Is dat niet banwaardig trouwens? Verkapte doodsverwensing toch?quote:Op maandag 29 juni 2009 06:09 schreef EchteGooischeSchooier het volgende:
[..]
Zijn die ookal dood dan?
Don't ask me, ik ben geen mod noch heb ik een pimp abbo.quote:Op maandag 29 juni 2009 07:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Is dat niet banwaardig trouwens? Verkapte doodsverwensing toch?
Dat maakt twee van onsquote:Op maandag 29 juni 2009 09:16 schreef EchteGooischeSchooier het volgende:
[..]
Don't ask me, ik ben geen mod noch heb ik een pimp abbo.
Heb je niet genoeg aan de subsidie die je voor Goeroe krijgt?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:19 schreef Isegrim het volgende:
Hoe lang duurt die varkensgriep? Want je moet wel op ons feestje komen.Tenzij je tegen die tijd nog besmettelijk bent natuurlijk.
Dat is wel nederlands, bij zulke woorden als aquarium en gymnasium mag je ook een S erachter zetten als meervoud. Dus leer eerst Nederlands voordat je anderen gaat beschuldigen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit is geen Nederlands. En ik heb het niet over "forums".
Daar heb ik het niet over. "Zo'n domme verhalen" is geen Nederlands. Zo'n = "zo een", het lidwoord "een" wordt gevolgd door enkelvoud.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:51 schreef Draganta het volgende:
[..]
Dat is wel nederlands, bij zulke woorden als aquarium en gymnasium mag je ook een S erachter zetten als meervoud. Dus leer eerst Nederlands voordat je anderen gaat beschuldigen.
volgens mij is dat vlaams "zo'n domme verhalen, zo'n domme mensen" etc. ik hoor het die vlamingen wel vaker zeggen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. "Zo'n domme verhalen" is geen Nederlands. Zo'n = "zo een", het lidwoord "een" wordt gevolgd door enkelvoud.
Zo'n dom verhaal. Zulke domme verhalen. Niet zo'n domme verhalen. Vanaf nu nooit meer fout doen.
Het is fout.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:08 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
volgens mij is dat vlaams "zo'n domme verhalen, zo'n domme mensen" etc. ik hoor het die vlamingen wel vaker zeggen.
precies, forums mag, net als musea/museums.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:51 schreef Draganta het volgende:
[..]
Dat is wel nederlands, bij zulke woorden als aquarium en gymnasium mag je ook een S erachter zetten als meervoud. Dus leer eerst Nederlands voordat je anderen gaat beschuldigen.
Jammer dat veel mensen musea's zeggenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:55 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
precies, forums mag, net als musea/museums.
Er is niemand die zei het dat het niet mocht.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:55 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
precies, forums mag, net als musea/museums.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |