Hebben ze niet toevallig een CD liggen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die verschrikkelijke Valerius. Zogenaamd Serious Talent.
Maar dat ligt dan meer aan Wibi denk ik...quote:
Stevie Ann moet dit jaar weer een notering krijgen in de Top2000, twee jaar geleden lukte haar dat ook.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:20 schreef Sirolf het volgende:
Stevie Ann - Poetry Man, mooi!
* Sirolf zit stiekem mee te neuriën.
Dit zou, noodzakelijkerwijs, ook een Belgenmop kunnen zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:27 schreef Sjowhan het volgende:
Potje oorlog wordt hier nu gevoerd. De toner van een van de kopieer apparaten is op, waardoor ze niet een document kunnen kopieren (boehoe) wat schijnbaar vandaag ook gedistribueert moet worden naar de (91) winkels
.
Nu hebben ze mijn manager al gebeld, en mij ook al gedreigd dat ik maar moet zorgen dat de toner er komt, en dat ze het via een copy-shop laten verlopen, en dat ik dan maar naar die copyshop moet gaan. En dat ze het zullen doorberekenen op het ICT-budget.
Terwijl ik ze wel alternatieven heb aangeboden (kopieren via onze kopieerapparaat op de 3de, of op de .logistieke afdeling) maar dat wordt weer heel erg afgewimpeld.
Erg gezellig allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |