Dat dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben nogal van het binnen slurpen van discografieën, dus dan schiet het lekker op
Dat gaat opgelost worden, mits de producers/redactie het ook daadwerkelijk aanpassen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
ALs iemand invalt dat dan zijn foto in beeld komt ipv de normale presentator.
Mja, da's meer radio-techniek. Lastig dus...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En niet te vergeten de playlist tijdens live-uitzendingen.
Dat wilde ik graag doen, maar zo'n site moet gewoon ook daarop te bekijken zijn (helaas).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:23 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Kan je IE6 gewoon niet negeren (bijv. een balk dat je moet updaten voor IE6)?
Mwah, dat valt toch best mee? Het is mij iig nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kunnen kiezen tussen templates op basis van kleur gebruik.
de site oogt vaak amateuristisch qua indeling , te veel op 1 pagina gepropt (zie bv nieuwspagina)
dan mag hetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nieuwsgroepen, torrenz , cds omzetten en dat al een jaar of 12
Waarom blijf je überhaupt hangen in IE6quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat opgelost worden, mits de producers/redactie het ook daadwerkelijk aanpassen natuurlijk.
[..]
Mja, da's meer radio-techniek. Lastig dus...
[..]
Dat wilde ik graag doen, maar zo'n site moet gewoon ook daarop te bekijken zijn (helaas).
[..]
Mwah, dat valt toch best mee? Het is mij iig nog niet opgevallen.
http://www.3fm.nl/page/3fm_nieuwsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat opgelost worden, mits de producers/redactie het ook daadwerkelijk aanpassen natuurlijk.
[..]
Mja, da's meer radio-techniek. Lastig dus...
[..]
Dat wilde ik graag doen, maar zo'n site moet gewoon ook daarop te bekijken zijn (helaas).
[..]
Mwah, dat valt toch best mee? Het is mij iig nog niet opgevallen.
Yup, dat zijn teveel linkjes. Daar mogen om te beginnen al wat data bij vermeld wordenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_nieuws
hoeveel nieuws kun je op 1 pagina zien zonder iets van de inhoud te zien.
't Zijn vooral grote bedrijven die blijven hangen, omdat hun intranet-pagina's zijn gemaakt voor IE6 en niet werken in hogere browsers.... en ze willen niet het geld uitgeven om ze compatible te maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom blijf je überhaupt hangen in IE6
Klopt, maar dat gaat dan ook helemaal anders worden. Komt goed!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, dat zijn teveel linkjes. Daar mogen om te beginnen al wat data bij vermeld worden.
Nice; vast beter dan dit dusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gaat dan ook helemaal anders worden. Komt goed!
ik weet niet, maar gaan jullie echt een heule nieuwe site, of alleen wat veranderenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gaat dan ook helemaal anders worden. Komt goed!
En nee, ik kan geen previews geven. Over een paar maanden zie je 't resultaat.
Heb jij een livestream of gewoon via V-radio?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:38 schreef Sirolf het volgende:
De winnaar van de Radiobitches Award voor Beste Nieuwslezer is... Fleur Wallenburg!
Regio Bitch: Evelien de Bruijn (RTV Utrecht)
Er komt een volledig nieuwe site.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik weet niet, maar gaan jullie echt een heule nieuwe site, of alleen wat veranderen![]()
Zo'n pinkpop 09 site is nl wel te doen
Via V-Radio. Enkel audio dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heb jij een livestream of gewoon via V-radio?
En de programma informatie mag wat meer geordent, maar das iets persoonlijksquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ow en de knop webcam wat meer groter en dat soort shizzle
WOEI! (voor beiden)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:38 schreef Sirolf het volgende:
De winnaar van de Radiobitches Award voor Beste Nieuwslezer is... Fleur Wallenburg!
Regio Bitch: Evelien de Bruijn (RTV Utrecht)
okquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er komt een volledig nieuwe site.
Dus een nieuw design, nieuwe indeling, nieuwe functionaliteiten, enz.
wij zijn als bedrijf ook pas vorige week op IE 7 overgestapt, echt belachelijk hoeveel site matig werken als je IE6 hebt. zelfs fok straft je dan af.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Zijn vooral grote bedrijven die blijven hangen, omdat hun intranet-pagina's zijn gemaakt voor IE6 en niet werken in hogere browsers.... en ze willen niet het geld uitgeven om ze compatible te maken.
Daarom is er ook een overduidelijke IE6-piek tussen 9 en 17 uur. 's Avonds en in het weekend zakt dat percentage heel erg in.
Nou, Tessel staat vreemd genoeg tussen Aanstormend Talent ipv Backstage Bitch.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:44 schreef Sirolf het volgende:
Beste Backstage Bitch: Kimberly van der Berkt
Geen award voor Tessel dus.
Annemieke verdient het nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
WOEI! (voor beiden)
Nou Annemieke nog even als Beste Presentatrice, Kristel als Aanstormend Talent en 3FM als beste station en ik ben helemaal blij
Mja, 't is wel degelijk zo dat ik de pagina in IE 6 niet pixel-precies ga uitvoeren. Dat kost gewoon veel te veel werk. Maar 't moet wel een beetje mooi en leesbaar blijven.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wij zijn als bedrijf ook pas vorige week op IE 7 overgestapt, echt belachelijk hoeveel site matig werken als je IE6 hebt. zelfs fok straft je dan af.
Ah, dan zit ik niet op te letten. Die nominaties hebben ze ook van de site af gehaald (prutsers!).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, Tessel staat vreemd genoeg tussen Aanstormend Talent ipv Backstage Bitch.
Mwah, vind dat ze het wel aardig doet.quote:
Uh-huh, zeker wel.quote:Kristel wel
Pardon? Vind jij een van de andere twee kandidaten, BNR Nieuwsradio of 100%NL, beter dan?quote:en 3fm als beste station verdient het ook niet.
Nee hoor: http://www.radiobitches.nl/nieuws/205/quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dan zit ik niet op te letten. Die nominaties hebben ze ook van de site af gehaald (prutsers!).
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Annemieke verdient het niet
Kristel wel
en 3fm als beste station verdient het ook niet.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:48 schreef Sirolf het volgende:
Aanstormend Talent: Tessel van der Lugt, 3FM
Vreemd, want sinds wanneer maakt die radio? Alleen wat sidekicken bij Eddy Zoey...
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad, 'k vind dat geen aanstormend talent tonen. Kristel is daar veel harder mee bezig. GROM!
Nee, alle 3 verdienen het nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Pardon? Vind jij een van de andere twee kandidaten, BNR Nieuwsradio of 100%NL, beter dan?
Ieder zo zijn mening. Ik vind 3FM een prettig station. Veel afwisseling en ja, daardoor zit er ook genoeg tussen wat niet bij mijn smaak aan sluit maar goed, dat vind ik niet erg.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee, alle 3 verdienen het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |