Dat dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben nogal van het binnen slurpen van discografieën, dus dan schiet het lekker op
Dat gaat opgelost worden, mits de producers/redactie het ook daadwerkelijk aanpassen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
ALs iemand invalt dat dan zijn foto in beeld komt ipv de normale presentator.
Mja, da's meer radio-techniek. Lastig dus...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En niet te vergeten de playlist tijdens live-uitzendingen.
Dat wilde ik graag doen, maar zo'n site moet gewoon ook daarop te bekijken zijn (helaas).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:23 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Kan je IE6 gewoon niet negeren (bijv. een balk dat je moet updaten voor IE6)?
Mwah, dat valt toch best mee? Het is mij iig nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kunnen kiezen tussen templates op basis van kleur gebruik.
de site oogt vaak amateuristisch qua indeling , te veel op 1 pagina gepropt (zie bv nieuwspagina)
dan mag hetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nieuwsgroepen, torrenz , cds omzetten en dat al een jaar of 12
Waarom blijf je überhaupt hangen in IE6quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat opgelost worden, mits de producers/redactie het ook daadwerkelijk aanpassen natuurlijk.
[..]
Mja, da's meer radio-techniek. Lastig dus...
[..]
Dat wilde ik graag doen, maar zo'n site moet gewoon ook daarop te bekijken zijn (helaas).
[..]
Mwah, dat valt toch best mee? Het is mij iig nog niet opgevallen.
http://www.3fm.nl/page/3fm_nieuwsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat opgelost worden, mits de producers/redactie het ook daadwerkelijk aanpassen natuurlijk.
[..]
Mja, da's meer radio-techniek. Lastig dus...
[..]
Dat wilde ik graag doen, maar zo'n site moet gewoon ook daarop te bekijken zijn (helaas).
[..]
Mwah, dat valt toch best mee? Het is mij iig nog niet opgevallen.
Yup, dat zijn teveel linkjes. Daar mogen om te beginnen al wat data bij vermeld wordenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_nieuws
hoeveel nieuws kun je op 1 pagina zien zonder iets van de inhoud te zien.
't Zijn vooral grote bedrijven die blijven hangen, omdat hun intranet-pagina's zijn gemaakt voor IE6 en niet werken in hogere browsers.... en ze willen niet het geld uitgeven om ze compatible te maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom blijf je überhaupt hangen in IE6
Klopt, maar dat gaat dan ook helemaal anders worden. Komt goed!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, dat zijn teveel linkjes. Daar mogen om te beginnen al wat data bij vermeld worden.
Nice; vast beter dan dit dusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gaat dan ook helemaal anders worden. Komt goed!
ik weet niet, maar gaan jullie echt een heule nieuwe site, of alleen wat veranderenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gaat dan ook helemaal anders worden. Komt goed!
En nee, ik kan geen previews geven. Over een paar maanden zie je 't resultaat.
Heb jij een livestream of gewoon via V-radio?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:38 schreef Sirolf het volgende:
De winnaar van de Radiobitches Award voor Beste Nieuwslezer is... Fleur Wallenburg!
Regio Bitch: Evelien de Bruijn (RTV Utrecht)
Er komt een volledig nieuwe site.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik weet niet, maar gaan jullie echt een heule nieuwe site, of alleen wat veranderen![]()
Zo'n pinkpop 09 site is nl wel te doen
Via V-Radio. Enkel audio dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heb jij een livestream of gewoon via V-radio?
En de programma informatie mag wat meer geordent, maar das iets persoonlijksquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ow en de knop webcam wat meer groter en dat soort shizzle
WOEI! (voor beiden)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:38 schreef Sirolf het volgende:
De winnaar van de Radiobitches Award voor Beste Nieuwslezer is... Fleur Wallenburg!
Regio Bitch: Evelien de Bruijn (RTV Utrecht)
okquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er komt een volledig nieuwe site.
Dus een nieuw design, nieuwe indeling, nieuwe functionaliteiten, enz.
wij zijn als bedrijf ook pas vorige week op IE 7 overgestapt, echt belachelijk hoeveel site matig werken als je IE6 hebt. zelfs fok straft je dan af.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Zijn vooral grote bedrijven die blijven hangen, omdat hun intranet-pagina's zijn gemaakt voor IE6 en niet werken in hogere browsers.... en ze willen niet het geld uitgeven om ze compatible te maken.
Daarom is er ook een overduidelijke IE6-piek tussen 9 en 17 uur. 's Avonds en in het weekend zakt dat percentage heel erg in.
Nou, Tessel staat vreemd genoeg tussen Aanstormend Talent ipv Backstage Bitch.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:44 schreef Sirolf het volgende:
Beste Backstage Bitch: Kimberly van der Berkt
Geen award voor Tessel dus.
Annemieke verdient het nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
WOEI! (voor beiden)
Nou Annemieke nog even als Beste Presentatrice, Kristel als Aanstormend Talent en 3FM als beste station en ik ben helemaal blij
Mja, 't is wel degelijk zo dat ik de pagina in IE 6 niet pixel-precies ga uitvoeren. Dat kost gewoon veel te veel werk. Maar 't moet wel een beetje mooi en leesbaar blijven.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wij zijn als bedrijf ook pas vorige week op IE 7 overgestapt, echt belachelijk hoeveel site matig werken als je IE6 hebt. zelfs fok straft je dan af.
Ah, dan zit ik niet op te letten. Die nominaties hebben ze ook van de site af gehaald (prutsers!).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, Tessel staat vreemd genoeg tussen Aanstormend Talent ipv Backstage Bitch.
Mwah, vind dat ze het wel aardig doet.quote:
Uh-huh, zeker wel.quote:Kristel wel
Pardon? Vind jij een van de andere twee kandidaten, BNR Nieuwsradio of 100%NL, beter dan?quote:en 3fm als beste station verdient het ook niet.
Nee hoor: http://www.radiobitches.nl/nieuws/205/quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dan zit ik niet op te letten. Die nominaties hebben ze ook van de site af gehaald (prutsers!).
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Annemieke verdient het niet
Kristel wel
en 3fm als beste station verdient het ook niet.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:48 schreef Sirolf het volgende:
Aanstormend Talent: Tessel van der Lugt, 3FM
Vreemd, want sinds wanneer maakt die radio? Alleen wat sidekicken bij Eddy Zoey...
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad, 'k vind dat geen aanstormend talent tonen. Kristel is daar veel harder mee bezig. GROM!
Nee, alle 3 verdienen het nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Pardon? Vind jij een van de andere twee kandidaten, BNR Nieuwsradio of 100%NL, beter dan?
Ieder zo zijn mening. Ik vind 3FM een prettig station. Veel afwisseling en ja, daardoor zit er ook genoeg tussen wat niet bij mijn smaak aan sluit maar goed, dat vind ik niet erg.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee, alle 3 verdienen het niet
radio 538quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:53 schreef Sirolf het volgende:
Even een overzichtje:
Radiobitches Awards winnaars:
Beste Regiobitch: Evelien de Bruijn (RTV Utrecht)
Beste Nieuwslezeres: Fleur Wallenburg (3FM / NOS Headlines)
Beste Backstage Bitch: Kimberly van de Berkt (Radio 538)
Aanstormend Talent: Tessel van der Lugt (3FM / BNN)
Beste Station: ?
Beste Presentatrice: ?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee, alle 3 verdienen het niet
3fm heeft ook Giel, Coen en Sander , Annemieke , Timurquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
radio 538![]()
[..]
3fm heeft ekstra weekend, gerard ekdom, michiel veenstra, en rob stenders
Ja, en hoelang bestaat dat programma al niet meer?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:48 schreef Sirolf het volgende:
Aanstormend Talent: Tessel van der Lugt, 3FM
Vreemd, want sinds wanneer maakt die radio? Alleen wat sidekicken bij Eddy Zoey...
check editquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3fm heeft ook Giel, Coen en Sander , Annemieke , Timur
Annemieke ben ik niet zo heel enthousiast over. Al compenseert de webcam - mits niet weggedraaid - dan wel weer wat.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
radio 538![]()
[..]
3fm heeft ekstra weekend, gerard ekdom, michiel veenstra, rob stenders,
edit: en annemieke, domien, the sense of dance,freaknacht
ze doet het goed op KXquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Annemieke ben ik niet zo heel enthousiast over. Al compenseert de webcam - mits niet weggedraaid - dan wel weer wat.
JEUJquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:02 schreef Sirolf het volgende:
Even een overzichtje:
Beste Station: ?
Beste Presentatrice: Annemieke Schollaardt (3FM / TROS)
En weer eentje voor 3FM!
HEEEELEEE diepe zuchtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:08 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en even een waarschuwing voor de mensen die de Radiobitches Awards volgen via V-Radio: Lisa (van X-Factor) gaat nu optreden...
Kan iemand haar stembanden operatief verwijderen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:08 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en even een waarschuwing voor de mensen die de Radiobitches Awards volgen via V-Radio: Lisa (van X-Factor) gaat nu optreden...
KX zal er ook nooit bijstaan, de reden daarvoor moet je het begin van Fred S. zijn programma van vanmiddag terugluisterenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
annemieke verdient het wel
en 3fm is nog steeds het beste station, want kx stond er niet
Er wonen nog teveel idiote digibeten die Internet Explorer trouw blijven.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom blijf je überhaupt hangen in IE6
whehequote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
KX zal er ook nooit bijstaan, de reden daarvoor moet je het begin van Fred S. zijn programma van vanmiddag terugluisterenIets met een prijs in de vuilnisbak gooien door ene Rob S. en Fred S.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef Sirolf het volgende:
Beste Station: 3FM !!!
Jaaaahooooooorrrr!
Ik raad je safari aanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Er wonen nog teveel idiote digibeten die Internet Explorer trouw blijven.
Mocht ik Firefox zat zijn, ga ik over naar Opera of Chrome. IE komt er bij mij nooit meer in, die boycot ik.
Wat een talent.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:08 schreef Sirolf het volgende:
Fleur Wallenburg wilde deze week nog een wervingscampagne opstarten...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef Sirolf het volgende:
Beste Station: 3FM !!!
Jaaaahooooooorrrr!
ik vind haar wel een lekker strotje hebben , alleen het nummer wat ze zingtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kan iemand haar stembanden operatief verwijderen?
Degene die dat doet krijgt een standbeeld.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik vind haar wel een lekker strotje hebben , alleen het nummer wat ze zingt
Vlak Safari niet uit.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Er wonen nog teveel idiote digibeten die Internet Explorer trouw blijven.
Mocht ik Firefox zat zijn, ga ik over naar Opera of Chrome. IE komt er bij mij nooit meer in, die boycot ik.
Bedoel je echt haar zangkunsten of bedoel je gewoon haar pijpbekkie?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik vind haar wel een lekker strotje hebben , alleen het nummer wat ze zingt
kan alleen het eerste beoordelenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bedoel je echt haar zangkunsten of bedoel je gewoon haar pijpbekkie?
Natuurlijk niet.quote:
agh, ik heb ze allemaalquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet bij dat Internet Explorer Netscape de markt uitgedrukt heeft.
whehequote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Beste Station: 3FM
Bitches Choice Award: Eric Corton (3FM)
Ik dacht dat jij misschien wat meer info had dan wijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan alleen het eerste beoordelen
Die vier winnaars kunnen nu lekker met elkaar klaverjassen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:20 schreef Sirolf het volgende:
En Sharid (de producer) haalt de award op, want Eric staat te springen in Paradiso.
Opzich een mooi lijstje, al ben ik het met het Aanstormend Talent dus niet eens. Maar dat was geloof ik al duidelijk of niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:20 schreef Sirolf het volgende:
En Sharid (de producer) haalt de award op, want Eric staat te springen in Paradiso.
jepquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Opzich een mooi lijstje, al ben ik het met het Aanstormend Talent dus niet eens. Maar dat was geloof ik al duidelijk of niet?
whehequote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
Tessel als aanstormend talentAardige meid hoor aan de telfoon, maar, euh, de eerste keer dat ik haar sprak is alweer een hele tijd geleden
Euh... nou, volgens mij heb ik alleen nog Rob en Paul open staan, al heeft Paul wel vaak mijn mailtjes voorgelezen. En Eric!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
whehe![]()
Waar heb jij eigenlijk nog nooit ingebeld
ahaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Euh... nou, volgens mij heb ik alleen nog Rob en Paul open staan, al heeft Paul wel vaak mijn mailtjes voorgelezen. En Eric!
En Giel, maar die doet geen requests volgens mij.
'en nu sporten?'quote:
wat moet ik dan doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jullie zijn zo heerlijk origineel![]()
twittertunes
Ik moest de groeten doen van deze man, hij had speciaal voor jou vijf vragen over Den Haag gesteld.quote:
Mooizoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat een warm welkom!
Roel, de foon is binnen, dank je wel!!
Had je m nog nooit uitgepakt dat dat zegel er nog op zat?
heleu, of g'naaf, of iig een begroeting met lettersquote:
en het was al zo heet daarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat een warm welkom!
Roel, de foon is binnen, dank je wel!!
Had je m nog nooit uitgepakt dat dat zegel er nog op zat?
Wel geweten dat ze aan Rock Nation meededen, maar gezien de professionaliteit zou je dat niet eens denken.quote:
pics komen hierquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga een photoshoot doen van mijn prachtige buikdanslerares!
Doe hem maar de groeten terugquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moest de groeten doen van deze man, hij had speciaal voor jou vijf vragen over Den Haag gesteld.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:53 schreef MarijeH het volgende:
Donderdag ga ik misschien (lees: hoogstwaarschijnlijk) mee met een ballonvaart.
leukquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:53 schreef MarijeH het volgende:
Donderdag ga ik misschien (lees: hoogstwaarschijnlijk) mee met een ballonvaart.
Eerst eens de foto's maken, dan toestemming vragen om ze op mn website te plaatsen en dán plaats ik ze hierquote:
owkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Eerst eens de foto's maken, dan toestemming vragen om ze op mn website te plaatsen en dán plaats ik ze hier
Alle vijf.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:53 schreef Briggy het volgende:
[..]
Doe hem maar de groeten terug![]()
Wist je de antwoorden?
Een pm is ook goed hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Eerst eens de foto's maken, dan toestemming vragen om ze op mn website te plaatsen en dán plaats ik ze hier
Doodopquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Zoveel genetwerkt dat ik dat volgend jaar zeker moet kunnen doen.
dan mag die ook doorgestreept wordenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:29 schreef 3FMaster het volgende:
WOW!
Mn oren suizen (?), ik stink naar bier, zweet, maar wat was AC/DC vet zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Nee, ik zat recht achter goal. 2de ring.quote:Op woensdag 24 juni 2009 07:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan mag die ook doorgestreept wordenen stond je met je vlaggetje vooraan
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:08 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen lieve luisteraars![]()
Morgen trouwerij op't strandLove is in the air
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:08 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen lieve luisteraars![]()
Morgen trouwerij op't strandLove is in the air
Zelfde verhaal met Room Eleven. Geweldige muziek, maar vééééél te weinig op de radio. Af en toe kom ik het tegen op Radio Noord-Holland, maar op 3 niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Hoor je ook veel; te weinig meer van. Zeker een arme platenmaatschappij.
Nog immer een favorietje in mijn playlist.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:55 schreef Sersjee het volgende:heel lange titel
![]()
Di's alweer een stuk beter...
Yup. Je zou denken dat daar wat meer aandacht voor zou zijn, nu die live-cd/-dvd uit is, maar nee, helaas...quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfde verhaal met Room Eleven. Geweldige muziek, maar vééééél te weinig op de radio. Af en toe kom ik het tegen op Radio Noord-Holland, maar op 3 niet.
Nou, niet m'n piemel in ieder geval.quote:
Kurt is wel high.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, niet m'n piemel in ieder geval.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, niet m'n piemel in ieder geval.
quote:Het is toch veel te warm voor zoveel beats? Woensdag is woensdag... HaKkUh!
Dune - Hand In Hand
Critical Mass - Dancing Together
Charly Lownoise & Mental Theo - Together in Wonderland
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:39 schreef borisz het volgende:
Roel, speciaal voor jou het COSmoment![]()
[..]
Twee keer in net iets meer dan een uur zelfs...quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:28 schreef LeonH het volgende:
JAAAAAAAAAA!!!!
De nieuwe Noisettes wordt op 3fm gedraaid!
Die verschrikkelijke Valerius. Zogenaamd Serious Talentquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
Welk nummer bedoel je Roel? Ik heb wat gemist
Hebben ze niet toevallig een CD liggen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die verschrikkelijke Valerius. Zogenaamd Serious Talent.
Maar dat ligt dan meer aan Wibi denk ik...quote:
Stevie Ann moet dit jaar weer een notering krijgen in de Top2000, twee jaar geleden lukte haar dat ook.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:20 schreef Sirolf het volgende:
Stevie Ann - Poetry Man, mooi!
* Sirolf zit stiekem mee te neuriën.
Dit zou, noodzakelijkerwijs, ook een Belgenmop kunnen zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:27 schreef Sjowhan het volgende:
Potje oorlog wordt hier nu gevoerd. De toner van een van de kopieer apparaten is op, waardoor ze niet een document kunnen kopieren (boehoe) wat schijnbaar vandaag ook gedistribueert moet worden naar de (91) winkels
.
Nu hebben ze mijn manager al gebeld, en mij ook al gedreigd dat ik maar moet zorgen dat de toner er komt, en dat ze het via een copy-shop laten verlopen, en dat ik dan maar naar die copyshop moet gaan. En dat ze het zullen doorberekenen op het ICT-budget.
Terwijl ik ze wel alternatieven heb aangeboden (kopieren via onze kopieerapparaat op de 3de, of op de .logistieke afdeling) maar dat wordt weer heel erg afgewimpeld.
Erg gezellig allemaal
whehequote:Top 20 in de 3FM-reeks op 23-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 068 naatje_1
02. 041 Roel_Jewel
03. 026 morpheus_at_work
04. 025 Ofyles2
05. 024 Sirolf
06. 021 muisje-eliza
07. 019 cosmick
08. 017 Broekie
09. 013 Sersjee
10. 012 SilentChaos
11. 010 gerbenp
12. 007 TheZapster
13. 007 Sjowhan
14. 007 borisz
15. 006 Againzender
16. 006 Jannekje7
17. 004 MarijeH
18. 004 Timo20
19. 003 3FMaster
20. 002 Feivel1
Reeks-statistieken!
Die met The Madd? Ik heb het normaal echt niet op die muziek maar vind dit ook wel een heel fijn plaatje hoor!quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De nieuwe Dio wordt de MH denk ik![]()
![]()
![]()
Ziet aardig uit, maar inhoudelijk weinig nieuws...quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:16 schreef Sirolf het volgende:
Het Serious Summer Magazine is online! http://live.3fm.nl/serioussummermagazine/
Laterquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga naar huis, vind't mooi geweest
Tot ziens
Mysteryland een '3FM feest'quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ziet aardig uit, maar inhoudelijk weinig nieuws...
Sensation vind ik nou ook niet echt een 3fm feest, volgend jaar misschien wel "3FM presenteert ......De Toppers!!"quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Mysteryland een '3FM feest'. Blijf het geen combi vinden. Live zal er wel weer weinig worden uitgezonden.
Wie zijn er te gast?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:14 schreef LeonH het volgende:
gaan ze nou ook nog dit soort gasten uitnodigen? werkelijk waar
whehequote:Op woensdag 24 juni 2009 17:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Wie zijn er te gast?
Mijn radio en PC kan geen 3fm ontvangen tussen 1600 en 1900.
Die Surinamer van: ik heb een tuintje in mijn hart ofzoiets...quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Wie zijn er te gast?
Mijn radio en PC kan geen 3fm ontvangen tussen 1600 en 1900.
Dat zijn de vooruitzichtenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:37 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
VAAAAAAAAAAAKAAAAAAAAAAAAAANTIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon 3,5 week geen hol uitvoeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heb je ook nog wat te goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zijn de vooruitzichten![]()
Daar moet ik nog 3 en halve week op wachten
een voordeel, ik kan 8 weken geen hol uitvoeren als ik vakantie hebquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:37 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
VAAAAAAAAAAAKAAAAAAAAAAAAAANTIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon 3,5 week geen hol uitvoeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jijquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Kan iemand de producer van Michiel een schop geven om de NOS-balk uit te zetten? Daar staat nog nieuws van vanochtend in.
Ik zit aan de andere kant van de provincie, dus dat wordt lastig...quote:
kan je daar niet in zetten dat die balk weg moetquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit aan de andere kant van de provincie, dus dat wordt lastig...
Al kan ik wel hiervandaan de ticker-tekst aanpassen.
Nee, de bediening om die balken aan/uit te zetten staat op een scherm in de eindregie-ruimte.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan je daar niet in zetten dat die balk weg moet
de ticker is toch van dit is metmichiel enzoquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, de bediening om die balken aan/uit te zetten staat op een scherm in de eindregie-ruimte.
jaloers all over the placequote:Op woensdag 24 juni 2009 18:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een voordeel, ik kan 8 weken geen hol uitvoeren als ik vakantie heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |