Iene, Miene, Muttequote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Verkapte naam topic,,,,,, ,,, ,, ,, ,, ,
sorry
ik, moet, eten, maken, maar, geen, zinquote:
Ik ook. Kun je wat dubbel maken dat ik het straks kom afhalen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik, moet, eten, maken, maar, geen, zin![]()
nog even en we praten in morse, of braille, of steno
-.- ..- -. / .--- .. .--- / -- --- .-. ... . / -... . --. .-. .. .--- .--. . -. ..--.. / ---... ---quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:35 schreef Jannuk het volgende:
--- ..-. | .. -. | -- --- .-. ... . | -.-. --- -.. . | -. .- - ..- ..- .-. .-.. .. .--- -.-quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik, moet, eten, maken, maar, geen, zin![]()
gmtaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
-.- ..- -. / .--- .. .--- / -- --- .-. ... . / -... . --. .-. .. .--- .--. . -. ..--.. / ---... ---
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:36 schreef AirwiN het volgende:
-.- ..- -. / .--- .. .--- / -- --- .-. ... . / -... . --. .-. .. .--- .--. . -. ..--.. / ---... ---
ehhh ik ben echt beterder in braille en gebarentaalquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:38 schreef kingmob het volgende:
--- ..-. | .. -. | -- --- .-. ... . | -.-. --- -.. . | -. .- - ..- ..- .-. .-.. .. .--- -.-
Gebakken ei kun je krijgenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:36 schreef mafkees01 het volgende:
Ik ook. Kun je wat dubbel maken dat ik het straks kom afhalen?
tozzoquote:
quote:
quote:
quote:
tot zoquote:
-.. .- .- .-. / -... . -. / .--- .. .--- / ...- .- ... - / .... . . .-.. / --. --- . -.. / .. -.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:52 schreef kwaakvaak het volgende:
.-- .- - / . . -. / .-.. . -.- -.- . .-. . / .--. .-.. . ..- .-. .. ... -... . -. -.. . / .... . -... / .. -.- / . .-. / .-- . . .-. / ...- .- -. / --. . -- .- .- -.- - .-.-.- .-.-.- .-.-.-
Kwaak heeft er een pleurisbende van gemaakt blijkbaar. De rest boeit niet.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:55 schreef AirwiN het volgende:
Kwaak heeft er een pleurisbende van gemaakt blijkbaar. De rest boeit niet.
quote:
.- .- -. --. . -. .- .- -- --..-- / .. -.- / -... . -. / -.. . / --- -. --. . -.- .-. --- --- -. -.. . / -.- --- -. .. -. --. / .. -. / .... . - / ...- . .-. -. . ..- -.- . -. / ...- .- -. / .- .-.. .-.. . ... .-.-.-quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
-.. .- .- .-. / -... . -. / .--- .. .--- / ...- .- ... - / .... . . .-.. / --. --- . -.. / .. -.
Wat eten we vandaag?quote:
-. --- ..- / -- --- . - / .--- . / -. .. . - / --.. --- / .-.. . .-.. .. .--- -.- / -.. --- . -. / --- ...- . .-. / .--- . --.. . .-.. ..-.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:57 schreef kwaakvaak het volgende:
.- .- -. --. . -. .- .- -- --..-- / .. -.- / -... . -. / -.. . / --- -. --. . -.- .-. --- --- -. -.. . / -.- --- -. .. -. --. / .. -. / .... . - / ...- . .-. -. . ..- -.- . -. / ...- .- -. / .- .-.. .-.. . ... .-.-.-
quote:
vandaag lekker makkelijk frietjesquote:
quote:
keequote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:00 schreef AirwiN het volgende:
Zullen we er ajb geen morsetopic van maken?
.... . - / .. ... / --. . .-- --- --- -. / . . -. / ..-. . .. - ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
-. --- ..- / -- --- . - / .--- . / -. .. . - / --.. --- / .-.. . .-.. .. .--- -.- / -.. --- . -. / --- ...- . .-. / .--- . --.. . .-.. ..-.
Ik ga zo maar es beginnen met de Indische aardappelbloemkoolcurry...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:01 schreef Flena het volgende:
vandaag lekker makkelijk frietjeswilden de meiden graag...dus ja dan doen we dat weer es he...
morgen lekker macaroni salade![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:01 schreef Flena het volgende:
[..]
vandaag lekker makkelijk frietjeswilden de meiden graag...dus ja dan doen we dat weer es he...
morgen lekker macaroni salade![]()
Eten is klaar je kan zo aanschuivenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:11 schreef kwaakvaak het volgende:
ik heb geen honger... telt dat ook??? Maar ik ga zo wat pasta maken.. lekker makkelijk.. FF kijken of de ap nog iets van een aubergine heeft.. Beetje kruiden erop, en dat met wat pasta.. komt goed...
Waarom ga je dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen naar Arnhemnaar 1 of ander bedrijf dat evt een leuke baan zou kunnen hebben die ik toch niet wil
oh komt mooi uit heb ook niet veel te doen vanavond dus eh ..........quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb net m'n eten opwat het was.. ja dat boeit niet
Vanavond niet veel te doen. Morgen naar Arnhemnaar 1 of ander bedrijf dat evt een leuke baan zou kunnen hebben die ik toch niet wil
De afspraak staat al een tijdje en vind het wel zo netjes om te gaan.quote:
vertel?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
oh komt mooi uit heb ook niet veel te doen vanavond dus eh ..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |