Iene, Miene, Muttequote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Verkapte naam topic,,,,,, ,,, ,, ,, ,, ,
sorry
ik, moet, eten, maken, maar, geen, zinquote:
Ik ook. Kun je wat dubbel maken dat ik het straks kom afhalen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik, moet, eten, maken, maar, geen, zin![]()
nog even en we praten in morse, of braille, of steno
-.- ..- -. / .--- .. .--- / -- --- .-. ... . / -... . --. .-. .. .--- .--. . -. ..--.. / ---... ---quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:35 schreef Jannuk het volgende:
--- ..-. | .. -. | -- --- .-. ... . | -.-. --- -.. . | -. .- - ..- ..- .-. .-.. .. .--- -.-quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik, moet, eten, maken, maar, geen, zin![]()
gmtaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
-.- ..- -. / .--- .. .--- / -- --- .-. ... . / -... . --. .-. .. .--- .--. . -. ..--.. / ---... ---
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:36 schreef AirwiN het volgende:
-.- ..- -. / .--- .. .--- / -- --- .-. ... . / -... . --. .-. .. .--- .--. . -. ..--.. / ---... ---
ehhh ik ben echt beterder in braille en gebarentaalquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:38 schreef kingmob het volgende:
--- ..-. | .. -. | -- --- .-. ... . | -.-. --- -.. . | -. .- - ..- ..- .-. .-.. .. .--- -.-
Gebakken ei kun je krijgenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:36 schreef mafkees01 het volgende:
Ik ook. Kun je wat dubbel maken dat ik het straks kom afhalen?
tozzoquote:
quote:
quote:
quote:
tot zoquote:
-.. .- .- .-. / -... . -. / .--- .. .--- / ...- .- ... - / .... . . .-.. / --. --- . -.. / .. -.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:52 schreef kwaakvaak het volgende:
.-- .- - / . . -. / .-.. . -.- -.- . .-. . / .--. .-.. . ..- .-. .. ... -... . -. -.. . / .... . -... / .. -.- / . .-. / .-- . . .-. / ...- .- -. / --. . -- .- .- -.- - .-.-.- .-.-.- .-.-.-
Kwaak heeft er een pleurisbende van gemaakt blijkbaar. De rest boeit niet.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:55 schreef AirwiN het volgende:
Kwaak heeft er een pleurisbende van gemaakt blijkbaar. De rest boeit niet.
quote:
.- .- -. --. . -. .- .- -- --..-- / .. -.- / -... . -. / -.. . / --- -. --. . -.- .-. --- --- -. -.. . / -.- --- -. .. -. --. / .. -. / .... . - / ...- . .-. -. . ..- -.- . -. / ...- .- -. / .- .-.. .-.. . ... .-.-.-quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
-.. .- .- .-. / -... . -. / .--- .. .--- / ...- .- ... - / .... . . .-.. / --. --- . -.. / .. -.
Wat eten we vandaag?quote:
-. --- ..- / -- --- . - / .--- . / -. .. . - / --.. --- / .-.. . .-.. .. .--- -.- / -.. --- . -. / --- ...- . .-. / .--- . --.. . .-.. ..-.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:57 schreef kwaakvaak het volgende:
.- .- -. --. . -. .- .- -- --..-- / .. -.- / -... . -. / -.. . / --- -. --. . -.- .-. --- --- -. -.. . / -.- --- -. .. -. --. / .. -. / .... . - / ...- . .-. -. . ..- -.- . -. / ...- .- -. / .- .-.. .-.. . ... .-.-.-
quote:
vandaag lekker makkelijk frietjesquote:
quote:
keequote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:00 schreef AirwiN het volgende:
Zullen we er ajb geen morsetopic van maken?
.... . - / .. ... / --. . .-- --- --- -. / . . -. / ..-. . .. - ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
-. --- ..- / -- --- . - / .--- . / -. .. . - / --.. --- / .-.. . .-.. .. .--- -.- / -.. --- . -. / --- ...- . .-. / .--- . --.. . .-.. ..-.
Ik ga zo maar es beginnen met de Indische aardappelbloemkoolcurry...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:01 schreef Flena het volgende:
vandaag lekker makkelijk frietjeswilden de meiden graag...dus ja dan doen we dat weer es he...
morgen lekker macaroni salade![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:01 schreef Flena het volgende:
[..]
vandaag lekker makkelijk frietjeswilden de meiden graag...dus ja dan doen we dat weer es he...
morgen lekker macaroni salade![]()
Eten is klaar je kan zo aanschuivenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:11 schreef kwaakvaak het volgende:
ik heb geen honger... telt dat ook??? Maar ik ga zo wat pasta maken.. lekker makkelijk.. FF kijken of de ap nog iets van een aubergine heeft.. Beetje kruiden erop, en dat met wat pasta.. komt goed...
Waarom ga je dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen naar Arnhemnaar 1 of ander bedrijf dat evt een leuke baan zou kunnen hebben die ik toch niet wil
oh komt mooi uit heb ook niet veel te doen vanavond dus eh ..........quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb net m'n eten opwat het was.. ja dat boeit niet
Vanavond niet veel te doen. Morgen naar Arnhemnaar 1 of ander bedrijf dat evt een leuke baan zou kunnen hebben die ik toch niet wil
De afspraak staat al een tijdje en vind het wel zo netjes om te gaan.quote:
vertel?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
oh komt mooi uit heb ook niet veel te doen vanavond dus eh ..........
Enschede is niet zover weg, weet wel wat tegen de vervelingquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De afspraak staat al een tijdje en vind het wel zo netjes om te gaan.Tis soort open dag dus is niet zo heel erg. Alleen dat het dus in Arnhem is
[..]
vertel?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Enschede is niet zover weg, weet wel wat tegen de verveling
of jij bij hem langs wil komen, zodat jullie beiden iets te doen hebben... duh.... Dit is singles he... hunkerbunker der fokquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De afspraak staat al een tijdje en vind het wel zo netjes om te gaan.Tis soort open dag dus is niet zo heel erg. Alleen dat het dus in Arnhem is
[..]
vertel?
Tis etenstijd hequote:
Aha okequote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik doe niet aan hunkerenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
of jij bij hem langs wil komen, zodat jullie beiden iets te doen hebben... duh.... Dit is singles he... hunkerbunker der fok
jaa je hebt gelijk, ik heb al gegeten en jij ook?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tis etenstijd he
Daarbij is het savonds vaak even rustig
Wat is er mop miste je me alquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:46 schreef Lub_ya het volgende:
jaa je hebt gelijk, ik heb al gegeten en jij ook?
Dat mag ze nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wat is er mop miste je me al
ooow das een domper, wel fijn dat je je geld terug hebt!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb trouwens mijn skeelers terug gebracht naar de winkel en gelukkig al m'n geld kunnen terugkrijgen
m'n voetjes vonden die dingen niet zo leuk
Jah idd! kosten wel 120 euro. Over de telefoon had ze het nog over een tegemoetkoming (ivm dat ik ze wel kort gebruikt heb buiten).. maar kon alles krijgenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:48 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ooow das een domper, wel fijn dat je je geld terug hebt!!
das ook niet handig.. geeft alleen maar stress en ellende enzo..quote:
ohh das wel fijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah idd! kosten wel 120 euro. Over de telefoon had ze het nog over een tegemoetkoming (ivm dat ik ze wel kort gebruikt heb buiten).. maar kon alles krijgen
Jah? wat voor ellende dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:50 schreef kwaakvaak het volgende:
das ook niet handig.. geeft alleen maar stress en ellende enzo..
Hier is ie dan weerquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Jah idd! kosten wel 120 euro. Over de telefoon had ze het nog over een tegemoetkoming (ivm dat ik ze wel kort gebruikt heb buiten).. maar kon alles krijgen
Maar ik wil meer vrijheid, contract vind ik niet zo fijn meerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
*wijst naar contract*
Dan moet je het goedmaken met me als je dat doet.
Je breekt m'n hartquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:53 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar ik wil meer vrijheid, contract vind ik niet zo fijn meer![]()
heeej ga jij het hier onveilig maken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:07 schreef KudFokker het volgende:
Zeg yaaaay, want de KF is er weer bayyyyyy
Ik doe het altijd veilig hoorquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:07 schreef KudFokker het volgende:
Zeg yaaaay, want de KF is er weer gayyyyyy
Zal ik je eerst even insmeren met zonnenbrand?quote:
quote:
Dat heb ik net gedaanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zal ik je eerst even insmeren met zonnenbrand?
Ben ik alquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik zit lekker al in het zonnetje maar pas je op dat je niet verbrand
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaan
[..]
Ben ik al
En ja, dat vind ik leuk. Normaal zit ik in de zon en dan zie je niets, maar nu zie je het wel
Mooi rood is niet lelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaan
[..]
Ben ik al
En ja, dat vind ik leuk. Normaal zit ik in de zon en dan zie je niets, maar nu zie je het wel
Hoi Lub_Yaquote:
Om half 8quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik zit lekker al in het zonnetje maar pas je op dat je niet verbrand
5 minuten onbeschermd in de zon is al schadelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Om half 8?
Dan kan je beter maar helemaal binnen blijven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja dat is voor mensen die nooit buiten komen en daardoor geen bescherming hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
5 minuten onbeschermd in de zon is al schadelijk
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kloontjequote:
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |