Enschede is niet zover weg, weet wel wat tegen de vervelingquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De afspraak staat al een tijdje en vind het wel zo netjes om te gaan.Tis soort open dag dus is niet zo heel erg. Alleen dat het dus in Arnhem is
[..]
vertel?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Enschede is niet zover weg, weet wel wat tegen de verveling
of jij bij hem langs wil komen, zodat jullie beiden iets te doen hebben... duh.... Dit is singles he... hunkerbunker der fokquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De afspraak staat al een tijdje en vind het wel zo netjes om te gaan.Tis soort open dag dus is niet zo heel erg. Alleen dat het dus in Arnhem is
[..]
vertel?
Tis etenstijd hequote:
Aha okequote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik doe niet aan hunkerenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
of jij bij hem langs wil komen, zodat jullie beiden iets te doen hebben... duh.... Dit is singles he... hunkerbunker der fok
jaa je hebt gelijk, ik heb al gegeten en jij ook?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tis etenstijd he
Daarbij is het savonds vaak even rustig
Wat is er mop miste je me alquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:46 schreef Lub_ya het volgende:
jaa je hebt gelijk, ik heb al gegeten en jij ook?
Dat mag ze nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wat is er mop miste je me al
ooow das een domper, wel fijn dat je je geld terug hebt!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb trouwens mijn skeelers terug gebracht naar de winkel en gelukkig al m'n geld kunnen terugkrijgen
m'n voetjes vonden die dingen niet zo leuk
Jah idd! kosten wel 120 euro. Over de telefoon had ze het nog over een tegemoetkoming (ivm dat ik ze wel kort gebruikt heb buiten).. maar kon alles krijgenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:48 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ooow das een domper, wel fijn dat je je geld terug hebt!!
das ook niet handig.. geeft alleen maar stress en ellende enzo..quote:
ohh das wel fijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah idd! kosten wel 120 euro. Over de telefoon had ze het nog over een tegemoetkoming (ivm dat ik ze wel kort gebruikt heb buiten).. maar kon alles krijgen
Jah? wat voor ellende dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:50 schreef kwaakvaak het volgende:
das ook niet handig.. geeft alleen maar stress en ellende enzo..
Hier is ie dan weerquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Jah idd! kosten wel 120 euro. Over de telefoon had ze het nog over een tegemoetkoming (ivm dat ik ze wel kort gebruikt heb buiten).. maar kon alles krijgen
Maar ik wil meer vrijheid, contract vind ik niet zo fijn meerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
*wijst naar contract*
Dan moet je het goedmaken met me als je dat doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |