Ik bel de knokploeg wel eem.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:20 schreef Koewam het volgende:
[..]
Als het goed is ben ik snel weer beter
Geloofwaardigheid -1quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:17 schreef Koewam het volgende:
Ik heb trouwens afgelopen donderdag wel met iemand gezoend (weet niet wie het was, geen contactgegevens), maar ik vermoed dat ik het daar van heb gehad. (was latino-afkomst)
Amsterdam. Maar logeer nu tijdelijk bij m'n ouders in Rotterdam (zuid)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:24 schreef Merkie het volgende:
Woon je toevallig in Capelle aan den IJssel?
pics van je tamiflu met op de achtergrond een briefje met fokquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:26 schreef Koewam het volgende:
[..]
Amsterdam. Maar logeer nu tijdelijk bij m'n ouders in Rotterdam (zuid)
Ik heb geen bewijs, moet je maar even langskomen om te checken
Ja nu durf ik dus me huis niet meer uitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:24 schreef Merkie het volgende:
Woon je toevallig in Capelle aan den IJssel?
Niet echt puf voor momenteel, amar zal een dezer dagen wel ff kijkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
pics van je tamiflu met op de achtergrond een briefje met fok
Ik geloof je wel hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:26 schreef Koewam het volgende:
[..]
Amsterdam. Maar logeer nu tijdelijk bij m'n ouders in Rotterdam (zuid)
Ik heb geen bewijs, moet je maar even langskomen om te checken
Ik vind je over het algemeen een vervelende, zure user, maar ik moest lachen om dit woord.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:
griepmelaatsen
Rly? Dan lees je erg weinig van mijn hand gok ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:32 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind je over het algemeen een vervelende, zure user
quote:Die zei dat ik een griep had, wat ze wel raar vond aangezien ik best jong en gezond ben, dus wilde ze voor de zekerheid testen op H1N1
Fora.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:36 schreef Draganta het volgende:
[..]hoax dus
plus dat deel met de latino chick...![]()
heb je niks beters te doen als zo'n domme verhalen te verzinnen op forums?
Van het hele verhaal is dat het meest geloofwaardig.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:36 schreef Draganta het volgende:
[..]hoax dus
Was geen chick maar een jongenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:36 schreef Draganta het volgende:
[..]hoax dus
Ja want jonge mensen krijgen geen griep natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:17 schreef Koewam het volgende:
Die zei dat ik een griep had, wat ze wel raar vond aangezien ik best jong en gezond ben,
Dit is geen Nederlands. En ik heb het niet over "forums".quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:36 schreef Draganta het volgende:
[..]
Midden in de zomerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:42 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Ja want jonge mensen krijgen geen griep natuurlijk
Zo'n? Het is ZULKE.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:36 schreef Draganta het volgende:
[..]hoax dus
Nee hoor: H1N1 Flu Worldwide Outbreak #14quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:35 schreef FL_Freak het volgende:
eerste FOK! geval van varkensgriepDAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!1!!!
Is dat niet banwaardig trouwens? Verkapte doodsverwensing toch?quote:Op maandag 29 juni 2009 06:09 schreef EchteGooischeSchooier het volgende:
[..]
Zijn die ookal dood dan?
Don't ask me, ik ben geen mod noch heb ik een pimp abbo.quote:Op maandag 29 juni 2009 07:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Is dat niet banwaardig trouwens? Verkapte doodsverwensing toch?
Dat maakt twee van onsquote:Op maandag 29 juni 2009 09:16 schreef EchteGooischeSchooier het volgende:
[..]
Don't ask me, ik ben geen mod noch heb ik een pimp abbo.
Heb je niet genoeg aan de subsidie die je voor Goeroe krijgt?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:19 schreef Isegrim het volgende:
Hoe lang duurt die varkensgriep? Want je moet wel op ons feestje komen.Tenzij je tegen die tijd nog besmettelijk bent natuurlijk.
Dat is wel nederlands, bij zulke woorden als aquarium en gymnasium mag je ook een S erachter zetten als meervoud. Dus leer eerst Nederlands voordat je anderen gaat beschuldigen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit is geen Nederlands. En ik heb het niet over "forums".
Daar heb ik het niet over. "Zo'n domme verhalen" is geen Nederlands. Zo'n = "zo een", het lidwoord "een" wordt gevolgd door enkelvoud.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:51 schreef Draganta het volgende:
[..]
Dat is wel nederlands, bij zulke woorden als aquarium en gymnasium mag je ook een S erachter zetten als meervoud. Dus leer eerst Nederlands voordat je anderen gaat beschuldigen.
volgens mij is dat vlaams "zo'n domme verhalen, zo'n domme mensen" etc. ik hoor het die vlamingen wel vaker zeggen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. "Zo'n domme verhalen" is geen Nederlands. Zo'n = "zo een", het lidwoord "een" wordt gevolgd door enkelvoud.
Zo'n dom verhaal. Zulke domme verhalen. Niet zo'n domme verhalen. Vanaf nu nooit meer fout doen.
Het is fout.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:08 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
volgens mij is dat vlaams "zo'n domme verhalen, zo'n domme mensen" etc. ik hoor het die vlamingen wel vaker zeggen.
precies, forums mag, net als musea/museums.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:51 schreef Draganta het volgende:
[..]
Dat is wel nederlands, bij zulke woorden als aquarium en gymnasium mag je ook een S erachter zetten als meervoud. Dus leer eerst Nederlands voordat je anderen gaat beschuldigen.
Jammer dat veel mensen musea's zeggenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:55 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
precies, forums mag, net als musea/museums.
Er is niemand die zei het dat het niet mocht.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:55 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
precies, forums mag, net als musea/museums.
Da's het protocol. "Verdachten" mogen niet naar de praktijk komen ivm besmettingsgevaar. Duh !quote:Op woensdag 24 juni 2009 02:56 schreef Terpentin07 het volgende:
Sinds wanneer komt een huisarts 's avonds langs voor een griepje?
quote:
Waarschuwingen voor bijwerkingen Tamiflu en Relenzaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:17 schreef Koewam het volgende:
Ik heb die zondag al wel Tamiflu gehad maar voel me nog steeds hondsberoerd.
M'n moeder en m'n vader hebben al preventieve medicijnen gehad en worden nog gemonitord.
Moeders waren ze vergeten, die zat nog in het bezemhokquote:Op zondag 26 juli 2009 08:35 schreef Pheno het volgende:
De vraag die mij mij dwaalt: wat doet zijn moeder in de tussentijd? TS fokt, vader kijkt TV. MAAR WAT DOET MOEDER!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |