quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:37 schreef Oksel het volgende:
Zal ik jullie eens beetje jaloers maken?
Ik lig nu op een kleedje, in de schaduw (28 graden Celcius hier), in het gras.. bij de tennisclub, naast mijn vriendinnetje.. met 2 kilo aardbeien en een kilo kersen..Om half 6 1,5 uur tennis spelen.
En waarom geen linkje in de lapo naar het nieuwe topic..??quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:59 schreef cyclechick het volgende:
heeeyy hier istie! waarom staat deze niet onder het kopje wielrennen?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:02 schreef ursel het volgende:
[..]
En waarom geen linkje in de lapo naar het nieuwe topic..??
Zeker omdat meneer met zijn luie reet in de zon ligt zeker??
Geen afbeelding weerbericht, dat kan iedereen wel vinden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef Tommeke het volgende:
Zal ik dan ook maar een foto van mezelf in Caisse outfit doen?
[ afbeelding ]
Hoewel deze ook vet is:
[ afbeelding ]
Misschien is het handig dat iedereen z'n foto verkleind naar 120x120? Is makkelijk te doen met paint en dat scheelt mij klauwen vol werk
Ik denk dat 120x120 ook wel een mooi formaat is, een Usericon is 60x60 volgens mij, dat houdt de leesbaarheid ook wat in stand.
Heeft iemand nog suggesties wat er in moet?
Misschien een afbeelding van TT 704 met het weer ofzo
200x200 is wel erg klein, als het wat groter mag heb ik wel een selectie:quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:29 schreef Tommeke het volgende:
Hop hop! Naar de andere
Als iedereen die met z'n bakkes in de OP wil een plaatje maakt van 200x200 kan ik er morgen iets van brouwen want vanavond ga ik wijntjes drinken (en ja: ik heb al wat bewogen dus het mag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |