quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ze er niet achter kunnen komen of de rechter die TPB heeft veroordeeld nou partijdig was of niet.
Euh?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, het wil zeggen dat de beste man in kwestie niet objectief was, dus beinvloed door zijn tweede taak als weet ik het wat voor mongool in wat voor eikelige stichting tegen piraterij.
ow,maargoed dat ik deze keer eerst doorlas voor ik al antwoord gafquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik las verkeerd.
Er staat dat de Zweedse rechtbank stelt dat de uitspraak over het al dan niet partijdig zijn van die rechter niet meer betwist kan worden in een hoger beroep. Oftewel, De uitspraak die nu komt is bindend.
Ik voel me genegeerdquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Euh?
[..]
ow,maargoed dat ik deze keer eerst doorlas voor ik al antwoord gaf
ik ookquote:
je buikquote:
HALLO LL! HOE IS HET?!quote:
quote:
GOED!!!quote:
Hoef geen koffie meer met de hitte hierquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
* GF gaat maar een bakkie koffie drinken
dat vergeten ze meestalquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoef geen koffie meer met de hitte hier. Volgens mij is het nu ~28 graden.
Ze zullen er ook niets aan doen. Heb al gevonden dat je met 30+ meer pauzes mag nemen en korter mag werken (arbo enzo).
Vermoeden waar het zit heb ik wel; ze hadden hier eerst 2 ruimtes gescheiden met een wand, afgesloten met een deur. Deze is eruit gesloopt, waardoor het volume qua vloeroppervlak nu veel hoger is.
Daar is de airco niet op aangepast, waardoor de airco nu eigenlijk teveel vloeroppervlak moet koelen.
Je weet hoe je het goed kunt makenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow... typische vrouw ben je toch ook
tis nooit goed![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je weet hoe je het goed kunt maken
Ik?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je weet hoe je het goed kunt maken
Bijvoorbeeldquote:
Het ging nu over mijquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik?
Jij hebt nog heul wat goed te maken, dit streep je er maar tegen weg
baccara's zekerquote:
Bijvoorbeeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |