Zou ik niet logisch vinden. Maar goed, het zal me werkelijk aan m'n aars oxideren, want zondag 18-20 is Studio Sport.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan ga ik er voorlopig vanuit dat Annemieke 'Bring It On' zal overnemen.
3Gs 32GB Wit , moet alleen een triagle josti actie uithalen om mijn nummer mee te nemen naar de iphone vanaf vodaphonequote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Welke is 't geworden? De 32 GB?
Dat niet, maar een vroegere tijd zou ik wel waarderen.. 's avonds laat bv.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Doordeweeks tussen 14 en 16 in de zandbak?
Ongelovelijk.quote:
RabRadio werd u aangeboden door:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ongelovelijk.
Het is gewoon een vierkwartsmaat met alleen een bassdrum op de eerste tel, en snare op de derde.
Inderdaad Rabbering, da's uniek!
He, je dagelijkse jammerpost weer!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:32 schreef cosmick het volgende:
Rabbering, dikke kneus.
Zou te regelen moeten zijn toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3Gs 32GB Wit , moet alleen een triagle josti actie uithalen om mijn nummer mee te nemen naar de iphone vanaf vodaphone
Ja, somsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
He, je dagelijkse jammerpost weer!.
.
Ah, is weer eens wat andersquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, soms... Maar over het algemeen was het een aardige dag
.
ja einde abo moet ik mijn abo omlaten zetten naar prepaid van vodaphone en dan kunnen ze hem overzettenquote:
Dat dat talentloze mens nog te horen is op de landelijke radio is best treurigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:59 schreef Sirolf het volgende:
De huidige DJ van dat tijdslot, Roosmarijn Reijmer, maakt een volgende stap in de opleiding. Zij is vanaf 1 juli elke vrijdagochtend te horen tussen 04.00 en 06.00 uur. Sander Guis blijft zijn programma presenteren van maandag tot en met donderdag tussen 04.00 tot 06.00 uur in de ochtend.
If tou don't buy that record you're an ata ata *kloink*quote:
jaloers all over the placequote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:32 schreef Timo20 het volgende:
Middag![]()
![]()
Nog 1 dagje werken en dan is het![]()
![]()
VAAAAAAAAAAAAKAAAAAAANTIIEEEEEEEEEEEEEE!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
zometeen naar de KFC en daarna naar Transformers 2![]()
in wa voor zin danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:53 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoorde trouwens uit betrouwbare bron dat 3FM de komende dagen ZomerkneitersFM wordt qua muziek...
Mag ook wel met dit weer.
Eerst maar es afwachten of 't echt zo zomers wordt..... Zomers is 't dit jaar nog niet geweestquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:53 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoorde trouwens uit betrouwbare bron dat 3FM de komende dagen ZomerkneitersFM wordt qua muziek...
Vandaag is zomersquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eerst maar es afwachten of 't echt zo zomers wordt..... Zomers is 't dit jaar nog niet geweest.
okquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:09 schreef on_air het volgende:
Ga even acte de presence maken bij de Radibitch Awards. Ik zal de groetjes doen.
dank!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:09 schreef on_air het volgende:
Ga even acte de presence maken bij de Radibitch Awards. Ik zal de groetjes doen.
het bier is al open!quote:
In je overwinningsspeech.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:09 schreef on_air het volgende:
Goedquote:
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:53 schreef Sirolf het volgende:
Vorig jaar iig wel. Zal zo even zoeken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:15 schreef gerbenp het volgende:
Is er ook een livestream van radiobitches Ik zag dat dat vanavond kwam.
Is als je zuinig bent met de apparatuur ook nergens voor nodig. Goede naald en de boel stofvrij houden doet wonderen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:40 schreef gerbenp het volgende:
Dat je geen ruis of fouten hoort bij die LP.
Ik ben toch maar voor de misschien wel mooiste plaat ooit gegaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
en wat hebben jullie getwittertuned?
ik black hole sun...kheb wel zin in mooi weer, maar vandaag even niet
Wel via V-Radio, maar dat is audio-only en ik was juist opzoek naar beeld zodat ik ondertussen naar MetMichiel kan blijven luisteren...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:54 schreef gerbenp het volgende:
Nog geen stream van Radiobitches, dus betekend geen live?
crowded house is ook heul mooiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben toch maar voor de misschien wel mooiste plaat ooit gegaan.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:56 schreef naatje_1 het volgende:
is het twittertunes ow iets van zon ofzo
een dagje niets doen is goed voor den menschquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Goed.
Even een 'dagje' vrij genomen. Niks gedaan vandaag. Had ik nodig.
Zo lastig is het niet. Ik zoek gewoon op het betreffende onderwerp in m'n mp3 collectie!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
owk![]()
Ik ben daar slecht inplaten verzinnen bij een onderwerp
dat kan ookquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo lastig is het niet. Ik zoek gewoon op het betreffende onderwerp in m'n mp3 collectie!
heb jij ook al vakantie danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:06 schreef MarijeH het volgende:
Zo ik heb even een paar foto's opgezocht die ik nog moet uploaden. Nu ga ik ze maar even uploaden. Ben ik net ook mee bezig geweest
Maandag begint mijn vakantiewerk.
Mčn. Die van mij is meer dan 170GB...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat kan ookMaar ik heb bijna niks in mn mp3 collectie omdat ik bijna alleen maar podcast
tja, als ik iets wil horen zap ik gewoon door een podcast heenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mčn. Die van mij is meer dan 170GB...
Hmmm. Lijkt me niet echt handig, maar daar kom je nog wel achter.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tja, als ik iets wil horen zap ik gewoon door een podcast heenEn ik heb geen voorkeur, bijna alles wat op KX is mag ik wel
170 GB...?! Die van mij is net aan 18 GB!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
als ik een plaat echt leuk vind down ik em wel gewoonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hmmm. Lijkt me niet echt handig, maar daar kom je nog wel achter.
De mijne tegen de 400 GBquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geen beta-versie online staan? Anders gaan we hier dingen roepen waardoor je helemaal opnieuw moet beginnenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef Sirolf het volgende:
Oh, iemand trouwens nog suggesties wat er anders/beter zou moeten op de 3FM-site? Er zit een nieuwe aan te komen, dus misschien zijn grote problemen nog wel mee te nemen hierin.
Ergens een linkje naar 3FMFan.nl?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef Sirolf het volgende:
Oh, iemand trouwens nog suggesties wat er anders/beter zou moeten op de 3FM-site? Er zit een nieuwe aan te komen, dus misschien zijn grote problemen nog wel mee te nemen hierin.
Ik ben nogal van het binnen slurpen van discografieėn, dus dan schiet het lekker opquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
170 GB...?! Die van mij is net aan 18 GB!
Ik vind et wel goed zoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef Sirolf het volgende:
Zo ver zijn we nog niet hoor. Ben de afgelopen week al druk bezig met slicen van het design (waarbij ik me vooral enorm loop te ergeren aan Internet Explorer 6), maar er moet ook nog heel veel gebeuren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen beta-versie online staan? Anders gaan we hier dingen roepen waardoor je helemaal opnieuw moet beginnen.
lang leve de torretjesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben nogal van het binnen slurpen van discografieėn, dus dan schiet het lekker op
ALs iemand invalt dat dan zijn foto in beeld komt ipv de normale presentator.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef Sirolf het volgende:
Misschien een slimme zoekbalk net zoals Google. Als je een paar letters intypt, dan krijg je suggesties te zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef Sirolf het volgende:
Een nieuwe versie van 3FMFan wordt m'n volgende projectje.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind et wel goed zoalleen ik doe toch alles via de fansite
En niet te vergeten de playlist tijdens live-uitzendingen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
ALs iemand invalt dat dan zijn foto in beeld komt ipv de normale presentator.
Ah, topquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een nieuwe versie van 3FMFan wordt m'n volgende projectje.
Jawel hoor, qua techniek ben ik er niet meer tevreden over, en de designer wilde het graag een update geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, topmaar daar hoef je volgens mij ook niets aan te veranderen
Kan je IE6 gewoon niet negeren (bijv. een balk dat je moet updaten voor IE6)?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo ver zijn we nog niet hoor. Ben de afgelopen week al druk bezig met slicen van het design (waarbij ik me vooral enorm loop te ergeren aan Internet Explorer 6), maar er moet ook nog heel veel gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |