Eerst maar es afwachten of 't echt zo zomers wordt..... Zomers is 't dit jaar nog niet geweestquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:53 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoorde trouwens uit betrouwbare bron dat 3FM de komende dagen ZomerkneitersFM wordt qua muziek...
Mag ook wel met dit weer.
Vandaag is zomersquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eerst maar es afwachten of 't echt zo zomers wordt..... Zomers is 't dit jaar nog niet geweest.
okquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:09 schreef on_air het volgende:
Ga even acte de presence maken bij de Radibitch Awards. Ik zal de groetjes doen.
dank!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:09 schreef on_air het volgende:
Ga even acte de presence maken bij de Radibitch Awards. Ik zal de groetjes doen.
het bier is al open!quote:
In je overwinningsspeech.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:09 schreef on_air het volgende:
Goedquote:
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:53 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoorde trouwens uit betrouwbare bron dat 3FM de komende dagen ZomerkneitersFM wordt qua muziek...
Mag ook wel met dit weer.
Vorig jaar iig wel. Zal zo even zoeken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:15 schreef gerbenp het volgende:
Is er ook een livestream van radiobitches Ik zag dat dat vanavond kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |