allergrootste. En dan zitten jullie hier grappen te maken en dat soort shit. Echt schaam jullie. Natuurlijk heeft hij rare dingen gedaan maar dan nog. De wereld zal net zoals bijn Elvis een tijdje stilstaan hoor.
Klinkt misschien raar, maar TMZ is echt een betrouwbare bronquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:17 schreef KirkLazarus het volgende:
Altijd kans op hoax met dit soort dingen uiteraard, even tvp voor mogelijke betrouwbare bronnen.
'quote:
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:40 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik een dode pixel had toen Elmo z'n mond opende in jouw UI
alleen is het geen betrouwbare bronquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:18 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
http://twitter.com/BreakingNews
Deze brengen meestal vrij betrouwbaar nieuws
quote:Breaking News
Pop singer Michael Jackson has suffered cardiac arrest, CNN affiliate station KTLA reports.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:21 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Pop star Michael Jackson was not breathing when paramedics arrived at his home in L.A., a fire department official tells the L.A. Times.minder dan een minuut ago from BNO Headquarters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |