Wel op nu:quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:31 schreef Minnie_ het volgende:
De media zijn laat....het staat nog niet eens op nu.nl of telegraaf.nl ...
Wat dat die man met dat kale hoofd die een zwarte auto uitstapte?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:32 schreef FireFox1 het volgende:
Volgens mij komt Joe Jackson net binnen.
Voor mensen als wij die dit topic F5'enquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:33 schreef shmoopy het volgende:
Helicopters als aasgieren boven het ziekenhuis.
Wondere wereld.
Maar nog maar net, toch?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wel op nu:
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-in-ziekenhuis.html
En ik had die site ge-tipt
ATTENTION -- There is a link spreading to a site called Swellserver.com featuring a FAKE news article saying Jackson died of an an overdose.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:23 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Nee dan moet je wat meer onderzoek doenmaar ik ga er vanuit dat ze wel zo goed mogelijke bronnen gebruiken. Alleen bij zoiets als dit is het altijd hectisch en is het niet mogelijk om even goed onderzoek te doen naar je bronnen.
Je was vast de enige.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wel op nu:
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-in-ziekenhuis.html
En ik had die site ge-tipt
Klopt, heb het net getipt en staat er net opquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:34 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Maar nog maar net, toch?
Ik las het op Twitter en ben, toen ik niets op Telegraaf of Nu vond, maar op CNN.com gaan kijken.
Denk het ook ':')quote:
Wat wil je dan? Naar het ziekenhuis gaan staren?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:34 schreef delano.888 het volgende:
Waarom laten ze steeds beelden zien dat hij loopt, dat is dan toch geen livestream meer sukkels
Ja!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:35 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Naar het ziekenhuis gaan staren?
http://jan.smit.swellserv(...)usician-overdose.phpquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:34 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ATTENTION -- There is a link spreading to a site called Swellserver.com featuring a FAKE news article saying Jackson died of an an overdose.
http://twitter.com/BreakingNews
Wat denk je nou serieus zelf?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:35 schreef Nithosm het volgende:
Hmmm. Of hij gaat echt dood of het is een media-stunt.
Laten we het laatste hopen![]()
En ik ga alvast leuke grapjes maken van al zn songs als ie toch doodgaat, ONZ ff opvullen![]()
Zie opquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef Vanquish_ het volgende:
UPDATE:
Sources are now telling X17online that Michael Jackson may have in fact passed away!
Hartstilstand, beetje pompen en hij doet 't weer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ze kunnen niet al teveel kwijt over de toestand op dit moment.
Welke sources?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef Vanquish_ het volgende:
UPDATE:
Sources are now telling X17online that Michael Jackson may have in fact passed away!
Nos.nl en Nu.nl melden het nu ook.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik snap echt niet dat NL'se sites dit niet oppikken. Daar zijn toch ook mensen aan het werk? Daar moet je dit soort sites toch in je favorieten hebben staan?! Of Twitter of whatever... dit soort sites is een vergaarbak voor allerlei bronnen etc.
Die-hard? Hopelijk niet te leterlijk nemen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dat gun ik hem niet. Zijn die-hard fans wel, want die sporen over het algemeen niet.
Maar als hij de boel loopt te faken, dan gaan die ambulancebroeders daar toch niet voor het neppie een beetje CPR op lopen uitvoeren?quote:
Het percentage dat een hartstilstand overleeft valt nog tegen, hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hartstilstand, beetje pompen en hij doet 't weer.
Nee dat lukt niet, want zn neus is van rubberquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:39 schreef Klonterpot het volgende:
Even 80.000 volt op z'n neus... daar gaat z'n hart vast weer van kloppen
Tuurlijk niet. Ik post ook quotes waar ik het niet mee eens ben, hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
Maar als hij de boel loopt te faken, dan gaan die ambulancebroeders daar toch niet voor het neppie een beetje CPR op lopen uitvoeren?
Zolang TMZ/FOX/CNN daar niet mee komt, is ie nog niet dood.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:39 schreef -Jean- het volgende:
EarlyCheckout RT @weirdnews: Michael Jackson Died from Sleeping Pill Overdose http://is.gd/1dsve
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee dat lukt niet, want zn neus is van rubber
Die mensen gaan dan ook niet met helicopter enzo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:39 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het percentage dat een hartstilstand overleeft valt nog tegen, hoor.
Welke neus?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:39 schreef Klonterpot het volgende:
Even 80.000 volt op z'n neus... daar gaat z'n hart vast weer van kloppen
Dat maakt allemaal niet zoveel uit. Als het hart er geen zin meer in heeft dan is het over.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die mensen gaan dan ook niet met helicopter enzo.
UKLAquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:22 schreef -Willempie- het volgende:
Shownieuws meldt het ook. "Hij zou naar het UCLA Medical centre zijn gebracht"
UCLA uitgesproken als UKLA 1 woord
Ja, dat zal de grap ook wel geweest zijn Sherlock.quote:
Kunstmatig kan het dan nog gerekt worden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:41 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat maakt allemaal niet zoveel uit. Als het hart er geen zin meer in heeft dan is het over.
CNN weet nog van nietsquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Michael Jackson Dies
Posted Jun 25th 2009 5:20PM by TMZ Staff
Michael JacksonWe've just learned Michael Jackson has died. He was 50.
Michael suffered a cardiac arrest earlier this afternoon and paramedics were unable to revive him. We're told when paramedics arrived Jackson had no pulse and they never got a pulse back.
Michael is survived by three children: Michael Joseph Jackson, Jr., Paris Michael Katherine Jackson and Prince "Blanket" Michael Jackson II.
Jackson had 13 number one hits during his solo career.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |