quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, dankje
Ik snap er echt steeds maar niks van
Senk youquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
zo heb je meer plaats nijns
Hangt enigszins van de context af. In mijn vakgebied (elektro) is het vaak iets als "verstoord".quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:56 schreef Frutsel het volgende:
wat betekent het Engelse woord "biased" ?
iets als bevooroordeeld ofzo?
graag gedaanquote:
Denk dat je gelijk hebtquote:
in dit geval kun je het het beste vertalen met bevooroordeeld of beïnvloedquote:
whehe het was al geluktquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
zo heb je meer plaats nijns
shit klopt had ik niet gezienquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehe het was al gelukt
en nu is de quote bij haar nog klikbaar, zoals jij hem maakt niet
Pffff ik wil naar huis
Bij een van mn vorige werkgevers hadden we een eigen tuin met bankjes enzoquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:02 schreef DaMart het volgende:
Best tof, intern overleg buiten op het terras.
Nou, ik vind het prima voor een beginnerquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er staat alleen nog een /b teveel
(of een b te weinig)
Goed he?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehe het was al gelukt
en nu is de quote bij haar nog klikbaar, zoals jij hem maakt niet
Pffff ik wil naar huis
Dat doen ze hier nou nooit..quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:02 schreef DaMart het volgende:
bij ons ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij een van mn vorige werkgevers hadden we een eigen tuin met bankjes enzo
Goed van jou, ik ben trotsquote:
Ja maar daar kan ik niet zittenquote:
zoiets dacht ik al, al snap ik nog niet wat er nu precies gezegd wordt in die zin en of dat gunstig is of nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
in dit geval kun je het het beste vertalen met bevooroordeeld of beïnvloed.
nee, het wil zeggen dat de beste man in kwestie niet objectief was, dus beinvloed door zijn tweede taak als weet ik het wat voor mongool in wat voor eikelige stichting tegen piraterij.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zoiets dacht ik al, al snap ik nog niet wat er nu precies gezegd wordt in die zin en of dat gunstig is of niet
Dat er volgens de zweedse rechtbank geen hoger beroep mogelijk is om de beslissing van die rechtbank te betwisten dat Pirate Bay bevooroordeeld wasquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zoiets dacht ik al, al snap ik nog niet wat er nu precies gezegd wordt in die zin en of dat gunstig is of niet
waar lees jij in die ene zin over een nevenfunctie?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, het wil zeggen dat de beste man in kwestie niet objectief was, dus beinvloed door zijn tweede taak als weet ik het wat voor mongool in wat voor eikelige stichting tegen piraterij.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goed van jou, ik ben trots
haal nou ff die [/b] weg, dan zeurt niemand meer
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:14 schreef Nijns het volgende:
[..]LL is trots op mij
(doet ie het zo?)
Met een pot bier erbijquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:02 schreef DaMart het volgende:
Dat ze er niet achter kunnen komen of de rechter die TPB heeft veroordeeld nou partijdig was of niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Was een tijd terug in het nieuws. Stond op de FP.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar lees jij in die ene zin over een nevenfunctie?
Aartiquote:
ik lees toch echt wat andersquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ze er niet achter kunnen komen of de rechter die TPB heeft veroordeeld nou partijdig was of niet.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:21 schreef MPG het volgende:
En ja, bovenstaande had ook in een OAiaanse Multiquote gekund.
Ik las verkeerd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik lees toch echt wat anders
als ik dit zou binnenkrijgen zou ik lezen dat er geen appeal mogelijk is (hoger beroep dus)
Ssssttt... Niet zo hardquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
jij doet dat expres niet om je post-aantal omhoog te krijgen!
zeg ik tochquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik las verkeerd.
Er staat dat de Zweedse rechtbank stelt dat de uitspraak over het al dan niet partijdig zijn van die rechter niet meer betwist kan worden in een hoger beroep. Oftewel, De uitspraak die nu komt is bindend.
kan je welquote:
Dat weet ik gewoon als uberl33t nerd zijnde.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar lees jij in die ene zin over een nevenfunctie?
quote:
graagquote:
Sorryquote:
Lekkerquote:
dan doen we de buitenverlichting aanquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan is het dus donker<
[..]
graag
dat is ook het punt niet in onze "discussie"quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
stond ergens in een artikel dat die rechter bij zo'n stichting als brein was als adviseur ofzo
sollyquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is ook het punt niet in onze "discussie"
Die is wrs dan al aanquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan doen we de buitenverlichting aan
Het ging om de zin die fruts gepost had.. hij kwam er even niet wijs uit..quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die is wrs dan al aan
[..]
Het ging om de zin die fruts gepost had.. hij kwam er even niet wijs uit..
die zelfde zin zal wel uit een van de artikels waar jij naar verwijst komen
en die verlichting maakt het helaas niet zonnigerquote:
Nou, in sommige situaties dan misschien. Maar ik kan bijvoorbeeld in het Pools 42 verschillende uitdrukkingen vinden voor situaties waar je in het Engels allemaal "You know" zou gebruiken. In het Nederlands heb je er ook veel, hoewel minder dan 42:quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:05 schreef Ladylike het volgende:
Trouwens, ik vind de Engelse taal beter dan het Nederlands
Ze hebben meer woorden met verschillende nuances erin zodat je voor iedere aparte situatie wel een ander woord hebt
Dat heb je als je veel Engelstalige vakliteratuur hebtquote:Ik heb echt vaak dat ik een woord wel in het engels weet, maar dan gewoon het nederlandse woord ervoor niet weet..![]()
is ook niks van gezegd dat het overleg in de zon gebeurdequote:Op donderdag 25 juni 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en die verlichting maakt het helaas niet zonniger
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ze er niet achter kunnen komen of de rechter die TPB heeft veroordeeld nou partijdig was of niet.
Euh?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, het wil zeggen dat de beste man in kwestie niet objectief was, dus beinvloed door zijn tweede taak als weet ik het wat voor mongool in wat voor eikelige stichting tegen piraterij.
ow,maargoed dat ik deze keer eerst doorlas voor ik al antwoord gafquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik las verkeerd.
Er staat dat de Zweedse rechtbank stelt dat de uitspraak over het al dan niet partijdig zijn van die rechter niet meer betwist kan worden in een hoger beroep. Oftewel, De uitspraak die nu komt is bindend.
Ik voel me genegeerdquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Euh?
[..]
ow,maargoed dat ik deze keer eerst doorlas voor ik al antwoord gaf
ik ookquote:
je buikquote:
HALLO LL! HOE IS HET?!quote:
quote:
GOED!!!quote:
Hoef geen koffie meer met de hitte hierquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
* GF gaat maar een bakkie koffie drinken
dat vergeten ze meestalquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoef geen koffie meer met de hitte hier. Volgens mij is het nu ~28 graden.
Ze zullen er ook niets aan doen. Heb al gevonden dat je met 30+ meer pauzes mag nemen en korter mag werken (arbo enzo).
Vermoeden waar het zit heb ik wel; ze hadden hier eerst 2 ruimtes gescheiden met een wand, afgesloten met een deur. Deze is eruit gesloopt, waardoor het volume qua vloeroppervlak nu veel hoger is.
Daar is de airco niet op aangepast, waardoor de airco nu eigenlijk teveel vloeroppervlak moet koelen.
Je weet hoe je het goed kunt makenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow... typische vrouw ben je toch ook
tis nooit goed![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je weet hoe je het goed kunt maken
Ik?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je weet hoe je het goed kunt maken
Bijvoorbeeldquote:
Het ging nu over mijquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik?
Jij hebt nog heul wat goed te maken, dit streep je er maar tegen weg
baccara's zekerquote:
Bijvoorbeeldquote:
quote:
Pff, de eerste mensen van de reeks ontslagen die is geweest, hadden vandaag hun laatste dag. Toch best wel lastig zoquote:
je neemt dus eerst je vakantiedagen nog opquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Pff, de eerste mensen van de reeks ontslagen die is geweest, hadden vandaag hun laatste dag. Toch best wel lastig zowetende dat ik nog even moet maar straks ook weg moet..
marcquote:
ja, tuurlijk. die anderen hebben, naar mijn mening, regelingen getroffen waar je niets aan overhoudt, omdat ze hier zo snel mogelijk weg wilden..quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je neemt dus eerst je vakantiedagen nog op
succesquote:
als ik er aan denkquote:
Je hebt het gejat van Indah!quote:
beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:
Beter gewoon hallo zeggen als je niks beters weet te verzinnen, dan jattenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
beter goed gejat dan slecht verzonnen
ok zal de volgende keer wel badedas zeggenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Beter gewoon hallo zeggen als je niks beters weet te verzinnen, dan jatten
Nu heb ik dat liedje in mn hoofdquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ok zal de volgende keer wel badedas zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |