Morgen is ook nog goed om een vrije dag te hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:41 schreef HEvaRe het volgende:
Heerlijk weer om een dagje vrij te zijn
moet helaas werkenquote:
wrijf het er maar inquote:
nee hoor. Ik heb vanaf vorige week op donderdag vrij en dat bevalt me erg goed. Heeeerlijk zo´n rustdagje!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wrijf het er maar in
ook al werk jij ook liever denk ik
ok, dat wist ik nog niet hahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:19 schreef styliste het volgende:
[..]
nee hoor. Ik heb vanaf vorige week op donderdag vrij en dat bevalt me erg goed. Heeeerlijk zo´n rustdagje!
ik weet ook niet of ik dat al verteld had...quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, dat wist ik nog niet haha
Kan ook niet alles weten![]()
ehm denk niet ...quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:23 schreef styliste het volgende:
[..]
ik weet ook niet of ik dat al verteld had...
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:13 schreef styliste het volgende:
gatsamme, net rijles gehad, die stomme auto 2 keer voor de (zelfde) rotonde af laten slaan.
lolquote:
dat kan gebeurenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:25 schreef styliste het volgende:
[..]
weet ik toch, maar ik laat m te snel opkomen...
iets met ezel, een steen en stotenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:27 schreef styliste het volgende:
[..]
ja maar 2 keer meteen achter mekaar is wel een beetje dom he
die kan ook nogquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:35 schreef styliste het volgende:
[..]
ja of iets met een 3 en iets van scheepsrecht ofzo...
nopequote:Op donderdag 25 juni 2009 18:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
En? Is er al iemand verbrand met al die zonnestralen?
Ik een beetje van dinsdag, maar het trekt, volgens mij, bruin opquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
En? Is er al iemand verbrand met al die zonnestralen?
meer gas geven!quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:25 schreef styliste het volgende:
[..]
weet ik toch, maar ik laat m te snel opkomen...
belasting controlequote:Op donderdag 25 juni 2009 17:16 schreef Crazy-M het volgende:
mensen pas op op de ringbaan NOORD.
Ter hoogte van benzine station wordt het verkeer door een agent naar 1 rijbaan verplaatst. Dan aantal pionen (Tot vlak voor de kruising. Daar staat ook een agent.
ik mocht door rijden maar auto die 4 of 5 achter me reed moest stoppen.
Denk weer iets of iemand aan het zoeken zijn
Van mij ook hoor, maar hier doen ze dat bijna nooit (of naja, je hoort er bijna nooit van). Terwijl ik het in Tilburg vrij vaak hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:49 schreef toma het volgende:
Van mij mogen ze daar ook vaak op controleren. De bedrijven vallen met bosjes om maar de beunhazen hebben nergens last van.
Bij de Boschkens in Goirle (een nieuwe wijk) lopen nu heel veel beunhazen rond die aan het stukadoren zijn ofzo. Ze hebben al verschillende keren gecontroleerd daar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Van mij ook hoor, maar hier doen ze dat bijna nooit (of naja, je hoort er bijna nooit van). Terwijl ik het in Tilburg vrij vaak hoor
Grappig. Hier zijn ze daar erg laks in denk ik dan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:55 schreef toma het volgende:
[..]
Bij de Boschkens in Goirle (een nieuwe wijk) lopen nu heel veel beunhazen rond die aan het stukadoren zijn ofzo. Ze hebben al verschillende keren gecontroleerd daar.
Heb jij altijd een toerenmeter van een motor in je auto?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ongeveer tot dit punt!
[ afbeelding ]
En dan vol de koppeling laten klappen
Hoezo van een motor?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:13 schreef toma het volgende:
[..]
Heb jij altijd een toerenmeter van een motor in je auto?
Laatst was ook bij het Korvelplein controle, mensen aanhouden, iets vragen en dan mocht je weer doorrijden...zal dan ook wel te maken hebben met die belastingcontrolesquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:14 schreef Crazy-M het volgende:
mjah, heb over algemeen altijd wel geluk met politie controles. Ben nog geen 1 keer gecontroleerd
en al aantal keer langs gekomen
Jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:23 schreef toma het volgende:
[..]
Zijn er ook personenwagens die met toeren-begrenzer tot de 8500 toeren kunnen?
ach jah, wel makkelijk dat ik elke keer kan doorrijden hahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laatst was ook bij het Korvelplein controle, mensen aanhouden, iets vragen en dan mocht je weer doorrijden...zal dan ook wel te maken hebben met die belastingcontroles
meerdere. dit is van 'n honda s2000, bmw heeft 't met de m series, corvette c6 en nog wel wat meer...quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:23 schreef toma het volgende:
[..]
Zijn er ook personenwagens die met toeren-begrenzer tot de 8500 toeren kunnen?
Mugen Civicquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
meerdere. dit is van 'n honda s2000, bmw heeft 't met de m series, corvette c6 en nog wel wat meer...
ik rij niet bepaald iedere dag in zo'n wagenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
meerdere. dit is van 'n honda s2000, bmw heeft 't met de m series, corvette c6 en nog wel wat meer...
True, en in de diesel-lesauto zal je het ook niet vaak tegenkomenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:08 schreef toma het volgende:
[..]
ik rij niet bepaald iedere dag in zo'n wagen
Heet het beestje Audi?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Audi.
Ik denk, ik gooi er ook even een autoterm in ofzo.
KIJK! Lief:
[ afbeelding ]
Jaja, ben ik weer met m'n hertenfoto's.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Audi.
Ik denk, ik gooi er ook even een autoterm in ofzo.
KIJK! Lief:
[ afbeelding ]
Jaja, ben ik weer met m'n hertenfoto's.
Ze doen veel controles laatste weken:quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
belasting controle
ze staan er nog steeds op de ringbaan
Gemeente heeft geld nodig waarschijnlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Ze doen veel controles laatste weken:
- belasting controle
- alcohol controle
- auto controle (staat van auto's controle)
- algehele controle
Allemaal in laatste 5-6 weken...
Heb ik niet in huis. Was jij trouwens woensdag op uvt?quote:
Nope, daar ben ik al tijden niet meer geweestquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis. Was jij trouwens woensdag op uvt?
Dan herkende ik iemand anders, maar dan weet ik nu niet wie het isquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nope, daar ben ik al tijden niet meer geweest
Dr was iets bij W2 stadion.. Misschien die tricolores al?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:56 schreef oompaloompa het volgende:
Hoi, weet er iemand wat er net in de stad bezig was? Lig in mn bedje hoor ik opeens techno en kei-veel applaus, alsof er 100 man op het plein voor mn deur staan... Krijg niks gevonden op internet erover :/ en ben best wel nieuwsgierig
mwa, deels.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 06:15 schreef aardappel het volgende:
goed feest!
misschien feest vanwege overlijden Micheal Jackson ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:56 schreef oompaloompa het volgende:
Hoi, weet er iemand wat er net in de stad bezig was? Lig in mn bedje hoor ik opeens techno en kei-veel applaus, alsof er 100 man op het plein voor mn deur staan... Krijg niks gevonden op internet erover :/ en ben best wel nieuwsgierig
is pas morgenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dr was iets bij W2 stadion.. Misschien die tricolores al?
Ik dacht "hij maakt een grapje"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien feest vanwege overlijden Micheal Jackson ?
hehe tjah,quote:
Het is toch MJ...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe tjah,
ik kan er echt niet om treuren
Oeeee! Veel plezier he!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:35 schreef theKiD het volgende:
Tas is ingepakt, motor is net naar me ouders gebracht, zometeen nog douche, en dan ben ik klaar voor het mannenweekend
good luckquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:35 schreef theKiD het volgende:
Tas is ingepakt, motor is net naar me ouders gebracht, zometeen nog douche, en dan ben ik klaar voor het mannenweekend
Nou wil ik het weten ook!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:44 schreef hmmmz het volgende:
[..]
haha voor jou een weet voor de rest een vraag![]()
(omdat mj dood is natuurlijk)
Hmmm, had kunnen zweren dat het eerste model S2000 was... Maar goed, zag de foto ook op mijn telefoonquote:
Als in te weinig werk? Bij mijn vriendin haar detacheringsbedrijf zitten nu van de 70 mensen 24 op de bank... Gelukkig is haar opdracht net verlengd!quote:
inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Als in te weinig werk? Bij mijn vriendin haar detacheringsbedrijf zitten nu van de 70 mensen 24 op de bank... Gelukkig is haar opdracht net verlengd!
3 maanden? Dan is het al een ongezond bedrijf! Als je niet 3 maanden lang je personeel kan betalen dan heb je echt geen reserves zeg!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
en als nog 3 maanden doorgaat misschien failliet
komen geen nieuwe contracten enzo binnen ....
tja bedrijf bestaat pas 3 a 4 jaar. vandaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
3 maanden? Dan is het al een ongezond bedrijf! Als je niet 3 maanden lang je personeel kan betalen dan heb je echt geen reserves zeg!
Ik zeg: Solliciteren!
Ja! Al heb ik pas eind augustus écht vakantie, hahaquote:
Haha en ik ben net wakkerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:41 schreef hmmmz het volgende:
woeiiii,
Plato slotfeest
daarna nog een paar uur, met behoorlijk wat roze, in het zwembad bij aardappel![]()
hele hoop goede gesprekken alligt![]()
en nu ga ik slapen
laat de honden maar blaffen, de karavaan trekt verder.
latertje
Druk schema! Ik zit alweer vanaf 7.30 op mijn werkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Haha en ik ben net wakker!
Maar goed ik was gisteren dan weer om half 6 thuis en was om half 10 alweer in Maastricht!
Mja meer zoiets van wat uit de hand loopt...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Druk schema! Ik zit alweer vanaf 7.30 op mijn werk
Ik vind het toch behoorlijk warmquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:42 schreef Crazy-M het volgende:
goede middag allemaal.
waar is dat lekkere weer heen ?
die rosé had ik beter kunnen laten staanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:41 schreef hmmmz het volgende:
woeiiii,
Plato slotfeest
daarna nog een paar uur, met behoorlijk wat roze, in het zwembad bij aardappel![]()
en nu ga ik slapen
latertje
nu wel jah, vanmorgen was andersquote:
Ben erbijquote:
ik ook, veldquote:
Zwembadquote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:41 schreef hmmmz het volgende:
woeiiii,
Plato slotfeest
en nu ga ik slapen
latertje
Waar op de Korvel?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:23 schreef Crazy-M het volgende:
zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
feest was GEEEEEEEEEEEEEEEEEEWELDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG
op korvelseweg no gvechtpartij geweest.
Iemand geholpen.
politie gebeld en ambu,
was 1 persoon echt knock gegaan,
ik even geholpen met nog 3 andere.
3 politie autos ons gewoon finaal voorbij gereden, zonder stoppen.
ik weer 112 bellen.
hun jah ze draaien nu om dan.
ik 1 kunnen aanhouden.
die agent: Jah die persoon kan weer lopen ik moet naar iets anders ,,,,,,,,,,,,,,,,
ziekenauto was afgemeld.
maaaaar ik heb wel bloed van die gast op mijn broek. dus was niet echt ok.
maar jah ,,,,,
woei, spannendquote:Op zondag 28 juni 2009 01:23 schreef Crazy-M het volgende:
zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
feest was GEEEEEEEEEEEEEEEEEEWELDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG
op korvelseweg no gvechtpartij geweest.
Iemand geholpen.
politie gebeld en ambu,
was 1 persoon echt knock gegaan,
ik even geholpen met nog 3 andere.
3 politie autos ons gewoon finaal voorbij gereden, zonder stoppen.
ik weer 112 bellen.
hun jah ze draaien nu om dan.
ik 1 kunnen aanhouden.
die agent: Jah die persoon kan weer lopen ik moet naar iets anders ,,,,,,,,,,,,,,,,
ziekenauto was afgemeld.
maaaaar ik heb wel bloed van die gast op mijn broek. dus was niet echt ok.
maar jah ,,,,,
quote:
mentale voorbereiding op het leerprocesquote:Op zondag 28 juni 2009 03:36 schreef aardappel het volgende:
[..]
""boehoe ik ga niet naar de stad want ik moet leren maar leer ondertussen niks en ben nog wel om half 4 wakker boehoe"
---
ik ga pitten latelsssssssss
vooraan.quote:
Trein kapoet?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:53 schreef styliste het volgende:
Ik zit in de bus van utrecht naar den bosch en het is koud hier!
Ach een halve week, wat is dat nou? Toen ik nog aan de Besterd woonde: 10 dagen kermis herriequote:Op zondag 28 juni 2009 22:32 schreef SwiffMeister het volgende:
Ah is onze kermis weer aan de gang. JoheiEen halve week lang een hoop gratis tyfusherrie in de achtertuin...
Filmpjequote:Op maandag 29 juni 2009 00:13 schreef Ace1 het volgende:
Dikke vechtpartij rond half 10 op piusplein.. 6 aso's gingen met elkaar op de vuist voor 3 gezusters.. stoelen en glazen naar elkaar gooien etcHeel het terras had z'n mond open hangen.. niet normaal was dat... niet veel later wemelde het van de politie..
hehe, dat wordt nog een leuke nacht voor jou dan =)quote:Op maandag 29 juni 2009 01:50 schreef VoreG het volgende:
Avond!
Weer een nachtje doortrekken, 8.45 tentamen en ik heb er nog niks voor gedaan...
Muziek, Bullit en koffie slepen mij er wel doorquote:Op maandag 29 juni 2009 02:05 schreef aardappel het volgende:
[..]
hehe, dat wordt nog een leuke nacht voor jou dan =)
quote:Op maandag 29 juni 2009 02:11 schreef aardappel het volgende:
Pfff, een waaier zou hier geen overbodige luxe zijn, wat een hitte zeg
Das waar, maar je hebt tenminste wel frisse lucht.quote:Op maandag 29 juni 2009 02:30 schreef aardappel het volgende:
Raam open heeft sowieso geen zin, buiten is het nog steeds wèèèèèrm
hier hetzelfde, alleen dan voor een ander vakquote:Op maandag 29 juni 2009 04:41 schreef VoreG het volgende:
Nog steeds niks aan Finance gedaan.. Had net zo goed kunnen gaan slapen..
Op de eerste foto: de tweede jongen rechts van het meisje die een foto aan het maken is met haar mobielquote:Op maandag 29 juni 2009 08:32 schreef VoreG het volgende:
En dat tentamen laat ik ook maar schieten.. werd toch niets..
Altijd wel mooi om foto's terug te zien van feestjes waar je bij was...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Try to spot me.
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Op de eerste foto: de tweede jongen rechts van het meisje die een foto aan het maken is met haar mobiel. Rechts op de foto dan hè, niet rechts gezien vanuit het meisje
.
op de eerste foto rechts naast die kerel rechta naast dat meisjequote:Op maandag 29 juni 2009 09:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op beide foto's heb ik een zelfde pose.
Die had ik al gezegd? Maar die was het nietquote:Op maandag 29 juni 2009 10:10 schreef styliste het volgende:
[..]
op de eerste foto rechts naast die kerel rechta naast dat meisje
nee naast die kerel weer.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die had ik al gezegd? Maar die was het niet.
Ja die bedoelde ik tochquote:
Volgens mij bedoelen we dezelfde ja haha!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:14 schreef styliste het volgende:
Of bedoelen we wel dezelfde?? Ik zit mobiel kan niet alles zien...
klopt, ik zat ook al te kijken naar mensen die op beide fotos staan.quote:
Ben je al bijna klaar voor de grote verhuizing?quote:
Uhu, al mijn spullen staan er al, moet alleen nog een nieuwe slaapbank kopen en daar neerzetten, en een nieuw bureau (een op maat gemaakt). En mijn vitrages zijn pas over 2 weken klaar. Maar dan is het in principe af. Dan alleen nog het internet regelen..quote:Op maandag 29 juni 2009 11:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben je al bijna klaar voor de grote verhuizing?
Ik las dat je al best wat spullen over had geplaatst
Oeee tof!quote:Op maandag 29 juni 2009 11:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Uhu, al mijn spullen staan er al, moet alleen nog een nieuwe slaapbank kopen en daar neerzetten, en een nieuw bureau (een op maat gemaakt). En mijn vitrages zijn pas over 2 weken klaar. Maar dan is het in principe af. Dan alleen nog het internet regelen..
En hoe gaat ie met jou? Lekker aan t genieten van de vakantie?
Ah oke! Ja, veel nieuw op te starten studentenhuizen of huizen die vrijwel helemaal leeg komen te staan, maar op de uni zie ik vaak alleen maar briefjes die betrekking hebben op huizen die dicht bij de uni staan (wij prefereren de stad).quote:Op maandag 29 juni 2009 11:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeee tof!
Ik zag nu op de UvT allemaal briefjes hangen met "huizen" i.p.v. kamers, haha.
Ja, gaat goedIk heb inderdaad vakantie. Deze week veel werken, maar volgende week wat minder (en dat ga ik ook even zo houden, haha)
Ja inderdaadquote:Op maandag 29 juni 2009 11:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ah oke! Ja, veel nieuw op te starten studentenhuizen of huizen die vrijwel helemaal leeg komen te staan, maar op de uni zie ik vaak alleen maar briefjes die betrekking hebben op huizen die dicht bij de uni staan (wij prefereren de stad).
Nu je het zegt jaquote:Op maandag 29 juni 2009 12:01 schreef aardappel het volgende:
goedemorge... aah kut, tis al weer middag
Ehm... Mijn armen/ellebogen liggen op mijn bureauquote:Op maandag 29 juni 2009 12:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Leunen jullie met je armen/ellebogen op je bureau als je typt of niet?
nee, ik zweef altijdquote:Op maandag 29 juni 2009 12:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Leunen jullie met je armen/ellebogen op je bureau als je typt of niet?
nee hoor, is juist erg rustgevendquote:Op maandag 29 juni 2009 12:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wordt je daar niet moe van op n gegeven moment? Lijkt me best irritant.
ik ook! tenzij ik heel druk bezig ben... dan hang ik helemaal over mijn bureau heen in opperste concentratie...quote:Op maandag 29 juni 2009 14:21 schreef toma het volgende:
ik leun altijd met de onderarm op de rand van m'n bureau en met m'n ellebogen steun ik op de leuning van m'n stoel
Nee? Waar moet ik er dan mee heen? Ben 'm hoe dan ook lang kwijt.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:01 schreef aardappel het volgende:
Je weet dat er gewoon 2 jaar fabrieksgarantie op je huidige telefoon zit he?
Naar de winkelquote:Op maandag 29 juni 2009 16:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee? Waar moet ik er dan mee heen? Ben 'm hoe dan ook lang kwijt.
Ik heb 'm niet in een winkel gekocht maar via de telefoon bij Hi ofzo. Kan ik dan terug naar een Hi shop in de stad bijvoorbeeld? Trouwens.. ik heb de doos nog en daarin zat een garantiebewijsje van samsung zelf geloof ik waarop stond dat ik maar een jaar garantie had. Geldt het dan nog, ook al zeggen zij zelf dat ze maar een jaar garantie geven?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:07 schreef aardappel het volgende:
[..]
Naar de winkel
Het is via Europees recht bepaald dat je minimaal 2 jaar garantie hebt:
http://www.consuwijzer.nl(...)ijke_garantietermijn
Hoe lang het gaat duren weet ik niet, twee weken ofzo?
zie je vanavond of morgen pas goed!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:40 schreef automatic_ het volgende:
Pfff! Zit ik echt heel de middag al buiten in de zon, fucking warm en ben ik verkleurd? Nee.
Of naja, amper
Ohquote:
Wat is dat toch met dat wit. Waarom draagt iedereen ineens wit :S ?quote:Op maandag 29 juni 2009 08:32 schreef VoreG het volgende:
En dat tentamen laat ik ook maar schieten.. werd toch niets..
Altijd wel mooi om foto's terug te zien van feestjes waar je bij was...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Try to spot me.
Wat voor solex heb je gereden?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:30 schreef theKiD het volgende:Weer terug vanuit de achterhoek
![]()
Solexrijden is gaaf!!!!![]()
Geen idee wat voor solex. Wel dat ie ontieglijk oud wasquote:Op maandag 29 juni 2009 18:19 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Wat voor solex heb je gereden?
Want solexrijden is saaibehalve solexracers dan... Maarja dat doe je alleen als je suicidaal bent...
ik ook, sterker, ik ga zo..quote:
Ik ga denk ik ook op mijn ligbed liggen met een boekquote:Op maandag 29 juni 2009 19:43 schreef aardappel het volgende:
[..]
ik ook, sterker, ik ga zo..
..in de tuin zitten bij mijn ouders =)
Whoeiiiquote:
Nog niks, we hebben alleen even gekeken voor een bankje of slaapbankje..quote:Op maandag 29 juni 2009 21:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Whoeiii
Wat heb je gekocht?
& wanneer is de housewarming party?
Oooo okequote:Op maandag 29 juni 2009 21:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nog niks, we hebben alleen even gekeken voor een bankje of slaapbankje... Nog even over nadenken wat het wordt. En pfft het huis is nog lang niet klaar, dus vraag me dat na de zomer nog maar eens haha
.
ventilatoren zijn voor watjesquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:08 schreef aardappel het volgende:
maarrrrrrrr, ik heb nu een ventilator!
Van onder de toonbank, maar dan krijg je wel Jaeger of Euroshopperquote:
Ik weet niet waar jij mist ziet, maar hier in tilburg toch niet hoor.. Mss moet je de ramen eens lappen..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:16 schreef Crazy-M het volgende:
Goede ochtend![]()
en beginnen de dag weer met mist
Ehm hier hangt gewoon mist hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij mist ziet, maar hier in tilburg toch niet hoor.. Mss moet je de ramen eens lappen..
Errug warm! En super gaaf!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:15 schreef theKiD het volgende:
Hoe was graspop Vampje?
Ik gaat trouwens zo maar eens proberen te slapen, over 4 uur gaat de wekker weer![]()
Hier nog 1quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:26 schreef toma het volgende:
vreselijk slecht geslapen vannacht
Veel te warm!
je gaat verkleed als het logo van feestbeest.nlquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:43 schreef VoreG het volgende:
Outfit voor Sensation is besteld, wordt een mooi feestje!
[ afbeelding ]
doe mij ook maar brengenquote:
ehm, vanavond wel ff langs brengenquote:
Dat wordt idd een probleem ...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik denk dat het al gesmolten is voor jullie elkaar halverwege tegenkomen![]()
En ik wil ook!
Slim!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:03 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik zat te denken.. als ik mijn sheets nou plastificeer, dan kan ik morgen de hele dag in het zwembad gaan liggen en leren.
whahaaha sllim bedachtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:03 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik zat te denken.. als ik mijn sheets nou plastificeer, dan kan ik morgen de hele dag in het zwembad gaan liggen en leren.
Ik kan ook gewoon buiten zitten hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:55 schreef theKiD het volgende:
Ben ik de dan de enige die buiten niks op zijn laptop kan zien? Dan is alles veel te licht..
Ik zie dan ook nietsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:55 schreef theKiD het volgende:
Ben ik de dan de enige die buiten niks op zijn laptop kan zien? Dan is alles veel te licht..
Hmm... Mja, als ik in onze tent zit (jaja, wij hebben een tentquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:10 schreef Guard het volgende:
gaat prima hier
combi: goede parasol en goed lcd scherm gok ik...
ik ook niet maar met parasol en mijn scherm op het meeste licht wel!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:55 schreef theKiD het volgende:
Wij hebben een grote partytent (en dan niet een normale witte, maar een dikkere etc.) & daar is het vrij koelquote:
Koop een Siemens A52. Die doet bij mij al ruim 5 jaar dienstquote:Op maandag 29 juni 2009 15:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken, iemand tips? Ik heb me er nog niet in verdiept want 't komt onverwacht.
Mijn mobiel is gister stuk gegaan (veer van het schuifmechanisme vloog er ineens af en zit nu ergens in de telefoon maar ik kan er niet bij, zucht). Nou kwamen we erachter dat pa's abbo allang is afgelopen en met verlenging kan je meestal een nieuw toestel gratis/goedkoop (en anders stapt ie toch van debitel naar kpn, dan krijg je sowieso gratis toestel geloof ik).
Dus mijn plannetje: ik nieuw telefoon want hij gebruikt toch al jaren die oude fijne nokia's waar iederen carkits voor heeft. En dan neem ik mooi sim only.
Maar nu nog een fatsoenlijk toestel dat hopelijk langer meegaat dan een jaar en een paar maanden. Denk dat nokia dan het best is of niet?
Ik wil ook mijn zwembadje opzettenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Zwemmen. Alleen ik zit propvol van ijs met verse aardbeien dus nog even wachten
.
Pff, ik hoef gelukkig niks op te zetten met deze hittequote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wil ook mijn zwembadje opzetten
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:19 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Wat voor solex heb je gereden?
Want solexrijden is saaibehalve solexracers dan... Maarja dat doe je alleen als je suicidaal bent...
Maar eerlijk = eerlijk, MEESTAL zijn het de 16/17 jarige jongetjes, die denken dat ze stoer en goed kunnen rijden op hun brommert.. DUS worden de brommers "in t algemeen" over 1 kam geschoren. toegegeven, niet goed, maar t gebeurt wel degelijk zoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:34 schreef SwiffMeister het volgende:
GVD, ben net bijna aangereden op de rotonde op de baron van voorst tot voorst weg door een automobilist die geen richting aan gaf en gewoon doorstampte...
Parkeerde bijna mn brommer op zijn bijrijdersstoel.
Gisterenmorgen rond half 8 in de mist op de op de ventweg van de Goirleseweg bijna aangereden door een auto die het overbodig vond om voor haaientanden te stoppen als er een brommer langs komt. Die knaap deed net oftie mij niet had gezien, maar dat is met de verlichting op mijn brommer zo ongeveer onmogelijk, want ik voer een mistlamp van een vrachtwagen als koplamp.
En dan zeuren over bromfietsers... Dat ze gewoon zelf eens uit hun doppen kijken... En dat geldt ook voor fietsers die niet achterom kijken voor ze ineens iemand anders in gaan halen op een smal fietspad. Kijk eerst eens of je zelf niet wordt ingehaald!
Ik denk een 3800 met vierkante koplamp.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Solex!![]()
Weet je dan wat voor solex het is/was?
Daarom heb ik er een met een extra rij ledjes achter mn scherm =Dquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:55 schreef theKiD het volgende:
Hehe, dat scheelt iddquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Pff, ik hoef gelukkig niks op te zetten met deze hitte.
ik zit binnen. Anders word ik zeiknat van de tuinsproeierquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:24 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik zit ook buiten hoor, maar wel op ons overkapte terras in de schaduwWel gewoon alleen in zwembroek en slippers, anders is het nog te warm.
Lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:25 schreef toma het volgende:
[..]
ik zit binnen. Anders word ik zeiknat van de tuinsproeier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |