Je breekt m'n hartquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:53 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar ik wil meer vrijheid, contract vind ik niet zo fijn meer![]()
heeej ga jij het hier onveilig maken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:07 schreef KudFokker het volgende:
Zeg yaaaay, want de KF is er weer bayyyyyy
Ik doe het altijd veilig hoorquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:07 schreef KudFokker het volgende:
Zeg yaaaay, want de KF is er weer gayyyyyy
Zal ik je eerst even insmeren met zonnenbrand?quote:
quote:
Dat heb ik net gedaanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zal ik je eerst even insmeren met zonnenbrand?
Ben ik alquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik zit lekker al in het zonnetje maar pas je op dat je niet verbrand
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaan
[..]
Ben ik al
En ja, dat vind ik leuk. Normaal zit ik in de zon en dan zie je niets, maar nu zie je het wel
Mooi rood is niet lelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaan
[..]
Ben ik al
En ja, dat vind ik leuk. Normaal zit ik in de zon en dan zie je niets, maar nu zie je het wel
Hoi Lub_Yaquote:
Om half 8quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik zit lekker al in het zonnetje maar pas je op dat je niet verbrand
5 minuten onbeschermd in de zon is al schadelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Om half 8?
Dan kan je beter maar helemaal binnen blijven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja dat is voor mensen die nooit buiten komen en daardoor geen bescherming hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
5 minuten onbeschermd in de zon is al schadelijk
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kloontjequote:
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |