quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:14 schreef Nijns het volgende:
[..]LL is trots op mij
(doet ie het zo?)
Met een pot bier erbijquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:02 schreef DaMart het volgende:
Best tof, intern overleg buiten op het terras.
Dat ze er niet achter kunnen komen of de rechter die TPB heeft veroordeeld nou partijdig was of niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zoiets dacht ik al, al snap ik nog niet wat er nu precies gezegd wordt in die zin en of dat gunstig is of niet
Was een tijd terug in het nieuws. Stond op de FP.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar lees jij in die ene zin over een nevenfunctie?
Aartiquote:
ik lees toch echt wat andersquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ze er niet achter kunnen komen of de rechter die TPB heeft veroordeeld nou partijdig was of niet.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:21 schreef MPG het volgende:
En ja, bovenstaande had ook in een OAiaanse Multiquote gekund.
Ik las verkeerd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik lees toch echt wat anders
als ik dit zou binnenkrijgen zou ik lezen dat er geen appeal mogelijk is (hoger beroep dus)
Ssssttt... Niet zo hardquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
jij doet dat expres niet om je post-aantal omhoog te krijgen!
zeg ik tochquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik las verkeerd.
Er staat dat de Zweedse rechtbank stelt dat de uitspraak over het al dan niet partijdig zijn van die rechter niet meer betwist kan worden in een hoger beroep. Oftewel, De uitspraak die nu komt is bindend.
kan je welquote:
Dat weet ik gewoon als uberl33t nerd zijnde.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar lees jij in die ene zin over een nevenfunctie?
quote:
graagquote:
Sorryquote:
Lekkerquote:
dan doen we de buitenverlichting aanquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan is het dus donker<
[..]
graag
dat is ook het punt niet in onze "discussie"quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
stond ergens in een artikel dat die rechter bij zo'n stichting als brein was als adviseur ofzo
sollyquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is ook het punt niet in onze "discussie"
Die is wrs dan al aanquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan doen we de buitenverlichting aan
Het ging om de zin die fruts gepost had.. hij kwam er even niet wijs uit..quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die is wrs dan al aan
[..]
Het ging om de zin die fruts gepost had.. hij kwam er even niet wijs uit..
die zelfde zin zal wel uit een van de artikels waar jij naar verwijst komen
en die verlichting maakt het helaas niet zonnigerquote:
Nou, in sommige situaties dan misschien. Maar ik kan bijvoorbeeld in het Pools 42 verschillende uitdrukkingen vinden voor situaties waar je in het Engels allemaal "You know" zou gebruiken. In het Nederlands heb je er ook veel, hoewel minder dan 42:quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:05 schreef Ladylike het volgende:
Trouwens, ik vind de Engelse taal beter dan het Nederlands
Ze hebben meer woorden met verschillende nuances erin zodat je voor iedere aparte situatie wel een ander woord hebt
Dat heb je als je veel Engelstalige vakliteratuur hebtquote:Ik heb echt vaak dat ik een woord wel in het engels weet, maar dan gewoon het nederlandse woord ervoor niet weet..![]()
is ook niks van gezegd dat het overleg in de zon gebeurdequote:Op donderdag 25 juni 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en die verlichting maakt het helaas niet zonniger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |