Wedden van welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
Ik waarschijnlijk ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het een lekker ding is.. ik welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaja![]()
[..]
Ik waarschijnlijk ook niet.
oohh dan helemaal nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als het een lekker ding is.. ik wel
Oww augustus pas johquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:08 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ja en nee, voor augustus weer leren he
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Iemand waardoor ik ga soppenquote:
Waarom dan niet?quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef STING het volgende:
[..]
Wedden van welDie weddenschap zou ik verliezen dus ga ik hem ook niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als een vrouw zou vragen of ik haar mag insmeren zou ik dat zeker doen.
Mee eensquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Gadverquote:
Waarom dan ineens wel, terwijl je daarnet nog zei van niet?quote:
Boeie!quote:
Hahahaquote:
ja soppen is iets anders dan mee praten, of ik ben de draad kwijtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom dan ineens wel, terwijl je daarnet nog zei van niet?
Waarschijn zou ik het niet durvenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom dan ineens wel, terwijl je daarnet nog zei van niet?
Zou jij hem dan ook insmeren?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Boeie!![]()
Je hoeft alleen maar te liggen
Zijn twee aparte dingen jah..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:28 schreef Lub_ya het volgende:
ja soppen is iets anders dan mee praten, of ik ben de draad kwijt
Bij massages of ook bij andere dingen?quote:
Ja het ging niet over soppen maar insmeren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:28 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ja soppen is iets anders dan mee praten, of ik ben de draad kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |