Iene, Miene, Muttequote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Verkapte naam topic,,,,,, ,,, ,, ,, ,, ,
sorry
ik, moet, eten, maken, maar, geen, zinquote:
Ik ook. Kun je wat dubbel maken dat ik het straks kom afhalen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik, moet, eten, maken, maar, geen, zin![]()
nog even en we praten in morse, of braille, of steno
-.- ..- -. / .--- .. .--- / -- --- .-. ... . / -... . --. .-. .. .--- .--. . -. ..--.. / ---... ---quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:35 schreef Jannuk het volgende:
--- ..-. | .. -. | -- --- .-. ... . | -.-. --- -.. . | -. .- - ..- ..- .-. .-.. .. .--- -.-quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik, moet, eten, maken, maar, geen, zin![]()
gmtaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
-.- ..- -. / .--- .. .--- / -- --- .-. ... . / -... . --. .-. .. .--- .--. . -. ..--.. / ---... ---
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:36 schreef AirwiN het volgende:
-.- ..- -. / .--- .. .--- / -- --- .-. ... . / -... . --. .-. .. .--- .--. . -. ..--.. / ---... ---
ehhh ik ben echt beterder in braille en gebarentaalquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:38 schreef kingmob het volgende:
--- ..-. | .. -. | -- --- .-. ... . | -.-. --- -.. . | -. .- - ..- ..- .-. .-.. .. .--- -.-
Gebakken ei kun je krijgenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:36 schreef mafkees01 het volgende:
Ik ook. Kun je wat dubbel maken dat ik het straks kom afhalen?
tozzoquote:
quote:
quote:
quote:
tot zoquote:
-.. .- .- .-. / -... . -. / .--- .. .--- / ...- .- ... - / .... . . .-.. / --. --- . -.. / .. -.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:52 schreef kwaakvaak het volgende:
.-- .- - / . . -. / .-.. . -.- -.- . .-. . / .--. .-.. . ..- .-. .. ... -... . -. -.. . / .... . -... / .. -.- / . .-. / .-- . . .-. / ...- .- -. / --. . -- .- .- -.- - .-.-.- .-.-.- .-.-.-
Kwaak heeft er een pleurisbende van gemaakt blijkbaar. De rest boeit niet.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:55 schreef AirwiN het volgende:
Kwaak heeft er een pleurisbende van gemaakt blijkbaar. De rest boeit niet.
quote:
.- .- -. --. . -. .- .- -- --..-- / .. -.- / -... . -. / -.. . / --- -. --. . -.- .-. --- --- -. -.. . / -.- --- -. .. -. --. / .. -. / .... . - / ...- . .-. -. . ..- -.- . -. / ...- .- -. / .- .-.. .-.. . ... .-.-.-quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
-.. .- .- .-. / -... . -. / .--- .. .--- / ...- .- ... - / .... . . .-.. / --. --- . -.. / .. -.
Wat eten we vandaag?quote:
-. --- ..- / -- --- . - / .--- . / -. .. . - / --.. --- / .-.. . .-.. .. .--- -.- / -.. --- . -. / --- ...- . .-. / .--- . --.. . .-.. ..-.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:57 schreef kwaakvaak het volgende:
.- .- -. --. . -. .- .- -- --..-- / .. -.- / -... . -. / -.. . / --- -. --. . -.- .-. --- --- -. -.. . / -.- --- -. .. -. --. / .. -. / .... . - / ...- . .-. -. . ..- -.- . -. / ...- .- -. / .- .-.. .-.. . ... .-.-.-
quote:
vandaag lekker makkelijk frietjesquote:
quote:
keequote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:00 schreef AirwiN het volgende:
Zullen we er ajb geen morsetopic van maken?
.... . - / .. ... / --. . .-- --- --- -. / . . -. / ..-. . .. - ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
-. --- ..- / -- --- . - / .--- . / -. .. . - / --.. --- / .-.. . .-.. .. .--- -.- / -.. --- . -. / --- ...- . .-. / .--- . --.. . .-.. ..-.
Ik ga zo maar es beginnen met de Indische aardappelbloemkoolcurry...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:01 schreef Flena het volgende:
vandaag lekker makkelijk frietjeswilden de meiden graag...dus ja dan doen we dat weer es he...
morgen lekker macaroni salade![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:01 schreef Flena het volgende:
[..]
vandaag lekker makkelijk frietjeswilden de meiden graag...dus ja dan doen we dat weer es he...
morgen lekker macaroni salade![]()
Eten is klaar je kan zo aanschuivenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:11 schreef kwaakvaak het volgende:
ik heb geen honger... telt dat ook??? Maar ik ga zo wat pasta maken.. lekker makkelijk.. FF kijken of de ap nog iets van een aubergine heeft.. Beetje kruiden erop, en dat met wat pasta.. komt goed...
Waarom ga je dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen naar Arnhemnaar 1 of ander bedrijf dat evt een leuke baan zou kunnen hebben die ik toch niet wil
oh komt mooi uit heb ook niet veel te doen vanavond dus eh ..........quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb net m'n eten opwat het was.. ja dat boeit niet
Vanavond niet veel te doen. Morgen naar Arnhemnaar 1 of ander bedrijf dat evt een leuke baan zou kunnen hebben die ik toch niet wil
De afspraak staat al een tijdje en vind het wel zo netjes om te gaan.quote:
vertel?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
oh komt mooi uit heb ook niet veel te doen vanavond dus eh ..........
Enschede is niet zover weg, weet wel wat tegen de vervelingquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De afspraak staat al een tijdje en vind het wel zo netjes om te gaan.Tis soort open dag dus is niet zo heel erg. Alleen dat het dus in Arnhem is
[..]
vertel?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Enschede is niet zover weg, weet wel wat tegen de verveling
of jij bij hem langs wil komen, zodat jullie beiden iets te doen hebben... duh.... Dit is singles he... hunkerbunker der fokquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De afspraak staat al een tijdje en vind het wel zo netjes om te gaan.Tis soort open dag dus is niet zo heel erg. Alleen dat het dus in Arnhem is
[..]
vertel?
Tis etenstijd hequote:
Aha okequote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik doe niet aan hunkerenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
of jij bij hem langs wil komen, zodat jullie beiden iets te doen hebben... duh.... Dit is singles he... hunkerbunker der fok
jaa je hebt gelijk, ik heb al gegeten en jij ook?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tis etenstijd he
Daarbij is het savonds vaak even rustig
Wat is er mop miste je me alquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:46 schreef Lub_ya het volgende:
jaa je hebt gelijk, ik heb al gegeten en jij ook?
Dat mag ze nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wat is er mop miste je me al
ooow das een domper, wel fijn dat je je geld terug hebt!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb trouwens mijn skeelers terug gebracht naar de winkel en gelukkig al m'n geld kunnen terugkrijgen
m'n voetjes vonden die dingen niet zo leuk
Jah idd! kosten wel 120 euro. Over de telefoon had ze het nog over een tegemoetkoming (ivm dat ik ze wel kort gebruikt heb buiten).. maar kon alles krijgenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:48 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ooow das een domper, wel fijn dat je je geld terug hebt!!
das ook niet handig.. geeft alleen maar stress en ellende enzo..quote:
ohh das wel fijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah idd! kosten wel 120 euro. Over de telefoon had ze het nog over een tegemoetkoming (ivm dat ik ze wel kort gebruikt heb buiten).. maar kon alles krijgen
Jah? wat voor ellende dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:50 schreef kwaakvaak het volgende:
das ook niet handig.. geeft alleen maar stress en ellende enzo..
Hier is ie dan weerquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Jah idd! kosten wel 120 euro. Over de telefoon had ze het nog over een tegemoetkoming (ivm dat ik ze wel kort gebruikt heb buiten).. maar kon alles krijgen
Maar ik wil meer vrijheid, contract vind ik niet zo fijn meerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
*wijst naar contract*
Dan moet je het goedmaken met me als je dat doet.
Je breekt m'n hartquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:53 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar ik wil meer vrijheid, contract vind ik niet zo fijn meer![]()
heeej ga jij het hier onveilig maken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:07 schreef KudFokker het volgende:
Zeg yaaaay, want de KF is er weer bayyyyyy
Ik doe het altijd veilig hoorquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:07 schreef KudFokker het volgende:
Zeg yaaaay, want de KF is er weer gayyyyyy
Zal ik je eerst even insmeren met zonnenbrand?quote:
quote:
Dat heb ik net gedaanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zal ik je eerst even insmeren met zonnenbrand?
Ben ik alquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik zit lekker al in het zonnetje maar pas je op dat je niet verbrand
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaan
[..]
Ben ik al
En ja, dat vind ik leuk. Normaal zit ik in de zon en dan zie je niets, maar nu zie je het wel
Mooi rood is niet lelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaan
[..]
Ben ik al
En ja, dat vind ik leuk. Normaal zit ik in de zon en dan zie je niets, maar nu zie je het wel
Hoi Lub_Yaquote:
Om half 8quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik zit lekker al in het zonnetje maar pas je op dat je niet verbrand
5 minuten onbeschermd in de zon is al schadelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Om half 8?
Dan kan je beter maar helemaal binnen blijven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja dat is voor mensen die nooit buiten komen en daardoor geen bescherming hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
5 minuten onbeschermd in de zon is al schadelijk
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kloontjequote:
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
En ik ben geen kloonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:35 schreef KudFokker het volgende:
Ja, van wie is Lub_Ya de kloon?
Was het laatst vergeten te vragen
Daar heb je inderdaad een puntquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat is voor mensen die nooit buiten komen en daardoor geen bescherming hebben
Gewoon een keer je pigment laten opmeten bij een zonne centrum
quote:
*buikspreekt*quote:
van Sedanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:35 schreef KudFokker het volgende:
Ja, van wie is Lub_Ya de kloon?
Was het laatst vergeten te vragen
Ik geloof jequote:
Hoiquote:
quote:
Fotoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:41 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
![]()
![]()
voor de anderen die het niet geloven, tjaaa ik heb er niks op te zeggen, jullie geloven maar wat jullie willen geloven
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:41 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
![]()
![]()
voor de anderen die het niet geloven, tjaaa ik heb er niks op te zeggen, jullie geloven maar wat jullie willen geloven
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:41 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
![]()
![]()
foto zegt ook niks die kan je ook gwn van internet plukkenquote:
okey mijn foto's heb ik laten zien hahaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
foto zegt ook niks die kan je ook gwn van internet plukken
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
foto zegt ook niks die kan je ook gwn van internet plukken
ga pinnen, loop erheen, klop op het raam, reken af en doe haarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:44 schreef KudFokker het volgende:
Godverdomme ik heb zin in N. ze is zo lekker
Lub_ya heeft je de foto's gestuurdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:44 schreef KudFokker het volgende:
Godverdomme ik heb zin in N. ze is zo lekker
haha bedoelde ook niet dat jij dat deed hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
okey mijn foto's heb ik laten zien haha
Mooie foto'squote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
okey mijn foto's heb ik laten zien haha
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ga pinnen, loop erheen, klop op het raam, reken af en doe haar
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Luister naar je leermeester KFquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hahaha ooh okeyquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha bedoelde ook niet dat jij dat deed hoor
Loverboyquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echte pimps mogen gratiesss,,,, JeWeetZellufffFFFf !!!
Nee hoor, ik heb niemand mijn foto's gestuurdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Lub_ya heeft je de foto's gestuurd
andersom he.. eerst doen, dan betalen.. ze moet wel werken voor der bigmac!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Werkt dat echt?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
andersom he.. eerst doen, dan betalen.. ze moet wel werken voor der bigmac!
Beterschapquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:48 schreef Nouk84 het volgende:
Heerlijk fruit in de huis gehaald, lekker vers sinasappelsapje
Hopen dat ik me daardoor sneller beter ga voelen..
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:48 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb niemand mijn foto's gestuurd
Volgende keer beterquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en ik me mail maar blijven checken
hopelijk voel je je snel weer beterquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:48 schreef Nouk84 het volgende:
*kopje hete kippensoep brengt* Alsje! Als je wat wil dan roep maar even!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:48 schreef Nouk84 het volgende:
dat kan je dan lang blijven doen, zonder resultaatquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en ik me mail maar blijven checken
En daar gaat me laatste beetje hoopquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:54 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
dat kan je dan lang blijven doen, zonder resultaat
Weekendje Parijs was erg gezellig.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
En daar gaat me laatste beetje hoop
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:55 schreef STING het volgende:
[..]
Weekendje Parijs was erg gezellig.
De Paris Air Show bezocht en zaterdag en zondag avond uitgeweest. Parijs
Mrboxieeeeeeeeeequote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:56 schreef mrbox het volgende:
Zoo heerlijk gegeten![]()
![]()
hooi allemaal
Hey Lubby
Verder geen bezienswaardigheden gezien, maar dat bewaar ik wel voor dat romantische weekendje Parijsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ok dan, tis ook een heerlijke stad
Me love Parijs
haha gelijk heb jequote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:58 schreef STING het volgende:
[..]
Verder geen bezienswaardigheden gezien, maar dat bewaar ik wel voor dat romantische weekendje Parijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Kusje?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
*kopje hete kippensoep brengt* Alsje! Als je wat wil dan roep maar even!
Hahaha wat boeid dat johquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:58 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Mrboxieeeeeeeeee![]()
![]()
alles goed?
okey ik begin ons gesprek zo, vaak he
Snottertje, je zorgt toch wel goed voor jezelf ?quote:
goed goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha wat boeid dat johMaar hier is alles wel goed, lekker in de tuin gezeten en zitten leren
Daarna een heerlijke maaltijd gekookt
![]()
![]()
Hoestie daar ?![]()
En dan zelf ook ziek worden? En wie komt ons dan kippensoep en vers geperste sinaasappelsap brengen?quote:
Op een beetje romantisch weekendje kom je de hotelkamer niet uit natuurlijk..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:58 schreef STING het volgende:
Verder geen bezienswaardigheden gezien, maar dat bewaar ik wel voor dat romantische weekendje Parijs
ghehequote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:02 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
goed goed
vooral nu ik gehoord heb dat meneer aan het leren is![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:59 schreef Carooltje79 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben wel helemaal verbrand. Was zo eigenwijs om geen zonnebrand te gebruiken.![]()
Oh well, heb ik nog een beetje het gevoel dat ik op vakantie ben geweest![]()
Voor dat soort romantiek hoef ik m'n huis niet uitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op een beetje romantisch weekendje kom je de hotelkamer niet uit natuurlijk..
haha maar niet het juiste gevoel.. auw auwquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:06 schreef STING het volgende:
[..]![]()
Ben wel helemaal verbrand. Was zo eigenwijs om geen zonnebrand te gebruiken.![]()
Oh well, heb ik nog een beetje het gevoel dat ik op vakantie ben geweest
ja en nee, voor augustus weer leren hequote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
ghehe![]()
moest maar eens he
Heb jij nu vakantie?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:07 schreef automatic_ het volgende:
Pff... Wat zijn (lees)boeken toch verslavend hè
*gaat snel verder met lezen
Het valt wel mee, alleen m'n gezicht en m'n nek. Hoef niet moeilijk te doen met douchen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha maar niet het juiste gevoel.. auw auw
Welk boek?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:07 schreef automatic_ het volgende:
Pff... Wat zijn (lees)boeken toch verslavend hè
*gaat snel verder met lezen
jaa precies, was dat maar zo!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
waren leerboeken dat maar
Dan bleven mensen hun hele leven op school en universiteiten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
waren leerboeken dat maar
haha dat scheeld idd, ik had laatst me rug verbrand.. dat was een stuk lastigerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:09 schreef STING het volgende:
[..]
Het valt wel mee, alleen m'n gezicht en m'n nek. Hoef niet moeilijk te doen met douchen.
+1quote:
Sommigen vrouwen hebben net iets meer nodig om ze over de streep te trekken...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:07 schreef STING het volgende:
Voor dat soort romantiek hoef ik m'n huis niet uit
Ik doe m'n best.. Net lekker veel fruit in huis gehaald...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:01 schreef mrbox het volgende:
Snottertje, je zorgt toch wel goed voor jezelf ?
Ik zorg heel goed voor ons samenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dan zelf ook ziek worden? En wie komt ons dan kippensoep en vers geperste sinaasappelsap brengen?
Misschien moet je volgende keer iemand vragen om je rug goed in te smeren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha dat scheeld idd, ik had laatst me rug verbrand.. dat was een stuk lastiger
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je volgende keer iemand vragen om je rug goed in te smeren.
Een reisje Parijs om ze alleen over te streep te trekkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommigen vrouwen hebben net iets meer nodig om ze over de streep te trekken...
Ik ben student sinds 98 en ik moet nog vier jaar minstensquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:10 schreef STING het volgende:
[..]
Dan bleven mensen hun hele leven op school en universiteiten.
Student voor het levenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben student sinds 98 en ik moet nog vier jaar minstens
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat is heel normaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]kan niet zomaar een vreemde vragen
hahaha zo erg ook weer niet, het is alleen makkelijker om door je studie heen te komenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:10 schreef STING het volgende:
[..]
Dan bleven mensen hun hele leven op school en universiteiten.
Daar gaan mijn zuurverdiende belastingcenten dus heenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:
[..]
Waarom niet? Wie weet wat er uit voortkomtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:12 schreef Carooltje79 het volgende:
haha dat zou ik echt nooit doenquote:
Het zijn uiteraard niet het soort vrouwen waar jij en ik mee zouden daten...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:13 schreef STING het volgende:
Een reisje Parijs om ze alleen over te streep te trekken![]()
Als je dat allemaal voor je naam gaat zettenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
en ooit ben ik drs.drs.ing. en dan word ik huisman!
Hahahaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
en ooit ben ik drs.drs.ing. en dan word ik huisman!
ook niet zomaar een vreemdequote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:12 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb een briefje van de dokter!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
word het niet tijd om te gaan werken
[..]
aangenaamquote:
Ik geloof er niks van.quote:
Definieer: vreemdequote:
nou anders was ik nie verbrand he Tijn hahaquote:
noouuu das gemeen.. jij laat mij blozenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ahw, verlegen? Koetsjiekoetsjiekoetsjie *knijpt in wangetjes*
er is verschil tussen nooit en vandaagquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou anders was ik nie verbrand he Tijn haha
gwn iemand die ook op t strand ligt en die ik dus helemaal niet ken, dat zou ik echt nooit doenquote:
De zon laat mij blozen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
noouuu das gemeen.. jij laat mij blozen
Haha ze zeggen het hequote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:18 schreef STING het volgende:
[..]
De zon laat mij blozen.
Gedeelde smart is halve smart he?
Jajaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou anders was ik nie verbrand he Tijn haha
Ik waarschijnlijk ook niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
gwn iemand die ook op t strand ligt en die ik dus helemaal niet ken, dat zou ik echt nooit doen
Wedden van welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
Ik waarschijnlijk ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het een lekker ding is.. ik welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaja![]()
[..]
Ik waarschijnlijk ook niet.
oohh dan helemaal nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als het een lekker ding is.. ik wel
Oww augustus pas johquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ja en nee, voor augustus weer leren he
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Iemand waardoor ik ga soppenquote:
Waarom dan niet?quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef STING het volgende:
[..]
Wedden van welDie weddenschap zou ik verliezen dus ga ik hem ook niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als een vrouw zou vragen of ik haar mag insmeren zou ik dat zeker doen.
Mee eensquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Gadverquote:
Waarom dan ineens wel, terwijl je daarnet nog zei van niet?quote:
Boeie!quote:
Hahahaquote:
ja soppen is iets anders dan mee praten, of ik ben de draad kwijtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom dan ineens wel, terwijl je daarnet nog zei van niet?
Waarschijn zou ik het niet durvenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom dan ineens wel, terwijl je daarnet nog zei van niet?
Zou jij hem dan ook insmeren?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Boeie!![]()
Je hoeft alleen maar te liggen
Zijn twee aparte dingen jah..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:28 schreef Lub_ya het volgende:
ja soppen is iets anders dan mee praten, of ik ben de draad kwijt
Bij massages of ook bij andere dingen?quote:
Ja het ging niet over soppen maar insmeren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:28 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ja soppen is iets anders dan mee praten, of ik ben de draad kwijt
Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb zin in chipsMaar ik heb niks lekkers in huis
Ik wil ingesmeerd wordenquote:
Ja je bent nu ook te laat meisquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar het mag wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zijn twee aparte dingen jah..
Om te soppen hoef je niet te praten
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef STING het volgende:
[..]
Wedden van welDie slet moet met d,r smerige poten van m,n auto af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
Jah ik heb mezelf in huis, maar ik vind mezelf niet lekkerquote:
want anders?quote:
vandaar ook het woordje 'hoef'quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah ik heb mezelf in huis, maar ik vind mezelf niet lekker
Maar serieus ik heb echt niks in huis
Zie eerder ding.. is slecht voor mij, dus wil het ook niet halenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
er zijn toch wel supermarkten in Enschede
Ik heb ook trek in chips, yumquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die slet moet met d,r smerige poten van m,n auto af.
Niet dat witje sopje waar jij aan denktquote:
Laat maar danquote:
Welke auto?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die slet moet met d,r smerige poten van m,n auto af.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik doe m'n best.. Net lekker veel fruit in huis gehaald...
[..]
Ik zorg heel goed voor ons samen
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zie eerder ding.. is slecht voor mij, dus wil het ook niet halen
Nah jah, mijn gedachten zijn heel onschuldig en rein.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet dat witje sopje waar jij aan denkt
Vertel danquote:
Als je er heen gelopen/gerend was had het makkelijk gekuntquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zie eerder ding.. is slecht voor mij, dus wil het ook niet halen
quote:
Ik weet heel goed wat ik wil.. je moet wel op blijven letten he!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je weet ook niet wat je wil
uhuh dat blijkt maar weerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Nah jah, mijn gedachten zijn heel onschuldig en rein.
[ [url=http://wmsnoords.netfacet.nl//data/website/content/berichten/aaslagr[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Nu denk jij zeker; je zou willen dat ze in je bed lag.quote:
Hahahaquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef mrbox het volgende:
Als je er heen gelopen/gerend was had het makkelijk gekuntwas wrs zelfs goed voor je geweest dan
wat moet ik zeggen dan?quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Nah jah, mijn gedachten zijn heel onschuldig en rein.
[ [url=http://wmsnoords.netfacet.nl//data/website/content/berichten/aaslagr[1].jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat ik wil.. je moet wel op blijven letten he!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet over schoonmaken?
Het gaat er niet om wat jij hoopt wat ik wilquote:
Vertel maar iets waarvan je gaat soppen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb vandaag m'n skeelers teruggebracht, dus ga ook niet rennen
[..]
wat moet ik zeggen dan?
[..]![]()
Terug gebracht ? als in geld terug ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb vandaag m'n skeelers teruggebracht, dus ga ook niet rennen
Een auto in je bedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nu denk jij zeker; je zou willen dat ze in je bed lag.
Been there, done that . ( niet haar letterlijk natuurlijk )
Hahahaquote:
quote:
quote:
Zie verhalen topicquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
Vertel maar iets waarvan je gaat soppen.
quote:
Warme uitlaat.quote:
En dan lekker de uitlaat neukenquote:
Er is helemaal niks vies aan soppenquote:
Wanneer?quote:
quote:
Ik ga al zoekenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Alles
[..]
Zie verhalen topic
![]()
[..]wat moet erin?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:40 schreef STING het volgende:
Rawr
Sorry, ik ben vandaag een beetje visueel ingesteld
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Er is helemaal niks vies aan soppen
Het is juist heel schoonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wij mannen zijn blessed met een uitstekend (har har) visualiserend vermogenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
geeft niet
Sorry dat ik geen plaatjes erbij heb gezet
je hebt helemaal gelijk meidquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:
Zaterdag 4 juli?quote:
Hoef ik mij ook niet schuldig te voelenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:41 schreef STING het volgende:
Wij mannen zijn blessed met een uitstekend (har har) visualiserend vermogen
Doe je gezellig mee dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:43 schreef kingmob het volgende:
HoiHet niveau stijgt hier weer zoals ik gewend ben
Zit hiermet een heerlijk avondeten van aarbeien, toastjes met pate en rose
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoef ik mij ook niet schuldig te voelen
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Mag hier wel even soppen *ja echt
tjsaa soppen is soppen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]kinky shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
[..]WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Tot zoquote:
Ik bevestig graag het beeld dat je van mij hebtquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tjsaa soppen is soppen he
daarom heb ik ook een leren bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* makkelijk schoon te maken
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik bevestig graag het beeld dat je van mij hebt
heb je handboeien in huis?quote:
Ik heb er zoeen met een verwisselbare hoes, reuze handig...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
daarom heb ik ook een leren bank* makkelijk schoon te maken
Wat doe jij allemaal op die bank?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
daarom heb ik ook een leren bank* makkelijk schoon te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |