quote:Our photographers just saw Michael Jackson rushed to the hospital in an ambulance from his Beverly Hills home just minutes ago.
Jackson has reportedly been suffering from skin cancer and has been receiving some sort of treatment on a regular basis for months.
He was picked up at his home around 20 minutes ago -- we're told his mother is on the way to visit him.
More news coming ... Photos and video coming soon!
update 23:09quote:We've just learned Michael Jackson was taken by ambulance to a hospital in Los Angeles ... and we're told it was cardiac arrest and that paramedics administered CPR in the ambulance.
update 23:14quote:UPDATE: A Jackson family member tells TMZ Michael is in "really bad shape" and the brothers are headed to UCLA.
update 23:22quote:UPDATE: We just got off the phone with Joe Jackson, Michael's dad, who says "he is not doing well."(www.tmz.com)
quote:UPDATE:
Sources are now telling X17online that Michael Jackson may have in fact passed away! [url]www.x17online.com
Ga maar vast beginnen met je wees-gegroetjes, als ie dalijk dood blijkt te zijn!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:37 schreef Mirjam het volgende:
hij heeft vast z'n vinger gestoten, drama queen.
dan zal ik me diep gaan schamenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ga maar vast beginnen met je wees-gegroetjes, als ie dalijk dood blijkt te zijn!!!!!!!!!
maar zo is ons Mike wel ja, dus je kan zomaar gelijk hebben...
Ik dacht even dat ik een dode pixel had toen Elmo z'n mond opende in jouw UIquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ga maar vast beginnen met je wees-gegroetjes, als ie dalijk dood blijkt te zijn!!!!!!!!!
maar zo is ons Mike wel ja, dus je kan zomaar gelijk hebben...
Voel JIJ je even schuldig als hij morgen dood is!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:37 schreef Mirjam het volgende:
hij heeft vast z'n vinger gestoten, drama queen.
Mosterrrrd na de maaltijd, sorry.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Voel JIJ je even schuldig als hij morgen dood is!
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:44 schreef Snakey het volgende:
Bron?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:41 schreef Vivi het volgende:
Zat ie vast in een kleuter?
niet eens twitter?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
www.x17online.com en www.tmz.com
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
quote:UPDATE - We're told Jackson may have suffered cardiac arrest less the two hours ago, leading to the emergency hospitalization.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gek dat ie huidkanker heeft zeg
Thanksquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
@ Mirjam:
Wees gegroet Maria,
vol van genade.
De Heer is met U.
Gij zijt de gezegende onder de vrouwen.
En gezegend is Jezus,
de Vrucht van Uw schoot.
Heilige Maria,
Moeder van God,
bid voor ons, zondaars,
nu en in het uur van onze dood.
Amen.
(x200)
quote:11. Cardiac arrest? He shouldn't have looked at the man in the mirror!
quote:URGENT -- TMZ.com reports that the 911 call came in at 12.21 p.m. and that paramedics have administered CPR in the ambulance.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het staat er 3x, moet wel echt zijnquote:# URGENT -- TMZ.com reports that Michael Jackson has been taken to hospital in Los Angeles in cardiac arrest.2 minuten ago from BNO Headquarters
#
BULLETIN -- REPORT: MICHAEL JACKSON TAKEN TO LOS ANGELES HOSPITAL IN CARDIAC ARREST.4 minuten ago from web
#
BULLETIN -- MICHAEL JACKSON TAKEN TO LOS ANGELES HOSPITAL IN CARDIAC ARREST, TMZ.COM REPORTS.6 minuten ago from web
Even advocaat van de duivel spelen hier: het zal me niks verbazen dat ze nu iets "faken" om die hele concertreeks af te kunnen zeggen, met een "geldige" reden voor de verzekeringsmaatschappij.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:52 schreef DrDentz het volgende:
Dit gebeurde in 1995 ook voor zijn 'comeback' concert. Hoop dat het niet héél ernstig is, maar de mensen die tickets hebben voor zijn 02 gigs moeten vrezen.
denk serieus dat dit aan de hand is...quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:54 schreef Felixa het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel spelen hier: het zal me niks verbazen dat ze nu iets "faken" om die hele concertreeks af te kunnen zeggen, met een "geldige" reden voor de verzekeringsmaatschappij.![]()
Maar als er echt iets ernstigs is, ga ik me natuurlijk ook diep schamen.
Ja maarquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://www.fox2now.com/kt(...)0625,0,3519358.storyquote:LOS ANGELES - Pop star Michael Jackson was taken by ambulance to a Los Angeles-area hospital this afternoon, according to celebrity gossip website TMZ.com.
Sources say a 9-1-1 call was received from Jackson's Holby Hills, California home shortly after 12:20pm Thursday afternoon. Paramedics performed CPR on the singer during his transport to a Los Angeles hospital.
Sorry!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dank je! M'n wijn over m'n beeldscherm...
Staat al op de FP...quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef koemleit het volgende:
moet dit niet op de FP? ben je denk ik de eerste nederlandse site die het meld.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja maar... Hij kwam nooit in de zon
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |